ex:ät älkää ottako yhteyttä...

tuuliajolla

...älkää hyvät immeiset ottako yhteyttä ex:iinne, jos ei ole aivan pakottava tarve!
Minun 10 vuoden takainen ex otti noin vuosi sitten yhteyttä ja sen jälkeen yhteyttä on pidetty puolin ja toisin. Silloin vuosia sitten kovastikin rakastuneina elämänkokemus ei riittänyt paria vuotta pidempään suhteeseen. Tunteen palo oli sitäkin vahvempi ja nyt se on taas roihahtanut pintaan. Tätä tunteiden hornankattilaa ei toivoisi kenellekkään. Elämää on kummallakin takana ja on uudet suhteet ja niiden tuomat monimutkaisuudet. Enää ei voi kuin teininä hypätä suht helposti uuteen, tyyliin: en enää halua olla sun kaa, haluankin olla yhen toisen kaa. Täytyy ajatella niin montaa asiaa.
Tunteet ja järki ei enää kohtaa. Elämä on tuon yhteydenoton jälkeen mennyt vähintäänkin hankalaksi. Enää en tiedä mitä tehdä.
Jos vain olisi rohkeutta jättää kaikki ja katsoa mitä tuleman pitää...

7

1943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärähtänyt

Minulle kävi just noin!Jätin pitkän avosuhteen,kun exäni ilmestyi kuvioihin.Nyt sitten soudetaan ja huovataan exän kanssa ja kumpikaan ei tiedä,mitä tehdä.Rakkaus roihuaa,mutta samat vanhat ongelmat ovat nousseet pikkuhiljaa pintaan.Jotenkin sitä vain toivoi,että asiat olisivat muuttuneet ja ihmiset kasvaneet,mutta samoista asioista tulee riitaa kun kymmenen vuotta sittenkin.Kyllähän siitä on varoiteltu,ettei vanhat jutut toimi,mutta kun on niin lääpällään,ettei järki ole enään mukana.Vaikka ei millään haluaisi myöntää,luulen ettei tässä hyvin käy...

• ja samaa täällä..

tapasin vanhan exä, jonka kanssa oli suhde 16 vuotta sitten.Seurusteltiin uudelleen kaksi vuotta, ja samat ongelmat kuin aikaisemminkin, kaatoivat suhteen...

• olp

Sama minulla ex tuli takaisin reilun vuoden päästä erosta ja tunteet ovat nousseet takaisin pintaan, olen vaan jo pitkään seurustellut ihanan ihmisen kanssa..nyt en tiedä mitä teen..kumman valitsen, onko se valinta oikea..olisiko exän kanssa samoja ongelmia kuin ennen vai onko hän todella muuttunut niinkuin väittää.
      jotain pitäisi päättää kohta mutta tuntuu että teen lopulta sen väärän valinnan

• muuta

exälle mahdollisuus.Minusta tuntuu aivan hirveältä kun pari vuotta sitten vaihdoin lennosta melkein viisi vuotta rinnallani seisseen miehen ihastumisen ja jännityksen takia.Hetken tämä uusi tuntui aivan loistavalta kunnes se alkuhuuma meni ohi.Eihän siitä tullutkaan mitään ja ja kun vanhan perään kyselin,hänpä ei minua enää halunnut ja miksi olisikaan,petinhän hänen luottamuksensa.

• krsz
        muuta kirjoitti:

exälle mahdollisuus.Minusta tuntuu aivan hirveältä kun pari vuotta sitten vaihdoin lennosta melkein viisi vuotta rinnallani seisseen miehen ihastumisen ja jännityksen takia.Hetken tämä uusi tuntui aivan loistavalta kunnes se alkuhuuma meni ohi.Eihän siitä tullutkaan mitään ja ja kun vanhan perään kyselin,hänpä ei minua enää halunnut ja miksi olisikaan,petinhän hänen luottamuksensa.

Kuinka moni eroon päättynyt suhde onnistuu uudelleen lämmittämällä? Tosi harva pidemmän päälle, vaikka toki niitäkin on. Luottamus ja moni muu asia on mennyt, niin ei niitä enää takaisin saa oikeasti. Ei se ole ainakaan samaa kuin silloin ekalla kerralla.

Ja kun tuota kissaa ja hiirtä leikitään tarpeeksi kauan, niin kumpikin menettää siinä samalla monta hyvää kumppania, jotka olisivat oikeasti voineet olla niitä oikeita joiden kanssa homma olisi toiminut.

• todellisen
        krsz kirjoitti:

Kuinka moni eroon päättynyt suhde onnistuu uudelleen lämmittämällä? Tosi harva pidemmän päälle, vaikka toki niitäkin on. Luottamus ja moni muu asia on mennyt, niin ei niitä enää takaisin saa oikeasti. Ei se ole ainakaan samaa kuin silloin ekalla kerralla.

Ja kun tuota kissaa ja hiirtä leikitään tarpeeksi kauan, niin kumpikin menettää siinä samalla monta hyvää kumppania, jotka olisivat oikeasti voineet olla niitä oikeita joiden kanssa homma olisi toiminut.

suhteen ex on parempi kuin pussillinen uusia.Itse,kuten monet läheiseni ovat tämän huomanneet.Ja varmasti monet muutkin,viimeistään silloin kun katkerasti huomaa ettei takaisinpaluu harharetkiltä enää onnistukaan.

• Nimetön

ei oikein kiinnosta kun exäni soittelee ja kyselee miten menee vaikka tietää helvetin hyvin että olen nyt onnellisempi kuin aiemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe