Olen 24-vuotias yhden lapsen äiti.Pituus 170cm. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä kolme vuotta. Kun tutustuimme, painoin 62kg. Raskausaikana lihoin mutta nyt olen saanut painon lukemiin 61kg! Salitreenit olen myös aloittanut reilu kuukausi sitten. Eilen ihaillessani tuloksia peilistä ja "kauhistellessani" jäljellä olevia makkaroita mieheni sanoi että -5kg vielä nii on hyvä. Ja aina on sanonut pitävänsä minusta tällaisena... eniten harmittaa ettei hän kannusta ja kehu aikaansaamiani tuloksia. Eipä oikeen enää tee mieli keikistellä miehelleni. Tiedän, on tyhmää murehtia tällaista mutta tuntuu nin pahalta... oli pakko purkaa jonnekki... Enkä kaipaa turhanpäiväisiä vastauksia ja mieheni haukkumisia. Myötätuntoa kyllä! :)
Mieheni mielipide
5
863
Vastaukset
- jokunen
Ymmärrän että vallan harmittaa tuollainen :( Toivon että et kuitenkaan lannistu asiasta, vaan osaat itse ottaa ilon irti siitä että olet päässyt takaisin niihin mittoihin joissa olit ennen kuin tulit raskaaksi ja lihoit! Siinä on jo saavutusta kerrakseen, onneksi olkoon :)
Jos asia kuitenkin harmittaa sinua hirveän paljon, niin mitäs jos sanoisit miehellesi sen mitä juuri kerroit meille. Ehkäpä hän ei hoksaa olleensa hieman ajattelematon, jos näin voisi sanoa.
Kaikkea hyvää! :) - valitusta!
Olet aikuinen ihminen ja tiedät itse mikä on sinulle parhaaksi. Jos koet noinkin normaalipainoisena tarvetta laihduttaa, niin sen kun laihdutat, mutta tee se sitten itsesi, älä miehen, takia.
Ja miksi kauhistelet "makkaroitasi" miehen kuullen? Annat hänelle vain lisäpontta vaatimaan painonpudotusta. Ole ylpeä itsestäsi ja siitä, että olet päässyt raskauden jälkeen normaaliin painoosi takaisin! Itsetuntoa vähän kehiin! - ..........
Ota mies puhutteluun ja pyydä kertomaan mitä hän sillä tarkoitti.
Ehkei hän tarkoittanut sitä niin miten ymmärsit, miehet kun ovat yleensä hiukan yksinkertaisen kaksinkertaisia sanomisissaan.
Oli miten oli, niin itse tiedät, että viisi kiloa on hieno suoritus ja varmasti kaikki raskaana olleet naiset kumartaisivat, niiaisivat ja nostaisivat hattua sulle, koska hehän niitä aitoja asiantuntioita ovat, eivätkä ne siitoskoneet.
Anteeksi miehet :D - Lilie
Olen eikä voisi sanoa että niin lihava olen!
Älä anna miehesi lannistaa sua :)
Tsemppiä! - tokaisuista
kannata loukkaantua. Todennäköisesti tuo tokaisu on vain kateellisen kommentti siitä hyvästä, että olet saanut jotain enemmän aikaan kuin hän!
Minä ainakin sisuuntuisin ja jatkaisin uhallani vielä laihduttamista ihan vain miehen kiusaksi! Siitäs saa, kun ei voi antaa toiselle tunnustusta. Tunnustuksen olet kuitenkin ansainnut! Pidä lippu korkealla ja jatka samaan malliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603