Hei!
Mietin tuossa vaan että onkohan mahdollista laihduttaa kesäkuun alkuun mennessä 20 kg?!?!? Olen 36 v mies ja 174 cm 102 kg! Tällä hetkellä liikunta koostuu lähinnä työmatkasta autolla ja se siinä! Tykkään kyllä kävellä paljon mutta talvi ei innosta ulkona liikkumiseen! Ajattelin että jos alan vetämään 1 - 1,5 tunnin reippaita kävelyitä 5-6 kertaa viikossa ni kai se nyt jotain auttaa! Kannattaisko ottaa apuun joku laihdutuslääke/kuuri? En juuri makeata syö ja pämppääminenkin on vähentynyt 1 - 2 kertaan kuussa. En oikein usko noihin ihmedietteihin joten terveellisellä ruokavaliolla mennään kohti kevyempää olotilaa... Todella haluan laihtua eli motivaatiota olis kyllä kuhan osais alottaa....
-20kg
2
409
Vastaukset
- Anu
Nimittäin itse aloitin tammikuun alussa, nyt on painoa lähtenyt 9 kiloa, juuri tällä menetelmällä, että lenkkeilyä (siis reipasta kävelyä) lähes päivittäin tunnin verran, ja ruokailutottumukset uusiksi. Olen jättänyt iltasyömiset pois (vaikka ei olekaan niin oleellinen ratkaisu) ja makeat yms. roskaruuat. Samalla ole päivittänyt painoani tuonnen "tyttöjen" porukkaan, niin pysyy jonkinlaisessa kurissa. Minä kun niin pidän kilpailusta, niin se on hyvä kannustin, jos painoa saa alas ;)..
Vaikka olenkin vastakkaista sukupuolta, niin mitoiltamme olemme aika samalla viivalla :(... mutta -20 kiloa kesään mennessä :) - Realisti
Painon tiputtaminen onnistuu hyvin. Ota realistinen tavoite -500g- 800g painonpudotus viikossa. Kesäkuun alkuun olet jo paljon, paljon sutjakampi. Ja kuule 10% painonpudotuskin piristää mieltä. Älä ajattelen liian suuria harppauksia vaan vaikka 3kg eteppeja.
Tsemppiä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603