koska liput myyntiin!!??
ANTHRAX
7
617
Vastaukset
...mieki oon kyselly, mut ei tiiä vielä...
- up up
hell_patrol kirjoitti:
Onko Anthrax siis suomeen tulossa? Tällaista uutista en olekkaan vielä kuullut.
kirjoitukseni hieman alempana, metalli uutisia niin löydät tiedon...
hell_patrol kirjoitti:
Onko Anthrax siis suomeen tulossa? Tällaista uutista en olekkaan vielä kuullut.
..tienny jo jonkinaikaa, että tosiaan Anthrax alkuperäiskokoonpanolla Suomeen!! tai no, mikä nyt kenenkin mielestä on se alkuperäiskokoonpano...mutta ainakin legendaarisin kokoonpano :D Joey Belladonna, Scott Ian, Daniel Spitz, Charlie Benante ja Frank Bello!! 21.4 Helsingin Nosturissa ja 22.4 Tampereen Pakkahuoneella.
TouchOfEvil kirjoitti:
..tienny jo jonkinaikaa, että tosiaan Anthrax alkuperäiskokoonpanolla Suomeen!! tai no, mikä nyt kenenkin mielestä on se alkuperäiskokoonpano...mutta ainakin legendaarisin kokoonpano :D Joey Belladonna, Scott Ian, Daniel Spitz, Charlie Benante ja Frank Bello!! 21.4 Helsingin Nosturissa ja 22.4 Tampereen Pakkahuoneella.
Ne tuolla kokoonpanolla?!! siistii.
- dunc
TouchOfEvil kirjoitti:
..tienny jo jonkinaikaa, että tosiaan Anthrax alkuperäiskokoonpanolla Suomeen!! tai no, mikä nyt kenenkin mielestä on se alkuperäiskokoonpano...mutta ainakin legendaarisin kokoonpano :D Joey Belladonna, Scott Ian, Daniel Spitz, Charlie Benante ja Frank Bello!! 21.4 Helsingin Nosturissa ja 22.4 Tampereen Pakkahuoneella.
...tolla kokoonpanolla kesällä ilosaarirockissa.
dunc kirjoitti:
...tolla kokoonpanolla kesällä ilosaarirockissa.
...ja siksi ne liputkin meni niin nopeasti, että en niitä ehtinyt saada...prkl...mutta nyt täytyy korjata sekin aukko!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368