Olen käynyt treffeillä erään ihanan pojan kanssa.. kävimme kahvilla ja ajelimme keskustassa "rinkiä" ja samalla juttelimme niitä näitä.. illan lopuks hän kysyi että haluaisinko tavata hänet vielä toistekkin ja vastasin myöntävästi. :) jos seuraavat treffit tulee uskallanko suudella häntä? miten pääsisin tilanteeseen jossa pääsisin hänen lähelleen ja voisin pussata häntä? jos hän ei tee aloitetta ensin... (tekis mieli mennä jo sänkyynkiin hänen kanssaan mutta se taitaa olla liian aikaista vielä)..
suudelma?
5
2819
Vastaukset
- ujo tyttönen
Ensisuukkoa poikaystäväni kysäisi ensi tapaamisen loppuvaiheessa "Ethän sä sitten vaan lyö mua jos mä teen näin" ja suikkasi suukon. Kyseessä kumminkin oli baari-ilta..
Mutta se ensimmäisen treffien jälkeinen "oikea" ensisuukko, hän teki taas aloitteen ja sanoi pois lähtiessään että hän haluaisi antaa hyvänyönsuukon.
Itse ainakin pidän tuollaisesta suoraan puhumisesta. Eikun rohkeasti vaan kysymään toisen mielipidettä asiaan. :)- ujo
ja en missään nimessä haluaisi että minulta kysytään lupaa mihinkään. enemmin kädestä kiinni ja veto lähemmäs ja sitten vain suukko suulle. jos taas toista ei kiinnosta, niin siinä on hyvää aikaa nojautua oikealle tai vasemmalle "pakoon". en ymmärrä miehiä jotka pyytävät lupaa, toimikaa!!
- voi kysyä!
ujo kirjoitti:
ja en missään nimessä haluaisi että minulta kysytään lupaa mihinkään. enemmin kädestä kiinni ja veto lähemmäs ja sitten vain suukko suulle. jos taas toista ei kiinnosta, niin siinä on hyvää aikaa nojautua oikealle tai vasemmalle "pakoon". en ymmärrä miehiä jotka pyytävät lupaa, toimikaa!!
Tottakai on ok, jos mies/nainen kysyy lupaa suudella. Ihmistä, joka ei ole vielä tuttu, voi yllättävä suutelu hämmentää tai inhottaa. Mua on joskus inhottanut, kun nainen on yhtäkkiä suudellut pitkään ja "intohimoisesti". Kyllä jos kemiat mätsää, niin se "oikea" hetki ilman sanojakin tulee. Mutta ennen sitä kannattaa olla tahdikas.
- Bianca
On ihan asiallista kysäistä että haluaako toinen suudella. Ja eihän sinun tarvitse välttämättä kysyä ja tehdä niinsanotusti kaikkea, vaan voithan vaan mennä pikkuisen lähemmäs ja sanoa vaan että "haluaisin niin suudella sua" ja hymyillä söpösti - jos poika ei siitä lämpeä niin ei varmaan sit mistään! ;)
Toki se on helpompaa jos olette valmiiksi jo lähekkäin, mutta miksipä sitä ei voisi suudella vaikka kaupan liukuportaissa jos siltä tuntuu.. :) - Mie vaan.
Luulin että tytöt olettaa automaattisesti pojan tekevän kaikki aloitteet eivätkä edes näytä kiinnostustaan tai inhoaan, vaan antavat pojan riutua mietteissään, että viittiskö edes ottaa kädestä. Niin se on mulla aina menny, myös tapauksissa jotka johtivat seurusteluun.
Siksi musta tuntuu oudolta että tytötkin todella ajattelee noita juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603