Leikittekö te koskaan.

M135

Leikittekö te koskaan.

Me leikitään.

Se voi kuulostaa yksinkertaiselta, mutta

se tuntuu hyvältä.

Tietyn poikamaisuuden ja tyttömäisyyden on hyvä säilyä suhteessa. Turhan tärkeily on vain jäykkyyttä ja eristyneisyyttä, epätodellista, muka-aikuista.

Vaikka kävelylenkillä saatamme ottaa toisiemme kädestä kiinni ja ja kyljillämme töniä toista, kumminkaan ei kaadu, koska pitää kädestä kiinni. Se vain naurattaa kahdestaan. Etenkin jos joku sattuu näkemään. Äkkiä olemaan taas normaalisti.

Tai muulloin yhtä-äkkiä tehdä jotakin täysin älytöntä ja olla kuin se olisi järkevää. Toinen kysyy että mitä ihmettä, ja toinen jatkaa vakavalla naamalla. Kohta se vain naurattaa.

Mitä vanhemmaksi suhteessa pääsee, sitä hauskempaa tuo kaikki on. Suhteen alussa tällaista ei välttämättä voi harrastaa, johtuen ihmisten jäykkyydestä. Vasta kun tuntee toisen paremmin. Ja itsensä.

13

1369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsenmielisinä

Kyllä leikimme. Se on kivaa!

• Naurattaa.

Kiva.

• kauris 1234
        Naurattaa. kirjoitti:

Kiva.

ei leikitä. suhde on ihan paska. olen teille kateellinen mutta onnellinen puolestanne.
        Ihanaa jatkoa!!

• kiitos
        kauris 1234 kirjoitti:

ei leikitä. suhde on ihan paska. olen teille kateellinen mutta onnellinen puolestanne.
        Ihanaa jatkoa!!

kiitos kiitos

• käsittämätön kysymys..
        kauris 1234 kirjoitti:

Ihanaa jatkoa!!

Eikö kaikissa suhteissa sitten leikitä, iästä riippumatta? Olen aina ajatellut, että leikkisyys ja pelleily kuuluu ihmisen olemiseen, mutta ei kait sitten... Itse olen 42 v. ja ihan yhtä pöhkö kuin nuorempana.
        Leikkiminen suhteessa on ehkä vaikeaa, jos kovin huonot välit eli kai se kertoo suhteen tilastakin jotain, mutta on ihan olleellinen osa sitä muuten.

• Hmmm.
        kauris 1234 kirjoitti:

Ihanaa jatkoa!!

Ei kannata tuhlata elämäänsä kadehtimalla sitä, minkä itse voi myös saada. Hyvää jatkoa tietysti sinnekin.

• kauris 1234
        Hmmm. kirjoitti:

Ei kannata tuhlata elämäänsä kadehtimalla sitä, minkä itse voi myös saada. Hyvää jatkoa tietysti sinnekin.

joo, ei kannata kadehtia mitä itse voi saada. Ero on nyt tehty, toivottavasti ruoho on vihreämpää....

• ....
        kauris 1234 kirjoitti:

joo, ei kannata kadehtia mitä itse voi saada. Ero on nyt tehty, toivottavasti ruoho on vihreämpää....

Siitä en tiedä.

• vieläkin

välillä,vaikka ikää lähemmäs 50.Välillä on totisempaa mutta joskus "revitellään".

• niin tai näin

Leikitään ja heitetään lapsellisia juttuja. Sanomiset ja tekemiset eivät tarvitse perusteluja.

Jäykkää on sitten vain pedin puolella :)

• Nanni

Leikitään useinkin miesystäväni kanssa: jahdataan toisiamme ympäri kämppää, painitaan, kutitellaan jne. Se kieltämättä piristää kummasti :)

• Päkä

kuullostaa tutulta... leikkimielistä tönimistä, hauskaa jutunheittoa kotona. meillä on esim. sellainen leikkitiikeri "harri" jonka minä sain joskus joksikin lahjaksi ystäviltäni. välillä puhumme siitä kotona kuin se olisi elävä.. joskus mieheni nostelee ja pyörittelee minua pitkin poikin, tällöin "harjoittelemme pariluistelua" ..

aivan ihanaa, aivotonta touhua! ei aina tarvitse jutella niin vakavaa, olla korrektisti jne. ihanaa kun voi toisen kanssa kotona tai muualla kahdestaan ihan miten vain.

alusta asti olen rakastanut miehessäni sitä että hän saa minut nauramaan, tavalla tai toisella.. ja mikäs sen mukavampaa, kuin kahdestaan hihitellä =)

• N24

Kyllä leikitään! Mikä muu piristää paremmin päivää ku pikku paini/kutitusmatsi olkkarin lattialla tai vesisota tiskatessa. Lumipesut ja kierinnät nurmikolla, pysyypä mieli virkeänä ja verenkierto liikkeellä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3880
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3466
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3078
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2920
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1914
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1908
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1749
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1693
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1691
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1644
    Aihe