laadukkaaseen meikkivoiteeseen. Ajattelin Joe Blascoa, mutta luin täältä muistakin hyvistä meikeistä; Ben Nye, Dior, Maybelline etc. Mutta mutta..ihoni on yleensä hyvä vain näin talvisin punoittaa ja kirvelee..kuivaa kovasti kun atooppinen on. Oliskohan tuo Blasco esim. hyvä tällaiselle iholle..kokemuksia?
Kerran elämässäni aion
4
686
Vastaukset
- ....
omakohtaista kokemusta ei ole, mut mitä oon kuullu ni Blascon kanssa tulee helposti kamala pakkelikerros. ja jos sulla iho kuivuu ja kirvelee, niin kannattais varmaan jotain mahdollisimman kosteuttavaa, nestemäistä ja lisäaineetonta meikkivoidetta hakea.
- anteeks mitä?
blascoa käyttää väärin jos saa kauhean pakkelikerroksen! sitä ei kuulu käyttää niin! sitä laitetaan niin älyttömän vähän! koulutuksen olen blascon meikeistä käynyt!
- minä
mulle on joe blascon meikkivoide ihan älyttömän hyvä! muuta en enää osta! minulla on kuiva ja ärtynyt iho, eikä se kestä laisinkaan esim. nestemäisiä meikkivoiteita. blascoa tarvitsee laittaa niin hirmu vähän, että ihosta saa vieläpä kauniin näköisen, kun muistaa vaan laittaa ennen meikkivoidetta hyvin kosteusvoidetta tms. suosittelen kyllä lämpimästi joe blascoa kaikille!
- suosittelen
kyllä Blascoa, mutta myös Biothermin vaahtomeikkivoide on hyvä -siinä on tosi kevyt koostumus, joten sopii hyvälle iholle ja myös pintakuivalle. Edullisempi kuin Blasco eli n. 30 euroo ja riittoisa myös. Levitetään sormin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603