nutrilett

keskusteluah

Jos jollain on näistä kokemuksia kertokaa (juomat patukat ,jauheet?)
Olis mulla tarkotus alottaa huomenna noiden käyttö.. Mut paljon nää juomat maksaa kpl ja sit et patukoista millasis paketeis niit on ja monta sekä paljon maksaa. Pitäsi säästää hieman rahaa ja tietää paljon ottaa kauppareissulle mukaan.!!

6

3155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • szuu

Olen kokeillut laihduttaa nutriletin suklaan makuisella jauheella. Paketissa on 15 pussia, maksaa 20-25 euroo riippuen mistä ostaa. Kallista touhuahan se on kun päivässä pitäisi käyttää viisi pussia ja jotain viikon tai kaks niitä käyttää. Kyllähän siinä paino tippuu mutta pelkät nesteethän se poistaa.. Olin itse viis päivää sillä kuurilla ja voin sanoo että se on kamalaa ittensä rääkkäämistä. On nälkä, se jauhe maistuu tosi kamalalle ja heikottaa koko ajan... Mut makunsa ja tyylinsä kullakin!

• mmm

Olen vähän aikaa sitten syönyt 2 viikkoa nutriletteja niin että söin 2 pussia päivässä, 1 patukan ja yhden kevyen ruuan. Paino tippui 5 kiloa. Mun mielestä toi suklaan makuinen nutrilet on jopa hyvän makuista ja ne patukat on todella hyviä! Patukat maksaa 2kpl vähän alle 4 euroa riippuu varmaan vähän mistä ostaa. Ei oikeestaan tuu yhtään sen kalliimmaksi kuin jos söisin oikeeta ruokaa... mielestäni jopa halvemmaksi tulee.

• :))
        mmm kirjoitti:

Olen vähän aikaa sitten syönyt 2 viikkoa nutriletteja niin että söin 2 pussia päivässä, 1 patukan ja yhden kevyen ruuan. Paino tippui 5 kiloa. Mun mielestä toi suklaan makuinen nutrilet on jopa hyvän makuista ja ne patukat on todella hyviä! Patukat maksaa 2kpl vähän alle 4 euroa riippuu varmaan vähän mistä ostaa. Ei oikeestaan tuu yhtään sen kalliimmaksi kuin jos söisin oikeeta ruokaa... mielestäni jopa halvemmaksi tulee.

Laihdutin 7 vuotta sitten Nutrilett-jauheilla 10 kiloa. Kyllä se oli läskiä mikä lähti, eikä nestettä ja on pysynyt pois.

Aina näistä pikakuureista väitetään, että nopeasti lähtenyt tulee nopeasti takaisinkin, mutta se kyllä riippuu ihan itsestä, että alkaako mässätä itseään entisiin mittohin. Joten suosittelen lämpimästi.

• Nora

Mä olen käyttänyt niitä jauhepusseja ja tärkeää on se että ottaa ne säännöllisesti tasaisin väliajoin niin ei nälkä kovin pahasti vaivaa. Suosittelen kyllä jotain syömään esim kasviksia samalla. pureskelu-halu on yllättävän kova vaikkei nälkä olisikaan.

• S1983
        mmm kirjoitti:

nutrilett ehkä tuntuu kalliilta, mutta laskekaapa monenko euron edestä syötte normaalisti... ei mielestäni yhtään kalliimpaa.. ja nutrilett intensive kuurillahan yleensä ollaan syömättä muuta joten ei mee muihin syömisiin rahaa... oon viikon nutrannu ja kaks kiloo lähteny, en tiiä onko nestettä vai mitä, mutta kyll sen tuntee miten on kiva olo:) kannattaa kokeilla:)

• äiti-67
        :)) kirjoitti:

Laihdutin 7 vuotta sitten Nutrilett-jauheilla 10 kiloa. Kyllä se oli läskiä mikä lähti, eikä nestettä ja on pysynyt pois.

Aina näistä pikakuureista väitetään, että nopeasti lähtenyt tulee nopeasti takaisinkin, mutta se kyllä riippuu ihan itsestä, että alkaako mässätä itseään entisiin mittohin. Joten suosittelen lämpimästi.

Suosittelen Nutrilett-kuuria. Olen itse ollut kuurilla 6 viikkoa eräässä laihdutuspiirissä terveydenhoitajan valvonnassa ja vakuutan,että se oli elämäni helpoin laihdutuskuuri! Vatsa tuntui täydeltä, koska kuurin aikana saa syödä myös vihanneksia. Kiloja karisi 20kg eikä yhtään ole tullut tämän 1,5 vuoden aikana takaisin. Elämäni laatu on parantunut ja avioliittoni saanut uutta potkua. Itsevarmuuskin on parantunut. Vaatteita löytyy helpommin kaupoista. Söin ainoastaan Nutrilett-pusseja en ollenkaan patukoita, eivätkä ne olleetkaan sallittuja. Maut olivat mielestäni hyviä, parasta metsämarja. Osa ryhmäläisistä kokivat ne kylläkin hyvin vastenmielisen makuisiksi. Makuasioistahan ei voi kiistellä.Kukaan ei kuitenkaan saa ryhtyä moiselle, pitkälle kuurille ilman lääkärin valvontaa, mutta n. 2 viikon kuuria voi suositella kaikille, joilla on ylimääräisiä kiloja. Olo on myös sisäisesti puhdistunut kuurin jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11311
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9202
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2723
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2440
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      16
      2268
    Aihe