Moikka,
Eli haluaisin tietää kaiken mahdollisen ripsipermanenteistä esimerkiksi voiko ripsien kasvu vaurioitua, kuinka usein saa ottaa jne... KOKEMUKSIA!?!
Haluaisin saada ripseni esille mutta olen laiska käyttämään ripsivärejä joten onko muita vaihtoehtoja kuin ripsipermanentti? kävin jo katselemassa tekoripsiä mutta en tiennyt ostaisiko irrallisia "tupsuja" vai kokonaiset...
normaali ripsien taivutus kestovärjäyksen kanssa näyttäisi hyvältä mutta normaali taivutus ei vaan pysy...
KIITOS ETUKÄTEEN :)
ripsipermanentti
3
2360
Vastaukset
- Kosmetologi opiskelija
ripsipermanenttia jos sinulla on paksut ripset. Itselläni on ohuet ripset ja kun koulussa koitimme ripsipermanenttia niin se "poltti" ripseni. Ne menivät aivan kiharalla mikä ei ole sen tarkoitus. Onneksi ajan kanssa ripset palautuivat normaaliksi. Mutta tosiaan paksuille ja "normaaleille" ripsille todella hyvä konsti. Samalla kertaa voit värjätä ripset. Permanentti kestää noin kuukauden. Käy ihmessä kyselemässä kosmetologeilla.
- palaminen
Ei ohuetkaan ripset pala tai mene liikaa kiharalle jos permanentin tekee oikein.
Permanenttiaine pitää laittaa ripsen tyveen ei liian ylös ja tärkeintä on, että permanenttiaine huuhdellaan tosi hyvin pois, jos sitä jää rulliin tapahtuu kiinnitysaineen laiton jälkeen ns. palaminen. Myöskään permanenttiainetta ei saa laittaa liian ylös ohuemmissa ja lyhyemmissä ripsissä. Olen itse tehnyt paljon myöskin ohuisiin ripsiin ja onnistunut aina, koska tosiaankin huuhtelen aineen ennen kiinnitystä niin tarkkaan, ettei palamista tapahdu.
- Rouva iältään 45
saada huolitellut ripset esim .kesäksi. Ripsipermanentti ja kestoväri päälle. Ei tarvii kuin vähän rajausta silmänurkkiin niin ´bueno´!! Minulla on kokemusta näistä jo 90- luvun alusta ja erilaisia onnistumisia. Yksi kosmetologi onnistui tekemään semmoiset ´iines ankka´ripset joihin ei voinut lainkaan laittaa ripsiväriä , koska jos olisin laittanut olisivat kiertyneet yläluomen sisälle. Tämä samainen kosmetologi suoristi pilalle menneen permanentin ja teki uuden loivemman. Työn voi korjata ihan samoin kuin hiuksetkin siis :-)
Ripset kestävät yhtäkauan kuin ripset pysyvät silmässä eli paljon kauemmin kuin kuukauden , ainakin minulle.
Nyt on jossain paikassa luovuttu niistä pötkylöstä joiden ympäri ripset liimataan . MInulle tehtiin viimeksi I curl, ripsipermanentti semmoisilla klipseillä vähän kuin taivuttajan näköisillä. Tulos oli tosi hyvä ja paljon miellyttävämpi ja nopeampi toimenpiteenä kuin se vanha tapa. En ole huomannut mitään vaurioita koskaan, ripset uusiutuvat ihan normaalisti. Käytän lisäksi ripsipermanentin jälkeen Talikan ripsihoidetta koska olen olettanut että permanentti kuivattaa ripset kuten tekee hiuksillekkin. Rohkeasti tilaamaan aikaa, et kadu :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468