Olen laihduttanut tammikuun 1200 kalorilla/päivä. Käytän netin laskuria. Laihduin heti 3kg, sitten paino jämähti siihen. Nyt laskin käytettävät kalorit jossain toisella sivulla ja sain tulokseksi 950 kaloria, onko mahdollista että 1200 ei riitä laihduttamaan minua, olen vain 145cm lyhyt? Tuntuu tosi vähältä tuo 1200 kaloriakin. Liikuntaa en vielä ole innostunut lisäämään :( Apuja kaipaisin, 8kg pitäisi saada pois terveellisellä ruokavaliolla.
950 kaloria?
6
738
Vastaukset
- proffa
Mitä netin laskuria käytit?
- emmi-
kalorilaskuri.fi
- myös ite
emmi- kirjoitti:
kalorilaskuri.fi
Vähän että mitä syö, nimittäin joskus purkki kertoo sisältävänsä enemmän kaloreita kuin ne laskurit.
Tässä muuten yksi ihan hyvä:
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/energyintake.pl
Voi olla kyse myös siitä, että aluksi laihduit nesteistä, rasvasta on käsittääkseni mahdoton laihtua puolta kiloa/viikko enempää. Ja rasvahan sitä todellista läskiä on. Voit tietysti tsekata aina ylläolevasta kaloritaulukosta myös rasvan määrän ruuassasi, ja laittaa r.valiosi kaikin puolin rasvattomaan muotoon, jospa vaikka siinä olisi vika, vaikka et liikaa söisikään.
Jos syöt alle 1200 kaloria, niin voi olla että kehosi menee tilaan, jossa se säästää rasvaa ja et laihdu koska syötkin liian vähän. Eli syödä täytyy jonkin verran. - kokonaan pois!
myös ite kirjoitti:
Vähän että mitä syö, nimittäin joskus purkki kertoo sisältävänsä enemmän kaloreita kuin ne laskurit.
Tässä muuten yksi ihan hyvä:
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/energyintake.pl
Voi olla kyse myös siitä, että aluksi laihduit nesteistä, rasvasta on käsittääkseni mahdoton laihtua puolta kiloa/viikko enempää. Ja rasvahan sitä todellista läskiä on. Voit tietysti tsekata aina ylläolevasta kaloritaulukosta myös rasvan määrän ruuassasi, ja laittaa r.valiosi kaikin puolin rasvattomaan muotoon, jospa vaikka siinä olisi vika, vaikka et liikaa söisikään.
Jos syöt alle 1200 kaloria, niin voi olla että kehosi menee tilaan, jossa se säästää rasvaa ja et laihdu koska syötkin liian vähän. Eli syödä täytyy jonkin verran.Rasvaa ei missään nimessä saa jättää kokonaan pois, pitää vain huolehtia ettei sitä tule liikaa ja että suurin osa saatavasta rasvasta on 'hyvää rasvaa' eli tyydyttämättömiä rasvahappoja sisältävää.
Päivän syömisistä tulisi olla n.50-60% hiilihydraatteja, 30-40% rasvaa ja 10-20% proteiineja. - Hjärtslag-
kokonaan pois! kirjoitti:
Rasvaa ei missään nimessä saa jättää kokonaan pois, pitää vain huolehtia ettei sitä tule liikaa ja että suurin osa saatavasta rasvasta on 'hyvää rasvaa' eli tyydyttämättömiä rasvahappoja sisältävää.
Päivän syömisistä tulisi olla n.50-60% hiilihydraatteja, 30-40% rasvaa ja 10-20% proteiineja.Ei voi sanoa, että juuri tuon verran pitäisi saada mitäkin. Se riippuu täysin ihmisestä ja on paljon muitakin mahdollisuuksia laihduttaa kuin tuo esittämäsi. Ja kyllä, itse jätin rasvan kokonaan pois, koska sitä saa joka tapauksessa ruuasta tarpeeksi. Onnistumiseni todistaa, että minun kropalleni rasvattomuus sopi. Painaisin 100 kiloa jos söisin 30-40 % rasvaa ruuissa. En todellakaan suosittele!
- Eevi
Ihan niin kuin tuossa yhdessä viestissä sanottiinkin, että jos syöt vähän ja saat vähän kaloreita niin elimistö alkaa säästämään.Silloin läski ei lähde liikkeelle vaan jämähtää paikoilleen.Neste on se ensimmäinen mikä lähtee, sen jälkeen lähtee rasva sulamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504157Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673817- 703338
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963250Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no952243- 352158
- 242019
- 362009
- 381989
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231894