Voin myöntää olevani kaunis. Lisäksi olen myös fiksu ja huumorintajuinen. Miehet kiinnostuvat usein kuvistani eräällä nimeltämainitsemattomalla suomalaisella nettisivulla ja ovat sitten mm. lähetelleet sähköpostia mulle. Pariin otteeseen olen sopinut treffitkin näiden miesten kanssa. Treffit ovat menneet hyvin lukuunottamatta sitä, että mielestäni miehet ovat jotenkin olleet yllättyneitä (eivät siis ehkä positiivisessa mielessä) siitä, että osaan todellakin käyttää omia aivojani. Nämä suhteet ovat kaatuneet sitten aika nopeesti.
Ihmettelen vaan, että millaisia naisia miehet sitten hakevat? Tyhmiä ja kauniita? Kertokaas nyt miehet.
Kaunis ja fiksu nainen.
26
4159
Vastaukset
- vastaus.
tyhmät miehet hakee tyhmiä ja älykkäät älykkäitä. yleensä.
- pahkura
mikään muu vastaus ei kai kelpaa kuin että:
juuh,näin on.tyhmät ja kauniit vaan kelpaa...ja mielellään vielä sais olla rikaskin...millään muulla ei oo mitään väliä... :) - respect gentlemens
että miestä ei liikuta pennin vertaa onko nainen älykäs vai tyhmä jos tarkoituksnea on surffata netistä joku seksikäs kissa.Älykkäältä sivistysvaimolta miehet odottavat "ilmestymistä tietoisuuteen" vasta heidän valmistuttua YO:lta.Ilman historiaa,ilman nakukuvia CV:ssä.
Älä tuputtaudu miesten seuraan jos he eivät ymmärrä sinun arvoasi - anna tilaa jollekin, joka niin tekee.Miehet suuttuvat a)perässä roikkumisesta b)siitä että joutuvat sanomaan jotain naista viehättäväksi, jos eivät niin häntä koe.Ulkonäöltä odotetaan jotain sähäkkää jos nettikuvan (hyvän sellaisen?) perusteella lähdetään ulos.
Flaksi voi käydä jopa paremmin ilman netin sotkemia ennakkokäsityksiä, virtuaali on virtuaali! - Jynskyti
Aina voi tietysti hakea vikaa muista, kun eivät kiinnostu omasta kauneudesta ja älykkyydestä. Minusta tyhmyys naisessa on vastenmielistä ja älykkyys mielenkiintoista. Tunnistan myös ne naiset, jotka ovat oikeasti ajattelutaitoisia ja toisaalta myös ne, jotka luulevat olevansa sitä. Mitä jos laittaisit profiiliisi maininnan, että olet fiksu etkä halua kana-aivojen saalistajaa.
- weffe.
Mistä tiedät että juuri se "aivojen käyttö" pelotti ne tiehensä? Sinähän voit olla aivan kauhea luonteeltasi noin muuten, etkä sitä mitä he ovat hakeneet.
- sellaista ei ole
Fiksu ja kaunis? Sellaista ei ole olemassa !
Fiksu ihminen, ei koskaan sano olevansa fiksu. Koska mitä enemmän oppii, sitä enemmän tajuaa, kuinka vähän tietää.
Samoin kauniiksi sanoo itsensä vain itserakas ja pinnallinen ihminen.
Joten fiksu ja kaunis todellisuudessa on tyhmä ja henkisesti ruma henkilö.mä epäilen vahvasti että nämä keskustelupalstojen kauniit naiset ei loppupeleissä taida ollakkaan niin kauniita mitä kuvittelevat ja antavat ymmärtää,vai miks vitussa kukaan ei kuuna kullan kauniina päivänä uskalla laittaa esmes kuvaansa profiiliin / linkkiä irc-galleriaan.Ja moni nainen kuvittelee et kun mussa ei nyt satu olemaan mtn. kauheaa vikaakaan niin luonnollisesti oon sit älyttömän kaunis.Kun miettii ihmisiä joita näkee kaunpungilla niin ok,nuorista naisista aika suuri osa on siinä mielessä kauniita että kyllä heihin kullinsa työntäis suunnilleen jokainen jätkä Suomessa ja varmasti esim. baareissa miehet käy vonkailemassa heitä mutta harva on kuitenkaan mitenkään poikkeuksellisen erikoisen kaunis tai muutenkaan erikoinen.Kun mä puhun kauniista naisesta vaikkapa täällä keskustelupalstalla niin ei se oo mikään 'ok panisin pimu' vaan joku niin kaunis että hän on jäänyt satojen tusina-pantavien näköisten ei mtn. mainittavaa vikaa naisten joukosta mieleen.
- juupeli
yrmio kirjoitti:
mä epäilen vahvasti että nämä keskustelupalstojen kauniit naiset ei loppupeleissä taida ollakkaan niin kauniita mitä kuvittelevat ja antavat ymmärtää,vai miks vitussa kukaan ei kuuna kullan kauniina päivänä uskalla laittaa esmes kuvaansa profiiliin / linkkiä irc-galleriaan.Ja moni nainen kuvittelee et kun mussa ei nyt satu olemaan mtn. kauheaa vikaakaan niin luonnollisesti oon sit älyttömän kaunis.Kun miettii ihmisiä joita näkee kaunpungilla niin ok,nuorista naisista aika suuri osa on siinä mielessä kauniita että kyllä heihin kullinsa työntäis suunnilleen jokainen jätkä Suomessa ja varmasti esim. baareissa miehet käy vonkailemassa heitä mutta harva on kuitenkaan mitenkään poikkeuksellisen erikoisen kaunis tai muutenkaan erikoinen.Kun mä puhun kauniista naisesta vaikkapa täällä keskustelupalstalla niin ei se oo mikään 'ok panisin pimu' vaan joku niin kaunis että hän on jäänyt satojen tusina-pantavien näköisten ei mtn. mainittavaa vikaa naisten joukosta mieleen.
Kovin moni ei varmaan halua omaa kuvaansa yleisesti pällisteltäväksi, ja jokaisella on varmaan omat syynsä tähän. Toinen asia on, että jos joku nainen sanoo olevansa kaunis, ja sitten näyttää kuvansa, niin kyllähän se niin taitaa olla, että suurin osa vastaajista väittäisi, ettei hän ole kaunis, vaikka pitäisivätkin häntä kauniina...paitsi ehkä juurikin sinä Yrmiö ;). Täytyy kyllä sanoa, että viestiesi perusteella vaikuttaa, että rehellisempää(itselleen ja muille) ja suorapuheisempaa ihmistä saa kyllä hakea, ja esiinnyt vielä omalla kuvallasi. "Arvomaailmamme" on varmaan täysin erilainen, mutta pakkohan tuollaista on kunnioittaa ;)
juupeli kirjoitti:
Kovin moni ei varmaan halua omaa kuvaansa yleisesti pällisteltäväksi, ja jokaisella on varmaan omat syynsä tähän. Toinen asia on, että jos joku nainen sanoo olevansa kaunis, ja sitten näyttää kuvansa, niin kyllähän se niin taitaa olla, että suurin osa vastaajista väittäisi, ettei hän ole kaunis, vaikka pitäisivätkin häntä kauniina...paitsi ehkä juurikin sinä Yrmiö ;). Täytyy kyllä sanoa, että viestiesi perusteella vaikuttaa, että rehellisempää(itselleen ja muille) ja suorapuheisempaa ihmistä saa kyllä hakea, ja esiinnyt vielä omalla kuvallasi. "Arvomaailmamme" on varmaan täysin erilainen, mutta pakkohan tuollaista on kunnioittaa ;)
alkais suolaamaan,kyllä mä pystyn myöntämään jos muija on sen verran kaunis et on 'out of my league'.Eikä mulla oo muutenkaan tapana kommentoida toisten ilkonäköä päin naamaa,toki saattaisin sanoa että et sä nyt sentään NIIN erikoinen oo mut en mtn. sen pahempaa.
- Äijänkäppyräinen
1. vinkki:
Näytät tiedostavan fiksuutesi (olisiko älyä?) joten sinun ei kannata itse tarkoituksellisesti näyttää älyäsi ja saada miestä tuntemaan itseään tyhmäksi ja tarpeettomaksi. - Kjip
Ihmettelen samaa kuin yksi edellisistä, eli sitä mistä
tiedät että älykkyytesi peloitti miehet tiehensä?
Kyllä minusta älykkyys on seksikkäämpää kuin tyhmyys,
enkä voisi pitkään seurustella minkään palikan kanssa.
Se on eri asia jos toit jatkuvasti ilmi älykkyyttäsi
tarpeettomasti esim. huomauttelemalla jokaisesta
pienestä asiavirheestä. Sellainen menee nipotuksen
puolelle, eikä ole kovin kiehtovaa.- Nainen -83.
Olipas tullut mukavasti vastauksia, kiitos vaan niistä.
Joku sanoi, että oikeasti fiksu ihminen ei sano olevansa fiksu. Mikäs järki tässä on? Pitäisikö sitten itseään tyhmäksi kutsua, vaikka asia ei niin olisikaan? Kyllä fiksu ihminen varmasti tunnistaa oman fiksuutensa.
Ja sitten ihmettelitte sitä, että mistä voin tietää, että juuri älykkyyteni pelotti miehet pois. Epäilitte, että olisin muuten luonteeltani ihan hirveä. Voin kyllä sanoa, että en ole :D Olen sydämellinen, hauska, ystävällinen ja spontaani.
Mulla on vaan vahvasti sellainen tunne, että miehet odottivat kauneuteni perusteella tapaavansa sellaisen perustyhmän naisen. Sitten, kun näytin omistavani toimivat aivot, he säikähtivät. Miehet ovat kertoneet viihtyvänsä kanssani, eikä ulkonäössäkään pitäisi olla valittamista. Missä sitten on vika? Voihan olla, että vika ei ole fiksuudessani, vaan ihan jossain muussa. Mutta missä? - Nainen -83.
Nainen -83. kirjoitti:
Joku sanoi, että oikeasti fiksu ihminen ei sano olevansa fiksu. Mikäs järki tässä on? Pitäisikö sitten itseään tyhmäksi kutsua, vaikka asia ei niin olisikaan? Kyllä fiksu ihminen varmasti tunnistaa oman fiksuutensa.
Ja sitten ihmettelitte sitä, että mistä voin tietää, että juuri älykkyyteni pelotti miehet pois. Epäilitte, että olisin muuten luonteeltani ihan hirveä. Voin kyllä sanoa, että en ole :D Olen sydämellinen, hauska, ystävällinen ja spontaani.
Mulla on vaan vahvasti sellainen tunne, että miehet odottivat kauneuteni perusteella tapaavansa sellaisen perustyhmän naisen. Sitten, kun näytin omistavani toimivat aivot, he säikähtivät. Miehet ovat kertoneet viihtyvänsä kanssani, eikä ulkonäössäkään pitäisi olla valittamista. Missä sitten on vika? Voihan olla, että vika ei ole fiksuudessani, vaan ihan jossain muussa. Mutta missä?Enkä todellakaan ole sellainen nipottaja, että huomauttelisin koko ajan jostain asiavirheistä tms.
Älykkyydelläni tarkoitan lähinnä sitä, että minulla on viisaita ja loogisia ajatuksia, enkä ole sellainen tyhmä kikattava kana (vaikka kyllähän mäkin kikattelen silloin tällöin, mutta siinä on se ero). :) - Nimetön
Nainen -83. kirjoitti:
Mulla on vaan vahvasti sellainen tunne, että miehet odottivat kauneuteni perusteella tapaavansa sellaisen perustyhmän naisen. Sitten, kun näytin omistavani toimivat aivot, he säikähtivät. Miehet ovat kertoneet viihtyvänsä kanssani, eikä ulkonäössäkään pitäisi olla valittamista. Missä sitten on vika? Voihan olla, että vika ei ole fiksuudessani, vaan ihan jossain muussa. Mutta missä?Älä vähättele itseäsi, äläkä kehu tekemisiäsi. Anna toisen lukea rivien välistä kuinka fiksu olet.
Voin kyllä kuvitella, että siinä missä monet eivät halua tapailla itseensä verrattuna alikoulutettuja, yksinkertaisia ihmisiä, eivät jotkut halua tavata itseään paljon fiksumpia. Loppujen lopuksi hekin etsivät vain itsensä kaltaista kumppania.
Tietenkin syy miesten säikähtämiseen voi olla muussakin, mutta en nyt äkkiä keksi kirjoittamasi perusteella missä. Jos asut pääkaupunkiseudulla niin voidaan tietenkin ottaa selvää ;) - Kumpa olisin tyhmempi
Nainen -83. kirjoitti:
Mulla on vaan vahvasti sellainen tunne, että miehet odottivat kauneuteni perusteella tapaavansa sellaisen perustyhmän naisen. Sitten, kun näytin omistavani toimivat aivot, he säikähtivät. Miehet ovat kertoneet viihtyvänsä kanssani, eikä ulkonäössäkään pitäisi olla valittamista. Missä sitten on vika? Voihan olla, että vika ei ole fiksuudessani, vaan ihan jossain muussa. Mutta missä?Olen todennut olevani älykäs (on mahdotonta olla sanomatta näin). Tilanne rajoittaa kovasti kumppanivalikoimaa, sillä usein liian fiksut ovat myös jollain tapaa outoja (myös minä). Itselläni on takana pitkä suhde toisen älykkään kanssa, joka kaatui siihen että omituisuuksien yhteensopimattomuus alkoi korostua. Tyhmät kykenevät olemaan onnellisia, älykkyyden lisääntyessä siitä tulee yhä vaikeampaa.
Itseasiassa usein jää huomaamatta että normaalijakauman molemmissa päissä on identtiset määrät yksilöitä. Kehitysvammaisia pidetään kehityksen häiriönä, mutta älykkäät ovat vain saman ilmiön peilikuva. Henkilöillä, joiden ÄO ylittää 180 on harvoin lapsia (omani ei onneksi ole tuolla). Vain keskiarvon lähellä olevat ovat normaaleja.
Yritä etsiä. Sopivia on harvassa, eikä se silloinkaan ole helppoa. - Samat toiveet
Kumpa olisin tyhmempi kirjoitti:
Olen todennut olevani älykäs (on mahdotonta olla sanomatta näin). Tilanne rajoittaa kovasti kumppanivalikoimaa, sillä usein liian fiksut ovat myös jollain tapaa outoja (myös minä). Itselläni on takana pitkä suhde toisen älykkään kanssa, joka kaatui siihen että omituisuuksien yhteensopimattomuus alkoi korostua. Tyhmät kykenevät olemaan onnellisia, älykkyyden lisääntyessä siitä tulee yhä vaikeampaa.
Itseasiassa usein jää huomaamatta että normaalijakauman molemmissa päissä on identtiset määrät yksilöitä. Kehitysvammaisia pidetään kehityksen häiriönä, mutta älykkäät ovat vain saman ilmiön peilikuva. Henkilöillä, joiden ÄO ylittää 180 on harvoin lapsia (omani ei onneksi ole tuolla). Vain keskiarvon lähellä olevat ovat normaaleja.
Yritä etsiä. Sopivia on harvassa, eikä se silloinkaan ole helppoa.Kuinkahan monta kertaa olen toivonut olevani tyhmempi - niin omahyväiseltä kun se kuulostaakin. Liika ajattelu ja ymmärrys ovat ainoita asioita, jotka estävät minua menestymästä ja olemasta onnellinen. Monet kerrat olen ajatellut, että kun olisin edes piirunverran tyhmempi, en ymmärtäisi omaa vajavaisuuttani ja uskoni itseeni ja omiin kykyihini voisi olla vaikka rajaton. Monet menestyjät eivät älynlahjoillaan loista ja menestyvätkin juuri siksi - kun eivät vaan kertakaikkiaan tajua mitään.
Omituinen - se on varmaan sana, joka kuvaa minua parhaiten :)
soikoon mä en enää jaksa lukea näitä kauniiden, fiksujen ja filmaattisten,toisin sanoen täydellisten naisten tilityksiä täällä,joku teissä vittu mättää jos kukaan ei teistä meinaa kiinnostua.Täysin uskomattomaksi homma menee siinä vaiheessa kun kiinnostumattomuus kuitataan tyyliin 'no,olin liian hyvä sille,'no,olin liian kaunis sille', 'no,olin liian fiksu sille',minussaha vika ei voi olla mitenkään kun viimeks viime vkl joku mies kehui mut maasta taivaaseen karvaa vaille valo jossain baarin nurkassa.Jos kuva kelpaa mut luonteen paljastuttua homma menee niin sanotusti vituiksi niin ehkä ois jonkun sortin itsetutkiskelun paikka sen sijaan että alkaa syyttämään miehiä heidän mukamas oletetuista oudoista mieltymyksistä.
ps.mäkin oon vähän ihmetellyt et miks pirussa mensa ei suostunu ottaan mua kunniajäseneksi,tulin siihen tulokseen et olin varmaan vaan heidän mielestään liian fiksu :-)- mimmi
Juu, sama täällä! Jotkut ihmiset kuvittelevat olevansa todella mielenkiintoisia ihmisiä, kun kertovat itsestään ummet ja lammet. Yrittävät heti ekalla näkemisellä todistaa kuinka fiksuja ja hauskoja ovat. Minä taas olen sitä mieltä, että hyvää ja fiksua seuraa ovat sellaiset ihmiset, jotka osaavat ottaa toiset huomioon. Treffeillä pitäisi olla kiinnostuneempi toisesta ihmisestä, kuin itsestään (ja erinomaisuudestaan).
- tbr
mäkin oon kaunis ja fiksu! hey jep! en vain ymmärrä jos olet niin täydellinen miksi ylipäätänsä haet seuraa netistä?
miks miehet pakenee saattaa olla itsevarmuuteesi, joka hehkuu näistäkin viesteistä.
voin myös sanoa olevani hyväsydämminen ja mukava ja vaikka mitä ja itse siihen uskoa.. se millaisena muut mut näkee on aivan eri asia.. heidän mielestä saatan olla hirviö, koska kaikillahan on omat näkemykset.
ja toiseksi se kemia! se saattaa puuttua. itseäni ärsyttää todella paljon toistot, kun treffiseuralainen kertoo samat asiat moneen kertaan..äh..mä en oo mies.. mikä siis oon tähän vastaa.. - lol
perustyhmä nainen
kikattava, tyhmä kana
Näillä sanoilla viittaat siis muihin naisiin.
Et ehkä olekaan niin sydämellinen ja ystävällinen ihminen kuin kuvittelet. Etkä ehkä niin fiksukaan.
Minä sen sijaan tapaan useasti yliopistolla oikeasti kauniita ja sydämellisiä ja FIKSUJA nuoria naisia. Heitä on siis olemassa. Tosin heillä ei taida olla omasta erinomaisuudestaan huolimatta kuvia netissä, jossa äijät voivat niitä pongailla :D
lol- Jynskyti
Yhdyn edelliseen
- Nainen -83
Jynskyti kirjoitti:
Yhdyn edelliseen
Ensinnäkin: en todellakaan hae netistä seuraa :D Olenko niin joskus väittänyt?
Minulla vaan sattuu olemaan kuvia sellaisella sivustolla kuin irc-galleria (joka ei tietääkseni ainakaan vielä ole mikään deittisivusto).
Ja nyt te käsititte väärin mut. En mä oo mikään kamala ihminen - anteeksi jos annoin sellaisen kuvan sanomalla totuuden siitä, että perustyhmiä kikattajakanoja on todellakin olemassa. Vai oletteko eri mieltä?
Eikä tarkoitus ole todellakaan kehuskella tyyliin "olen niin kaunis ja fiksu ja filmaattinen". En tarkoittanut kehuskella sillä. Näin asia vaan on: olen nätti ja vielä fiksukin. En varmastikaan täydellinen, kukapa olisi.
Älkääs siis vetäkö hernettä nyt nenään.
Kai mussa on sitten joku suuren suuri vika tai ehkä olen vaan tavannut vääränlaisia miehiä.
Peace.
- että..
pidät kauneutta lisäarvona. Se saattaa olla sitä, mutta jos itse painotat sitä, niin bye bye..
Kaunein on ihminen, joka ei itse tiedosta kauneuttaan. - Haloooo
Ovatko miehet sanoneet sinulle että he ovat olleet
yllättyneitä siitä poikkeavasta piirteestäsi että
omaat kauneuden lisäksi myös fiksuuden?
Mistä näin päättelet?
Miten itse olet suhtautunut näihin deittiseuralaisiisi?
Oletko oikeasti ollut heistä kiinnostunut ja ilmaissut halukkuutesi uuteen tapaamiseen?
Ovatko miehet olleet komeita? Fiksujakin mielestäsi?
Eihän se kauneus ja fiksuus ketään karkoita.
Liiallinen analysointi pikemminkin.
Oikea kun tulee kohdalle voit olla miettimättä
tälläisiä asioita mitä nyt täällä mietit.
Rehellisyydellä ja toista ihmistä kunnioittavalla
asenteella jokainen mies naamaan katsomatta haluaa
olla kanssasi.
Nöyryyskään ei tee ihmistä tyhmemmäksi kuten ei pelkkä kirjaviisauskaan viisaammaksi.
Mietitkö liikaa mitä miehet ajattelevat sinusta?- edellinen
ymmärrät fiksuna ihmisenä varmaan myös sen että
toiselle fiksuuskin on eri kuin toiselle.
Se mitä sinä pidät älykkäänä ei ehkä toisen mielestä ole sitä?
Kauneuden kanssa sama juttu.
Onneksi meillä kaikilla on valinnanvapaus eikä
toisen ihmisen valinnoista kukaan voi sanoa oliko
se väärin vai oikein perustein tehty.
Näillä "miehilläsi" on ollut omat perusteensa
siihen miksi teillä ei synkannut eikä sitä
kannata niin kauhiasti miettiä.
- kaunisjaälykäs
vaikea sanoa, missä mättää.
olen itse keskitaso naista älykkäämpi (ehkä hieman huono tapa ilmaista asia), mutta olen sen sekä itse huomannut että minulle on siitä sanottu. tämä tulee ilmi keskusteluissa ja muutenkin yleisessä kanssakäymisessä.
olen myös kaunis, massasta erottuva luonnonlapsi.
meidän erona on ainakin se, että minä tulen toimeen kaikkien kanssa - niin tyhmien kuin älykkäiden ihmisten. yleensä, jos tietää oman arvonsa, se aiheuttaa toisessa osapuolessa närkästymistä. vaikka yrittäisit kuinka olla mahdollisimman "nöyrä", hohtaa sinusta itsevarmuus, joka useimmiten netti-treffi-palsta ihmisiltä puuttuu.
epäilen juuri tuon olevan syynä, miksei homma toimi. miehet arastavat itsevarmoja naisia. sen olen huomannut. siksi olen pyrkinyt hieman, varsinkin uusien tuttavuuksien kohdalla, vähentää itsevarmuuteni määrää ensitapaamisella =)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708