Onko kyseisissä yrityksissä työskentelystä/ työnhausta niihin kokemusta?? Lähinnä olen kiinnostunut siitä millaisella kokemuksella/hakemuksella olette ko. paikkoihin päässeet töihin..?
stockmann/sokos
3
1793
Vastaukset
- paikoist
saa parhaiten duunin harjottelun kautta.
- vaalee
että itsellä oli hankittuna kaupan alan kokemusta kymmenen vuotta sitten 4 v. Sen kymmenen vuotta olin tehnyt haastellisempaa toimisto/esimies hommaa. Koulutus merkantti ja ikää reilu 30. Sokokselle joulunajan kiireapulaiseksi pääsin yhdellä hakemuksella ja haastattelulla ja sen jälkeen jatkoa olisi riittänyt varmaan mukavasti. Palkka huono; osa-aikatyö. Henki työntekijöiden kesken vähän heikko, aliarvostettua hommaa eikä esimiehiä oikein innostamassa mutta asiakkaat olivat kivoja ja hyvä mieli onnistuneista kaupoista.
- -- - - - - -
Sain Tapiolan Stockalle vakituisen työsuhteen ilman suhteita tai aikaisempaa harjoittelua. Ihan perus myyjän paikasta oli kyse.
Aikaisemmin olin ollut parissa eri kahvilassa duunissa ja tehnyt jotain pieniä toimistohommia.
Myöhemmin olen työkavereilta kuullut ja itsekin huomannut että on tosi harvinaista että Stockalle pääsisi suoraan vakituiseen työsuhteeseen. En tiedä sitten mikä ihmeen mäihä minulla kävi, mutta melkein kaikki uudet työntekijät tulee joulu-/kesämyynnin tai Hullujen Päivien kautta taloon.
Hyvin olen viihtynyt, työkaverit on kivoja. Tiestysti henki vaihtelee varmaan taloittain ja osastoittainkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249