lukumies, eritoten jos lasketaan myös kiinnostus
puheportaalien seksikommenteista.Ymmärtäisin sen ,jos hän kuusikymppisenä olisi jotenkin kova poika sängyssä,mutta yleensä se kovuus tulee kuorsatessa.Kertokaa tekin jos omaatte kokemusta siitä,miten joku vanhempi äijänkäppyrä on kiinnostunut nuorten kirjoituksista; kokemuksista sängyssä.Looraa hän saa kotona ihan niin paljon kuin isolta masultaan jaksaa,mutta kai ne on himot hiirelläkin,kun pääsee kurkistamaan toisten fantasia maailmaan.Eikö totta!
Avomieheni
on intohimoinen
2
474
Vastaukset
- Äijän käppyrä
No mitäs vanha lehmän kanttura tietää??
- tiedoksi:
Mikä on mielestäsi vanha lehmä? Itse olen kaunis vaalea 30 kymppinen ja vielä erittäin varakas.Muutama auto tallissa ja purjevene laiturissa.Talossamme neljä makuuhuonetta ja poreammeet allasosastolla.Kelpais siinä varmaan käppyränkin lekotella,kiskoa pieniä huurteisia ja kenties käydä tietokoneellame vilkaisemassa mitä hyvää olisi tarjolla,jos ei kotona niin ainakin kylässä!Kyllä siinä jo hiirikin heräisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478