Ex-Black Sabbath Tony Martin

2fast4u

Siinä on turhan vähälle huomiolle jäänyt solisti. Kuuntelin miestä taas pitkästä aikaa ja olen jo useasti pistänyt soimaan Dario Mollon ja Tony Martinin toisen yhteistyölevyn, eli the Cage II:n. Peruskamaa kunnon laulajalla höystettynä. Levyllä mm. mielenkiintoinen Zeppelin-cover: Dazed and Confused. Itse pistän Martinin ajan Sabbathissa vähintään samalle tasolle kuin Dionkin.
Martinilla pari sooloa Back Where I Belong ja uusi Scream, jonka saan käsiini viimeistään ensi viikolla. Levyllä mukana mm. Cozy Powell ja Sabbathissa ollut Nichols koskettimissa. Mies ollut mukana myös joissain Sabbathin jälkeisissä projekteissa kuten Empire ja Rondinelli. Näitä en ole päässyt kuulemaan, mutta Empiren hankkinen.
Kaverin mahtavaan lauluääneen voi tutustua esim. Sabbath-levyillä Cross Purposes, Headless Cross ja TYR. Ei Mollo-Martinin the Cage I:kään hassumpi ole.
Kaveri näki aikoinaan Martinin BS:n keikalla ja kun kysyin oliko ääni yhtä mahtava livenä kuin levyllä, niin hän totesi, että ei ollut, vaan vielä parempi!

11

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tony rules

      Uusi Scream levy on helvetin hyvä.Laulu silkkaa parhautta ja materiaali parasta sitten Cross purposesin.

      Suosittelen lämpimästi!

    • nightwing

      Osta se Rondinelli, et varmasti pety. Empire taas ei kovin kummoinen ole.

      t. Tony 2 kertaa sabatin kanssa nähnyt.

      • 2fast4u

        Saako tuota Rondinellin levyä Finlandiasta, vai pitääkö se tilata ulkomailta? En ole ainakaan vielä itse onnistunut löytämään.


    • eikka

      mielestä headless cross on paras sabbathin teos, mikä kokoonpano mahtanee olla, ei ole tulut vilkaistua cd.stä.

    • kaetsu

      Kiitokset ihan hyvästä infopaketista. Headless Cross ja Tyr on tullut kuultua, mutten koskaan ole niin kiinnittänyt huomiota solistiin, vaikka loistava onkin.

      Pitääpä kaivella netin uumenista lisää tietoa tuosta Tony Martinista. :)

      • 2fast4u

        Martinin viimevuotinen sooloplätty Scream on kova tapaus, sain juuri viime viikolla käsiini. Jäbä soittaakin useita instrumentteja itse laulamisen ohella. Tiukka paketti ja ääni kunnossa edelleen!
        Vaikka tuota Empiren levyä Trading Souls ei niin hirmuisesti ole ylistettykään, niin sekin on tulossa.


      • 2fast4u
        2fast4u kirjoitti:

        Martinin viimevuotinen sooloplätty Scream on kova tapaus, sain juuri viime viikolla käsiini. Jäbä soittaakin useita instrumentteja itse laulamisen ohella. Tiukka paketti ja ääni kunnossa edelleen!
        Vaikka tuota Empiren levyä Trading Souls ei niin hirmuisesti ole ylistettykään, niin sekin on tulossa.

        Trading Souls on ihan kelpo levy. Ehkä hiukan kevyempää huttua a´la Whitesnake ja Rainbow. Melodisemmasta menosta pitäville hyvä valinta!


    • Solistii

      Paras black sabbath laulaja.

      • Anonyymi

        ehkä, maybe.


    • Anonyymi

      Martiniltamilmestyi alkuvuodesta 2022 uusi studioalbumi Thorns ja yllättävän vähälle huomiolle jäi. Lämmin suositus kaikille Tony faneille.

    • Anonyymi

      Bloody black sabbatti levyn voittanutta ei oo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe