Dove summer glow?

kokemuksia?

eli tuleeko siitä oikea rusketus vai vain pieni päivitys? Huomaako sitä edes? itse oon käyttänyt kerran enkä huomannut mitään eroa.. Kauan sitä pitää käyttää? Kun haluaisin semmosen kevyen rusketuksen..

71

41574

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • conan

      Itse olen kalpea ja heti tuli rusketus ja tummuu vaan, mitä useimmin laittaa. Hyvä tuote. Ei haise pahalta ja antaa väriä.

      • joku..

        kertoa minulle tietämättömälle mikä tämä tuote on?joku normaali itseruskettava rasvako?tuleeko siitä finnejä?(niinku itselläni ainaki yleensä itseruskettavista)
        kiitos


      • täältä
        joku.. kirjoitti:

        kertoa minulle tietämättömälle mikä tämä tuote on?joku normaali itseruskettava rasvako?tuleeko siitä finnejä?(niinku itselläni ainaki yleensä itseruskettavista)
        kiitos

        dove.planeetta.com/tuotteet2006/vartalo.html


      • kyselijä
        täältä kirjoitti:

        dove.planeetta.com/tuotteet2006/vartalo.html

        Ööö...onko tuota tuotetta helppoa käyttää, jättääkö se vain kevyen jäljen eikä mitään keino-oranssia jälkeä? Tai rajoja?


      • sanalla sanoen
        kyselijä kirjoitti:

        Ööö...onko tuota tuotetta helppoa käyttää, jättääkö se vain kevyen jäljen eikä mitään keino-oranssia jälkeä? Tai rajoja?

        blondi :D ja itselleni tuli heti huomattava rusketus tuosta. Mutta mutta.. Ero olikin siinä että tavalliseen itseruskettavaan verrattuna tulos oli todella kaunis! Ei liian ruskea (näyttää talvella hieman hassulta ja kellertävältä) eikä liian tumma. Kaverit ihmettelivät että miten näytän niin hehkeältä - no, sanomattakin selvää että hieman punakkaihoisen blondin ihon näyttävyys paranee kun punaisuus peittyy pieneen päivetykseen!

        Ei tule oranssia, ei tule raitoja (en kuorinut edes ihoa ennen voiteen käyttöä, minkä tajusin vasta levitettyäni aineen ja pelkäsin koko yön että nyt pöljä meni mokaamaan koko ihonsa moneksi viikoksi eteenpäin!!)

        Käytetään ihan niin kuin normaalia ihorasvaa. Tätä helpommaksi ei enää päivettyminen tule. Ja paino sanalla päivettyminen - tästä ei tule näkyvää OHOPS ruskeaa, vaan väri tummenee tasaisesti sitä mukaa kuin käytät. Suosittelen todella tämän käyttöä!!

        Äitinikin, 50v, joka ei suostu käyttämään itseruskettavia, veti vahingossa hiihtolenkin ja suihkun jälkeen purkkia katsomatta kosteusvoidetta iholleen ja kasvoilleen ja ihmetteli sitten seuraavana päivänä että mites tuo meikkivoide ei täsmää ihon kanssa... *reps* Ja nyt saan sitten suojella omaa purnukkaani ettei äiti kähveltäisi sitä :D


      • alkuperäinen.
        sanalla sanoen kirjoitti:

        blondi :D ja itselleni tuli heti huomattava rusketus tuosta. Mutta mutta.. Ero olikin siinä että tavalliseen itseruskettavaan verrattuna tulos oli todella kaunis! Ei liian ruskea (näyttää talvella hieman hassulta ja kellertävältä) eikä liian tumma. Kaverit ihmettelivät että miten näytän niin hehkeältä - no, sanomattakin selvää että hieman punakkaihoisen blondin ihon näyttävyys paranee kun punaisuus peittyy pieneen päivetykseen!

        Ei tule oranssia, ei tule raitoja (en kuorinut edes ihoa ennen voiteen käyttöä, minkä tajusin vasta levitettyäni aineen ja pelkäsin koko yön että nyt pöljä meni mokaamaan koko ihonsa moneksi viikoksi eteenpäin!!)

        Käytetään ihan niin kuin normaalia ihorasvaa. Tätä helpommaksi ei enää päivettyminen tule. Ja paino sanalla päivettyminen - tästä ei tule näkyvää OHOPS ruskeaa, vaan väri tummenee tasaisesti sitä mukaa kuin käytät. Suosittelen todella tämän käyttöä!!

        Äitinikin, 50v, joka ei suostu käyttämään itseruskettavia, veti vahingossa hiihtolenkin ja suihkun jälkeen purkkia katsomatta kosteusvoidetta iholleen ja kasvoilleen ja ihmetteli sitten seuraavana päivänä että mites tuo meikkivoide ei täsmää ihon kanssa... *reps* Ja nyt saan sitten suojella omaa purnukkaani ettei äiti kähveltäisi sitä :D

        siis tätä saa laittaa myös kasvoille? voiko laittaa oman kosteusvoiteen päälle?


      • rusketushullu
        alkuperäinen. kirjoitti:

        siis tätä saa laittaa myös kasvoille? voiko laittaa oman kosteusvoiteen päälle?

        ostin pari päivää sitten nivea sun sun touch self tan lotionin. siis niin hyvä tuote! tosi luonnollinen rusketus eikä tarvi pelätä että tulee liian tumma. jos haluaa tummemman lopputuloksen, sutaisee sitä sitten monta kertaa. itse olen hieman normaalia suomalaista tummempi ja rakastan tätä tuotetta! hyvästi solarium ja ihosyöpä!


      • alkup.
        rusketushullu kirjoitti:

        ostin pari päivää sitten nivea sun sun touch self tan lotionin. siis niin hyvä tuote! tosi luonnollinen rusketus eikä tarvi pelätä että tulee liian tumma. jos haluaa tummemman lopputuloksen, sutaisee sitä sitten monta kertaa. itse olen hieman normaalia suomalaista tummempi ja rakastan tätä tuotetta! hyvästi solarium ja ihosyöpä!

        ä käytin joskus tuota nivea sun touch suihketta ja tuli aika keltainen lopputulos.. en tiiä johtuuko omasta väristä (oon tosi kalpea). mut en tuota voidetta kokeillut..


      • Blondi
        alkup. kirjoitti:

        ä käytin joskus tuota nivea sun touch suihketta ja tuli aika keltainen lopputulos.. en tiiä johtuuko omasta väristä (oon tosi kalpea). mut en tuota voidetta kokeillut..

        keltainen jos on kovin vaalea iho. Itse siis blondi ja talvi-ihoon jos vedän itseruskettavan, tulee keltainen. Siksi käytän itseruskettavaa vain käytyäni ennen kesää solariumissa tai niin että olen ehtinyt jo aurinkoa ottaa pihassa kesäl sen verran et pohjaa on...

        Tummempi suomalainen iho sen sijaan tulee ihan nätisti tummemmaksi, mutta kalpeaan ihoon en suosittele.


      • joku..
        Blondi kirjoitti:

        keltainen jos on kovin vaalea iho. Itse siis blondi ja talvi-ihoon jos vedän itseruskettavan, tulee keltainen. Siksi käytän itseruskettavaa vain käytyäni ennen kesää solariumissa tai niin että olen ehtinyt jo aurinkoa ottaa pihassa kesäl sen verran et pohjaa on...

        Tummempi suomalainen iho sen sijaan tulee ihan nätisti tummemmaksi, mutta kalpeaan ihoon en suosittele.

        huomannu(helposti finneihin taittuva iho)että se ois tukkinu ihoa ja aiheuttanu finnejä?


      • tyttö
        rusketushullu kirjoitti:

        ostin pari päivää sitten nivea sun sun touch self tan lotionin. siis niin hyvä tuote! tosi luonnollinen rusketus eikä tarvi pelätä että tulee liian tumma. jos haluaa tummemman lopputuloksen, sutaisee sitä sitten monta kertaa. itse olen hieman normaalia suomalaista tummempi ja rakastan tätä tuotetta! hyvästi solarium ja ihosyöpä!

        Minä käytin tuota viime kesänä ja tykkän kovasti, nyt talvella on ole jaksanut käyttää.

        En ole minäkään mikään tosi vaalea iholtani, varmaan hivenen keskivertoa tummempi minäkin.

        Ja siis jollekin finneistä kyselijälle: nämä tuotteet on vartalolle tarkoitettuja, kasvoille kannattaa hommata jokin muu.


      • glowglowglow
        joku.. kirjoitti:

        huomannu(helposti finneihin taittuva iho)että se ois tukkinu ihoa ja aiheuttanu finnejä?

        tuo ärsyttää jo olevia finnejä ja mulla ainakin alko tuleen lisää,, tietnki voit kokeilla kasvoille mutta ei kannata laittaa finnien päälle, tai jos ihossa on kuivia osia sillä rasva värjää ne kuivuneet sellaseksi oranssiksi,, ja rasva haisee pahalle tai ainakin jos olet ulkona ja siite kun tulet sisälle nii se haisee sellaselle hautuneelle.


      • kosteusvoide
        kyselijä kirjoitti:

        Ööö...onko tuota tuotetta helppoa käyttää, jättääkö se vain kevyen jäljen eikä mitään keino-oranssia jälkeä? Tai rajoja?

        oli ainakin mun mielestä helppokäyttöinen, totesin vaan kahden kerran jälkeen, että kannattaa laittaa alle normaali ihorasva, niin tulee tasaisempi jälki! ei oo yhtään keino-oranssi ainakaan mulla, eikä rajojakaan tule, jos jaksaa vaan ajatuksen kanssa levittää! ;-)


    • alkuperäinen.

      oon käyttänyt tuota voidetta kolme kertaa ja oon positiivisesti yllättynyt! Ei todellakaan ole missään rajoja (ehkä jtn pientä jossain, ei edes huomaa) ja tosi luonnollinen sävy, ei tosin mikään hirveen tumma mut just sopiva sellaiselle jolla on tosi vaalea iho (niin kuin mulla). Voin suositella muillekin!

      • sulle

        Eli laitoitko/voiko käyttää myös kasvoihin?
        paljonkos tuo ihmeaine maksaa? Alkoi meinaan kiinnostamaan.. :)


      • kirjoittaja jolta kysyit...
        sulle kirjoitti:

        Eli laitoitko/voiko käyttää myös kasvoihin?
        paljonkos tuo ihmeaine maksaa? Alkoi meinaan kiinnostamaan.. :)

        ...mutta tuo ihmeaine maksaa 4,50€. En tiedä voiko laittaa kasvoihin, mutta ei purnukassa ainakaan kielletty, joten mikä estää, eikai mikään.


      • alluperäinen.
        kirjoittaja jolta kysyit... kirjoitti:

        ...mutta tuo ihmeaine maksaa 4,50€. En tiedä voiko laittaa kasvoihin, mutta ei purnukassa ainakaan kielletty, joten mikä estää, eikai mikään.

        laitoin myös kasvoihin ja tosi tasainen päivetys on tullut. Enkä ole huomannut et olis kasvoille mitään haittaa siitä.


    • Sannaxxx

      Minulle tulee kyseisestä kosteusvoiteesta näppyjä vatsaan, vaikka laitankin sitä ainoastaan jalkoihin. Kosteusvoiteena SummerGlow on kuitenkin todella kosteuttavaa (minulla on tosi kuiva iho). Rusketus on tasainen, jos voidetta levittää tasaisesti. Tulos on kuitenkin hieman oranssihtava. Levitettäessä voide tuoksuu melko hyvälle, mutta kuivuttuaan haju on tunkkainen ja ja kamala. Mulla on mennyt ainakin kahdet farkut pilalle, kun se haju tarttuu farkkuihin eikä lähde pois edes pesemällä ja tuulettamalla. Siis oon laittanut voidetta illalla ja aamulla pukenut farkut, eli se voide on todellakin kuivunut. Että nyt SummerGlow kosteusvoide on käyttämättömänä enkä aio sitä enää laittaa. Harmittaa nuo kahdet farkut, jotka ovat sitä paitsi lempifarkkuni. :(

      • Pööpö

        .. siis luinko ihan oikein? Tulee näppyjä vatsaan vaikka laitat voidetta jalkoihin? Olisko äidinkielen kurssi tai joku vastaava paikallaan?


      • kyllmävaatien

      • jokl

        mielestäni purkissa lukee että kerran päivässä...?


    • levitätte

      itseruskettavan yleensä? tuli vain mieleen kun aion tuota dovea ostaa niin jääkö kainaloihin sitten aivan kauheat vaaleat läikät? yleensä kun ei ole tapana rasvata kainaloita..

    • S..

      Ilmeisesti lopputulos riippuu paljolti ihotyypistä Itselläni on aika normaali, vähän laikukas kellertävä iho. Auringossa rusketun huonosti mutten kuitenkaan pala. Pohjameikki on kasvoissa päivittäin, joten kasvojen luonnollinen päivettyminen on vähän niin ja näin. Muutenkin välttelen turhaa auringossa oleilua, joten ajattelin kokeilla, miltä purkista saatu päivetys näyttää.

      Käytin aika pieniä määriä ja hieroin ihoon niin kauan, että imeytyi. Kasvoihin käytin sekoitettuna tavalliseen kosteusvoiteeseen.

      Parin päivän jälkeen näyttää hyvältä. Tavoittelen sellaista terveen näköistä, tasaista ihoa ja sellaista kohti ollaan hyvää vauhtia menossa. Ei ole mitään raitoja näkynyt, eikä väri ole näyttänyt luonnottamalta. Levitin illalla ja kävin suihkussa aamulla, ilmeisesti tämä päivetys on pysyvämpää sorttia. Suosittelen kyllä.

    • niikos

      mmoi.. :) mä tykkään paljon tästä Doven kevyesti ruskettavasta..
      mä teen aina tälleen:
      laitan illalla kunnon kerroksen, annan imeytyä jotenkin, menen nukkumaan

      aamulla on tullut yhden asteen rusketus, laitan taas yhden kerroksen tätä. annan olla päivän.

      ja näin jatkuu noin 4 päivää, kunnes on kaunis, tasainen rusketus..! :)

    • pari kertaa käyttänyt

      rasvalla kestää aika kauan imeytyä... ainoa huono puoli mitä keksin... hyvin levittyy jne mutta joutuu aika pitkään hyppimään ilman vaatteita koska jotenkin tahmeaksi iho jää rasvauksen jälkeen

      • myös kasvoille

        Tuosta summerglowsta on tullut myös erikseen kasvoille laitettava voide.

        Kasvo voidetta on kahdenlaista, fair to normal skin (vaaleasta normaalin väriselle iholle) ja sitten normal to dark skin (normaalista tummalle iholle)

        Itsellä on nyt käytössä tuo vaalealle iholle tarkoitettu voide ja on ihan hyvää! Tosin tuoksu on ehkä mielestäni liian voimakkaan dovemainen (ei siis haise itseruskettajille, vaan samalle kun tuo vartalovoidekkin!) Nyt oon tosin huomannu jo n. viikon käytön jälkeen että iho ei enää tästä ruskene enempää, joten pitää varmaan ostaa tuota tummemmalle iholle tarkoitettua tököttiä. Ei tee rajoja eikä mitään, uskaltaa kyllä varmasti kokeilla jos noita itseruskettavia pelkää :) Ja vaikka en käsiä tuon käytön jälkeen (huom, vaaleammalle iholle tarkoitetun voiteen) pesekkään niin ei tee sormista oransseja :)

        On mielestäni ollut ihan riittoisaa, tuntuu että purkki ei paina enää mitään mutta silti sieltä tuota voidetta on tullut jo kauan aikaa :D

        50 milliä per purnukka, ja taitaa maksaa täällä kaupassa jonkun 6,5 euroa..


      • tietämätö
        myös kasvoille kirjoitti:

        Tuosta summerglowsta on tullut myös erikseen kasvoille laitettava voide.

        Kasvo voidetta on kahdenlaista, fair to normal skin (vaaleasta normaalin väriselle iholle) ja sitten normal to dark skin (normaalista tummalle iholle)

        Itsellä on nyt käytössä tuo vaalealle iholle tarkoitettu voide ja on ihan hyvää! Tosin tuoksu on ehkä mielestäni liian voimakkaan dovemainen (ei siis haise itseruskettajille, vaan samalle kun tuo vartalovoidekkin!) Nyt oon tosin huomannu jo n. viikon käytön jälkeen että iho ei enää tästä ruskene enempää, joten pitää varmaan ostaa tuota tummemmalle iholle tarkoitettua tököttiä. Ei tee rajoja eikä mitään, uskaltaa kyllä varmasti kokeilla jos noita itseruskettavia pelkää :) Ja vaikka en käsiä tuon käytön jälkeen (huom, vaaleammalle iholle tarkoitetun voiteen) pesekkään niin ei tee sormista oransseja :)

        On mielestäni ollut ihan riittoisaa, tuntuu että purkki ei paina enää mitään mutta silti sieltä tuota voidetta on tullut jo kauan aikaa :D

        50 milliä per purnukka, ja taitaa maksaa täällä kaupassa jonkun 6,5 euroa..

        Mistä tätä dove summer glow:ta saa stten?
        Mielellään helsingissä jossain. Kauanko kestää ennen kuin voide kuivuu iholla?


      • jjiii
        tietämätö kirjoitti:

        Mistä tätä dove summer glow:ta saa stten?
        Mielellään helsingissä jossain. Kauanko kestää ennen kuin voide kuivuu iholla?

        saa iha normi marketeista. Maksaa sen n.5e


      • pyh...
        jjiii kirjoitti:

        saa iha normi marketeista. Maksaa sen n.5e

        kans käyttäny tuota dove summer glow:ta,
        mun kokemus on:
        - haju muuttuu tunkkaseksi iholla parin tunnin jälkeen
        - iho alko kutisemaan,jotain outoja pyöreänmuotosia ihottumaläiskiä tuli käteen ja lisäks naamaan tuli näppyjä(tiiän et sitä ei oo tarkotettu naamaan mut kokeilinpa vaan)
        - pilas valkoset rintsikat vaikka iho oli kuivunu täysin ennen ku pistin rintsikat päälle,nyt ne on aivan oranssit sisäpuolelta..eikä väri lähe millään pois!

        Käytin myös kerran tälläistä naamaan:
        http://www.productreview.com.au/uploads/images/items/133092_nivea_self_tan_face_creme.jpg

        tuo oli kans surkea tuote,haisi aivan hirveälle ja naamasta tuli aivan luonnottoman oranssi..


      • ...
        pyh... kirjoitti:

        kans käyttäny tuota dove summer glow:ta,
        mun kokemus on:
        - haju muuttuu tunkkaseksi iholla parin tunnin jälkeen
        - iho alko kutisemaan,jotain outoja pyöreänmuotosia ihottumaläiskiä tuli käteen ja lisäks naamaan tuli näppyjä(tiiän et sitä ei oo tarkotettu naamaan mut kokeilinpa vaan)
        - pilas valkoset rintsikat vaikka iho oli kuivunu täysin ennen ku pistin rintsikat päälle,nyt ne on aivan oranssit sisäpuolelta..eikä väri lähe millään pois!

        Käytin myös kerran tälläistä naamaan:
        http://www.productreview.com.au/uploads/images/items/133092_nivea_self_tan_face_creme.jpg

        tuo oli kans surkea tuote,haisi aivan hirveälle ja naamasta tuli aivan luonnottoman oranssi..

        hamstrailin lisää anttilan keskusvaraston tyhjennyksestä, 6e kaks pulloo sitä tummemmalle iholle tarkotettua. :)

        Olen tosi vaalea, ja käytän ihan itseruskettavana tuota voidetta, koska sellaista se tummemman ihon voide onkin. Mulle ainakin. Saan pintaan tasasen, voimakkaan rusketuksen jo yhellä käyttökerralla..

        Ja ööh, jos tuote itseruskettaa nii tottakai se a)haisee tunkkaselta eli ruskettavallta, ja b) värjää vaatteet jos ei älyä käydä suihkussa ennen valkosia vaatteita. :D Annan doven vaikuttaa yön yli, peseydyn kunnolla aamulla ja ei kyllä ole mitään ongelmia ollut.


      • MinttuDaa
        ... kirjoitti:

        hamstrailin lisää anttilan keskusvaraston tyhjennyksestä, 6e kaks pulloo sitä tummemmalle iholle tarkotettua. :)

        Olen tosi vaalea, ja käytän ihan itseruskettavana tuota voidetta, koska sellaista se tummemman ihon voide onkin. Mulle ainakin. Saan pintaan tasasen, voimakkaan rusketuksen jo yhellä käyttökerralla..

        Ja ööh, jos tuote itseruskettaa nii tottakai se a)haisee tunkkaselta eli ruskettavallta, ja b) värjää vaatteet jos ei älyä käydä suihkussa ennen valkosia vaatteita. :D Annan doven vaikuttaa yön yli, peseydyn kunnolla aamulla ja ei kyllä ole mitään ongelmia ollut.

        Yks toimivimmista aineista mitä oon koskaan kokeillut. Keväästä syksyyn tulee käytettyä. Miinus siitä limaisesta pinnasta minkä jättää iholle, mut ei tee oranssia ja väri on luonnollinen.


      • jjou
        MinttuDaa kirjoitti:

        Yks toimivimmista aineista mitä oon koskaan kokeillut. Keväästä syksyyn tulee käytettyä. Miinus siitä limaisesta pinnasta minkä jättää iholle, mut ei tee oranssia ja väri on luonnollinen.

        käytättää myös naamaan tätä summer glowta? itse käytän eikä oo ollu ongelmia.. Miksei tätä naamaan sais käyttää?


      • (:
        jjou kirjoitti:

        käytättää myös naamaan tätä summer glowta? itse käytän eikä oo ollu ongelmia.. Miksei tätä naamaan sais käyttää?

        itse ostin tänään tuota summer glowta ja laitoin sitä äsken kaikkialle..jopa naamaan. enkä kuorinut ihoa enkä rasvannut ja minulla on aika kuiva ja vaalea iho. ostin sitä vaalealle iholle tarkoitettua..saa nähdä millainen tulos tulee huomenna vai näkyykö edes vielä mitään tuloksia...


      • montaa kokeillut
        ... kirjoitti:

        hamstrailin lisää anttilan keskusvaraston tyhjennyksestä, 6e kaks pulloo sitä tummemmalle iholle tarkotettua. :)

        Olen tosi vaalea, ja käytän ihan itseruskettavana tuota voidetta, koska sellaista se tummemman ihon voide onkin. Mulle ainakin. Saan pintaan tasasen, voimakkaan rusketuksen jo yhellä käyttökerralla..

        Ja ööh, jos tuote itseruskettaa nii tottakai se a)haisee tunkkaselta eli ruskettavallta, ja b) värjää vaatteet jos ei älyä käydä suihkussa ennen valkosia vaatteita. :D Annan doven vaikuttaa yön yli, peseydyn kunnolla aamulla ja ei kyllä ole mitään ongelmia ollut.

        Doven Summer Glow todellakin jättää tahmeaksi ihon, moneksi tunniksi! (ja ei, en halua lakanoideni olevan enää kertaakaan rasvasta ummehtuneet, jotta yötä vasten laittaisin)

        Nivean viime vuonna vielä myynnissä ollut Summer Beauty oli niin mahtavaa, että miltei itkettää kun sitä ei ole enää! Imeytyi tosi hyvin- ei tahmannut, riittoisa, haju oli paremminkin tuoksu, eikä ummehtunut! Värikin hieman nätimpi /luonnollisempi mitä Dovella. Käytän Dovea, kun muutakaan ei nyt ole edes kelvollista, mutta varsin surkea tuote se todellakin on. :(


    • lilly7

      OSTA KUNNON RUSKETUSLAITE JA AINE

      WWW.RUISKURUSKETUS.FI.

      Saat juuri sellaisen kevyen tai tumman rusketuksen, ihan mitä itse haluat. ja ruskettaa varmasti yhdellä kertaa!!

    • kohta kokeilen

      Mitenkäs lakanat? jos vaatteet menee pilalle väristä.

    • ruskettaja=)

      Itse kävin suihkussa, kuorein ihon ja kuivasin huolella ennen voiteen levittmistä...en ollu kovin tyytyväinen tulokseen..=( Itse olen vaihtanut suihkurusketuksiin esim..loreal tai garniel ja voittavan mielestäni sen mennen tullen... =)

      • diudiukkkkkkkk

        Itse käytän myös naamaan, ei oo mitään ongelmia tullu. Se on tosiaan miinus puoli että alkaa siinä parin tunnin jälkeen haisemaan iholla vähän pahalta ja on limasen tuntonen iho. mutta tällekkin löytyy ratkaisu, laitan voiteen illalla ja aamulla käyn suihkussa :) ja hyvin toimii! olen tyytyväinen, tosi hyvä rasva! Mutta miten teillä kädet..? eikö se oo tyhmän näkönen ku käet on ruskeat mutta sitte sormet iha valkoset ku tuossa pyydetään pesemään käet käytön jälkeen. Joskus jos en oo pessy niin käsiin jää jotain länttejä ku varsinki nuihi 'ryppy' kohtiin.


    • nnnnn-91

      Tykkäsin itse aluksi tästä voiteesta tai no oikeastaan rakastuin ! mutta jälkeepäin kylläkin en enää tykännyt,kun huomasin että kun ei tarpeeksi käytä se alkaa jättämään semmoisia täpliä.. ja iho näyttää kamalalta.. Eli tota voidetta pitäisi käyttää koko ajan ja ostaa sitä jos haluaa että tämä väri pysyisi. Itse lopetin jo käytön kun huomasin etten oikee tykkää tästä.. :D kai sitä pitäisi aurinkoon sitten olla tyytyväinen

      • oloolololo

        ja sitte se päivetys lähtee aika nopesti pois jos ei käytä säännöllisesti ja haalistuu saunan ja suihkun jälkee.. rasva haisee pahalle, siinä mielessä huono


    • tyuhjlöpp

      Tulee luonnollisen värinen päivetys, mutta minulle se aiheuttaa kamalaa polttelua ja allergiaa, joten lopetin voiteen käytön.

      • dfhwkjw5

        hyvistä kokemuksista innostuneena ostin ja kokeilin. Todella luonnollinen päivetys tulee! :) hinta-laatu suhde enemmän kuin kunnossa. Kaikki aiemmin kokeilemani ruskettavat on tehneet oranssiksi naaman, mutta tämä on ihan oikean rusketuksen näköinen! Suosittelen ;)


      • ääääh!
        dfhwkjw5 kirjoitti:

        hyvistä kokemuksista innostuneena ostin ja kokeilin. Todella luonnollinen päivetys tulee! :) hinta-laatu suhde enemmän kuin kunnossa. Kaikki aiemmin kokeilemani ruskettavat on tehneet oranssiksi naaman, mutta tämä on ihan oikean rusketuksen näköinen! Suosittelen ;)

        tässä päivettävässä voiteessa joku uv-suoja tms? ku tuntuu että ku olen tätä käyttänyt nii en rusketu sitten juuri ollenkaan oikeassa auringossa..


    • ...

      Itse oon myös tykännyt tuosta! Ja kun on asteittain ruskettava, niin ei helposti tule liian ruskeaa tai kellertävää. Olen myös käyttänyt tuota kasvoille, eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. Suosittelen! :)
      P.S, itse käytän vain jokatoinenpäivä, jos käyttää päivittäisesti niin itselläni ainakin tuli silloin hieman oranssihtava.

    • Dark Skin

      Mä olen käyttänyt DOVEn Summer Glow:ta litrakaupalla jo vuosien ajan! Ja parempaa ei ole jossa hinta-laatu-suhde on näin hyvä!

    • Liisa12

      Olisiko kenelläkään tiedossa mistä tuota olisi mahdollista ostaa lisää täältä Kouvolan suunnalta? Siis Doven Summer Glowta kasvoille.

    • VAnis

      Kouvolasta itse ostin Sokokselta.

    • gdfdfgdfgg

      Mulla tuli aivan järkyttävät ihottumat tuosta dovesta.. vaaleammasta ei tullut ikinä mitään, mutta kun vaihdoin tummempaan niin iho tuli ihan täyteen punasia näppylöitä ja läiskiä. Ihan kamalan näköstä, eikä nää lähe millään pois vaikka olen ollut jo 2 viikkoa käyytämättä tuotetta. Minulla ei ole ikinä ollut ongelmaiho, eikä koskaan ole tullut ihottumaa mistään. Muuten kyllä todella tasainen ja kaunis rusketus tuli ennen tätä järkytystä. Kait tästä on lääkäriin lähettävä kun ei nää tunnu lähtevän itestään...

    • kaveri

      Mä tykkään tosi paljon ja oonkin käyttänyt pitkään, mut nyt tää on alkanut kuoriutumaan pois, voi ei!! Mitä teen? Kaulasta, solisluista ja kyynärpäistä on lähteny irtoomaan. Oisko sitä sit jo liian paksu kerros? :)

      Mut muuten kyl kiva ja edullinen on Dove :)

    • kiiismeee

      aivan ihana on ja nätti lopputulos ;)

    • Hmm... ?!

      Hei... :D
      Eli 10-vuotias lapseni on kiinnostunut tosta Doven kosteusvoiteesta/itseruskettavasta !
      En itse tiedä mitään tommosista,ja lapsi nyt kinuu... ?! :D
      Ajattelin,että voiko tota niinkun vaan levittää kun rasvaa ?
      Entäs noi kädet,kun purkissa pyydetään pesemään ne,mutta nehän jaa 'vaaleiksi' ?
      Onko pakko käyttää esim . joka toinen päivä,vai voiko käyttää niinkun yhden kerran,ja sitten kun väri on kokonaan kadonnut,niin laittaa uudelleen ? :D
      Ja sitten,mitäs jos on saanut rusketuksen,ja ajan myötä se 'haalistuu' niin voiko haalistuneen päälle laittaa uuden kerroksen,vai pitääkö odottaa,että tuote on ihan kokonaan kadonnut ? :D
      Ja sitten,suositteletteko,kun lapsellani on selän yläpuolella ja rinnassa jotain ihme näppylöitä...Ja naamassa näppylöitä myöskin...Voiko finneistä huolimatta laittaa kasvoihin ?

      • Jeerffksz

        Ei nyt liity asiaan erityisemmin mut omasta kokemuksesta sulle vinkiks et hoidata lapses iho mahd. ajoissa niin ei mee iho hirveeseen kuntoon ja tuu arpia. Tuon ikäset ei asialle osaa mitään itse tehä ja arpien ehkäisy on tärkeää kun muuten siitä joutuu kärsimää loppu elämänsä.

        Kasvoille en rupeis laittaa jos on epäpuhtauksia, oon kuullut että pukkaa lisää näppyä vaan . Mietin kans et onkohan järkevää laittaa noille muillekaa näppy aluille. Voi kai sitä kokeilla mut lopettaa sit jos alkaa epäpuhtaudet niiltä osin tulehtuu..


    • -.-

      jos on tosi vaalee iho sit se jää keltainen ;d

      • xnatalia

        Mulla on vaalee iho normaalisti mut oon ruskettunu nyt paljon koska olin ulkomailla mutta pelkäsin että rusketus katoaa joten ostin tuota tummempaa ja oon yhen kerran käyttänyt ja sunnuntaina ois isot juhlat tiedossa ja nyt oon aivan keltapilkullinen ja ihan ku ois joku sairaus !! Aivan kamalaaaa !!


    • Tuotetta kokeillut

      Olen käyttänyt tuota Doven Summer glowta nyt neljän päivän ajan (joka päivä) lähinnä häivyttääkseni ihoni pigmenttieroja. Punoituksen takia kasvoni näyttävät tavallisesti tummemmilta kuin muu ihoni, joten olen levittänyt voidetta kaulaan ja rintakehälle. Olen ihan tyytyväinen tämän hetkiseen tulokseen. Värierot eivät ole enää niin huomattavia ja ihon sävy on luonnollinen. Rajojakaan ei näy. Päätin nyt myös kokeilla tuota varovasti suunympärysiholle, koska jostain syystä ihoni on huulten ympäriltä tavallista vaaleampi. Näitä vartalovoiteitahan ei kasvoille suositella, mutta koska kyse on noin pienestä ihoalueesta, niin päätin kokeilla mitä tapahtuu.

    • ytö9ituikutoyk

      Itse olen käyttänyt nyt jo jonkin aikaa tätä tuotetta. Mulla ei oo tästä mitään muuta huonoa sanottavaa kuin että haisee jonkun ajan päästä levittäimisestä aivan kamalalle & hautovalle, mutta sekin asia on korjattu sillä että illalla levittelen ja aamulla käyn suihkussa :--) Tosi hyvä tuote mun mielestä ! Itsellä on tota vaalealle ja normaalille iholle ja jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen huomasin eron. Sitten kun vaan jaksaa huolellisesti levitellä niin tulee tasaista jälkeä ! :)

    • papu...

      Sain sillä kyllä laikkuja aikaan.. Rusketus ei säily iholla kovin pitkään eikä ole niin luonnollinen kuin odotin.. ihan ok, mutta suitsutuksista johtuen odotin enemmän

    • much better

      itse huomasin eron jo ensimmäisestä käyttökerrasta. Täydelinen päivitys eikä rajoja. Ja hinta on tosi alhainen verrattuna tuotteen tehooon (: neljän päivän päästä jotavoiterusketus. Ei liian tumma tai vaalea ja siinä on pysynyt (: iho on hehkuva ja silkin pehmeä ! tyytyväinen !

    • kalkkilaivan kapteen

      Olenko tosiaan ainut, jolla tuo aine ei tartu ihoon? Tosin enpä mä päivety auringosssakaan... Haiseeki hirveelle.

    • Kuinka usein?

      Oon ollu ite ihan tyytyväinen summer glow tuotteeseen,käytän sitä tummemmalle iholle tarkoitettua. Mutta kun väri alkaa hiipua iholta tulee kauheita laikkuja ja rajoja jos vaikka raapaiset ihosi johkin ja sinulla on kyseistä voidetta (vaikka olisi kuivunut) niin saat normaalin ihosi värisiä jälkiä. En suosittele käyttämään rintakehälle,jos niin pieninä annoksina. (epätaisaista) En mielelläni käytä suoranaisia itseruskettavia siksi tämä on ihan hyvä vaihtoehto jos osaa maltilla käyttää,itsehän olen niin kärsimätön että pitäisi saada kaikki heti paikalla. Laitoin juuri ja ajattelin että illalla lenkin jälkeen laitan taas yöksi! Ei tule mitään oranssihtavaa tai kellertävää. :) Mutta sattuisikohan joku tietää kuinka usein tuotetta oikeesti pitäis käyttä joka toinen päivä vai päivittäin? Onko väliä.

    • dove2

      Pakkauksessa lukee päivittäin

    • ei toimi

      En oo huomannut minkäänlaista eroa vaikka vetelis monta kertaa päivään tuota jatkuvalla syötöllä. Kasvoihin kokeillut eikä silmäni huomaa mitään eroa. Tuoksu on mieto mutta tulokset on kyllä olemattomat.

    • Kat7

      Mulla toimi se vanha Dove Summer Glove tosi hyvin. Tuli kevyt, luonnollinen päivetys. Kun tuotteeseen lisättiin aurinkokertoimet, se alkoi aiheuttaa mulle hirveää kutinaa. En ole voinut sen jälkeen käyttää :(

    • jepppps

      Itse levitän aina suihkun jälkeen! Ensimmäiset kaksi päivää käytän peräkkäin, sitten pidän välipäivän ja sitten levitän taas! Pysyy ehkä n. viikon hyvänä, mutta sitten tarttee koko kroppa kuoria kokonaan :< Monta vuotta oon käyttänyt mutta ennen pysyi mulla kyllä paremmin mitä nykyään, tulee tosi nopsasti läikkyjä nykysin... Mutta joo tahmeeks jää ja haju ei oo mikään paras, mutta eihän ruskettavissa voiteissa ikinä ookkaan! Kyllä mää tän silti top kolmoseen laittaisin, ja hintalaatusuhteeltaan melkeempä ykkönen :)

    • summergirl3

      Isoisäni käyttää kyseistä tuotetta. Kun olin hänellä kylässä 4 päivää, käytin kyseistä tuotetta joka aamu suihkun jälkeen. Päivetys oli luonnollinen ja tasainen ja pysyi iholla n. 3pv sen jälkeen kun palasin kotiin. Sen jälkeen väri lähti ihosta. Hyvä hinta/laatu suhde

    • avokado?

      hello! oon pari kertaa käyttänyt tota itseruskettavaa ja olen ihan tyytyväinen ,mutta aina kun olen joidenkin ystävien lähellä he sanovat että haisen avokadolta tai joltain aprikoosilta se ei tunnu kovin kivalta...hmm

    • Kalkkilaivan kapteen

      Nyt täällä Siperian kesän keskellä ajattelin, että kokeilenpa minäkin jotain itseruskettavaa. Tähän asti kaikki aikaisemmat kokemukseni ko. aineista ovat olleet aika negatiivisia, ainakin hajun suhteen! Avokado on vielä melko positiivinen tuoksu, joten ei haittaa vaikka sille tuoksuisinkin.

      Koska olen kuin kalkkilaivan kapteeni enkä haluaisi kasvojanikaan koko aikaa meikata, menin ja ostin tuon Dove summer glow No.1 purkin. Se oli huomattavasti edullisempi kuin Garnier.

      Sekoitin kosteusvoiteeseen ja levitin kasvoille. Aika nopeasti valkoisuus kasvoilta katosi! Sitten lämmitin saunan, tein kokovartalon ihonkuorinnan ja ajelin säärikarvatkin. Saunan jälkeen hetken kuivateltuani levitin ainetta kauttaaltaan koko keholle. No pikkuhousut oli jalassa, eli arvelin että siitä ainakin sitten näen onko mitään vaikutusta. Jos housujen alla oleva iho on valkoisempi kuin ympärillä, tiedän että se tehoaa.

      Nyt odotellaan tuloksia. Muutaman tunnin päästä olin havaitsevani jonkinasteista värillisyyttä. Teen saman huomenna, katsotaan mikä tilanne sitten on. Kasvojen väri kyllä muuttui aika nopeasti, vaikka sekoitinkin aineen kosteusvoiteeseen. Purkissa kun ei suoraan sanota, saako sitä käyttää kasvoille....hmm...

      En halua mitään rajua rusketusta, pieni päivetys riittää minulle. Kaiken lisäksi tuote oli edullinen toisen ryhmän kaupassa. Kävin kurkkaamassa sieltä toisestakin, oli ainakin 50 senttiä kalliimpi.

      Katsotaan, miten käypi. Ja pitääkö tätä sitten lisätä joka päivä. Ajattelin, että joka toinen päivä voisi olla käypä juttu, kun tuo kuivuminenkin kestää jonkin aikaa.

      • Kalkkilaivan kapteen

        No aamulla iho näytti jo hieman päivettyneeltä, ei enää niin vitivalkoiselta kuin eilen ennen rasvausta. Tänään laitan uudestaan. Katsotaan, miten koe jatkuu.


    • memmi90

      voide on todella pahanhaluista muutaman tunni jälkeen, ja ei meinaa millään kuivua.. muuten olen ollut tyytyväinen että saa kauniin ja luonnollisen lopputuloksen, kunhan vaan käyttää voidetta säännöllisesti muuten alkaa tulemaan läikkiä kun väri haalistuu ja näyttää ihan kirahvilta :D

    • ruskettavia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe