Ollaan seurusteltu poikaystäväni kanssa 8 vuotta. Kohta täytän 24. Olemme pitäneet pari kolme kertaa vuosien aikana taukoa ja nyt tuntuu että on tulossa lopullinen tauko.
Pelottaa.
Hän sanoi tänään että haluaisi tuntea sen rakkauden huuman, jota ei meidän suhteessa ole ollutkaan kuin silloin alkuvaiheessa...emme osaa sitä enää takaisinkaan ottaa.
Hän sanoi myös että tuntee pahaa oloa olla yhteisessä kodissamme, että hän haluaisi muuttaa pois.
Tuntuu vaan niin tyhmältä. Itse ajattelen, että jos hän voi huonosti suhteessa, totta kai haluan ettei hän pakosta kanssani ole. Mutta kuitenkin, jossakin sydän huokaa hiljaa ja sanoo ettei tää voi olla totta. Mutta en halua jatkaa jos hän ei minua enää rakasta.
Toivotonta.
En enää tiedä mitä tehdä. Tiedän ettei tämä tullut hetken mielijohteesta, olen huomannut jo jonkin aikaa hänessä piirteitä, joista olen tuntenut syyllisyyttä...tarkoitan läheisyyden puuttumista (en seksuaalista vaan sitä tosi rakkauden läheisyyttä).
ARGH!
Niin kauhelta tuntuu...
3
544
Vastaukset
- tuntuu
kuin poikaystävästäsi, vaikka olemme puolisoni kanssa olleet yhdessä vasta 6 v. meillä on kaksi lasta ja lapset tietysti laittavat vielä yrittämään.
minua ahdistaa olla yhteisessä kodissamme ja meiltäkin on jo pitkään, ainakin yli vuoden puuttunut se kunnon läheisyys (henkinen ja fyysinen). minäkin haluaisin takaisin edes vähän siitä alkuaikojen huuman tunteesta, ei se arki voi olla näin arkista. - Jenny28
Voimia sulle ja kaikkea hyvää. Tiedän tunteen. Mulla todennäköisesti sama tilanne edessä :(
- ja onnen tulla
Anna mennä tuollaisen haaveilijan jos hän ei kestä arkea kanssasi ei ole myöskään tulevaisuutta.Löydät kyllä isellesi paremman ja sellaisen joka rakastaa sinua myös sen jälkeen kun huuma haihtuu.Ja se nimittäin on sitä oikeata elämää se arkielämä,ikävä kyllä. Kaikille se on samanlaista välillä parempaa välillä huonompaa.Elämä ei ole mitään kauniita ja rohkeita vaan ihan jotain muuta.Se on todella niitä myötä ja vastamäkiä vaikka rakkauden huumassa ei vastamäkiä luule olevankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474