Olen 17-v neiti, ja olen ihan rikki sisältä, yritän päästää eksästä irti mutta sitten harrastamme seksiä koska en osaa sanoa ei ja jotenkin tulee hirveä ikävä, ja sitten hän sanoo että kun täytän sen maagisen 18, niin voitaisiin olla taas yhdessä mutta jotenkin en luota siihen...Pelkään menettäväni kyvyn rakastaa, olin antanut hänelle kaikkeni ja syvimmät salaisuuteni vain, jotta tulisin taas arvostelluksi..vaikka luulin, että se jota rakastar on se, jolle voit kertoa mitä vaan...Luotin jossain vaiheessa toiseenkin mieheen, ja ajattelin JES, elämä hymyilee, mutta jostain tipahti kuvioihin toinen nainen joka tuli raskaaksi hänelle, ja minut hylättiin. Miten voisin saada elämän langasta taas kiinni ja saada edes hymyn aikaiseksi? Elämä potkii perseeseen...
Kiitos
Mitä tehdä?
3
759
Vastaukset
- ghghgh
Ei se sun kans ala olemaan kun täytät 18, hyppyyttää sua vain että saisi seksiä! Karu totuus. Sua on helppo käyttää hyväksi. Jätä se tyyppi omaan arvoonsa, hanki muuta seuraa. Ei ollut luottamuksesi arvoinen. Rakkaus on sokea, ja rakastamastaan ihmisestä haluaa uskoa pelkkää hyvää. Et sä menetä kykyäs rakastaa. :) Se pysyy aina. Pettymyksiä tulee kaikille...älä suostu enää sen petikaveriksi, loukkaat vaan itseäs enemmän tuolla menolla.
- niin..
Unohda se ihminen vaikka se varmasti ei ole helppoa kun hänestä olet pitänyt paljon..Löydät varmasti ihmisen jota tulet rakastamaan, kyky rakastaa ei katoa koskaan =)
- Pimpero
niin.. kirjoitti:
Unohda se ihminen vaikka se varmasti ei ole helppoa kun hänestä olet pitänyt paljon..Löydät varmasti ihmisen jota tulet rakastamaan, kyky rakastaa ei katoa koskaan =)
Olet niin nuori , kaunis ja elämäsi alussa , varmasti löytyy joku johon voit luottaa jota voit rakastaa lopun ikääsi. Joku joka välittää ja rakastaa myös sinua täydestä sydämmestään. Onnea sinulle elämäsi polulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458