118

FatCat

Helou!
Onko täällä ketään joka olisi onnistunut laihduttamaan 60 kiloa? Miten? Kertokaa?Ruokavalio? Liikunta?
Mittani ovat 162/118.
Haluan todella laihtua.

4

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bianca23

Olen suurinpiirtein saman mittainen kuin sinäkin, kun aloitin tiukan dietin, painoin n. 111 kg, siitä on n. 3 kk ja tällä hetkellä painan 96 kg. Joulun pidin reilusti taukoa. Jaksan uskoa että joku päivä painan sen 50-60 kiloa!! Minua motivoi seuraavat asiat: ajattelen miten paljon uusia ihania vaatteita voin ostaa, ja miten paljon helpompaa sopivien vaatteiden löytäminen on, puhumattakaan terveydellisistä seikoista... Ruokavalioni on hyvin tiukka, ja välillä olen ollut ihan mehupaastolla. Viikolla en ole syönyt kuin jotain pientä ja kevyttä kuten hedelmiä/ kasviksia/ jogurttia ja yleensä vain kerran päivässä, viikonloppuna sit ihan pari kunnon ateriaa, leipää ja lihatuotteita yms. Vaikeimpia on ne tilanteet kun pitää mennä johonkin kylään jossa tarjotaan herkkuja, eikä aina kohtelias kieltäytyminenkään auta. Liikuntaa olen nyt pikkuhiljaa alkanut lisäämään tähän diettiini, pari kertaa viikossa ensin kunnon kävelylenkillä. Katsotaan miten tulevaisuudessa, jääkö aikaa enemmän harrastaa liikuntaa.
      Itsekurin kanssa minulla ei ole ongelmia, en koskaan ole edes harrastanut mitään mässäilyä enkä ole ollut roskaruoan tai makean ystävä. Silti olen ollut lapsesta asti ylipainoinen. Tsemppiä paljon sinulle, uskon että se -60 kg on mahdollista, kun vaan tarpeeksi jaksaa yrittää, eikä anna periksi! :)

• käy pv:ssa

Kuten otsikossa sanottua: syöt viikolla ihan liian vähän. Kehosi ei polta rasvaa tollaisella syömisellä vaan menee säästöliekille. Käy kerran pari painonvartijoissa hakemassa (tai kirjekurssi), jotta tietäisit minkä verran tulisi syödä, jotta terveellistä ja paremmin laihtuisikin, kun on pitkä laihdutusaika ja paljon laihdutettavaa. Painonvartijoiden ohjeillla on monikin laihduttanut jopa sen 60 kiloa=)

• Kaataaaa jaaa

Olen laihtunut aikoinani

107 kilosta kuuteenkymmeneen kiloon...ei siis aivan kuuttakymmentä kiloa.

Laihdutin tuolloin Nutriletin ja liikunnan avulla.

Nyt paino on päässyt taas nousemaan yli 140 kilon, elikkäs itsellä olisi laihdutettavaa 80kg.

Aloitin eillen Reductilin ja nutrikuurin ja uskomattoman helppo oli eilinen päivä, ei ollenkaan nälkä eikä mielitekoja...ehkä tuo Reductil on hintansa väärtti :))

Suosittelen sullekin aluksi starttia Nutriletilla se kun antaa motivaatiota, kun alussa lähtee niitä kiloja reippaammin.
      Reductilia en voi vielä suositella, kun itsellänikin on menossa vasta toinen päivä...

Kannattaa hyvissä ajoin kuitenkin alkaa miettimään sitä loppuelämän ruokaremonttia ettei palaa samoihin tottumuksiin ja liho korkojen kera takaisin niinkuin minä tein.

• avun tarpeessa...

Niin, kertoisitteko suunnilleen millaiset kustannukset ko. lääkityksestä tulee? Ja saako sen jos vaan pyytää lääkäriltä? Painoindeksini mukaan olet enemmän kuin kelvollinen käyttämään lääkettä. Kiitos jo etukäteen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe