Siinä on turhan vähälle huomiolle jäänyt solisti. Kuuntelin miestä taas pitkästä aikaa ja olen jo useasti pistänyt soimaan Dario Mollon ja Tony Martinin toisen yhteistyölevyn, eli the Cage II:n. Peruskamaa kunnon laulajalla höystettynä. Levyllä mm. mielenkiintoinen Zeppelin-cover: Dazed and Confused. Itse pistän Martinin ajan Sabbathissa vähintään samalle tasolle kuin Dionkin.
Martinilla pari sooloa Back Where I Belong ja uusi Scream, jonka saan käsiini viimeistään ensi viikolla. Levyllä mukana mm. Cozy Powell ja Sabbathissa ollut Nichols koskettimissa. Mies ollut mukana myös joissain Sabbathin jälkeisissä projekteissa kuten Empire ja Rondinelli. Näitä en ole päässyt kuulemaan, mutta Empiren hankkinen.
Kaverin mahtavaan lauluääneen voi tutustua esim. Sabbath-levyillä Cross Purposes, Headless Cross ja TYR. Ei Mollo-Martinin the Cage I:kään hassumpi ole.
Kaveri näki aikoinaan Martinin BS:n keikalla ja kun kysyin oliko ääni yhtä mahtava livenä kuin levyllä, niin hän totesi, että ei ollut, vaan vielä parempi!
Ex-Black Sabbath Tony Martin
11
792
Vastaukset
- tony rules
Uusi Scream levy on helvetin hyvä.Laulu silkkaa parhautta ja materiaali parasta sitten Cross purposesin.
Suosittelen lämpimästi! - nightwing
Osta se Rondinelli, et varmasti pety. Empire taas ei kovin kummoinen ole.
t. Tony 2 kertaa sabatin kanssa nähnyt.- 2fast4u
Saako tuota Rondinellin levyä Finlandiasta, vai pitääkö se tilata ulkomailta? En ole ainakaan vielä itse onnistunut löytämään.
- eikka
mielestä headless cross on paras sabbathin teos, mikä kokoonpano mahtanee olla, ei ole tulut vilkaistua cd.stä.
- kaetsu
Kiitokset ihan hyvästä infopaketista. Headless Cross ja Tyr on tullut kuultua, mutten koskaan ole niin kiinnittänyt huomiota solistiin, vaikka loistava onkin.
Pitääpä kaivella netin uumenista lisää tietoa tuosta Tony Martinista. :)- 2fast4u
Martinin viimevuotinen sooloplätty Scream on kova tapaus, sain juuri viime viikolla käsiini. Jäbä soittaakin useita instrumentteja itse laulamisen ohella. Tiukka paketti ja ääni kunnossa edelleen!
Vaikka tuota Empiren levyä Trading Souls ei niin hirmuisesti ole ylistettykään, niin sekin on tulossa. - 2fast4u
2fast4u kirjoitti:
Martinin viimevuotinen sooloplätty Scream on kova tapaus, sain juuri viime viikolla käsiini. Jäbä soittaakin useita instrumentteja itse laulamisen ohella. Tiukka paketti ja ääni kunnossa edelleen!
Vaikka tuota Empiren levyä Trading Souls ei niin hirmuisesti ole ylistettykään, niin sekin on tulossa.Trading Souls on ihan kelpo levy. Ehkä hiukan kevyempää huttua a´la Whitesnake ja Rainbow. Melodisemmasta menosta pitäville hyvä valinta!
- Solistii
Paras black sabbath laulaja.
- Anonyymi
ehkä, maybe.
- Anonyymi
Martiniltamilmestyi alkuvuodesta 2022 uusi studioalbumi Thorns ja yllättävän vähälle huomiolle jäi. Lämmin suositus kaikille Tony faneille.
- Anonyymi
Bloody black sabbatti levyn voittanutta ei oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418