Turhaudun kohta täysin, kun jokainen hiustuote jota kokeilen aiheutta pettymyksen! Minulla on hieman olkapään alapuolelle ylettyvät värjätyt ja ohuet hiukset. Hiukseni myös rasvoittuvat nopeasti ja valuvat pitkin päätä. Latvat sitten puolestaan ovat rasittuneet ja karheat. Siis kaikki hiusongelmat samassa päässä!
Olen kokeillut niin tuuheuttavia, korjaavia kuin värjätyille hiuksille suunnattuja tuotteita, mutta mikään ei tunnu sopivan. En myöskään missään nimessä halua hiuksiani lyhyemmiksi, on kokeiltu, eivätkä sopineet minulle. APUA kaivataan! :(
Latteat ja rasittuneet. ARGH!
2
384
Vastaukset
- kampaajaopisk.
ehdottaisin sinullekin käyntiä kampaajalla! käyt vaikka vain näyttämässä tukkaasi ja kysymässä mitä voi tehdä! huonot latvat, kun leikattaisi niin se muuttaisi ilmetta jo paljon!
- minä
Hyvä ohje on, että shampoo valitaan hiuspohjan mukaan ja hoitoaine pituuksien/latvojen mukaan.
Eli jos hiusten tyvi on rasvoittuva ja hiuslaatu veltto niin silloin shamppooksi tuuheuttava. Latvaa ei kannata pestä "hankaamalla" koska se on kuiva niin siihen riittää melkein se kun huuhtelet shamppoot pois hiuksista niin se menee pituuksien/latvojen läpi.
Hoitoaine sitten sen latvan kunnon mukaan, eli käsitellyn/rasittuneen hiuksen hoitoaine. Jotkut värihiuksen hoitoaineet. Kampaajalta kannattaa kysyä opastetta mikä latvaan olisi paras mahdollinen hoitoaine.
Ja sitten ei sitä hoitoainetta kokotukkaan vaan sinne latvaan pelkästään. Kyllä näillä ohjeilla ja oikeasti sitten kunnon tuotteilla (eikä millään kempparikamalla) saat varmasti paremmat hiukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708