Missit 2006

mrs. nro47

52

2367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dayum

vaiko bon voyage (kuten -QueenOfHearts- eräitä sivistymättömiä opetti) :)

Itse itseäni tehostaen:

Julita Airaksinen (3) : oli paljon söpömpi blondina, noissa missikuvissa jotenkin jähmeän näköinen väärän väriset hiukset (vaaleammat tai reilusti tummemmat), mutta ei ainakaan liian laiha :)

http://www.missi.net/ARI_5529.jpg

Rita Aaltolahti (4) : kuvien perusteella taitaa olla se "perinteisin missi". Vaikka ei kyllä sytytäkkään.

Ninni Laaksonen (6) : katselin tuossa muitakin kuvia kyseisestä neidosta (että saisin vahvistuksen epäilyille), niin tämä saattaisi olla se joka saisi mielenkiintoni heräämään (jos näkisin livenä). Meinaan vaan, että jos hymyilisi vapaammin / rennommin, niin luultavasti löytyisi melkoinen killer-hymy ja lookki :)

http://www.katso.fi/starat/kuvagalleria/article125576.html

Miia Lakkisto : hyvä että luovutti, ei ollutkaan mun suosikki

Eli olen edelleen tätä mieltä. En kuitenkaan ota kantaa siihen, että kuka voittaa :)

• nenna_

Ei millään pahalla mutta...kuvottavaa sovinistista paskaa!
        Kenenkään miehen ei noin ajattelemattoman reteesti pitäis arvostella naisia kun mitään mrFinland kisoja ei ole tai ne ei saa yht paljon huomiota.

• pihkura
        nenna_ kirjoitti:

Kenenkään miehen ei noin ajattelemattoman reteesti pitäis arvostella naisia kun mitään mrFinland kisoja ei ole tai ne ei saa yht paljon huomiota.

Arvosteluahan nuo neitokaiset nimenomaan haluavat, kun ovat kauneuskilpailuun osallistuneet..

• dayum
        nenna_ kirjoitti:

Niin siis tässähän kysyttiin mielipidettä misseistä, vai...?

Itsehän nämä naiset ovat menneet sinne kisoihin. Kauneuskilpailuihin kuuluu kuitenkin se, että joutuu arvosteltavaksi.

Niin ja arvostelen ihan just niin reteesti kun mua sattuu huvittamaan. Sen verran yritän pitää tasoa, etten kuitenkaan mene henkilökohtaisuuksiin. Kuten sinä juuri teit.

• so not

kunhan hyppy kulkee!

Katos ku elämä on laiffii ja kun sä lähdet hyppyyn, sä olet ihan yksin. Sä joudut siinä hyppyrinnokalla tekemään yksinäsi ihan omat ratkaisut. Sä oot siellä ylhäällä ihan up yours.

Eikä koskaan voi tietää, kuka voittaa, mutta toivottavasti tytöt muistavat, että jokainen tsäänssi on mahdollisuus! :)

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Arvosteluahan nuo neitokaiset nimenomaan haluavat, kun ovat kauneuskilpailuun osallistuneet..

Jos olisin tiennyt pihkuran puolustavan kunniaani, niin olisin jättänyt asian sikseen :)

• dayum
        so not kirjoitti:

kunhan hyppy kulkee!

Katos ku elämä on laiffii ja kun sä lähdet hyppyyn, sä olet ihan yksin. Sä joudut siinä hyppyrinnokalla tekemään yksinäsi ihan omat ratkaisut. Sä oot siellä ylhäällä ihan up yours.

Eikä koskaan voi tietää, kuka voittaa, mutta toivottavasti tytöt muistavat, että jokainen tsäänssi on mahdollisuus! :)

voittaako vai ei :D

• pihkura
        dayum kirjoitti:

Jos olisin tiennyt pihkuran puolustavan kunniaani, niin olisin jättänyt asian sikseen :)

Nättejä tyttöjä taitavat olla kaikki, mutta kuvista on aina huono saada ihan selvyyttä. Pitäis tutustua tai nähdä "elävänä"..

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Nättejä tyttöjä taitavat olla kaikki, mutta kuvista on aina huono saada ihan selvyyttä. Pitäis tutustua tai nähdä "elävänä"..

aina rinnakkain... :)

Juu, pitäisi nähdä livenä. Kuvat eivät aina anna oikeaa kuvaa. Telkkukin kun taitaa vääristellä muotoja (eikös se tv lihota ainaskin 5 kiloo) :)

• dayum
        nenna_ kirjoitti:

http://www.mrfinland.fi/frameset.html

• no..
        dayum kirjoitti:

http://www.mrfinland.fi/frameset.html

miks sä tollasen linkin laitoit?

Kuules dayum.. et sä sattumoisin muuten ole sellainen kasvoiltas vähän pikkupojan näköinen, ruskeahiuksinen sinisilmä, joka virnuilee aina? Normaalikroppanen ja aavistus vatsaa? Ja karrrrvanen :) Kun.. öh no joo, vastaa eka, niin kerron sit :D

• pihkura
        dayum kirjoitti:

aina rinnakkain... :)

Juu, pitäisi nähdä livenä. Kuvat eivät aina anna oikeaa kuvaa. Telkkukin kun taitaa vääristellä muotoja (eikös se tv lihota ainaskin 5 kiloo) :)

Mä en kovin suurta mielenkiintoo koko missikisoja kohtaan tunne. Mut siis kun noita kuvia kattoo, ni hymyt on harvalla sellasia luontevia. Tietäähän sen, kun seisoo kuvattavana ja käsky käy hymyillä, vaikkei kukaan edes kerro mitään hauskaa vitsiä tms :)

• olemus..
        dayum kirjoitti:

voittaako vai ei :D

kiteytyy tähän: "Joka toista tökkii, niin kyllä se jossain vaiheessa siellä alapäässä alkaa tuntua, ettei olisi kannattanut tökkiä väärään paikkaan." :D

täällä ne elämän totuudet ovat http://www.mattinykanen.net/thoughts.html

• dayum
        olemus.. kirjoitti:

kiteytyy tähän: "Joka toista tökkii, niin kyllä se jossain vaiheessa siellä alapäässä alkaa tuntua, ettei olisi kannattanut tökkiä väärään paikkaan." :D

täällä ne elämän totuudet ovat http://www.mattinykanen.net/thoughts.html

Just tuossa hieman aiemmin kävin noilla sivuilla bongailemassa :D

• dayum
        no.. kirjoitti:

miks sä tollasen linkin laitoit?

Kuules dayum.. et sä sattumoisin muuten ole sellainen kasvoiltas vähän pikkupojan näköinen, ruskeahiuksinen sinisilmä, joka virnuilee aina? Normaalikroppanen ja aavistus vatsaa? Ja karrrrvanen :) Kun.. öh no joo, vastaa eka, niin kerron sit :D

väitti seuraavaa:

"kun mitään mrFinland kisoja ei ole tai ne ei saa yht paljon huomiota"

Niin aattelin olla ystävällinen ja etsiä hänelle linkin Mr. Finland-kisoihin :)

Empäs vastaa...

...

...

...

...tai no nyt kun tuumasin, niin ei mulla kyllä ole vatsaa. Tai siis on tietenkin, mutta ei aavistustakaan. Enkä taijja olla niin karvainenkaan. Enkä tiedä siitä virnuilustakaan. Yleensä kuitenkin olen haudan vakava.

Nyt kerrot heti keneksi mua epäilit! ;)

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Mä en kovin suurta mielenkiintoo koko missikisoja kohtaan tunne. Mut siis kun noita kuvia kattoo, ni hymyt on harvalla sellasia luontevia. Tietäähän sen, kun seisoo kuvattavana ja käsky käy hymyillä, vaikkei kukaan edes kerro mitään hauskaa vitsiä tms :)

niitä mug shot-otoksia ja Alibi-lehteen soveltuvia :) Ei sinällään, en minäkään voi sanoa nauttivani valokuviin joutumisesta.

Eikä muakaan niin kiinnosta nuo karkelot. Naisia tietenkin katselee ihan mielellään, mutta silleen sen kummemmin ei kyllä kiinnosta. Kun on jo muutenkin niin paljon noita erilaisia kisailuja, on miss Aurinkorasvaa ja miss Pullonkorkkia ja Neuleet & napit-neitoa jne. :)

• pihkura
        dayum kirjoitti:

niitä mug shot-otoksia ja Alibi-lehteen soveltuvia :) Ei sinällään, en minäkään voi sanoa nauttivani valokuviin joutumisesta.

Eikä muakaan niin kiinnosta nuo karkelot. Naisia tietenkin katselee ihan mielellään, mutta silleen sen kummemmin ei kyllä kiinnosta. Kun on jo muutenkin niin paljon noita erilaisia kisailuja, on miss Aurinkorasvaa ja miss Pullonkorkkia ja Neuleet & napit-neitoa jne. :)

Tuo miss Pullonkorkki vaikuttais kyllä hyvältä :)

Mä vaan ihmettelen kyllä sitäki, että normaali peruskaunis ihminen tällätään ja laitetaan käppäileen uimapuvussa ja sit kaikki innokkaasti osotelee että tuossa ja tuossa on vikaa. Siis tosissaan vaikka ne on jo alunperinkin esim meikäläistä paremman näkösiä, niin heti tulee tyytyväinen olo, jos huomaa jonkin pienen pienen epäkohdan. Levee lantio, vino hymy, ruma kävely jne jne..

Itellä ei kuitenkaan mahiksia eikä oikeesti edes halua esittelemään kroppaansa mutta aina jaksais arvostella. Pitäis vaan pystyä myöntämään, että häviölle jään vertailussa kuitenki. Tai ehkä mä nykyään kykenenki sen myöntään. Justhan mä tein niin. ;)

• eppäilijä
        dayum kirjoitti:

väitti seuraavaa:

"kun mitään mrFinland kisoja ei ole tai ne ei saa yht paljon huomiota"

Niin aattelin olla ystävällinen ja etsiä hänelle linkin Mr. Finland-kisoihin :)

Empäs vastaa...

...

...

...

...tai no nyt kun tuumasin, niin ei mulla kyllä ole vatsaa. Tai siis on tietenkin, mutta ei aavistustakaan. Enkä taijja olla niin karvainenkaan. Enkä tiedä siitä virnuilustakaan. Yleensä kuitenkin olen haudan vakava.

Nyt kerrot heti keneksi mua epäilit! ;)

yhdeksi tutuksi vain..niin samanlaisia juttuja :)

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Tuo miss Pullonkorkki vaikuttais kyllä hyvältä :)

Mä vaan ihmettelen kyllä sitäki, että normaali peruskaunis ihminen tällätään ja laitetaan käppäileen uimapuvussa ja sit kaikki innokkaasti osotelee että tuossa ja tuossa on vikaa. Siis tosissaan vaikka ne on jo alunperinkin esim meikäläistä paremman näkösiä, niin heti tulee tyytyväinen olo, jos huomaa jonkin pienen pienen epäkohdan. Levee lantio, vino hymy, ruma kävely jne jne..

Itellä ei kuitenkaan mahiksia eikä oikeesti edes halua esittelemään kroppaansa mutta aina jaksais arvostella. Pitäis vaan pystyä myöntämään, että häviölle jään vertailussa kuitenki. Tai ehkä mä nykyään kykenenki sen myöntään. Justhan mä tein niin. ;)

lantiossa ole mitn pahaa. En ymmärrä niitä, jotka asian näin näkevät. Siis että leveässä lantiossa olisi jotain pahaa, pyh... Seksikäs, sanon minä.

Eipäs nyt olla niin alentuvia siellä. Tuohan on vain SUN mielipide, että jäisit vertailussa häviölle :)

• dayum
        eppäilijä kirjoitti:

yhdeksi tutuksi vain..niin samanlaisia juttuja :)

Eihän tuo vielä paljastanut mitään. Kerro heti tarkemmin, sinä lupasit ja vannoit!

• pihkura
        dayum kirjoitti:

lantiossa ole mitn pahaa. En ymmärrä niitä, jotka asian näin näkevät. Siis että leveässä lantiossa olisi jotain pahaa, pyh... Seksikäs, sanon minä.

Eipäs nyt olla niin alentuvia siellä. Tuohan on vain SUN mielipide, että jäisit vertailussa häviölle :)

Mut kun ajattelee yleisesti, niin jään varmasti häviölle näistä mallityttösistä. Eikä se mitenkään erityisesti haittaa mun elämääni. Hyvin mä omana ittenäni viihdyn :)

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Mut kun ajattelee yleisesti, niin jään varmasti häviölle näistä mallityttösistä. Eikä se mitenkään erityisesti haittaa mun elämääni. Hyvin mä omana ittenäni viihdyn :)

Eikä noissa misseissä yms. ole oikeastaan mitään kadehdittavaa. Varsinkaan niissä, jotka herkästi sotkee tulitikkuun. Hyvä sekin, että viihdyt omana ittenäs :)

• pihtarikin vielä
        dayum kirjoitti:

Eihän tuo vielä paljastanut mitään. Kerro heti tarkemmin, sinä lupasit ja vannoit!

Pihtaan ja panttaan sitä tietoa sulta vaikka hautaan asti..:D

Enkä vannonu. En en enpäs. Vaikka oisin vannonu, niin oisin vannonu partiolaisen kunniasanalla ja se ois ollu ihan arvoton vannominen, kun en ole ollut koskaan partiossa. Niin kerta.

No hyvä on, sait ympäripuhuttua.. olin vähän ihastunut yhteen Mikkoon ja sillä on jutut ihan samanlaisia ku sulla.. se on semmonen ihanan lutunen tyyppi, josta ei voi kukaan keksiä mitään pahaa sanottavaa.

• dayum
        pihtarikin vielä kirjoitti:

Pihtaan ja panttaan sitä tietoa sulta vaikka hautaan asti..:D

Enkä vannonu. En en enpäs. Vaikka oisin vannonu, niin oisin vannonu partiolaisen kunniasanalla ja se ois ollu ihan arvoton vannominen, kun en ole ollut koskaan partiossa. Niin kerta.

No hyvä on, sait ympäripuhuttua.. olin vähän ihastunut yhteen Mikkoon ja sillä on jutut ihan samanlaisia ku sulla.. se on semmonen ihanan lutunen tyyppi, josta ei voi kukaan keksiä mitään pahaa sanottavaa.

Vannoitpas, mulla on dokumentit todisteena. On valkoisella, punaisella, keltaisella ja vihreällä paperilla (katsos kun jäljentää toi paperi. Eli vaikka söitkin sen omasi ja mun toisen kappaleen, niin mulla jäi vielä kaksi muuta) sun vannominen. Päiväys ja allekirjoitus on myös. Läl-läl-lää :P

• paras

• pihkura
        dayum kirjoitti:

Eikä noissa misseissä yms. ole oikeastaan mitään kadehdittavaa. Varsinkaan niissä, jotka herkästi sotkee tulitikkuun. Hyvä sekin, että viihdyt omana ittenäs :)

Ei oo kukaan vielä tullu tarjoomaan vaihto-kroppaa, joten jatkan tälleen.

Kyllähän sitä aina jotain juttuja kadehtii, mutkun seki on vaan luonnollista. Ellei sit oo sairaalloista.

• se..
        dayum kirjoitti:

Vannoitpas, mulla on dokumentit todisteena. On valkoisella, punaisella, keltaisella ja vihreällä paperilla (katsos kun jäljentää toi paperi. Eli vaikka söitkin sen omasi ja mun toisen kappaleen, niin mulla jäi vielä kaksi muuta) sun vannominen. Päiväys ja allekirjoitus on myös. Läl-läl-lää :P

mikään dokumentti ole, ku värityskirja ;D Siks mä sainkin mahanpuruja sen syömisestä, ku joku oli värittäny sitä sellasilla 'made in tsing tsong'-kynillä, joissa oli jotain nautittavaksi kelpaamatonta. Mokomatkin :/ Enkä kyllä ala, jos oot huijannu mun nimen johki paperiin *mököttää*.

• dayum
        se.. kirjoitti:

mikään dokumentti ole, ku värityskirja ;D Siks mä sainkin mahanpuruja sen syömisestä, ku joku oli värittäny sitä sellasilla 'made in tsing tsong'-kynillä, joissa oli jotain nautittavaksi kelpaamatonta. Mokomatkin :/ Enkä kyllä ala, jos oot huijannu mun nimen johki paperiin *mököttää*.

ne tsing tsongista tuodut kynät joutui. Mutta kerran sulla on mahanpuruja, niin sä varmaan söit ne huomaamattasi. Olit niin ahneena pettämässä rehellistä neliosaista dokumenttia vannomisestasi, että söit myös kynät.

*puistelee ihmetellen päätään*

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Ei oo kukaan vielä tullu tarjoomaan vaihto-kroppaa, joten jatkan tälleen.

Kyllähän sitä aina jotain juttuja kadehtii, mutkun seki on vaan luonnollista. Ellei sit oo sairaalloista.

vaihtamalla paranee. Kateellisuuden suhteenkin olet ihan samaa mieltä kanssani. Älä nainen varasta mun ajatuksia!

• ahmattikatti
        dayum kirjoitti:

ne tsing tsongista tuodut kynät joutui. Mutta kerran sulla on mahanpuruja, niin sä varmaan söit ne huomaamattasi. Olit niin ahneena pettämässä rehellistä neliosaista dokumenttia vannomisestasi, että söit myös kynät.

*puistelee ihmetellen päätään*

Mietinkin, että miten se paperi rouskuu niin mukavasti :D

• pihkura
        dayum kirjoitti:

vaihtamalla paranee. Kateellisuuden suhteenkin olet ihan samaa mieltä kanssani. Älä nainen varasta mun ajatuksia!

Kumma se on meikäläisenki lukee sun juttuja ja suurinpiirtein nyökytellä, että joo joo just.. En mä niitä varasta, siis ajatuksias. Mä luulen että ne oli alunperinkin mun, mutta sun teleportaali on jumittanu mun aivoihin. Kyllä kyllä, niin sen täytyy olla :)

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Kumma se on meikäläisenki lukee sun juttuja ja suurinpiirtein nyökytellä, että joo joo just.. En mä niitä varasta, siis ajatuksias. Mä luulen että ne oli alunperinkin mun, mutta sun teleportaali on jumittanu mun aivoihin. Kyllä kyllä, niin sen täytyy olla :)

Katsos kun sua ei näkyny täällä vähään aikaa (kuin korkeintaan parin kommentin verran) niin nyt tää mun teleportti ylikuormittuu. Sun ajatuksia nämä varmaan onkin, ne vaan tuon ylikuormituksen johdosta tulee niiku mun ajatuksina niiku näille palstoille.
        Hitto, nyt kun miettii niin sähän keskusteletkin itsesi kanssa. Aika vänkää :)

• pihkura
        dayum kirjoitti:

Katsos kun sua ei näkyny täällä vähään aikaa (kuin korkeintaan parin kommentin verran) niin nyt tää mun teleportti ylikuormittuu. Sun ajatuksia nämä varmaan onkin, ne vaan tuon ylikuormituksen johdosta tulee niiku mun ajatuksina niiku näille palstoille.

Ainahan mä oon suuna päänä selittämässä. Harvemmin ketään kiinnostaa, mutta omasta mielestäni olen aina oikeassa. Ja tietenkin maailman tärkein ihminen, jolla pitäis olla itseoikeus etuilla pizza-, baari-, kauppa- ynnä muissa jonoissa.

Niin ja mulla on aina neljän päivän hiljaisuudet, kun oon töistä vapailla ja on kai se sikski hyvä, että ihmiset kerkee sulattaa mun äärettömän viisuden ja yleispätevät neuvoni :)

• dayum
        ahmattikatti kirjoitti:

Mietinkin, että miten se paperi rouskuu niin mukavasti :D

niistä kynistä olet velkaa 131 539,99 euroa kpl x 6 kpl = :O Noin paljon!!

Oli ne toisaalta sen verran harvinaisia kyniä ja vielä mittatilaustyönä tehty. Ilmankos tuli hintoja. Mutta ehkä tässä keksitään joku maksusuunnitelma :)

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Ainahan mä oon suuna päänä selittämässä. Harvemmin ketään kiinnostaa, mutta omasta mielestäni olen aina oikeassa. Ja tietenkin maailman tärkein ihminen, jolla pitäis olla itseoikeus etuilla pizza-, baari-, kauppa- ynnä muissa jonoissa.

Niin ja mulla on aina neljän päivän hiljaisuudet, kun oon töistä vapailla ja on kai se sikski hyvä, että ihmiset kerkee sulattaa mun äärettömän viisuden ja yleispätevät neuvoni :)

vähän paremmin tämä teleportaali, nyt sä jo kirjoitat omia ajatuksiasi... Eiku siis mä kirjoitan omiani, tuota edellistä en enää niin tunnistanut omakseni.

Itse tulinkin siihen johtopäätökseen (mikä on sinällään todella yllättävää) että jotenkin tää sun aktiivisuus ja non-aktiivisuus liittyy sun töihin... Ei muuten ollu mitään muutakaan tekemistä niin pähkäilin sun tekemisiä...

Noh, säälittävää sinällään, mut hullulla on hullun huvit :)

• dayum
        paras kirjoitti:

....minun mielestä. Mitäs miehet sanovat? Kuka on komein noista?? (Itse katsoin seiskan kuvat pojista)

sitten kakkonen ja kuutonen... Siis vain noiden Seiskan kuvien perusteella :)

• pihkura
        dayum kirjoitti:

mutta niinpä alkaa tää työpäiväki lähestyyn loppua. Enää puolisen tuntia :)

Hullulla halvat huvit, mut saamattomalla tylsä työ.. Väliaikaista kaikki on vaan, trallalaa..

Mieti nyt miten kamalaa hommaa mä teen, kun miehiä ramppaa juttusilla koko ajan ja monet heittää vielä pientä flirttiä :)

• dayum
        pihkura kirjoitti:

mutta niinpä alkaa tää työpäiväki lähestyyn loppua. Enää puolisen tuntia :)

Hullulla halvat huvit, mut saamattomalla tylsä työ.. Väliaikaista kaikki on vaan, trallalaa..

Mieti nyt miten kamalaa hommaa mä teen, kun miehiä ramppaa juttusilla koko ajan ja monet heittää vielä pientä flirttiä :)

Ihan sääliksi käypi kun joudut kestämään tuollaista. Onneksi pääset jo kohta kotiin.

Eli tästä voi päätellä ainakin sen, että et sinä ehkä kalpenekkaan niiden missukoiden rinnalla ;)

• pihkura
        dayum kirjoitti:

tietyt ammattialueet on niin miesvaltasia, että kuka tahansa kaksjalkanen on flirttailun arvonen, vaikka työajan ulkopuolella niitä muitakin naisia toisinaan näkyis :) Piristää se kyllä kummasti tyopäivää.

Ärsyttää tää viestihierarkia systeemi. Mutta ehkä sä teleportin kautta tajuat mihin kohtaan tää vastaus kuuluu :)

• velkavanki
        dayum kirjoitti:

niistä kynistä olet velkaa 131 539,99 euroa kpl x 6 kpl = :O Noin paljon!!

Oli ne toisaalta sen verran harvinaisia kyniä ja vielä mittatilaustyönä tehty. Ilmankos tuli hintoja. Mutta ehkä tässä keksitään joku maksusuunnitelma :)

sä nyt vaan saada mut suostumaan johonkin sellaiseen maksusuunnitelmaan, jota kiltti tyttö ei kehtaa kuvitellakaan..? Hmmm...

• dayum
        pihkura kirjoitti:

tietyt ammattialueet on niin miesvaltasia, että kuka tahansa kaksjalkanen on flirttailun arvonen, vaikka työajan ulkopuolella niitä muitakin naisia toisinaan näkyis :) Piristää se kyllä kummasti tyopäivää.

Ärsyttää tää viestihierarkia systeemi. Mutta ehkä sä teleportin kautta tajuat mihin kohtaan tää vastaus kuuluu :)

olenhan edelleen kytköksissä sun mieleesi. Olen tuosta kommentistasi miesvaltaisesta alasta samaa mieltä. Taas kerran. Perhanan pihkura, taas joudun kirjoittaa sun ajatuksia...

Juu, niinhän tuo välillä tökkii tuo viestihierarkia :)

• dayum
        velkavanki kirjoitti:

sä nyt vaan saada mut suostumaan johonkin sellaiseen maksusuunnitelmaan, jota kiltti tyttö ei kehtaa kuvitellakaan..? Hmmm...

en kai mä tuollaista missään nimessä ajattele. Mutta kerran itse ehdotit, niin pitäähän sitä vakavasti harkita ;)

• pihkura
        dayum kirjoitti:

Mä oon viimeaikoina jo alkanu tottuun tuohon perhanan pihkuraan :) Kumma etten jo uusille tuttavuuksilleki esittele itteeni pihkuraks..

Mutta nyt, hyvää yötä. Saat jatkaa juttuja yökyöpeleiden kans, meitsi kuittaa ja lähtee kotiin.

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Mä oon viimeaikoina jo alkanu tottuun tuohon perhanan pihkuraan :) Kumma etten jo uusille tuttavuuksilleki esittele itteeni pihkuraks..

Mutta nyt, hyvää yötä. Saat jatkaa juttuja yökyöpeleiden kans, meitsi kuittaa ja lähtee kotiin.

...

• rumia ovat

Miten voi noin rumia.. no ainakin suurin osa oli rumia.. 1 tai 2 ehdokasta siellä oli jotka oli ihan ok näkösiä mutta ei ainakaan minun makua ole tuollaiset joilla silmätkin ovat kuin kaivoon heitetyt kivet ja muutenkin ihan luonnottoman näköisiä. Ehdokas 2 oli ehkä vähiten huono vaikka oli sekin vähän oudon näköinen ja sitten se yks blondi unohdin jo numeron... kaikki muut oli jotenkin sairaan näköisiä, ihan kuin niillä olisi joku sairaus jonka takia kasvojen luusto on jotenkin epämuodostunut. Miksi sinne ei voi kauniita naisia mennä kun tuolla kadullakin kävelee niin näkee paljon kauniimpia naisia vaikka suomalaiset naiset eivät olekaan ihan sellaisia minun naisihanteeseen meneviä mutta silti.

• juulia

ninni,eli kutonen on ylivoimaisesti paras=)toivottavasti se voittaa=) muut ei ole todellakaan mitenkään erityisen kauniita ainakaan minun mielestäni!!

• -QueenOfHearts-

Suomalaiset missit eivät ole enää vuosiin pärjänneet kansainvälisissä kisoissa. Nykyään maailmassa arvostetaan vaikuttamista ja naisten olojen parantamista ihan kansainväliselläkin tasolla. Muissa maissa missit ovat tyyliin ydinfyysikkoja (ehkä vähän liiottelua mutta..) ja suomessa... kaupan kassaa, vaatemyyjää... Tuntuu että jos et muita lahjoja ole saanut niin ainahan voit olla "vain nätti" ja ruveta vaikka missiksi.

Jenkkien kisoissa on se talent-osuus... mitäs nää osaa muuta kuin hymyillä? Ja mitäs sitten kokeillaan kun missivuosi on ohi? Rahastusta keltaisessa lehdistössä??? ehkä...

Ja kertomukset mikä on parasta... silmät ja blaa blaa blaa... kannattaisko kertoa jotain mitä ihminen ei silmillään näe. Hopeasijalle lausahduksissa pääsi oma suosikki missi nro 2. Elisa Joki-Anttila "Haaveilen kaupallisen alan opiskelupaikasta." Toisaalta onhan se ihan hyvä pitää haaveilut realistisella tasolla... mutta ihan paras lausahdus tuli kisan kevyimmältä/laihimmalta kilpailijalta: "Minulla ei ole luurankoja kaapissa" by nro 4. Rita Aaltolahti ;DDDDDDD

• giseL_

Näinhän se menee että enää ei naisen tarvi olla kaunis, pitää olla myös tyyliin ydinfyysikko.

Ennen vanhaan riitti että nainen on kaunis ja osas hoitaa kotia, mies oli se joka elätti ja kävi töissä ydinvoimalassa.

Missikisoilla mitataan naisia. Missi on yleistä kamaa, osoitus jostain Naisellisuudesta. Yhteiskunnan ihannenainen. Ja niin, enää ei riitä et osaa hymyillä, pitää löytyy älyäkin. Se on nykypäivän ihannenainen: kaunis ja älykäs. Ainakin amerikassa ja ruotsissa ollaan kans uudistamassa missikisoja.
        Entistä enemmän paineita meille naisille tulevaisuudessa tiedossa!

• muncca

hitto. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Paljon kauniinpia naisia tapaa stadin spårassa. Muutamaa lukuunottamatta he ovat ku sateenraiskaamia lehmänpaskoja. Tulipa taas auottua huulia. Anteeksi olen pahalla tuulella.....tai sit en.

• Jynskyti

Kyllä näyttää missikisat kokeneen jonkinlaisen inflaation. Eiväthän nuo ole edes kovin kauniita, vaan tosi tavallisen näköisiä naisia.

• askaa

Itte en nyt niin tosissani ottaisi noita kisoja.

Kun nyt miettii, niin kukahan meistäkään olisi 18-vuotiaana ollut kovin sanavalmis ja kouluttautunut jo ydinfyysikoksi.

Kaitpa noi nuoret gimmat jotain jalansijaa saa tuolla muotimaailmassa - ainaskin ne, jotka pärjää. Loput varmaan ottaa huvin ja urheilun kannalta.

Sinänsä mä olen sitä mieltä, että koko kisat sais mun puolesta lakkauttaa. En lue iltapäivälehtiä, joten en kaipaa myöskään skandaaliotsikoita. Naisten tissejä ja perseitä näkee ihan tarpeeksi muutenkin. Ei ne siitä hirveesti muutu, vaikka 10 uutta missiä tuodaan taas alusvaatteissa nokan eteen.

Mutta kaitpa se media niitä vähäpukeisia naisia haluaa tirkisteltäväksi. Ja aina on tirkistelijöitä, kun on naisia.

• -QueenOfHearts-

maissa tuntuu nuo missit olevan paljon määrätietoisempia kuin suomessa. En tiedä johtuuko sitten siitä ettei täällä noita kisoja arvosteta kovin paljoa (nykyään) niin että ne älykkäät huippukaunottaret kiertävät kisat kaukaa. Monissa maissa missillä saattaa olla jotain yhteiskunnallisia tehtäviä ja hän saattaa päästä jopa vaikuttamaan joihinkin asioihin... niissä maissa missä naisten olot ovat huonommat. Suomessa naisilla on hyvä olla (yleisesti) niin ettei sellaista tarvita.

Mutta onhan tässä ollut poikkeuksia noissa misseissäkin... ja usein sellaiset menestyvätkin urallaan.. esimerkkinä vaikkapa Ellen Jokikunnas joka on älykäs naisellinen nainen... minusta ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe