Pakko on kertoa, kun täällä on niin paljon epäilijöitä.. Mulla profiili oli noin kaksi kuukautta, ja kävin useilla treffeillä.. Näin äkkiä laskettuna taisi olla kuudet treffit. Eli yhteyden-ottoja tuli (ei ollut kuvaa), ja itse olin se vähemmän aktiivinen osapuoli. Muutaman kanssa jäi "keskustelut" kesken, kun poistin profiilini niin äkkiä.
Kaikki tapaamani miehet olivat juuri sellaisia kuin olivat sanoneet (tiedän ettei yksi tapaaminen vielä paljon kerro, mutta se ensikuva oli positiivinen kaikista, paitsi yksi joka veti kaljaa kuin sieni.. ja sitä en sitten toisten halunnutkaan tavata) eli omilla kuvilla liikenteessä jne jne. mukavia ja kohteliaita, eli hatun nosto suomalaisen miehen rehellisyydelle, vaikka sitä paljon mollataankin!!
KUitenkaan kukaan noista ei sytyttänyt sen kummemmin, puuttui se jokin, ja halusin siksi mennä eteenpäin. 4 viikkoa sitten menin taas (mielessäni olin ajatellut että nyt nämä on vikat treffit, etten jaksa enää tätä hommaa.. )sokkotreffeille, takana kirjottelut, puhelut, ja kuvien vaihdot. Mies oli herrasmies, tarjosi erittäin mukavan illan, ja treffit jatkuivat seuraavaan iltapäivään.. Siitä asti yhteydessä joka päivä, ja viikonloppusia tapaamisa.Molemmat poistimme profiilimme heti seuraavana päivänä,kun olimme ekan kerran nähneet, ja päätimme tutustua toisiimme rauhassa, ilman sitä ,että silti juoksee treffeillä ettimässä "sitä parempaa".
Mitään rakastumisen tunnetta tässä ei ole, mutta nyt olen tavannut sellaisen ihmisen jota haluan nähä uudestaan, ja uudestaan.. ja tutustua rauhassa, ja katsoa mitä tästä tulee.. Eli kyllä täältä mukavaakin ja "asiallista" seuraa löytäää!
joskus jotain positiivistakin!
9
1354
Vastaukset
- vaan sulle
Mullakin on pääasiassa ihan positiivisia kokemuksia, vaikka mitään pidempiaikaista ei ole tullut! Ihan ystävyyspohjalta olen yhden miehen kanssa jatkanut yhteydenpitoa! Huisia!
- Pudotettu
Kiva kuulla, että jollain flaksaa. Minäkin viestittelin sähköpostilla ja texteillä, kahvittelin ja innostuin eräästä tyypistä...mutta eikös tämä vaan edelleen pokkana pidä profiilia suomi24:lla. Itse poistin omani, kun päätin ottaa selvää tästä tyypistä. Minusta se on kohteliasta käytöstä. Tosi harmi, jos tää tähän jää. Mut edelleen siulle onnea ja menestystä - tuo antoi toivoa, paremmasta.
- Mies39
rehellisiä miehiä kuten minä. Harmi vaan ettei toi virtuaali juttu sovi mulle... Miehen varsinki pitää olla tosi aktiivinen ihmisille joita ei edes tunne!
Pitäis varmaan ehdottaa treffejä mahdollisimman nopeasti ja kattoo sitten miten käy...
Ärsyttää että jopa naiset jotka laittaa sut suosikiksi eivät uskalla aloittaa keskustelua. Ainoastaan yksi viesti on tullu ekaksi naiselta, sekin vaan toivotti hyvää uutta vuotta ei muuta.
Sais suomessa muutenki naiset olla vähä aktiivisempia. Englannissa olin ihmeissään ku naiset tuli noin vain jutteleen. Ja sitten naiset ihmettelee et miks miehen on niin tunkeilevia.;) Kai jonku pitää tehä aloite? Muuten vois suomalaiset kuolla sukupuuttoon;)
No tulipahan tuota nettiä kokeiltua. Jospa sitä törmää realimaailmassa mukavaan naiseen? Vaikka R-Kioskilla.- kiinnostunutN
Missä asut? Mikä sun profiilin nimi on?
- avovaimo
Hienoa kuulla! Mäkin löysin kullan netin kautta. Vajaan vuoden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen, ja tässä sitä nyt elellään avovaimona!
- Nainen45v
Minäkin kohtasin Suomi24:sta sielunkumppanin! Olemme rakennelleet vuoden aikana yhteistä historiaa, on ollut ylä- ja ennen kaikkea ihanaa alamäkeä. Harmi kun asumme 130 km päässä toisistamme, mutta yhteydenpito on jokapäiväistä ja vain muutaman päivä erossa ollaan kerrallaan. Suunnittelemme yhteistä tulevaisuutta, kunhan käytännön asiat hoituvat kohdilleen (työpaikat, lapset, asunnot ym.). On vain molemminpuolinen kova kaipuu toisen luokse, ei voi joka päivä nähdä. Pystymme keskustelemaan IHAN KAIKESTA, ja olemme sopineetkin että puhutaan ja paljon, ei anneta minkään asian jäädä vaivaamaan mieltämme. Siinä olemme onnistuneet, ja harrastamme yhteisiä asioita,joista molemmat pidämme. Kyllä Suomi24:ssa kumppanin löytää, kun etsii. Minulle se kävi kahdessa päivässä, minkä profiilini ehti siellä olemaan.
- upuo
ppu
- Dookght
Miksi nämä kaikki menestystarinat ovat aina naisilta?
- ............
Kait me naiset ollaan aktiivisempia tälläisessä yleisessä suhdehöpötyksessä, kuin miehet. Ne miehet, joilla ei tarvetta valittaa, eivät kai vain koe tarvetta puhua enempää asiasta. Jokatapauksessa: Jos nainen löytänyt miehen netistä, niin on siinä myös mies löytänyt naisen netistä - vaikkei hän kirjoittaja olisikaan.
Itse kuullut myös netin kautta löytyneistä pareista, jotkut yhdessä vieläkin, jotkut ei. Täällä myös yksi nainen, joka löytänyt miehensä netistä. Nyt yhteistä eloa takana 6v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708