ruma?

tietämätön,...

Olen muuten ihan ok/hyvän näköinen mutta minulla on finnejä kasvoissa.. ei mitään maaliman pahimpia mutta silti...

Mitäs naiset niistä tykkää?

14

3259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppppppppppppp

ne on ihania tietysti

• fdsfs

Vaikka mies olenkin niin kommentoisin sen verran, että tuskin ne finnit kovin suurta osaa naisista pahasti häiritsee, ainakaan sen perusteella, että sellaisia pareja, joista toisella on finnejä, näyttää olevan vaikka kuinka paljon.

• mieltä itse oot

mitä itse ajattelet sellasist tytöistä joilla on finnejä? Yleensä ne siloposket on keskenään ja finninaamaset yhdessä. Olen siis vähän eri mieltä kuin edellinen vastaaja :))

• miksi...

...sun on pakko olla finninaamainen? Nykyään kun on niin hyviä hoitokeinojakin.

Itse en voisi missään nimessä deittailla ihmistä, joka on mätäpaiseita täynnä. Anteeksi, mutta en voi asialle mitään. Ehkä syy johtuu siitä, etten itse ole koskaan "persikkaposkena" kärsinyt vaivasta.

Lääkäri voi siis antaa sulle lääkereseptin, jolla ihon talineritystä voidaan hillitä. Miksi et voisi kokeilla sitä? Jos olet muuten hyvän näköinen, niin voit uskoa, että sen jälkeen sulla vasta vientiä riittääkin!;-)

• ei aloittaja

"miksi...sun on pakko olla finninaamainen? Nykyään kun on niin hyviä hoitokeinojakin."

Ei se kyllä ihan noin yksinkertaista ole. Käyppä kurkistamassa tuolla osiossa Terveys/akne&finnit, niin huomaat kuinka se on täynnä vuodatusta siitä, että kaikkea on kokeiltu eikä finnit lähde mihinkään.

• ....
        ei aloittaja kirjoitti:

"miksi...sun on pakko olla finninaamainen? Nykyään kun on niin hyviä hoitokeinojakin."

Ei se kyllä ihan noin yksinkertaista ole. Käyppä kurkistamassa tuolla osiossa Terveys/akne&finnit, niin huomaat kuinka se on täynnä vuodatusta siitä, että kaikkea on kokeiltu eikä finnit lähde mihinkään.

kyllähän akne on ikävä asia (ja usko pois ei kukaan sitä "kauniina" pidä...) mutta kyllä vaan oikeilla lääkkeillä pitäisi kaikilta mennä pois, ja sen jälkeen saattaa saada vain silloin tällöin pari näpyllää...pitää vain olla malttia ja löytää oikea lääke..tosin jälkeenpäin tosin saattaa jäädä ns. arpia niistä finneistä jotka näkyvät..mutta life's hard..puuteria kait sitten vaan...mut tosiaan, naiset saattavat pitää vähän reppana finninaamaista, ja oikein bimbot luulevat että olet epähygieninen..
        Ongelmahan on myös se että itsetunto laskee, ja sehän vain pahentaa asiaa..pitää vaan olla malttia...mutta itse jätkänä, niin ei pieni määrä finnejä tytön naamassa oikeastaan haittaa, jos on tyttö muuten mukava ja hyvän itsetunnon omaava, ja samanhan pitäisi koskea pokiakin, mutta tunnetusti naiset ovat pinnallisempia...tsemppiä!

• tietämätön,....
        .... kirjoitti:

kyllähän akne on ikävä asia (ja usko pois ei kukaan sitä "kauniina" pidä...) mutta kyllä vaan oikeilla lääkkeillä pitäisi kaikilta mennä pois, ja sen jälkeen saattaa saada vain silloin tällöin pari näpyllää...pitää vain olla malttia ja löytää oikea lääke..tosin jälkeenpäin tosin saattaa jäädä ns. arpia niistä finneistä jotka näkyvät..mutta life's hard..puuteria kait sitten vaan...mut tosiaan, naiset saattavat pitää vähän reppana finninaamaista, ja oikein bimbot luulevat että olet epähygieninen..
        Ongelmahan on myös se että itsetunto laskee, ja sehän vain pahentaa asiaa..pitää vaan olla malttia...mutta itse jätkänä, niin ei pieni määrä finnejä tytön naamassa oikeastaan haittaa, jos on tyttö muuten mukava ja hyvän itsetunnon omaava, ja samanhan pitäisi koskea pokiakin, mutta tunnetusti naiset ovat pinnallisempia...tsemppiä!

olenhan mä tässä kohta vuoden verran näitä yrittänyt saada pois, tällä hetkellä on lääkekuuri menossa.... vielä 4 kuukautta jäljellä...

Mun finniongelma ei sinäänsä ole "naama täynä valkoisa patteja" van enemmänkin punaisia.

• tietämätön,....
        tietämätön,.... kirjoitti:

olenhan mä tässä kohta vuoden verran näitä yrittänyt saada pois, tällä hetkellä on lääkekuuri menossa.... vielä 4 kuukautta jäljellä...

Mun finniongelma ei sinäänsä ole "naama täynä valkoisa patteja" van enemmänkin punaisia.

jos tytöllä on finnejä "kohtuullisesti" niin ei se mua haittaa... en vaan ole oikeen sellaisia tyttöjä tavannut..

• scarface2

itselläni oli vuosikausia paha akne ja käytin parhaita lääkkeitä mitä oli. tauti on laantunut siitä mitä se pahimillaan oli mutta jätti syvät arvet kasvoihin. Sori vaan mutta niitä ei voi korjata millään hionnalla tms. Olen pahoillani kun joudut kärsimään meistä hiukan erinäköisistä.

• tytsky

Mulla oli nuorempana myös finnien vastainen sota. Ja vielä nykyäänkin silloin tällöin ruusut puhkeaa :). Ei niitä saa tahtomalla häviämään mihinkään. Mun mielestä ei haittaa, luulen kyllä että voisin kokeilla tai tyrkyttää kuitenkin kaikennäköisiä tököttejä miehen ihoon, mitkä luulen että auttais. Mies tuskin siitä taas tykkäisi, että mä ottaisin sen finnit sydämen asiaksi. :) Mut ei se rumaksi tee.

• dejaykaymywayhighway

Älä välitä. mulla oli 13-20 wee finnit naamassa. Mutta kyllähän ne lähtee, jos oikein haluaa. Lopeta tupakointi, pese vuodevaattesi, ja kätesi. älä syö mitään rasvaista. älä juo pepsiä, etkä käytä alkoholia. Et rasita itseäsi. Nukut öisin. Ja hommaa kalliit hoitoaineet tv-shopista.
      Mutta jos nämä karsii, niin onko elämä elämisen arvoista?

• tietämätön,...

mulla on kyllä finnit jo paranutunu paljon ja vielä paranee.... jotenkin tuntuu vaan kiireiseltä tuo naisen saanti :D

• siloposki.

Koska itse olen lapsuudesta asti tottunut katsomaan siloposkia, niin tuntuu ihmeelliseltä, että joku ihminen ei halua hoitaa ihoaan, kun se on mahdollista. Mene ihotautilääkärille ja hoida akne kuntoon. Arvet eivät ole kaunistus kenelläkään. Kaunis iho on yksi osa kauneutta ja ulkonäköä.

• .nainenainen.

En osaa sanoa tuon perusteella oletko ruma vai et. Ruma kuitenkin sellainen termi ettei sitä titteliksi ansaita vain muutaman näpyn takia. Jokatapauksessa finnejä löytyy myös naisilta. On pitkää ja pätkää, hoikkaa ja lihavaa, rintavaa ja lautaa... Jos osaat realistisesti suhtautua itseesi niin löydät varmasti omalta tasoltasi sopivan naisen. Sitäpaitsi jos muuten olet todella hyvä tapaus (ei ulkoiset piirteet) niin kuka tahansa voi sinuun ihastua. Ei ole yksiselitteistä kaavaa, mutta älä kuitenkaan odota mitään malliprinsessaa vaan ihan sitä omaa henk.koht prinsessaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe