Viides kausi, kuudes jakso (ma USA:ssa tullut)

Spoileria (duh!)

Nyt tuli mukavasti vastausta niille jotka ovat jatkuvasti syyttelemässä että sarja on joku Bushin hallituksen äänitorvi joka yrittää pönkittää USA:n maailmanpoliisiasemaa..

Ei ollut tosiaan kovin mairittelevaa tuo kuva joka maan johdosta annettiin! Pressan lähin alainen häärii jotain täysin mielipuolisia suunnitelmia jotka saattavat koko maan vaaraan, vain saadakseen tekosyyn lähteä sotimaan - ja pressa on selkärangaton ääliö joka vikisee ja suostuu ihan mihin vaan asemaansa suojellakseen.

Kuudes jakso oli aivan mahdottoman hyvä!

10

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darth

      How did you see it already?

      Kun katselin noita saatavilla olevia tiedostoja yhdellä ohjelmalla, niin uusin jakso näytti olevan 4. ??
      Katsoin jo 2 ensimmäistä jaksoa.. Ihan ok-tasosia(vielä)..

      • Kiki

        Ole kuullut televisiosta, ja sateliittista?


      • Darth
        Kiki kirjoitti:

        Ole kuullut televisiosta, ja sateliittista?

        Olen, mutta aiheen aloittaja saattaa olla nähnyt nämä jaksot jotain muuta kautta.

        Odotelkaamme vastausta...


      • Spoileria (duh!)

        Mininovasta otin torrent-tiedoston kuten aina ennenkin; oli jaossa alle 12 tuntia sen jälkeen kun oli näytetty USA:ssa.

        Olisiko sulla siellä sun paikassa erilainen laskentatapa? Nimittäin kaksi ekaa jaksoa tulivat peräkkäin samana iltana (15. tammikuuta), sitten kaksi seuraavaa tulivat peräkkäin seuraavana iltana (16. tammikuuta), sen jälkeen on tullut kaksi jaksoa (23. ja 30. tammikuuta). Ehkä se sun paikkasi laskee nuo neljä ekaa jaksoa kahdeksi jaksoksi? Tosin kyllä ne esim. Epguides-sivuilla ovat selkeästi eri jaksoja.


      • Darth
        Spoileria (duh!) kirjoitti:

        Mininovasta otin torrent-tiedoston kuten aina ennenkin; oli jaossa alle 12 tuntia sen jälkeen kun oli näytetty USA:ssa.

        Olisiko sulla siellä sun paikassa erilainen laskentatapa? Nimittäin kaksi ekaa jaksoa tulivat peräkkäin samana iltana (15. tammikuuta), sitten kaksi seuraavaa tulivat peräkkäin seuraavana iltana (16. tammikuuta), sen jälkeen on tullut kaksi jaksoa (23. ja 30. tammikuuta). Ehkä se sun paikkasi laskee nuo neljä ekaa jaksoa kahdeksi jaksoksi? Tosin kyllä ne esim. Epguides-sivuilla ovat selkeästi eri jaksoja.

        Mininovan torrenteilla yleisesti ottaen hyvä kuvanlaatu?

        Niiin, ja itse imutan noita ohjelmalla LimeWire. ABC:n latasin torrenttejen latauksen toivossa mutta ei pelannut..
        Milläs sinä lataat muuten torrentit?


      • Spoileria (duh!)
        Darth kirjoitti:

        Mininovan torrenteilla yleisesti ottaen hyvä kuvanlaatu?

        Niiin, ja itse imutan noita ohjelmalla LimeWire. ABC:n latasin torrenttejen latauksen toivossa mutta ei pelannut..
        Milläs sinä lataat muuten torrentit?

        Ei ole mitään valittamista ollut kuvanlaadussa noissa Mininovan torrenteissa (sinnehän laitetaan niitä monesta eri lähteestä, itse olen käyttänyt lähinnä eztv:n torrentteja koska tulevat nopeasti ja tuntuvat luotettavilta). Oikein hyvä niitä on ollut katsoa.

        Lataamiseen käytän BitTornadoa, mulla on ollut sama client jo parisen vuotta enkä ole halunnut muuttaa. Olen tässä välissä kokeillut esim. Azureusta mutta en tykännyt yhtään. Tuntui liian "vaikealta" ja monimutkaiselta, lisäksi aiheutti mulle yhden blue screenin! Niinpä poistin sen heti ja palasin BitTornadoon. Selkeä, näppärä, helppokäyttöinen. Olen erittäin tyytyväinen.


    • Peksi

      Presidentti on siinä aikamoinen lelu. Muistatteko mitä sanoi Mike Novickille terroristitilanteesta?
      "I want this handled! Do you undestand? I don't care how you do it, I don't care what it takes. Fix it!"
      Se liero Cummings sai presidentin koukkuun taas mut onneks Jack tuli ja hakkas Waltia!

      • Spoileria (duh!)

        Pressan ilme oli näkemisen arvoinen kun Jack-poika uhkasi "vähän" viillellä Waltia ja Waltilta alkoikin yhtäkkiä kummasti löytyä tietoa mitä vielä muutama minuutti sitten ei mukamas ollut.. Ja sitten heti selittämässä että "Juu, kun luotin Waltiin, se petti minut, sen syytä" - vaikka itse on selkärangaton rotta.

        Ja Walt - miten hölmö täytyy ihmisen olla että kuvittelee että ryhtyminen kimppaan venäläisten terroristien kanssa ja hermokaasun antaminen heille on hyvä idea?

        Mutta kuka on se äijä jonka kanssa Walt on koko ajan ollut yhteydessä? NSA:n miehiä?


      • nihilisti
        Spoileria (duh!) kirjoitti:

        Pressan ilme oli näkemisen arvoinen kun Jack-poika uhkasi "vähän" viillellä Waltia ja Waltilta alkoikin yhtäkkiä kummasti löytyä tietoa mitä vielä muutama minuutti sitten ei mukamas ollut.. Ja sitten heti selittämässä että "Juu, kun luotin Waltiin, se petti minut, sen syytä" - vaikka itse on selkärangaton rotta.

        Ja Walt - miten hölmö täytyy ihmisen olla että kuvittelee että ryhtyminen kimppaan venäläisten terroristien kanssa ja hermokaasun antaminen heille on hyvä idea?

        Mutta kuka on se äijä jonka kanssa Walt on koko ajan ollut yhteydessä? NSA:n miehiä?

        Waltilla on vielä tietoa mitä Jack ei saanut ekalla kerralla irti. Luulenpa et Walt aiheuttaa jatkossa lisää vaivaa. Toiseksi luulen et Pressasta on tehty tarkotuksella tommonen tosi ääliömäinen jahkailija, jotta katsojat ei paljoa harmistu ku pääsee tällä kaudella hengestään.. nähtäväksi jää..??


    • Darth

      ...ilmestyi Gnutella-verkkoonkin(LimeWire) 6.jakso! :D Parhaillaan lataan jaksoja 3-6.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe