Miten Nokialle kannattaa hakea töihin? Ikää on 19 ja työkokemusta aika vähän... mitkä on vaatimukset ja olisko jollain vinkkejä miten kannattaa toimia??
Miten Nokialle
5
1160
Vastaukset
- oop
Nokia saneeraa entistäkin porukkaa pellolle. Tuskin ottavat uusia.
- divergente
Koska olet noin nuori, ilmeisesti haet jotain työtä, mikä ei erityisemmin vaadi koulutusta, esim. tehdastyötä? Ainakin Saloon on hiljattain ollut hakuja päälle elektroniikkatyöntekijöistä, ja varmaan on vieläkin, tosin jotkut niistä on määräaikaisia. Ihan työvoimatoimiston avoimista työpaikoista yleensä löytyy nuo paikat, ja sinne voi sitten ottaa yhteyttä.
- antinokia
Juu, ei muuta kuin kokoamaan Ollilan kännyköitä orjatyövoimana! Sinnehän joutuvat täältä Turustakin kaikki työttömät ja jos eivät ota paikkaa vastaan, niin napsahtaa usean kuukauden karenssi päälle.
Boikottiin koko Nokia tai sitten sinne Kiinaan!!! - pääsee
Liukuhihnahommiin ainakin nyt on hakua, Adeccosta oon kuullut ihan hyvää. Niillä on palkalliset lomat sun muuta. Kokemusta ei juuri kummemmin tarvita, kunhan hoitaa työnsä huolella ja ei ole peukalo ihan keskellä kämmentä.
- nokialla
sitten vaan olet aktiivinen niin saat varmasti vakituisen paikan! Siellä on hyvät etenemis mahdollisuudet kun olet saanut vakituisen paikan, mutta pitää olla aktiivinen ja tarjota itseään eri tehtäviin. Itse olen päässyt mukavasti eteenpäin vaikka koulutukseni ei edes sivua alaa millään lailla.(et tarvitse mitään koulutusta kun menet töihin) 4-vuoroa en jaksa loppua ikääni mutta olen kiitollinen saamastani kokemuksesta ja toivon sen avulla saavani jossain vaiheessa päivätyötä. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558