Nettideittailu skulaa ihan hyvin ja netistäkin voi löytää itselleen seuraa. On vain tiedettävä ja osattava tietyt kikat. Tässä muutama vihje. toivottavasti näistä on hyötyä edes jollekin.
1. Kaikki alkaa "ehdokkaiden" kylmäverisestä rankkaamisesta. Lähtökohtana on, mitä vähemmän lopullisessa listassa on potentiaalisia ehdokkaita, sen helpompaa jatko on. Esim. suomi24 treffipalvelussa kannattaa ilman muuta käyttää laaja haku palvelua ja täyttää kaikki kohdat. Näin lopullisesta listasta saadaan mahdollisimman suppea. Kahdestakymmenestä on helpompaa etsiä seuraa kuin kahdesta tuhannesta.
2. Seuraavaksi vuorossa on ilmoitusten lukeminen. Nimenomaan lukeminen, ei pelkkä silmäily. Ja yhtä asiaa kannattaa myös seurata: jos joku profiili on jatkuvasti harmaana eli offline tilassa ja kyseinen profiili on ollut online tilassa viimeksi yli viikko sitten, tällaisen henkilön varaan ei hirveästi kannata laskea.
3. Ilmoitukset, jotka alkavat sanoilla "emmää nyt oikeen tiiä mitä mä haluun" ovat, ainakin omasta mielestäni, erityisen luotaan työntäviä. Sellaiset kannattaa samantien viskata romukoppaan. Tällaisesta kirjoituksesta tulee väistämättä mieleen, onko ko. henkilö oikeassakin elämässä samanlainen jahkaileva "emmä nyt oikeen tiiä"-persoona.
Myös niiden naisten ilmoitukset, jotka haluavat vain kostaa pettäjä kundikaverilleen kannataa unohtaa samantien. Kuten myös (usein omasta syystään) heivattujen naisten ilmoitukset. Tällaiset skremmat hakevat yleensä pelkkää lohduttajaa/itsetunnon pönkittäjää. Kun he ovat saaneet pokattua jonkun (joko netistä tai baarista) ja saaneet pari kertaa melaa mekkoon, he häipyvät. Heillä on vain perseelleen menneen parisuhteen jälkeen tarve todistaa itselleen, että he kelpaavat vielä jollekin.
4. Naisten ilmoituksissa on syytä lukea saatanan tarkasti, mitä ilmoittaja kertoo itsestään. Jos ilmoituksessa lukee: "emmä nyt oikeen osaa itsestäni mitään sanoo", oma kiinnostus loppuu yleensä siihen. Toisaalta, jos tekstissä on hirveä määrä erilaisia adjektiiveja tulee mieleen, että ko. henkilö yrittää olla vähän kaikkea.
5. Myös ihannekumppanin tiedot kannattaa tsekata todella tarkkaan. Jos nainen etsii miestä, joka on samanaikaisesti aviomies, rakastaja, isähahmo, remonttimies, renkaanvaihtaja, akateemisesti kouluttautunut, huumorintajuinen, vakavahenkinen pohdiskelija, urheiluhullu, kirjallisuusfriikki, puhelias, hyvä kuuntelija, karski perusmies ja halittava pehmonalle, hälytyskellojen pitäisi soida.
6. Kun sopivat ehdokas lopulta on löytynyt, seuraava askel on tietysti yhteydenotto. Unohtakaa kaikki helvetin flirtit. Ei muuta kuin raa´asti viestiä menemään. Ensimmäisen yhteyden pitää olla lyhyt, ytimekäs, persoonallinen ja kinnostusta herättävä. Ei mikään eepos, jossa kerrot koko elömäsi vaiheet syntymästä tähän päivään. Melkein sanoisin, että liian pitkä aloitusviesti on huonompi kuin liian lyhyt.
7. Tytölle kannattaa ehdottaa mahdollisimman pian puhelinnumeroiden vaihtoa. Se kertoaa mimmille, että ole tosissasi liikenteessä, etkä etsimässä pelkkää kirjekaveria. Ja lopuksi vielä, kun olet saanut numeron, mielummin soittoja kuin viestejä. Tekee vaikutuksen.
Vinkkejä
75
35333
Vastaukset
- Mies39
Puhut vähän mutta asiaa! Sen verran lisäisin
että puhelut kannattaa jättää pois jos mahdollista. Ei muuta kuin reaalimaailman treffeille mahdollisimman pian, siinä se vasta selviää että onko mitään mahdollisuuksia...
Ite kyllä lopetan koko netti deittailun.
Liian virtuaalista bulshittiä mulle. Kai sitä voi baarienki ulkopuolella tutustua ihmisiin, vaikkei se ainakaan näin talvella oo helppoo.
Ps. Jotku naiset kirjottas vaan meilejä hamaan tulevaisuuteen!- - tc -
Kiitos näistä vinkeistä. Olen jo viikon verran etsinyt samalta paikkakunnalta vastakkaista sukupuolta, eli naista.
Aina kun tein laajan haun niin yksi oli ylitse muiden, joka oli ainoa profiili, joka tuli näkyviin. Aloin tässä muutama päivä sitten seurailemaan ko henkilöä, koska hänellä oli kuva omassa profiilissaan. Iltaisin ennen nukkumaan menoa, mietin ja mietin, mikä olis se oikea vaihtoehto tähän.
Mutta. Mitä enemmän katselin ja ihailin tämän kauniin naisen ilmoitusta niin myönnän rehellisesti että ihastuin häneen. Jotenkin oli semmoinen olo, että meidän välillä, olis jotakin sähköä kun hän oli treffeissä ja kun menin sinne ja tietysti kurkkasin profiiliin tarkemmin niin aina hän pakeni. Voi tietenkin olla että vain kuvittelen ja uskottelen asian niin.
Tänään laitoin sitten kirjeen hänelle se oli oikea pikakirjoituskirje, koska aavistin että hän ei ole kauvan aktiivisena profiilina. Ennen viestin lähettämistä jo huomasin, hänen poistuneen paikalta, luullakseni hän vain katsastaa postit tai kun huomasi minun profiilini ja katsoi parhaakseen poistua.
Kerroin kirjeessä, että olen hiukan ihastunut häneen, koska sen kirjoittaminen oli tosi vaikeeta kun en tiedä, mitä olis ylipäätänsä pitänyt sanoa. Menin täysin lukkoon ja tämä on eka kertani kun tositarkoituksella kirjoitin. Tietenkin toivon, että hän vastaa siihen lähettämääni viestiin oli sitten hänen päätöksensä mikä tahansa. Viestissä, vielä pyysin edes muutamalla sanalla vastaamaan koska itse pidän siitä, että ollaan rehellisiä toisille.
Nyt tuli todella hermostunut olo et oliko se sittenkään hyvä idea, koska tämä nainen on todellakin kaunis ja varmasti olisin valmis tekemään kaikkeni että eläisimme onnellisesti elämämme loppuun saakka. Ajattelin vasta viestin lähetettyä, että en varmasti ole ainut joka häntä tavoittelee.
Olen kuullut, että miehet pelkää kauniita naisia ja tämä on tosiaankin totta. Pelkään että munasin itseni todella pahasti ja tulen katumaan tätä jos hän vastaa vain kiitos ja hyvästi tai ei vastaa ollenkaan, eli pitää niinkuin hullua jännityksessä.
Meillä on vain niin samanlaiset profiilit ja omassakin profiilissa on kuvan kanssa ettei siitä pääse sanomaan.
Omasta mielestäni itse en ole komea vaan semmoinen tavallinen suomalainen mies. Ystäväpiirini on todella laaja ja moni on kylläkin kehunut että olisin söpö mies ja kauniit silmät mutta tämä ei nyt auta tähän tilanteeseen.
Auttakaa ja kertokaa mitä kirjoitan jos hän kirjoittaa takaisinpäin tai jättää vastaamatta kokonaan? - hyvä nainen
- tc - kirjoitti:
Kiitos näistä vinkeistä. Olen jo viikon verran etsinyt samalta paikkakunnalta vastakkaista sukupuolta, eli naista.
Aina kun tein laajan haun niin yksi oli ylitse muiden, joka oli ainoa profiili, joka tuli näkyviin. Aloin tässä muutama päivä sitten seurailemaan ko henkilöä, koska hänellä oli kuva omassa profiilissaan. Iltaisin ennen nukkumaan menoa, mietin ja mietin, mikä olis se oikea vaihtoehto tähän.
Mutta. Mitä enemmän katselin ja ihailin tämän kauniin naisen ilmoitusta niin myönnän rehellisesti että ihastuin häneen. Jotenkin oli semmoinen olo, että meidän välillä, olis jotakin sähköä kun hän oli treffeissä ja kun menin sinne ja tietysti kurkkasin profiiliin tarkemmin niin aina hän pakeni. Voi tietenkin olla että vain kuvittelen ja uskottelen asian niin.
Tänään laitoin sitten kirjeen hänelle se oli oikea pikakirjoituskirje, koska aavistin että hän ei ole kauvan aktiivisena profiilina. Ennen viestin lähettämistä jo huomasin, hänen poistuneen paikalta, luullakseni hän vain katsastaa postit tai kun huomasi minun profiilini ja katsoi parhaakseen poistua.
Kerroin kirjeessä, että olen hiukan ihastunut häneen, koska sen kirjoittaminen oli tosi vaikeeta kun en tiedä, mitä olis ylipäätänsä pitänyt sanoa. Menin täysin lukkoon ja tämä on eka kertani kun tositarkoituksella kirjoitin. Tietenkin toivon, että hän vastaa siihen lähettämääni viestiin oli sitten hänen päätöksensä mikä tahansa. Viestissä, vielä pyysin edes muutamalla sanalla vastaamaan koska itse pidän siitä, että ollaan rehellisiä toisille.
Nyt tuli todella hermostunut olo et oliko se sittenkään hyvä idea, koska tämä nainen on todellakin kaunis ja varmasti olisin valmis tekemään kaikkeni että eläisimme onnellisesti elämämme loppuun saakka. Ajattelin vasta viestin lähetettyä, että en varmasti ole ainut joka häntä tavoittelee.
Olen kuullut, että miehet pelkää kauniita naisia ja tämä on tosiaankin totta. Pelkään että munasin itseni todella pahasti ja tulen katumaan tätä jos hän vastaa vain kiitos ja hyvästi tai ei vastaa ollenkaan, eli pitää niinkuin hullua jännityksessä.
Meillä on vain niin samanlaiset profiilit ja omassakin profiilissa on kuvan kanssa ettei siitä pääse sanomaan.
Omasta mielestäni itse en ole komea vaan semmoinen tavallinen suomalainen mies. Ystäväpiirini on todella laaja ja moni on kylläkin kehunut että olisin söpö mies ja kauniit silmät mutta tämä ei nyt auta tähän tilanteeseen.
Auttakaa ja kertokaa mitä kirjoitan jos hän kirjoittaa takaisinpäin tai jättää vastaamatta kokonaan?Tyhmä ei ole se joka kysyy vaan se joka EI kysy.
Teit aivan oikein, nyt sitten ainakin epätietoisuus poistuu. Tyttö vastaa tai ei ja jos ei, siirry seuraavaan.
Muutenkin tämän viestiketjun aloittaja on aivan oikeilla jäljillä. Juuri näin me naiset (useimmat) toivomme miehen toimivan. Turha funtsaaminen pois ja toimintaa. Vain juttelemalla ja tapaamalla kiinnostuksen kohteensa tietää onko sitä kuuluisaa kemiaa vai ei.
Lukisivatpa mahdollisimman monet miehet tämän ja ottaisivat onkeensa!
Happy hunting! - tape
- tc - kirjoitti:
Auttakaa ja kertokaa mitä kirjoitan jos hän kirjoittaa takaisinpäin tai jättää vastaamatta kokonaan?Tärkeintä on vaikuttta isevarmalta ja vähän ylpeältäkin, ei kuitenkaan röyhkeältä.
Älä myöskään unohda käyttää sivistys sanoja teksteissäsi.
Ei ainakaan kannata ruikuttaa ettei omista muuta elämää mitä netissä on, sellainen on luotaantyöntävää..
Kannattaa muistaa että nettideittailun pitäisi olla lähinnä viihdettä, eihän baareistakaan toissaan etsimällä löydä mitään mielenkiintoista, avoimella ja rennolla asenteella pääsee taatusti paljon pidemmälle. - Joku nainen
Nimenomaan, mahd.pian treffeille ilman viikkokausien mailailua, viestittelyä, soittelua. Turha tuhlata aikaa, energiaa, vaivaa vaikka kuinka mielenkiintoiseen mailailuun. Se kaikki menettää täysin merkityksensä jos sitten treffeillä ilmenee, ettei sykähdytä pätkääkään missään mielessä. Tästä on monta omakohtaista kokemusta. Mm.viikkokausien "syvällinen" mailailu henkilön kanssa, tuntui kuin olisi jo ollut vanha kaveri, kun lopulta tavattiin. Mutta eipä kolahtanut yhtään sitten "tosipaikan" tullen. Ei kummaltakaan puolelta, siihen loppui se viestittely. Hyvä niin. Eli täsmähaku ja nopeasti treffeille. Neuvoopi "kokenut nainen"
- Eku
Joku nainen kirjoitti:
Nimenomaan, mahd.pian treffeille ilman viikkokausien mailailua, viestittelyä, soittelua. Turha tuhlata aikaa, energiaa, vaivaa vaikka kuinka mielenkiintoiseen mailailuun. Se kaikki menettää täysin merkityksensä jos sitten treffeillä ilmenee, ettei sykähdytä pätkääkään missään mielessä. Tästä on monta omakohtaista kokemusta. Mm.viikkokausien "syvällinen" mailailu henkilön kanssa, tuntui kuin olisi jo ollut vanha kaveri, kun lopulta tavattiin. Mutta eipä kolahtanut yhtään sitten "tosipaikan" tullen. Ei kummaltakaan puolelta, siihen loppui se viestittely. Hyvä niin. Eli täsmähaku ja nopeasti treffeille. Neuvoopi "kokenut nainen"
Miksi jauhaa meilejä netissä kun ainakin täällä pääkaupunkiseudulla tapaanien on helppo järjestää. Mitä siinä jos ei kolahda ja on yksiä treffejä rikkaampi ei muuta kun uutta peliin. Tähän käytetty raha ja aika ei mielestäni ole mitenkään kova satsaus. Monesti kun nettideittejä harrastin oli useammat treffit tiedossa tai ainakin niiden mahdollisuus oli suuri. Yhden nettideitin varaan ei kannata (ennen kun homma on varmalla pohjalla eli mahdollinen suhde alkanut) paljon "laskea". Kun natsaa peruu sitten muut deitit ja tähän on hyvä syykin.
- Lion
tape kirjoitti:
Tärkeintä on vaikuttta isevarmalta ja vähän ylpeältäkin, ei kuitenkaan röyhkeältä.
Älä myöskään unohda käyttää sivistys sanoja teksteissäsi.
Ei ainakaan kannata ruikuttaa ettei omista muuta elämää mitä netissä on, sellainen on luotaantyöntävää..
Kannattaa muistaa että nettideittailun pitäisi olla lähinnä viihdettä, eihän baareistakaan toissaan etsimällä löydä mitään mielenkiintoista, avoimella ja rennolla asenteella pääsee taatusti paljon pidemmälle.Aika erimieltä. Symppis oma itse toimii paljon paremmin kuin liioitellun itsevarma käyttäytyminen jolla pyritään vaan peittämään omat heikkoudet. Sivistyssanat yök. Ennenkaikkea luonnollisuus. Mutta ei todellakaan mitään tilitystä. Tavis aika neutraali. Nettivaiheesasa pyritään vaan välttämään karsiutuminen koska livenä sit vasta näkee onks jutulla tulevaisuutta.
- ellu 52
Eku kirjoitti:
Miksi jauhaa meilejä netissä kun ainakin täällä pääkaupunkiseudulla tapaanien on helppo järjestää. Mitä siinä jos ei kolahda ja on yksiä treffejä rikkaampi ei muuta kun uutta peliin. Tähän käytetty raha ja aika ei mielestäni ole mitenkään kova satsaus. Monesti kun nettideittejä harrastin oli useammat treffit tiedossa tai ainakin niiden mahdollisuus oli suuri. Yhden nettideitin varaan ei kannata (ennen kun homma on varmalla pohjalla eli mahdollinen suhde alkanut) paljon "laskea". Kun natsaa peruu sitten muut deitit ja tähän on hyvä syykin.
Onko turhaa deittailua olemassa vai onko ensiaistimukset valinnan kriteeri. Deittailun avulla voi ainakin vähän saada selvää mitkä ihmisen periaatteet on, eikä vasta esim, 10 vuoden liiton jälkeen ilmoiteta, että en tosissani suo kaikille mahdollisuutta, ne puheet olivat ihanteita. Eipö tuo 30:sen aistiviekkaus enää viehätä, siinä voi paljon olla tyhjää ja takana ei mitään, eiköhän se pikkuhiljaa lähestyen molemmilla tavoilla liene kultainen keskitie, vaikka olenkin kyllä sitä mieltä, että seksin on hyvä onnistua ja ainakin miehilla kuulemma siinä on aistimukset aika vahvoilla ja kuka sanoo ettei naisella. En ainakaan innostu kaverista jolla ei ole mitään ajatuksia, eikä tunteita.Ja sitä paitsi meillä ihmisillä on tuhansia keinoja olla paljastamasta itseämme, siispä summarum, olipa mikä pätkä tahansa liikeellä ilmaisuistamme, tarinan jatkuminen itseä kiinnostavalla tavalla on merkityksellistä.
- N48
Hyvin osasit asian ilmaista. Itsekin pyrin toimimaan samoin eli jos löydän kiinnostavan profiilin , laitan viestiä menemään. Vastauksiakin olen saanut, mutta olisi mukava jos siellä viestin lopussa lukisi mitä toivotaan jatkossa. Haluaako viestejä vai vastasiko vain kohteliaisuuden vuoksi.
Mukavasti on toiminut, en vielä ainakaan ole pettynyt.
Yhden profiilin kanssa olen vain ihmeissäni, on ehdottanut tapaamista ihan ekoista viesteistä lähtien ja olen näyttänyt vihreää valoa treffeille. Nyt kuitenkin hänelle tulee esteitä ja kuitenkin koko ajan haluaa tavata edelleen. Mikähän voisi olla taustalla, koska vähän hämää pyytely treffeille ja sitten meneekin jotenkin pupu pöksyyn pojalla. Yleensä on toisin päin, pyydetään treffeille ja numeroa. Lähetellään tekstiviestejä ja viestejä - tällä hepulla kaikkia tuntuuu toimivan toisin päin ?- Nimetön
Minulle tapahtui näin ikävästi kun deitti.netissä tapaamani nainen pyysi n. 1,5-2 viikon kirjoittelun jälkeen minua katsomaan yhtä suomalaista rakkauselokuvaa yhtenä perjantaina. Samana perjantaina sattui olemaan kiltamme (opiskelen yliopistossa)pikkujoulut. Vastasin hänelle etten voi tänä perjantaina lähteä. On kiltamme pikkujoulut jossa tapaa tuttuja, käymme saunomassa ja siellä saa ilmaista ruokaa. Sai siellä ilmaista alkoholia mutta sellaista en naiselle tietenkään kertonut. Kerroin että lähden mielellään vaikka seuraava perjantaina katsomaan kanssasi elokuvan.
Tämän jälkeen tämä nainen ei enää koskaan kirjoittanut kanssani vaikka lähetin 1-3 "leppymisviestiä" jossa sanoin haluavani lähteä katsomaan se elokuva. Nainen ilmeisesti suuttui minuun niin verisesti kun pikkujoulut kiinnostavat enemmän kuin hänen seuransa. - hyvä nainen
tämä sama kaveri, johon itse tuhlasin aikaani melkein puoli vuotta. Mies on ohareiden mestari, joskus vieläkin ottaa päähän. Nyt on poistanut profiilinsa mutta käy melkein päivittäin linjalla. Seukkaa, kuulema, ilmeisesti tyttöystävä on painostanut ottamaan profiilin pois. Outo lintu, koko ukko.
- Nimetön
hyvä nainen kirjoitti:
tämä sama kaveri, johon itse tuhlasin aikaani melkein puoli vuotta. Mies on ohareiden mestari, joskus vieläkin ottaa päähän. Nyt on poistanut profiilinsa mutta käy melkein päivittäin linjalla. Seukkaa, kuulema, ilmeisesti tyttöystävä on painostanut ottamaan profiilin pois. Outo lintu, koko ukko.
Olen Pohjois-Pohjanmaalta ja olen kolmekymppinen.
Tämä elokuviin pyytäminen juttu tapahtui marraskuussa 2001 ja ko. elokuva oli Kuutamolla.
Olenko sama kaveri?
- Mies.
koko touhussa on siinä, että naisen on tunnettava olonsa turvalliseksi ja turvatuksi, siinäpä haastetta. Jos nainen tuntee olonsa turvalliseksi, niin se antaa paljon mahdollisuuksia, vaikka profiili ei ihan täydellinen olisikaan.
Jos itse on tosimielellä ja vilpittömästi liikenteessä oikeilla mitoilla ja tiedoilla, niin paras on herättää heti turvallisuuden tunne naisessa kertomalla, kuka oikeasti on ilman vaadetta naisen vastaavasta tiedosta. Perusteluna tälle voi avoimesti kertoa myös sen, että haluaa naisen tietävän, kuka livessä on ja tätä kautta poistaa epäilystä siitä, että nimimerkin takana olisi joku muu, kuin on antanut ymmärtää.
Mitä ihmeen väliä sillä on, vaikka Maija Kuhmosta tietäisikin nimesi, koska sinulla ei ole mitään salattavaa itsestäsi, eikä menneisyydestä, puhumattakaan tulevaisuudesta.
Naisen täytyy tuntea olonsa turvalliseksi myös netin kautta tapahtuvissa kontakteissa.- naikkonen36
Asia on juuri noin kuin kirjoitit. Vihdoinkin joku on ymmärtänyt ainakin minun pointtini ja varovaisuuteni syyt. itse avoimena ihmisenä saa tehdä paljon töitä että malttaa olla kertomatta asioita itsestään ennekuin tutustuu toiseen. Pitää muistaa että täällä on liikkeellä kaikenlaisia ihmisiä.
- nainen38
naikkonen36 kirjoitti:
Asia on juuri noin kuin kirjoitit. Vihdoinkin joku on ymmärtänyt ainakin minun pointtini ja varovaisuuteni syyt. itse avoimena ihmisenä saa tehdä paljon töitä että malttaa olla kertomatta asioita itsestään ennekuin tutustuu toiseen. Pitää muistaa että täällä on liikkeellä kaikenlaisia ihmisiä.
Totta, kyllä minuun ainakin tekee vaikutuksen jos mies kertoo henkilöllisyytensä suht pian!
- gloria
Miksi naisen erityisesti pitäisi tuntea turvallisuutta, joitakin voi kiehtoa haasteellisuus, monimutkaisuus, erityisyys jne. Harvempi tietenkään lähtee vaarallisille vesille. Voihan olla että kulttuurissamme on todellakin niin että psykologinen turvallisuuskehys on heikompi naisella, mutta ehdot niiden syntymiseen samat. En ainakaan halua kohdata sterotyyppistä kehittelevää miestä, olkaa persoonia.
- Mies.
gloria kirjoitti:
Miksi naisen erityisesti pitäisi tuntea turvallisuutta, joitakin voi kiehtoa haasteellisuus, monimutkaisuus, erityisyys jne. Harvempi tietenkään lähtee vaarallisille vesille. Voihan olla että kulttuurissamme on todellakin niin että psykologinen turvallisuuskehys on heikompi naisella, mutta ehdot niiden syntymiseen samat. En ainakaan halua kohdata sterotyyppistä kehittelevää miestä, olkaa persoonia.
pidä tuntea, mutta se vain on niin, että valtaosa naisista haluaa tuntea olonsa turvalliseksi. Jotku ei ehkä halua, mutta eihän sekään heiltä ole pois, jos jotku silti haluavat turvallisuutta.
- masis59
nainen38 kirjoitti:
Totta, kyllä minuun ainakin tekee vaikutuksen jos mies kertoo henkilöllisyytensä suht pian!
-hei vaan,sinnekkin, jonnekkin.
-luin ton raikun jutun,ihan jees.
-itse "luikertelin"tähän juttuun kylmiltään,eli
toivon ymmärrystä" sieltä päin,näin alkuun!? pyyntöni on
saada vähän neuvoa ja opastusta,kuinka tää "juttu" toimii täysin tuntemattoman kanssa!
-jonkin näkönen vastaus olisi kiva saada!
Ei ole paljoa lisättävää...
No seiska kohtaan että mie kyllä viestillä aina kysäisen voiko soittaa, eihän sitä tiedä vaikka toinen olisi juuri treffeillä jonkun toisen kanssa, ja muutenkaan ei tavat ja aikatulut ole aivan alussa selvät.. ja silloin toinenkin tuntee turvallisen tavan perääntyä, jos vauhti on liian kova.
Itsellä oli muuten 4 kuukauden kirjoittelu ja chattailu yhden kanssa, eikä nainen soittanut kertaakaan.. annoin kyllä numpan.. sitten vaan hävisi nainen :(( Monenlaisia on.- Juha
Mulla on ollut näitä inhottavia kokemuksia.
Kaksi kertaa olen tutustunut naiseen netin kautta. Molemmat olleet kuvissa erittäin viehättäviä ja puhelimessa ollaan juteltu monta kertaa. Juttu on luistanut ja fiilis on tuntunut olevan kohdallaan. Viestit ja puhelut menivät aika usein hyvinkin seksuaalisesti vihjaileviksi. Itse olisin ollut kyllä valmis tapaamanaan, mutta jotenkin tytöt ovat olleet niin "kiireisiä" tai muita tekosyitä löydetty, etti tarvitse tavata. Vaikka melkein ensimmäisestä viestistä lähtien on ollut puhetta tapaamisesta. "nähdään illalla baarissa" "mennään huomenna leffaan" "mennään mökille viikonloppuna" "lähdetään rullaluistelee" "käydään kahvilla". Pari kertaa jopa sovittiin ihan paikka ja aika, mutta sitten kun siellä odottelen, ja yritän soittaa puhelimella niin siihen ei vastata.
Sitten seuraavana päivänä ilmoitus, että puhelin jäi kotiin tai se oli äänettömällä.
Toinen näistä tapauksista kesti 4 kuukautta ja toinen jopa vuoden päivät.
Pari kertaa olin ihan hulluuden rajamailla. Miksi kukaan haluaa tehdä tälläistä toiselle, ja miksi helvetissä minä suostun tähän.
Noh.... Kävin sitten toisen tytön luona katsomassa missä hän asuu.. Ovessa oli 2 sukunimeä, eli todennäköisesti asuu avo-/avioliitossa.
Toisen tytön kerrostalon pihalla istuin autossa kun hän oli tulossa töistä kotiin. Eipä ollut hääppöinen,joten enpä olisi ollut hänestä kiinnostunut livenä sekuntiakaan.
- käskyä
Jäin odottelemaan niitä kolmea, eli tilinumeroa, tarkennettua ikää ja mahdollista hääpäivää.Luojan kiitos naisilla on ne aivot ( myös )joiden mukaan toimitaan.
- etsimässä neuvoja:-
"Kuten myös (usein omasta syystään) heivattujen naisten ilmoitukset. Tällaiset skremmat hakevat yleensä pelkkää lohduttajaa/itsetunnon pönkittäjää. Kun he ovat saaneet pokattua jonkun (joko netistä tai baarista) ja saaneet pari kertaa melaa mekkoon, he häipyvät. Heillä on vain perseelleen menneen parisuhteen jälkeen tarve todistaa itselleen, että he kelpaavat vielä jollekin."
Kyllä tuo yllä mainittu textisi oli todella ala arvoisinta mitä
koskaan olen lukenut.
Menehän sinä neuvoja lukemaan hiukan psykologiaa.
Eronneissa naisissa/miehissä on yhtälailla kuin muissakin
sekä mukavia että ei niin mukavia, katkeroituneita,
ei katkeroituneita.
Oma kirjoituksesi viittaa siihen, että herää kysymys
onko herra näitä kaiken tietäviä?
Tuo kirjoituksesi oli siinä jotain oikeitakin asioita,
mutta hyvin rumasti kirjoitat meistä eronneista
naisista. Sanoinsinko vaikka näin TÖRKEÄÄ!- Raikku
En todellakaan pidä itseäni kaikki tietävänä. Ja mites sä itse vedit herneen nessuun tosta kirjotuksesta. Kuulutko ite tohon jengiin, josta mä kirjoitin. Ja mä voin sanoa sulle ihan suoraan, että mä olen elämäni aikana heittänyt sellasta juttua, että asteikolla 1-10, niin toi on ehkä 3 tai 3,5. Että silleen.
Psykologiaa tai mitään kirjoista saatavaa vitun nippelitietoa en tarvitse. Mä olen enemmän käytännön tyyppi.
No, hyvää jatkoa vain! - tasokas mies
Raikku kirjoitti:
En todellakaan pidä itseäni kaikki tietävänä. Ja mites sä itse vedit herneen nessuun tosta kirjotuksesta. Kuulutko ite tohon jengiin, josta mä kirjoitin. Ja mä voin sanoa sulle ihan suoraan, että mä olen elämäni aikana heittänyt sellasta juttua, että asteikolla 1-10, niin toi on ehkä 3 tai 3,5. Että silleen.
Psykologiaa tai mitään kirjoista saatavaa vitun nippelitietoa en tarvitse. Mä olen enemmän käytännön tyyppi.
No, hyvää jatkoa vain!Mina en sinunlaisen neuvoja kyllä noudattaisi.
Kielenkäyttösi on jo sitä luokkaa, että voisi sanoa
pysykää kaukana sinunlaisista! - nettijuttuihin
Raikku kirjoitti:
No, hyvää jatkoa vain!oikeesti toi sun juttu oli ihan oikein. itekki just ku on kattonu et ahaa toi vihaa pettämistä..joo no kukapas ei vihais mut sit joo se toistuu viel siin pikku profiilis jotenki et arvostaa rehellisyyttä. et ahaa...tämä on täysin mustasukkanen ja omistava, jota on joskus kusetettu ja kunnol. ja sit vaan miettii et vaik on muakin petetty ja satutettu ni kyl mä ainakin yritän tuua esille sen pirteen ja ilosen ihmisen siin pienes profiilis..heh.ja oikesti just jos joku ei vastaa ni sit se ei oo kiinnostunu..ihan niin ku normaalsitikki et jos ei takstivietiin vastaa ni se ei ole kiinnostunu..paras sääntö kännykkä jutuis on et jos ei soita takas tai tekstaa 24h sisäl ni se on historiaa. netti jutus ehkä 48h..koska aina voi olla netti vaik rikki vähän aikaa.
joo mut oikeesti olit ihan oikees tossa sun kirjotukses ja et mitenkään tyly tai liian rankalla kädellä kirjottanu. et äläpä välitä noista katkeroituneista ja muista oudoista naisista..tai miehistä jotka käyttäytyy ku naiset. siinä muuten sellanen miesten vihastuttaja kun niitä sanoo naisikis. et mitä sä kiukkuut oot ihan ku nainen..heh..nii joo miksi mä oon sinkku..heh. - Lion
nettijuttuihin kirjoitti:
oikeesti toi sun juttu oli ihan oikein. itekki just ku on kattonu et ahaa toi vihaa pettämistä..joo no kukapas ei vihais mut sit joo se toistuu viel siin pikku profiilis jotenki et arvostaa rehellisyyttä. et ahaa...tämä on täysin mustasukkanen ja omistava, jota on joskus kusetettu ja kunnol. ja sit vaan miettii et vaik on muakin petetty ja satutettu ni kyl mä ainakin yritän tuua esille sen pirteen ja ilosen ihmisen siin pienes profiilis..heh.ja oikesti just jos joku ei vastaa ni sit se ei oo kiinnostunu..ihan niin ku normaalsitikki et jos ei takstivietiin vastaa ni se ei ole kiinnostunu..paras sääntö kännykkä jutuis on et jos ei soita takas tai tekstaa 24h sisäl ni se on historiaa. netti jutus ehkä 48h..koska aina voi olla netti vaik rikki vähän aikaa.
joo mut oikeesti olit ihan oikees tossa sun kirjotukses ja et mitenkään tyly tai liian rankalla kädellä kirjottanu. et äläpä välitä noista katkeroituneista ja muista oudoista naisista..tai miehistä jotka käyttäytyy ku naiset. siinä muuten sellanen miesten vihastuttaja kun niitä sanoo naisikis. et mitä sä kiukkuut oot ihan ku nainen..heh..nii joo miksi mä oon sinkku..heh.Hei tajuutsä et noil profiileilla ihmiset just karsii. Jos et tajunnu ni esim. sinut juuri karsittiin kun et kiinnostunut tuosta ilmoituksesta jonka otit esiin. Kannattaa jatkaa tota et sanot miehiä naiselliseks. Lopulta löytyy riittävän naisellinen mies joka pitää sanomastasi. Myös se mitä itsestäsi kerrot karsii. Ei ole mitään yleispätevää profiilia joka toimisi kaikille. Kyse on oikeastaan tarkasti määritellysta tilauksesta jossa kerrot tarpeesi eli mitä haluat ostaa, mitä olet valmis maksamaan eli millainen olet. Eli järjestät tarjouskilpailun. Eihän väärää tuotetta kannata tilata vaikka olisi kuinka halpa. Rautalankaa taas väännettin sormet rakoilla...
- ottaa niin
Lion kirjoitti:
Hei tajuutsä et noil profiileilla ihmiset just karsii. Jos et tajunnu ni esim. sinut juuri karsittiin kun et kiinnostunut tuosta ilmoituksesta jonka otit esiin. Kannattaa jatkaa tota et sanot miehiä naiselliseks. Lopulta löytyy riittävän naisellinen mies joka pitää sanomastasi. Myös se mitä itsestäsi kerrot karsii. Ei ole mitään yleispätevää profiilia joka toimisi kaikille. Kyse on oikeastaan tarkasti määritellysta tilauksesta jossa kerrot tarpeesi eli mitä haluat ostaa, mitä olet valmis maksamaan eli millainen olet. Eli järjestät tarjouskilpailun. Eihän väärää tuotetta kannata tilata vaikka olisi kuinka halpa. Rautalankaa taas väännettin sormet rakoilla...
helvetin tosissaan.dorka.
- naikkonen36
Lion kirjoitti:
Hei tajuutsä et noil profiileilla ihmiset just karsii. Jos et tajunnu ni esim. sinut juuri karsittiin kun et kiinnostunut tuosta ilmoituksesta jonka otit esiin. Kannattaa jatkaa tota et sanot miehiä naiselliseks. Lopulta löytyy riittävän naisellinen mies joka pitää sanomastasi. Myös se mitä itsestäsi kerrot karsii. Ei ole mitään yleispätevää profiilia joka toimisi kaikille. Kyse on oikeastaan tarkasti määritellysta tilauksesta jossa kerrot tarpeesi eli mitä haluat ostaa, mitä olet valmis maksamaan eli millainen olet. Eli järjestät tarjouskilpailun. Eihän väärää tuotetta kannata tilata vaikka olisi kuinka halpa. Rautalankaa taas väännettin sormet rakoilla...
Onko liian pinnallista etsiä hyvännäköistä tai edes katseenkestävää miesseuraa? Olen monta kertaa miettinyt kuinka kamalata tuo vaatimus kuulostaa kirjoitettuna, mutta kuitenkin jotenkinhan se olisi ilmaistava. En koe kuitenkaan olevani pintaliitäjä tai ulkoisia avuja vain arvostava vaan myös miehen sisäinen puoli, tunne-elämä ja älykkyys ovat tärkeitä. Lisäksi olisi mukavaa käydä ulkona paikoissa, jotka olisivat tarkoitettu sinkuille. Tuolloin kontakti toiseen ihmiseen olisi helpompi muodostaa.
- laiskafilosofi
naikkonen36 kirjoitti:
Onko liian pinnallista etsiä hyvännäköistä tai edes katseenkestävää miesseuraa? Olen monta kertaa miettinyt kuinka kamalata tuo vaatimus kuulostaa kirjoitettuna, mutta kuitenkin jotenkinhan se olisi ilmaistava. En koe kuitenkaan olevani pintaliitäjä tai ulkoisia avuja vain arvostava vaan myös miehen sisäinen puoli, tunne-elämä ja älykkyys ovat tärkeitä. Lisäksi olisi mukavaa käydä ulkona paikoissa, jotka olisivat tarkoitettu sinkuille. Tuolloin kontakti toiseen ihmiseen olisi helpompi muodostaa.
Kukahan sen miehen hyvännäköisyyden määrittelee? Entinen tyttöystävä, mies itse vai lähin kaverisi?
Pistä hyvä kaverisi puolestasi treffeille joka sitten kertoo oliko se tarpeeksi hyvännäköinen mies että sen kanssa kehtaa kävellä julkisilla paikoilla. - laiskafilosofi
naikkonen36 kirjoitti:
Kukapa ei haluaisi seurustella hyvännäköisen ihmisen kanssa. Se on meidän kaikkien oikeus. Aika moni tyytyy rumannäköisiin ihmisiin.
Sinun ei tarvitse siihen alistua!
Rima kannattaa pitää korkealla ettei vahingossa erehdy ihastumaan ihmisen luonteeseen. Ihmisen luonne on täysin epäolennainen asia kumppanin valinnassa.
Ajattele vain kuinka kateellisiksi kaverisi tulevat kun sinulla on kaikista parhaimman näköinen mies;) - Nimetön
Mielestäni monet treffinetissä liikkuvat miehet ovat jotenkin niljakkaan tuntuisia. Missä on kaikki raikkaat ja myönteiset nuoret miehet? Itse en jaksa mitään "olet kaunis nainen" juttuja vaan haluan kevyttä juttelua vaikka tv-sarjoista. Sitten joskus voi tavata jos siltä tuntuu. Täällä periferiassa voi myös jotenkin helpommin luottaa ihmisiin eli tapaaminen julkisella paikalla ei pelota. Ärsyttää myös, että mulle lähettää viestejä ihan toisella puolella Suomea asuvat.
- Kättelyssä:-
Sanoisinpa kaikkien sääntöjen vastaista, ja vaarallista myös miehille.
Ensin on hyvä lähestyä ja kuulostella. Kirjoitella!
Sieltä tulee ilmi on sopiva juuri minulle.
Kaikilla ei tuo sanallinen viestintä taito ole hyvä.
Sen vuoksi ei pidä tuomita huonosti väsättyjä
profiileja, niiden takaa voi löytyä erittäin mukava
ja luotettava persoona.
Tämä on minun mielipiteeni asioista!
Ei mitään hyvää saa heti! Ystävääkään.- Mika0800
Tuo puhelinnumeron salailu on naurettavaa ja lapsellista!
Minulle ainakin kaikki kivat sinkkutytöt voivat soittaa, ja numero löytyy täältä:
http://ota.se/mika0800 - Eka nainen
Mun kohdalla kävi niin onnellisesti, että kun vastasin yhden tytön deitti-ilmoitukseen, laitoin ihan huviksi puhelinnumeronkin mukaan.
Se ainakin päätti soittaa mulle kun yhteydenpito oli niin helppo ja ilmeisesti valitsi minua kun sen jälkeen seurusteltiin kuukauden verran ja menetin neitsyydenkin hänelle..:)
Kaksikymppiselle miehenalulle se oli aikamoinen onnenpotku..:)
Mutta muuten en kyllä tiedä, kannattaako..
- Allikaattori
Heh- selvästi miehen laatima lista. Kuule, sama pätee teihin miehiin. Teillä on vaan se etu, että jos olette eronneita, niin yli 90%;sti lapset asuvat äitinsä helmoissa ja teillähän on ikisinkkuina vapaat kädet ja kolmet jalat herätellä uusia suhteita. Ei mitenkään katkerana, rakastan lapsiani ihan sikana. Mutta nuo miesten toiveet 40-50 - vuotiaitten osastolla on juuri sellaisia, että kaivataan vapaata ja lapsetonta naista.
Ei mahda mitään, mutta uusiosinkkuus suosii miehiä... - Nimetön
kaikille tiedoksi että jos se numeron antaminen on liian vaikeaa niin ostakaa prepaid liittymä vaikka R-kioskilta maksaa enintään 20 euroa ei todellakaan pitäis olla liian vaikeaa antaa sitä numeroa ja aina voi sopia täällä monelta toinen voi esim soittaa.
- - tc -
Tere.
Kerron teille pienen tarinan.
Täältä suomi24- sivustolta löysin saman paikkakuntalaisen naisen, joka oli korkeasti koulutettu ja muutenkin asiallinen, profiili sekä, että chatin, että täällä treffejen puolella.
Oli lämpöinen kesäilta kun vaihdoimme numeroita, puolin ja toisin. Kävimme kahvilla ja juttelimme lähes kolmisen tuntia ja vitsinä sitten hetin, tälle typylle, että voin tulla luoksesi kun aamulla pitäis olla duunissa 06:45 ja hänen luotaan olis vain viiden minuutin ajomatka työpaikalleni.
Neitonen otti tämän tosissaan ja sain kuulla siitä monesti, sit jälkeenpäin, että heti ekana iltana, olisin kaatanut sänkyyn hänet.
Tämä ei kylläkään pitänyt, aivan paikkaansa kun aivan vahingossa päästelin, sammakoita suustani.
Koulut oli just loppumassa, sitten alkoi mahdoton painostus, että aletaanko me seukkaamaan, tähänkin sanoin vain vitsinä, että en ota naista, ennenkuin olen ajanut sisään, eli vertauskuvana vain siitä jos menee kauppaan ostamaan autoa ja ilman koe-ajoa huoliiko hän sitä.
No kuiteskin. Aikaa meni ja loppujen lopuksi oltiinkin sitten yhdessä, tarkoituksena mennä jouluna kihloihin.
Tiedän, etten itsekkään ole mikään helppo luonteinen ihminen, mutta miten ymmärtää naista jos nainen ei itsekkään ymmärrä itseään. Meille tuli ennen juhannusta pientä riitaa ja sain kirjeen, jossa hän alkoi pelottelemaan minua itsemurhalla. Olin kauhuissani, koska työssäni olen nähnyt monia, jotka on tehnyt itsarin.
Saimme sovittua asiat ja olin jo hyvin lähellä rakastua ja ehkä olinkin, jonkin verran kun taas alkoi pientä kiukuttelua. Olen huono sanomaan toiselle asioita suoraan, joten monesti katsoin parhaakseni pitää ns breikki-päivän, jotta aivot saavat latautua. Itsellä oli samaan aikaan vanha työtapaturman jälkitila, joka oli pahentunut ja olin sairaslomilla, joka myös kiristi omaan pinnaani. Jouduin popsimaan pillereitä, odottelin leikkaukseen pääsyä.
Seurustelumme aikana kun olimme yhdessä oli hienoa ja välillä kaipaan kovastikkin niitä aikoja ja jouluna ollessani thaimaassa jotenkin tuli tunteet pintaan kun oli tarkoitus mennä kihloihin.
Erosimme lopullisesti elo- syyskuun vaihteessa.
Kaikki kaatui vain muutamalla soitolla. Tämä nainen, johon olin jo osittain rakastunut niin alkoi uhkaamaan, että jos jätän hänet niin hän tekee rikosilmoituksen siitä että olisin raiskannut hänet. Olin kauhuissani koska semmoista ei edes tapahtunut. Pelkkä ajatuskin siitä, että menee asemalle tekemään ilmoitusta ja kaiken kukkuraksi, tänne nettiin tuli suuret kirjoitukset kun hän oli kertonut tuhansille muillekin ihmisille, että olisin raiskannut hänet.
Se oli sitten viimeinen pisara. Silloin päätin etten ottais enään takas vaikka kuinka anteeksi pyytelis.
Opin tästä seurustelusta sen verran, etten enään luota naisiin, vaikka suurin osa onkin fiksuja.
Mutta katkeruus ja jättämisen tulemisen pelko teki hänelle sen ja olen miettinyt sitä paljon kun hän vielä kehtas väittää että minulla olis muitakin kesäheiloja hoidossa yhtäaikaa ja tämäkään ei pitänyt paikkaansa.
Suorastaan en uskalla sitoutua ja siksi on parempi viettää yhdenillan juttuja ja thaimaassa oli tyttöystävä 17vrk;tta jonka kanssa oli aivan mielettömän hauskaa.
Ymmärrän hyvin miksi sanotaan, että miehet pelkäävät kauniita naisia.
Niinpä ne naisetkin sanoo, että pelkää komeita miehiä. Suomi on paska maa parisuhdeasioissa kun moni tekee diaknoosin jo pelkän kuvan perusteella, ettei sovi minulle mutta jos tulee kadulla vastaan niin asia on toinen.
Toivotan teille kaikille lukijoille oikein hyvää kevään alkua ja lähestyvää ystävänpäivää.
- tc -
- borneo
tässä yksi neuvo, joka koskee niin miehiä kuin naisia.
puhun nyt omasta kokemuksestani, kun en itse tätä tajunnut ensimmäisellä kerralla... eli nettideittailussa aika monella on useampi rauta tulessa, eli keskustellaan useamman miehen/naisen kanssa yhtäaikaa... näinollen myös tapaamisia saatetaan järjestää "kaveripohjalta" koska "pitäis se yks toinenkin tavata sitte joskus"
varmistakaa että tapaamanne henkilö tapailee sillä hetkellä vain ja ainoastaan yhtä, eli juuri sinua... muuten joudutte pudotuspeleihin aika kylmällä tavalla... tai johonkin "emmää nyt tiiä ku on ollu vähän ongelmia yhen toisen tapaamani tyypin kanssa..."- luulija
Ei kai yksi tapaaminen ole seurustelua, ja sitoutumista, miksei sitä voisi tavata kuin liukuhihnalta ikään, kun sopii aikataulut..
Ei minua häiritse kun kuulen että tuleva vaimo sanoo että huomenna on yhdet treffit, ja eilen oli kans, mutta ei se ollut minun juttuni:))
Kyllä sen huomaa jos tulee tosi mukava vastaan, niin peruu sit ne muut jutut, mutta siinäkin on sellainen pointti, että tunteeko toinen samoin.. Eli etsintä saattaa jatkua..
- Ninneli33
Hei, todella hyvä lista. Olen vaan luopumassa myös nettideittailusta (kuten eräs toinenkin tässä on kirjoittanut), koska minun mielestä on reilumpaa keskittyä vain yhteen kerrallaan mutta toisilla tuntuu olevan tarve pitää "monta rautaa tulessa" josko löytyisi vielä parempaa. Loukkaavaa.Nykyisin (kamalan vanhoillinen sana mutta...) ei haluta "uhrata" kallisarvoista aikaa, vaan etsitään ja etsitään...!
Ihania treffejä teille kaikille, jotka todella uskaltaudutte sinne mennä ja toivottavasti se poikii jotain mahtavaa =) - Nainen38
Asiaa olet kirjoittanut. Varsinkin kohta 7 pitää paikkansa. Onhan se mukavanpi kuulla ääntä ensimmäisillä kerroilla. Jatkossa voi viestitellä.
- Nainen 43v
Hyvä aloitus. Ja itse vielä lisäisin, että netin kautta tutustuminen on yksi hyvä mahdollisuus muiden joukossa, ei muuta. Tärkeintä on omasta mielestäni tavata kiinnostavalta tuntuva ihminen mahdollisimman pian oikeasti. Vain siten voit tietää onko hän sellainen kuin ajattelit tai kuvittelit. Lisäksi ei kannata odottaa liikoja, parasta olisi mennä treffeille avoimin mielin ja yhtään mitään odottamatta! Tapaathan oikeasti täysin tuntemattoman ihmisen, tilanne on sama kun torilla vastaantulijaa tervehtisit =)
Mutta, joskus voi mäihä käydä myös sokkotreffeillä, its elöysin oman heilani netin kautta reilut 8v sitten ja hyvin pyyhkii edeleen, tuskin olisimme muuten missään törmänneet.
Ja ne ketkä haluavat vain maili-, chat-, tai virtuaaliystäviä, mikäs siinä, heilläkin on oma paikkansa, älkäämme moittiko toisia, mutta ajatukset selviksi ja reilua peliä.- Mies39
just vähän aikaa sit ajattelin et pitäs koittaa lähtä liikenteeseen ilman ennakko odotuksia, rennosti mutta rehellisesti.
Pitkä viestittely tahtoo vaan luoda liikoja odotuksia. Kehittyy jonkulainen harha kuva ulkonäöstä ja luonteestakin.
Joten ennemmin useammat treffit kuin pitkät meilaukset. On miun mielipide tää!
Kannattaako immeinen hylätä eka treffien jälkeen, jos ei ihan kaikki mätsää??
Kokemusta on! - Welho
Mies39 kirjoitti:
just vähän aikaa sit ajattelin et pitäs koittaa lähtä liikenteeseen ilman ennakko odotuksia, rennosti mutta rehellisesti.
Pitkä viestittely tahtoo vaan luoda liikoja odotuksia. Kehittyy jonkulainen harha kuva ulkonäöstä ja luonteestakin.
Joten ennemmin useammat treffit kuin pitkät meilaukset. On miun mielipide tää!
Kannattaako immeinen hylätä eka treffien jälkeen, jos ei ihan kaikki mätsää??
Kokemusta on!Jos naisen ilmoituksessa löytyy sanat,viini,takka ja kesämökki,tiedät jo siitä hänen olevan kiinnostuneempi enempi omaisuudestasi,kuin sinusta.
Samoin sanat sisäisestä kauneudesta, kertoo naisesta joka muistuttaa lähinnä latoharakkaa...Kuin myös normaali vartaloinen,silloin todennäköisesti tapaat ylipainoisen plösön,joita näillä treffisivuilla on suurinosa. - hupsu_tällainen
Welho kirjoitti:
Jos naisen ilmoituksessa löytyy sanat,viini,takka ja kesämökki,tiedät jo siitä hänen olevan kiinnostuneempi enempi omaisuudestasi,kuin sinusta.
Samoin sanat sisäisestä kauneudesta, kertoo naisesta joka muistuttaa lähinnä latoharakkaa...Kuin myös normaali vartaloinen,silloin todennäköisesti tapaat ylipainoisen plösön,joita näillä treffisivuilla on suurinosa.Kuules Velho muut mukavat miehet, miksi kuvittelette naisten kiinnostuvan teidän omaisuudestanne? Minua naisena ärsyttää miehet jotka mainostavat omaisuuttaan ja asemaansa yhteiskunnassa. Toisten omaisuus tai hyvät tulot ei kiinnosta pätkääkään. En ole varakas, vaan juuri sellainen köyhä, työtön luuseri jota jokaisen miehen pitäisi karttaa... Tulen kuitenkin toimeen omillani. En tarvitse elättäjää. En kaipaa päästä matkustamaan, kaliisiin ravintoloihin tai lahjoja heilaltani. Ihminen, mies on kokonaisuudessaan tärkeä.
Tuosta ulkomuodosta vielä. Te miehet myös kerrotte kaunisteltua totuutta itsestänne. Voi millaisia setiä olenkaan tavannut mennessäni tapaamaan nuorekasta, liikunnallista miestä. Miksi yleensäkkään kuvailla itseään? Miksi pituus ja paino on niin tärkeää? - Welho
hupsu_tällainen kirjoitti:
Kuules Velho muut mukavat miehet, miksi kuvittelette naisten kiinnostuvan teidän omaisuudestanne? Minua naisena ärsyttää miehet jotka mainostavat omaisuuttaan ja asemaansa yhteiskunnassa. Toisten omaisuus tai hyvät tulot ei kiinnosta pätkääkään. En ole varakas, vaan juuri sellainen köyhä, työtön luuseri jota jokaisen miehen pitäisi karttaa... Tulen kuitenkin toimeen omillani. En tarvitse elättäjää. En kaipaa päästä matkustamaan, kaliisiin ravintoloihin tai lahjoja heilaltani. Ihminen, mies on kokonaisuudessaan tärkeä.
Tuosta ulkomuodosta vielä. Te miehet myös kerrotte kaunisteltua totuutta itsestänne. Voi millaisia setiä olenkaan tavannut mennessäni tapaamaan nuorekasta, liikunnallista miestä. Miksi yleensäkkään kuvailla itseään? Miksi pituus ja paino on niin tärkeää?Ulkonäöllä on merkitystä,ainakin minulle ja monille muille.Itse urheilullisena ja pitkänä miehenä,en voisi kuvitellakaan suhdetta ylipainoisen plösön kanssa.Ajatuskin siitä jo puistattaa.Mutta tämä oli vain minun mielipiteeni,varmaan möhköfanteille löytyy sopivia kumppaneita :-)
Kuules Velho muut mukavat miehet, miksi kuvittelette naisten kiinnostuvan teidän omaisuudestanne? Minua naisena ärsyttää miehet jotka mainostavat omaisuuttaan ja asemaansa yhteiskunnassa. Toisten omaisuus tai hyvät tulot ei kiinnosta pätkääkään. En ole varakas, vaan juuri sellainen köyhä, työtön luuseri jota jokaisen miehen pitäisi karttaa... Tulen kuitenkin toimeen omillani. En tarvitse elättäjää. En kaipaa päästä matkustamaan, kaliisiin ravintoloihin tai lahjoja heilaltani. Ihminen, mies on kokonaisuudessaan tärkeä.
Tuosta ulkomuodosta vielä. Te miehet myös kerrotte kaunisteltua totuutta itsestänne. Voi millaisia setiä olenkaan tavannut mennessäni tapaamaan nuorekasta, liikunnallista miestä. Miksi yleensäkkään kuvailla itseään? Miksi pituus ja paino on niin tärkeää?Minä tykkäisin jos nainen olisi työtön, silloin on aikaa seurustella. Tahtoo jotkut naiset olla aina menossa. Etenkin alkuvaiheessa kun ihastuu eikös olisi ihanaa kun saisi alussa tutustua toiseen kunnolla.
Edelleenkin olen sitä mieltä, vaikka sainkin silmilleni aijemmin, että sisäinen kauneus se vasta jotakin. Siitä voi jo päätellä paljon, missä järjestyksessä 29 kirjainta tulee suusta ulos ;))- normaalikokoinen
Welho kirjoitti:
Ulkonäöllä on merkitystä,ainakin minulle ja monille muille.Itse urheilullisena ja pitkänä miehenä,en voisi kuvitellakaan suhdetta ylipainoisen plösön kanssa.Ajatuskin siitä jo puistattaa.Mutta tämä oli vain minun mielipiteeni,varmaan möhköfanteille löytyy sopivia kumppaneita :-)
Melko ikävää kielenkäyttöä taholtasi Welho. Kyllä kai sitä kauniimminkin voisi kuvata isompia ihmisiä. Tekstistäsi huokuu asennevamma!
- Hupsu_tälläinen
Welho kirjoitti:
Ulkonäöllä on merkitystä,ainakin minulle ja monille muille.Itse urheilullisena ja pitkänä miehenä,en voisi kuvitellakaan suhdetta ylipainoisen plösön kanssa.Ajatuskin siitä jo puistattaa.Mutta tämä oli vain minun mielipiteeni,varmaan möhköfanteille löytyy sopivia kumppaneita :-)
Welho meillä on vain sinun sanasi urheilullisesta, pitkästä kropastasi. Ehkä olet itse puistattava plösö möhköfantti. Mutta me naiset emme ole kronkeleita miehen habituksen suhteen. Sisin merkitsee enemmän kuin treenatut lihakset :)
- Toinen-hupsu
Hupsu_tälläinen kirjoitti:
Welho meillä on vain sinun sanasi urheilullisesta, pitkästä kropastasi. Ehkä olet itse puistattava plösö möhköfantti. Mutta me naiset emme ole kronkeleita miehen habituksen suhteen. Sisin merkitsee enemmän kuin treenatut lihakset :)
sisin tulin jo tuossa ilmi.
Ruma kielenkäyttö kuvaa sisintä aina tehokkaasti.Ukoiset seikat jäävät täten näkymättömiksi ja merkityksettömiksi - kun takasta puhuu
Welho kirjoitti:
Jos naisen ilmoituksessa löytyy sanat,viini,takka ja kesämökki,tiedät jo siitä hänen olevan kiinnostuneempi enempi omaisuudestasi,kuin sinusta.
Samoin sanat sisäisestä kauneudesta, kertoo naisesta joka muistuttaa lähinnä latoharakkaa...Kuin myös normaali vartaloinen,silloin todennäköisesti tapaat ylipainoisen plösön,joita näillä treffisivuilla on suurinosa.Ohoihoijaa, onpa puheita.
Minä itse sinkkunainen ilmoitan juuri, että olen normaali vartaloinen ja kuvani on matc.comissa näkyvissä.
Enpä sanoisi olevani semmoinen kuin kirjoitat.
Puhun myös kuinka mukavaa olisi takkatulen ääressä istuskella,
ja sattumalla omistan itse ison talon missä voi näistä kaikista nautiskella. En siis etsi millään lailla varakasta miestä, mutta en köyhääkään. Koska jos otan köyhemmän miehen kuin itse olen ja vaikka menisin naimisiin mokoman kanssa, niin herra voisi yli vuoden naimisissa olemisen jälkeen ilmoittaa haluavansa erota.
Ja hän köyhänä vaatisi minulta puolet omaisuudesta. Nykylain mukaan, kun sovelletaan tuota kohtuullistamispykälää, niin vaikka olisi avioehto, niin voisipa minulle käydä huonosti.
Veisi mokoma köyhäläinen puolet omaisuudestani.
Että se siitä rahanetsinnästä ja normaalivartaloisuudesta! - ulkonäkö
Tuosta ulkomuodosta vielä. Te miehet myös kerrotte kaunisteltua totuutta itsestänne. Voi millaisia setiä olenkaan tavannut mennessäni tapaamaan nuorekasta, liikunnallista miestä. Miksi yleensäkkään kuvailla itseään? Miksi pituus ja paino on niin tärkeää?Olenpa kaikin tavoin samaa mieltä kanssasi.
Miehet julistaa komeuttaan ja nuorekkuuttaan.
Ja täällä haukutaan, kun nainen ilmoittaa olevansa normaali vartaloinen. Sekin on laaja-alainen käsite normaali vartaloinen.
Ja suomalainen mies, noin yleensä ottaen...miten hän pukeutuu, miten käyttäytyy...minun kohdalleni on kyllä tullut semmoisia luusereita joita on saanut ruokkia.
Ja ulkonäkö näiden suomalaisten miesten.
Sanoisinpa, että katsokaapa peiliin.
Minua itseäni ärsyttää kovin, kun kaiken maailman näköiset, tapaiset, velkaantuneet lähestyvät minua kuin olisivat
maailman omistajia. Muka komeita ja hienoja.
Annanpa neuvon teille suomalaisille miehille:'
Alkaaka hoitamaan itseänne! Älkääkä koko ajan kuvitelko, että me naiset viitsimme katsoa teitä, jotka ette osaa pukeutua...
käytöstavoista puhumattakaan.
Pelkkiä ruikuttajia ovat nykymiehet.
Miehistä miestä ei Suomesta tunnu enää löytyvän.
Tiedättekö mikä on mies? Ja miten miehen kuuluu naista kohtaan käyttäytyä?
Viettekö kukkia naisille, kun menette kylään? Ette varmasti...
ulkomaalaiset sentään osaavat käytöstavat.
Tv. maailmaa nähnyt ja kokenut
suomalainen nainen ulkonäkö kirjoitti:
Olenpa kaikin tavoin samaa mieltä kanssasi.
Miehet julistaa komeuttaan ja nuorekkuuttaan.
Ja täällä haukutaan, kun nainen ilmoittaa olevansa normaali vartaloinen. Sekin on laaja-alainen käsite normaali vartaloinen.
Ja suomalainen mies, noin yleensä ottaen...miten hän pukeutuu, miten käyttäytyy...minun kohdalleni on kyllä tullut semmoisia luusereita joita on saanut ruokkia.
Ja ulkonäkö näiden suomalaisten miesten.
Sanoisinpa, että katsokaapa peiliin.
Minua itseäni ärsyttää kovin, kun kaiken maailman näköiset, tapaiset, velkaantuneet lähestyvät minua kuin olisivat
maailman omistajia. Muka komeita ja hienoja.
Annanpa neuvon teille suomalaisille miehille:'
Alkaaka hoitamaan itseänne! Älkääkä koko ajan kuvitelko, että me naiset viitsimme katsoa teitä, jotka ette osaa pukeutua...
käytöstavoista puhumattakaan.
Pelkkiä ruikuttajia ovat nykymiehet.
Miehistä miestä ei Suomesta tunnu enää löytyvän.
Tiedättekö mikä on mies? Ja miten miehen kuuluu naista kohtaan käyttäytyä?
Viettekö kukkia naisille, kun menette kylään? Ette varmasti...
ulkomaalaiset sentään osaavat käytöstavat.
Tv. maailmaa nähnyt ja kokenut
suomalainen nainenlainaus
"Viettekö kukkia naisille, kun menette kylään? Ette varmasti...
ulkomaalaiset sentään osaavat käytöstavat."
Mahtaa näyttää hienolta huoltoasemalle kiikuttaa kukkia, kovassa pakkasessa...
Moni nainen on niin ujo ettei tule miehan kotiin tai laske miestä sinne...
Sitten ekakerralla eihän sitä tiedä onko allerginen??- huh:-
airfoil kirjoitti:
lainaus
"Viettekö kukkia naisille, kun menette kylään? Ette varmasti...
ulkomaalaiset sentään osaavat käytöstavat."
Mahtaa näyttää hienolta huoltoasemalle kiikuttaa kukkia, kovassa pakkasessa...
Moni nainen on niin ujo ettei tule miehan kotiin tai laske miestä sinne...
Sitten ekakerralla eihän sitä tiedä onko allerginen??Enpä ole sen tasoinen, että huoltoasemalla tapailsin
miehiä.
En myöskään nyt tarkoittanut, että vieraita miehiä kotiini
pyytelisin. Tarkoitin yleensä, kun jo miesystävät
tulevat vierailulle, niin viettekö naisystävällänne
kukkia tai konvehtirasioita tai sampanjaa.
Jotain näistä mihin teillä nyt on varaa.
Ette te mitään vie. Näin olen kuullut.
Tulette naisen kotiin ja odotatte täydellistä
palvelua.
Tämä ei tarkoita, että kaikki suomalaiset miehet
ovat tällaisia mauttomuuksia, mutta suurin osa.
Siis opetelkaa käytöstavat, pukeutuminen ja puhetyylinen
kohdella meitä naisia. Tehän olette suorastaan
naisten loiseläjiä, naisten siivellä eläviä miehiä.
Hame teille pitäisi ostaa. Miehen kuuluu olla se joka tarjoaa! huh:- kirjoitti:
Enpä ole sen tasoinen, että huoltoasemalla tapailsin
miehiä.
En myöskään nyt tarkoittanut, että vieraita miehiä kotiini
pyytelisin. Tarkoitin yleensä, kun jo miesystävät
tulevat vierailulle, niin viettekö naisystävällänne
kukkia tai konvehtirasioita tai sampanjaa.
Jotain näistä mihin teillä nyt on varaa.
Ette te mitään vie. Näin olen kuullut.
Tulette naisen kotiin ja odotatte täydellistä
palvelua.
Tämä ei tarkoita, että kaikki suomalaiset miehet
ovat tällaisia mauttomuuksia, mutta suurin osa.
Siis opetelkaa käytöstavat, pukeutuminen ja puhetyylinen
kohdella meitä naisia. Tehän olette suorastaan
naisten loiseläjiä, naisten siivellä eläviä miehiä.
Hame teille pitäisi ostaa. Miehen kuuluu olla se joka tarjoaa!Tuota noin missäs sinä itse tapailet, jos ei kotona, eikä huoltoasemalla? Mitä vikaa siinä on.
Varmasti on naisia jotka ei semmoiseen mene mutta en ole sellaisia sitten hakemassakaan...
Lähes jokainen nainen tuntuu taistelevan kilojen kanssa, niin suklaan vienti on pikkuisen kiusallista, aivan kuin alkoholi samaten, joillakin on vaikeuksia viinan kanssa.
Tarjoon kyllä sumpit, ja aikansa ruinattuaan saatan myös pullan ostaa, Heh.- Unicum59
airfoil kirjoitti:
Tuota noin missäs sinä itse tapailet, jos ei kotona, eikä huoltoasemalla? Mitä vikaa siinä on.
Varmasti on naisia jotka ei semmoiseen mene mutta en ole sellaisia sitten hakemassakaan...
Lähes jokainen nainen tuntuu taistelevan kilojen kanssa, niin suklaan vienti on pikkuisen kiusallista, aivan kuin alkoholi samaten, joillakin on vaikeuksia viinan kanssa.
Tarjoon kyllä sumpit, ja aikansa ruinattuaan saatan myös pullan ostaa, Heh.... Tapasin "nettiheilan" reippaan kävelyretken tiimoilla. Hän tuli keskellä kirkasta päivää hakemaan minua ruusujen kanssa kotoa. Täytyy myöntää olin todella vaikuttunut.
Arvaatte varmaan kuinka siinä sitten kävi! Unicum59 kirjoitti:
... Tapasin "nettiheilan" reippaan kävelyretken tiimoilla. Hän tuli keskellä kirkasta päivää hakemaan minua ruusujen kanssa kotoa. Täytyy myöntää olin todella vaikuttunut.
Arvaatte varmaan kuinka siinä sitten kävi!Harva nainen sanoo missä asuu, joten eipä tarvi kotoo mennä hakee:((( Muutama sanoi ettei anna numeroaankaan ennenkuin on tavannut kyseisen tyypin...vähintään kerran.. Siksipä sitä vain kahviloissa etupäässä...
- Unicum59
airfoil kirjoitti:
Harva nainen sanoo missä asuu, joten eipä tarvi kotoo mennä hakee:((( Muutama sanoi ettei anna numeroaankaan ennenkuin on tavannut kyseisen tyypin...vähintään kerran.. Siksipä sitä vain kahviloissa etupäässä...
minäkään ole ennen kertonut osoitettani. Hänen kohdallaan tein poikkeuksen, jota ei tarvinnut katua. Vielä pitää uskaltaa luottaa ihmiseen ja omaan arvostelukykyynsä.
- Welho
Welho kirjoitti:
Valitettavasti jään onnenonkijoille ja pullukoille,saavuttamattomaksi haaveeksi;-)
Unicum59 kirjoitti:
minäkään ole ennen kertonut osoitettani. Hänen kohdallaan tein poikkeuksen, jota ei tarvinnut katua. Vielä pitää uskaltaa luottaa ihmiseen ja omaan arvostelukykyynsä.
Hyvää viikonloppua Unicum59. Miten olisi mennyt jos olisit muille kertonut, olisiko tuoneet jonkun valloittavan lahjan. Tai vastaavasti et oli HÄNELLE kertonut olisitko ihastunut ensinkään.
Pienestä on silti kiinni,, Sanotaanko tämä ensi kontakti:))))
Hyvää viikonloppuu kaikille:)))- tyypillinen
airfoil kirjoitti:
Tuota noin missäs sinä itse tapailet, jos ei kotona, eikä huoltoasemalla? Mitä vikaa siinä on.
Tarjoon kyllä sumpit, ja aikansa ruinattuaan saatan myös pullan ostaa, Heh.semmoinen:(
mihin en halua törmätä.
Ei meillä kaikilla naisilla ole kilojen kanssa kamppailua,
eikä alkoholiongelmia. Ei sampanjaa esim. juoda
niin kuin suomalaiset juovat pullon kerralla:)
Sitä voi ottaa lasillisen sampanjaa...ei enempää...
myös suklaata voi ottaa palasen.
Ja kukat mikä sen ilahduttavempaa on.
Enpä viitsi en täällä keskustella....taso on näköjään
aika brutaalia:- - Nautin monista asioista
Welho kirjoitti:
Samoin sanat sisäisestä kauneudesta, kertoo naisesta joka muistuttaa lähinnä latoharakkaa...Kuin myös normaali vartaloinen,silloin todennäköisesti tapaat ylipainoisen plösön,joita näillä treffisivuilla on suurinosa.>Jos naisen ilmoituksessa löytyy sanat,viini,takka ja kesämökki,tiedät jo siitä hänen olevan kiinnostuneempi enempi omaisuudestasi,kuin sinusta. >
Hahha!
Tykkään just noista,ja niitä nautinkin myös ilman miestä.Viiniä on kaapissa,omasta takasta on mukava nauttia,kesämökille menen aina kun huvittaa,vuokraan itse.Näin olen tehnyt.Joskus olisi mukava,jos joku mies olisi seuranani nauttimassa kanssani noista asioista.
Hyvä etten koskaan törmää sinuun Welho,et ole arvoiseni.Sinulla on erittäin ruma ulosanti,olet vastenmielinen
sisältä.Asenteesi on mätä.Et ole vielä kasvanut aikuiseksi.
Sinulle: sitä saa mitä tilaa. - Unicum59
Nautin monista asioista kirjoitti:
>Jos naisen ilmoituksessa löytyy sanat,viini,takka ja kesämökki,tiedät jo siitä hänen olevan kiinnostuneempi enempi omaisuudestasi,kuin sinusta. >
Hahha!
Tykkään just noista,ja niitä nautinkin myös ilman miestä.Viiniä on kaapissa,omasta takasta on mukava nauttia,kesämökille menen aina kun huvittaa,vuokraan itse.Näin olen tehnyt.Joskus olisi mukava,jos joku mies olisi seuranani nauttimassa kanssani noista asioista.
Hyvä etten koskaan törmää sinuun Welho,et ole arvoiseni.Sinulla on erittäin ruma ulosanti,olet vastenmielinen
sisältä.Asenteesi on mätä.Et ole vielä kasvanut aikuiseksi.
Sinulle: sitä saa mitä tilaa.Ehkä Welho on pettynyt elämän varrella. Hänen oloaan ei yhtään paranna jos teilaamme hänet totaalisesti. Ehkä Welho on kovin nuori tai äitinsä alistama peräkammaripoika. Kielteisillä mielipiteillä hän yrittää saada huomiota.
- Köyhä onnellinen uusio-sinkku
kun takasta puhuu kirjoitti:
Ohoihoijaa, onpa puheita.
Minä itse sinkkunainen ilmoitan juuri, että olen normaali vartaloinen ja kuvani on matc.comissa näkyvissä.
Enpä sanoisi olevani semmoinen kuin kirjoitat.
Puhun myös kuinka mukavaa olisi takkatulen ääressä istuskella,
ja sattumalla omistan itse ison talon missä voi näistä kaikista nautiskella. En siis etsi millään lailla varakasta miestä, mutta en köyhääkään. Koska jos otan köyhemmän miehen kuin itse olen ja vaikka menisin naimisiin mokoman kanssa, niin herra voisi yli vuoden naimisissa olemisen jälkeen ilmoittaa haluavansa erota.
Ja hän köyhänä vaatisi minulta puolet omaisuudesta. Nykylain mukaan, kun sovelletaan tuota kohtuullistamispykälää, niin vaikka olisi avioehto, niin voisipa minulle käydä huonosti.
Veisi mokoma köyhäläinen puolet omaisuudestani.
Että se siitä rahanetsinnästä ja normaalivartaloisuudesta!Voi, sinua sinkku nainen.
Olisiko "paree" olla yksin ,jos epäilet jokaisen miehen olevan kiinnostunut sinun omaisuudesta.
On niissä miehissä vielä niitäkin joille ei merkitse mitään paljonko "hilloo"sulla on tilillä.
Jostain pitää löytää luottamus,tai lämmitelle takkasi edustalla yksin.
Surullista että olet noin pettynyt miehiin.
Uhka kuva yhteis elosta on muutenkin outo.
Voihan olla että vietät ihanan vuoden,ns."auervaaran" kanssa ja itse kuolet sinä aikana omaisuus jää kuitenkin "tänne"mukaan et sitä saa.
Lämpimiä iltoja takkasi loisteessa. - naiselle
Unicum59 kirjoitti:
Ehkä Welho on pettynyt elämän varrella. Hänen oloaan ei yhtään paranna jos teilaamme hänet totaalisesti. Ehkä Welho on kovin nuori tai äitinsä alistama peräkammaripoika. Kielteisillä mielipiteillä hän yrittää saada huomiota.
turhaa yrittää olla fiksu,kohtelias,olen vienyt
viinipullon,kukkia ym. Mitä saa vastaan..ei mi-
tään,ei edes kiitosta.Moukkia ja ikuinen
murrosikä ja teiniaika menossa!Semmoinen
käsitys tullut suomalaisesta naisesta.Kiittämättömiä.Tyylitajusta hajuakaan.
lukeneita,silti moukan elkeet.
Kevättä vaan kaikille fiksuille,niitäkin on,
muttei täällä. - ja huomaa...
Köyhä onnellinen uusio-sinkku kirjoitti:
Voi, sinua sinkku nainen.
Olisiko "paree" olla yksin ,jos epäilet jokaisen miehen olevan kiinnostunut sinun omaisuudesta.
On niissä miehissä vielä niitäkin joille ei merkitse mitään paljonko "hilloo"sulla on tilillä.
Jostain pitää löytää luottamus,tai lämmitelle takkasi edustalla yksin.
Surullista että olet noin pettynyt miehiin.
Uhka kuva yhteis elosta on muutenkin outo.
Voihan olla että vietät ihanan vuoden,ns."auervaaran" kanssa ja itse kuolet sinä aikana omaisuus jää kuitenkin "tänne"mukaan et sitä saa.
Lämpimiä iltoja takkasi loisteessa.Täällä on kovin moitittu yksinhuoltajanaisia...meitä eronneita naisia, kuinka olemme heti vain miehen rahojen perään.
Siis te miehet epäilette, että juu se hakee vain varakasta miestä, kun menee ja ilmoittaa, että olisi mukava välillä istuskella takkatulenkin ääressä kahdestaan...>>>tämä ilmoitus muka tarkoittaa, että vastaa vain Sinä Rikas Mies minulle köyhälle naiselle!!!
Totuushan asiassa kumminkin on, että jos on eronnut sinkkunainen lapseton kuin minä, niin taitaa tuo
talouspuoli olla parempi tällaisilla naisilla, kuin
eronneilla miehillä, jotka lapsilaumoistaan makselevat
vaimoilleen elatusmaksuja.
Näihin tyhjätaskuihinkin olen törmännyt, enkä todellakaan ala heitä elättelemään ja passailemaan...ja todella aion myöskin rahoistani pitää kiinni!
Niin tämä keskusteluhan on alkanut siitä, että moititaan ja mitätöidään eronnut nainen. Se on vain kostonhimoinen ja haluaa yhden yön seuraa...tai sitten nainen haluaa rahaa.
Mitenkäs nämä eronneet miehet. Niitä tuppaa olemaan aina kaksi osapuolta, kun erotaan, jos et sattunut tietämään.
Yleensä nainen ja mies, kun nyt heterosuhteista puhutaan. Te eronneet miehet ollette myös menettäneet puolet omaisuudesta, kun on niitä lapsiakin ja vielä elatusmaksut siihen päälle! Että näin se tuppaa menemään tasapuolisesti tuo jako touhu!!!
Toivonpa Sinulle vastaaja mukavia takkatulen ääressä istuttavia iltoja mukavassa seurassa:-joka Sinua passailee:-
Minä mielelläni istun yksin takkani ääressä nautiskellen herkkujani ja saatanpa siinä lasin punaviiniä juoda lukiessani hyvää kirjaa lämpöisen takkatulen roihutessa:) mieluummin teen näin...kuin että juoksisin kaupassa jatkuvasti omilla rahoillani ostamassa ruuat ja valmistamassa ja tarjoilemassa joka viikonloppu, jollekin miehelle:-
Tämmöinen mies käyttää naista kylmästi hyväksi.
Ei muuta.
Tosin on niitä mukaviakin ja huomaavaisia miehiä, jotka tuovat hyvää naposteltavaa ja hyvää juomista mukanaan.
Ja osaavat myöskin viedä ulos syömään tai kutsua omaan kotiinsa syömään. Tämmöiseen tasa-arvoiseen suhteeseen kyllä mielelläni ryhdyn.
Seuransa pitää valita. Tosin olen sen verran vanha, että minulle on vanhempani opettaneet siis meidän piireissämme, että
mies on se joka tuo taloon rahat. Oletko koskaan tämmöistä muuten kuullut?....Tosin itse minä kirjoittaja olen aina hankkinut omat rahani. Minä kun en halunnut joutua ns. miehen tossun alle:-
Mutta nykyään tuo laki ja siihen liitetty kohtuullistamispykälä se se laittaa miettimään näitä asioita vähän tarkemmin....myös teitä miehiä, kenet ottaa siis asuinkumppaniksi. Mielestäni molemmille osapuolille on paljon mukavempaa, että on suurin piirtein saman verran omaisuutta. Silloin ei joudu sinne tossun alle:- kumpainenkaan. Ja jos ero tulee säilyttää rahansa.
Mutta jotkut niin kuin minä haluavatkin erinäisistä syistä olla yksin ja rauhassa suurimman osan ajastaan:-
Tätä asiaa voisit pohtia seuraavaksi siellä ruudun takana sinä niin nokkela mies>>> miettiä, miksi nainen haluaa olla yksinkin eikä koko ajan miehen kanssa:- - suomalainen nainen
naiselle kirjoitti:
turhaa yrittää olla fiksu,kohtelias,olen vienyt
viinipullon,kukkia ym. Mitä saa vastaan..ei mi-
tään,ei edes kiitosta.Moukkia ja ikuinen
murrosikä ja teiniaika menossa!Semmoinen
käsitys tullut suomalaisesta naisesta.Kiittämättömiä.Tyylitajusta hajuakaan.
lukeneita,silti moukan elkeet.
Kevättä vaan kaikille fiksuille,niitäkin on,
muttei täällä.Olen aina kiittänyt kukista tai jostain muusta tuomisista.
Ja jos vieraan pyydän kylään, niin varmasti myös pidän huolen että hän viihtyy seurassani kaikinpuolin.
Pyrin aina laittamaan herkullisen illallisen, joka jo tietysti valmiina odottaa, kun vieraani saapuu.
Ja jos itse olen ollut taas miespuolisen ystäväni luona kylässä, niin en koskaan ole mennyt tyhjin käsin. Olen vienyt joko
viinipullon tai sitten kukkia tai mikä nyt kullekin on ollut
soveliasta.
Olen myös ymmärtänyt sen, että jos olen ollut jonkun luona kutsuttuna illisille joko kotiin tai ravintolaan, niin olen
kyllä osannut myös jälkikäteen soittaa ja kiittää niin kuin
asiaan kuuluu.
Entä te miehet, muistitteko edes soittaa ja kiittää:-
Meitä suomalaisia naisia on turha moittia. Me olemme sentäs yrittelijäitä. Useimmat naiset tekevät koko päivä työn ja sen jälkeen kotona toisen työn naimisissa ollessaan.
Ei ainakaan ennen esim. keski-euroopassa näin naiset töitä tehneet. Siis kahta työtä. Tuovat palkan kotiin ja sitten
hoitavat vielä perheen.
Ei suomalaista ainakaan meitä aikuisia pitäisi moittia.
En nyt ole varma olenko tullut lastenosastolle...peräkammaripoikien epätoivoisiin vuodatuksiin vastailemaan.
Vähän siltä tämä nyt minustakin alkaa näyttämään.
Suomalainen nainen on hyvä nainen.
Ja kyllä suomalainen mieskin on hyvä mies.
Täytyy muistaa, että ei pidä yleistää, että kaikki ovat huonoja.
Sehän olisi vallan hirvittävää, että me koko Suomen kansa näin olemme täysin mitätöntä sakkia.
Ei kai?
Mutta minä toivon teille kaikille niin kuin itsellenikin, että me jokainen löydämme juuri meille sopivan kumppanin.
Sitä toivon. Ja mielestäni tämä keskustelu oli hyvin paikallaan.
Että kiitoksia vain keskustelun aloittajalle, ehkä löydämme
jotain viisasta jokaisesta vastauksesta.
Eriävät mielipiteet ovat aina tervetulleita...niistä oppii:- - Finnish Woman
suomalainen nainen kirjoitti:
Olen aina kiittänyt kukista tai jostain muusta tuomisista.
Ja jos vieraan pyydän kylään, niin varmasti myös pidän huolen että hän viihtyy seurassani kaikinpuolin.
Pyrin aina laittamaan herkullisen illallisen, joka jo tietysti valmiina odottaa, kun vieraani saapuu.
Ja jos itse olen ollut taas miespuolisen ystäväni luona kylässä, niin en koskaan ole mennyt tyhjin käsin. Olen vienyt joko
viinipullon tai sitten kukkia tai mikä nyt kullekin on ollut
soveliasta.
Olen myös ymmärtänyt sen, että jos olen ollut jonkun luona kutsuttuna illisille joko kotiin tai ravintolaan, niin olen
kyllä osannut myös jälkikäteen soittaa ja kiittää niin kuin
asiaan kuuluu.
Entä te miehet, muistitteko edes soittaa ja kiittää:-
Meitä suomalaisia naisia on turha moittia. Me olemme sentäs yrittelijäitä. Useimmat naiset tekevät koko päivä työn ja sen jälkeen kotona toisen työn naimisissa ollessaan.
Ei ainakaan ennen esim. keski-euroopassa näin naiset töitä tehneet. Siis kahta työtä. Tuovat palkan kotiin ja sitten
hoitavat vielä perheen.
Ei suomalaista ainakaan meitä aikuisia pitäisi moittia.
En nyt ole varma olenko tullut lastenosastolle...peräkammaripoikien epätoivoisiin vuodatuksiin vastailemaan.
Vähän siltä tämä nyt minustakin alkaa näyttämään.
Suomalainen nainen on hyvä nainen.
Ja kyllä suomalainen mieskin on hyvä mies.
Täytyy muistaa, että ei pidä yleistää, että kaikki ovat huonoja.
Sehän olisi vallan hirvittävää, että me koko Suomen kansa näin olemme täysin mitätöntä sakkia.
Ei kai?
Mutta minä toivon teille kaikille niin kuin itsellenikin, että me jokainen löydämme juuri meille sopivan kumppanin.
Sitä toivon. Ja mielestäni tämä keskustelu oli hyvin paikallaan.
Että kiitoksia vain keskustelun aloittajalle, ehkä löydämme
jotain viisasta jokaisesta vastauksesta.
Eriävät mielipiteet ovat aina tervetulleita...niistä oppii:-ihan kuin minun kirjoittamani =)
Samat ajatukset:)ja toimintatavat minullakin:)
Minulla on vierasvaisuus ja viemiset aina etusijalla.(Vaikka en ole edes miljonääri,säästän vaikka sitten itse omissa hankinnoissa,minulle on erityisen tärkeää antamisen ilo vilpittömästi )--silloin kun todella pidän Hänestä :) - muistanut
Finnish Woman kirjoitti:
ihan kuin minun kirjoittamani =)
Samat ajatukset:)ja toimintatavat minullakin:)
Minulla on vierasvaisuus ja viemiset aina etusijalla.(Vaikka en ole edes miljonääri,säästän vaikka sitten itse omissa hankinnoissa,minulle on erityisen tärkeää antamisen ilo vilpittömästi )--silloin kun todella pidän Hänestä :)että lapset hoitaa yhteiskunta(päiväkoti),
arkielämän mukavuuksista esim.Ja nykyiset
työpaikat,kyllä ne on aika helpoja,ja lomaa
paljon,jos vertaa esim eurooppaan.
Mutta,mutta,tämmöisissä asiossa helposti yleis-
tää...mutta eteenpäin mennään.En ala vielä
homoksi.
- rusalka
On keksittävä oma "taktiikka"... Ja lisää neuvoja: Kaikkea voi soveltaa puolin ja toisin, siis naisiin ja miehiin. Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti, täällähän sitä soopaa jauhetaan ja ihmisiä riittää loputtomiin. Helpompaa on kirjoittaa kuin sanoa kasvotusten... tai päin vastoin. Turha häikäistyä toisen kikkailusta koneella tai mitä valokuvissa on. Pitäisi luottaa siihen mitä toinen kertoo itsestään ja samalla varoa huijaria. Hyvä tietää, mitä haluaa. Hyvä on osata esittää asiansa ja edetä tahdikkaasti. Tärkeintä on kuitenkin, ettei sijoita toiseen sellaista mikä ei ole totta.
- jalmari
Siis netti on mainio paikka tutustua ihmiseen. Ei vaan pidä hätäillä sen tapaamisen kanssa, vaan kannattaa kirjoitella pitkään, että oppii tuntemaan toisen. Pikaisesta tapaamisesta ei kostu mitään, ellei ensin tunne toista.
Netistä saa seuraa melkein liiankin helposti. Aluksi minäkin tein sen virheen avioeroni jälkeen, että tapasin toista liian hätäisesti. Ei siitä mitään tullut. Pelkkiä seksisuhteita vaan, jotka loppuivat, kun huomasin, että kemiat eivät sovi yhteen.
Vaan, kun kirjoittaa tiiviisti pari kuukautta, ja sitten alkaa varovaisesti soittelemaan, niin tietää toisen ajatusmaailmasta jo paljon enemmän.
Näin minä tein ja minä en ole katunut. Neljä vuota ollaan yhdessä oltu ja hyvin menee.
Älkää hyvät ihmiset etsikö sitä nopeaa tietä, koska sillä ei ole pohjaa kestää pitkään.- rusalka
Voiko sen enää paremmin sanoa.
- keski-ikäinen nainen
Tuota, tuota noin olen about chattaillut ja käynyt miiteissä noin 6v ja muutamia ukkoja tavannut, minä en niinkään yhden illan seksisuhteita ole etsinyt vaan ihan kahville höpisemään tai olusille aikaa tappamaan. Näillä ukoilla heti kiiluivat silmissä seksiorgiot, mutta se toki jäi vain heille mielikuviin, toivottavasti oli hyvät fantasiat :)
Petyin, pidin taukoa chatista, kirjoittelin ja höpisin illat mutten mennyt miitteihin enkä rehveille, koska jäi paskan maku suuhun näistä ukoista.
Olen toivonyt että täältä löytyisi, ihan aikuinen tervejärkinen ihminen, mies, hetero, tavallinen möhömahainen kaljuuntuva eikä mikään macho nuorekas superseksi joka lupaa tuhansia orkkuja, pyöriviä sukkia. Joka osaa jutella ja haluaa tutustua minuun ja minun makkaroihini ja jopa sielunelämääni :-)
Sitten voidaan puhua uudelleen kahden kesken näistä erotiikan riemuista kunhan näkee onko kemiat molemmin puolin ok pienen tutustumisen jälkeen, en usko että miehetkään tosissan haluavat bimbo plondin joka valmis joka Erkin mukaan ?
Vieläkin olen optimistinen ja odotan että tämä mies löytää minut täältä chatin viidakosta. Miksikö en lähde kapakoihin etsimään ? Työni aikataulut on hieman huonot ja siksi käytän tätä keinoa kohdata ihminen isollä iillä .....
Tämä oli keski-ikäinsen naisen näkökulma tästä asiastaarvoisa keski-ikäinen nainen noille teidän kriteereille löytyy chatista pilvin pimein porukkaa (kriteerit ainakin on kohdalla),mutta se ei ole helppoa löytää.Naisen sielunelämä kyllä särähti, siihen ei pääse sisälle ja jos pääsee niin siihen mielenkiinto kyllä toppaa.Kiinnostus teihin just perustuukin siihen sielunelämään aina uusia haasteita.Onnea etsinnälle eiköhän hän vielä löydy
- nettideiteistä
Enpä nyt oikein sanoisi että nuo ohjeet mitkään universaalin yleispätevät ovat.
Esim. kohdasta kaksi voisin sanoa sen verran, että en oikein tiedä onko mikään kriteeri rankata ihmisiä sen perusteella kuin tiiviisti he roikkuvat netissä (onko muuta elämään?)
Jos nainen/mies laittaa ilmoituksen nettiin, niin eiköhän tarkoituksena ole myös lukea vastauksia.
Kohta kolme on niin käsittämätön, että en kommentoi sitä ollenkaan.
Kohdasta neljä voisin sanoa sen verran, että mikään ei ole luotaantyöntävämpää kuin mies joka käyttää kirosanoja enemmän tai vähemmän ahkerasti.Kohta neljä ja viisi ovat myös ristiriidassa keskenään.
Samoin kohta kuusi- miksi vastaaja ei kertoisi itsestään? Mikäli minulle alkaisi soitella heti joku pari riviä kirjoittanut semituntematon nettideitti,lähinnä pelästyisin.Soitot eivät todellakaan tee vaikutusta liian äkkiä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603