seurustelukammoisen iskeminen.

nanita

Olen tapaillut n. 5 kertaa mukavaa 22-vuotiasta miestä. Hän on ollut todella mukava, hellä ja ihana. Ja seksiäkin tuli viidennellä kerralla harrastettua, eikä se tuntunut liian aikaiseltakaan :)

Sitten ihan yhtäkkiä hän alkoi etääntyä (ei siis samantien saatuaan minut sänkyynsä). Sitten hän saattaa soittaa ja pyydellä anteeksi kun ei ole kuulunut ja muutamana kertana hän on nyt ilmoittanut että hän ei pysty seurustelemaan.
Enkä minä kuitenkaan edes tätä ole häneltä vaatinut. Minulle riittää mainiosti tapailu.

Koska jo tavatessa huomasin, että häntä ei helpolla sitoututeta yhteen ihmiseen, eikä kyllä minuakaan :)

Mutta minä kyllä pidän hänestä valtaisasti ja voisin kuvitella muutaman kk päästä jos hän pysyisi samana kuin tähän asti, kuvitella ehkä vakavempaakin. Mietinpä vain sitä, että miksi hän yhtäkkiä noin jyrkästi ilmaisi asian ja onko hänellä vain kammo tai halu viilettää ympäriinsä, varmistellen että jos jotakin tekee muiden kanssa niin se ei ole väärin.

Ja kannattaako minun antaa hänelle mahdollisimman paljon tilaa ja omaa rauhaa? Vai kannattaako tässä kohtaa hyökätä tuoreeltaan kiinni.

Se on vaikeata tää elämä :) Kun toiset ihmiset reagoi eri tavalla. Toiset vaatii huomiota ja hellyyttä ja toiset taas mieluummin rauhaa ja yksityisyyttä alkuun, jotta kiinnostusta olisi.

6

1550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanita

niin. hieman viilenneisiin väleihin saattaa vaikuttaa se, että tunnekammoisena itse olin useasti todella vaikea tapaus ja ilkeäkin :/

• dayum

Tämä sun lisäys kyllä helpottaa kummasti :)

Eli voi olla ihan niin, että hän on säpsähtänyt sun ilkeilyä (varsinkin jos ihan suotta olet ilkeillyt) ja tullut siihen johtopäätökseen, että en kyllä halua tuollaista naista itselleni :(

Tai sitten voi olla sitäkin, kuten itsekkin epäilit, että ei halua sitoutua, haluaa viilettää ympäriinsä.

"Ja kannattaako minun antaa hänelle mahdollisimman paljon tilaa ja omaa rauhaa?"

EI MISSÄÄN NIMESSÄ. Nythän hän voi olla siinä luulossa, että sinua ei kiinnosta. Sähän olit oikea ilkimys :)

"Vai kannattaako tässä kohtaa hyökätä tuoreeltaan kiinni."

Kannattaa, mutta ehkä hieman varovaisemmalla taktiikalla. Eli ehkä sun kannattaa aloittaa sillä, että pyydät anteeksi käytöstäsi ja PERUSTELET miksi käyttäydyit niin kuin käyttäydyit :)

Luulisin, että muhun ainakin tepsisi. Olettaen että olisin kiinnostunut.

Mutta syitä voi tietty olla muitakin.

• henkka

Olen 21-vuotias nuori mies. Itse tapasin yhden todella mukavan tytön ja kiinnostuin hänestä todella paljon. Sitten kävimme parilla treffeillä, jonka jälkeen näimme toisiamme pari kertaa viikossa.

Huomasin, että minua alkoi ahdistaa, kun suhde syveni. Keksin päässäni tytöstä vaikka mitä vikoja. Jälkeenpäin ajateltuna todella pinnallisia sellaisia. Eräänä päivänä menin tytön luo ja sanoin, että en pysty olemaan suhteessa. Meistä tuli kavereita, jotka moikkaa kun näkee.Olen katunut päätöstäni. Mutta toisaalta minun täytyi saada kokea se opetus.

Tällainen voisi toimia: varmistat, että mies pitää sinusta. Olet hänelle todella mukava ja ystävällinen kahden kesken. Sitten tee hänestä mustasukkainen, laita hänet kilpailemaan sinusta, kohtuuden rajoissa. Juttele paljon miespuolisille ystävillesi hänen nähden ja suhtaudu häneen kuin hän ei olisi mikään tärkeä ystävä. Kerro kuinka hauskaa sinulla on silloin kun olet bilettämässä ilman häntä. Mutta aina kun olette kahden niin muista olla ystävällinen ja mukava.

Älä missään nimessä ripustaudu enempää!

• nanita

kiitoksia vinkeistä, täytyy katsoa mitä tästä nyt sitten tulee :)

• on maailma pullollaan
        nanita kirjoitti:

kiitoksia vinkeistä, täytyy katsoa mitä tästä nyt sitten tulee :)

Tulee mieleen se että älä hyvä ihminen ota neuvoja , ja minklaisia tahansa. KAtsos kun sinä itse tiedät mitä ja miten kannattaa tehdä ja sinä vain itse tiedät ja koet teitkö oikein vai et. Se on koettava se epävarmuuden tunne ja sen oikeutus . ei kukaan voi oikoa minänkään neovomiskirjallisuuden tai ohjeiden kautta. Toisten tunteilla sitten ei pidä alkaa mitään "johdonmukaista" leikkiä käymään vaan niin pian kuin mahdollista reilu peli ja rehelliset tunteet esille suoraan.

Miehet ovat täysin yhtä "epävarmoja" tuntetaan ja sitoutumisestaan kuin naisetkin. On vain luotu käsitys ett miehet tietää ja tekee vain harkittuja ja oikeita päätöksiä ja täten naiset voivat odottaa heiltä jopa ratkaisua omiinkin päätöksiin.
        Kunnioitat hyvin toisen tekemisiä kun et tosiaan häiritse ja myös muistat elää itse sillä aikaa.

• -M-

Olen itse tapaillut erästä hyvin kiinnostavaa, fiksua ja kypsää miestä (alle kolmenkymmenen)jo puolisen vuotta. Olemme puhuneet paljon, tunteistammekin.. mutta hän ei vain voi, ainakaan vielä, aloittaa suhdetta kanssani.
      Syitä on monia ja ymmärrän hyvin nyt, kun olen kuullut hänen perustelut. Hän on sanonut etten saa laskea sen varaan, että joskus (?epämääräinen käsite) meistä tulisi pari.
      Silti minua kiinnostaa. Olen ymmärtämisen lisäksi antanut hänelle aikaa ja tilaa, se on ollut hyväksi meille molemmille.. mutta olen myös sanoillani ja teoillani osoittanut olevani kiinnostunut. Tasapaino ennenkaikkea. Hän myöntää pitävänsä minusta kovin ja välittää (hän on sanonut näin ja siltä minustakin tuntuu)..

Neuvoni on, että kuuntele itseäsi. Niin kauan kuin sinullakin on hyvä olla ei ole mitään syytä olla jatkamatta, jos vain sinua kiinnostaa.
      Ja puhukaa asioista, jos se on mahdollista.. ei kukaan lue toisen ajatuksia.. Väärinkäsitykset syntyvät usein kovin pienistä asioista, koska ymmärrämme asiat omien tunteidemme ja kokemusten pohjalta..

Hyvää jatkoa sinulle nanita :)Ole vain rohkeasti oma ihana itsesi, kaikki menee vielä hyvin, loppujen lopuksi, tulet sen huomaamaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      201
      4347
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      441
      3253
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2138
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1790
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1015
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      941
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      908
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      906
    Aihe