koska liput myyntiin!!??
ANTHRAX
7
617
Vastaukset
...mieki oon kyselly, mut ei tiiä vielä...
- up up
hell_patrol kirjoitti:
Onko Anthrax siis suomeen tulossa? Tällaista uutista en olekkaan vielä kuullut.
kirjoitukseni hieman alempana, metalli uutisia niin löydät tiedon...
hell_patrol kirjoitti:
Onko Anthrax siis suomeen tulossa? Tällaista uutista en olekkaan vielä kuullut.
..tienny jo jonkinaikaa, että tosiaan Anthrax alkuperäiskokoonpanolla Suomeen!! tai no, mikä nyt kenenkin mielestä on se alkuperäiskokoonpano...mutta ainakin legendaarisin kokoonpano :D Joey Belladonna, Scott Ian, Daniel Spitz, Charlie Benante ja Frank Bello!! 21.4 Helsingin Nosturissa ja 22.4 Tampereen Pakkahuoneella.
TouchOfEvil kirjoitti:
..tienny jo jonkinaikaa, että tosiaan Anthrax alkuperäiskokoonpanolla Suomeen!! tai no, mikä nyt kenenkin mielestä on se alkuperäiskokoonpano...mutta ainakin legendaarisin kokoonpano :D Joey Belladonna, Scott Ian, Daniel Spitz, Charlie Benante ja Frank Bello!! 21.4 Helsingin Nosturissa ja 22.4 Tampereen Pakkahuoneella.
Ne tuolla kokoonpanolla?!! siistii.
- dunc
TouchOfEvil kirjoitti:
..tienny jo jonkinaikaa, että tosiaan Anthrax alkuperäiskokoonpanolla Suomeen!! tai no, mikä nyt kenenkin mielestä on se alkuperäiskokoonpano...mutta ainakin legendaarisin kokoonpano :D Joey Belladonna, Scott Ian, Daniel Spitz, Charlie Benante ja Frank Bello!! 21.4 Helsingin Nosturissa ja 22.4 Tampereen Pakkahuoneella.
...tolla kokoonpanolla kesällä ilosaarirockissa.
dunc kirjoitti:
...tolla kokoonpanolla kesällä ilosaarirockissa.
...ja siksi ne liputkin meni niin nopeasti, että en niitä ehtinyt saada...prkl...mutta nyt täytyy korjata sekin aukko!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644