Naiset.Tuli laitatettua napakoru,ja nipleissä on renkaat oleet jo pidempään,mutta muualla ei ole minkäänlaista korua.
mitäs pidätte?..
8
748
Vastaukset
- Nainen..
Nänneissä sexyt ja navassakin jos ei playboy pupu roiku siinä ;)
- outoa
mun mielestä, mutta eihän siinä mitään pahaa oo. En kyllä haluaisi omalle äijälle napakorua. Se on kuitenkin jotenki enemmän tyttöjen juttu. Voisin vähän säikähtää jos sellaisen miehellä näkisin.
- ...
On ne napakorut hienoja miehilläkin, jos vaan sopii. ;)
- metro sexuall
Koru sopii parhaiten jos saakysyä?.
- siihen napaan joko
metro sexuall kirjoitti:
Koru sopii parhaiten jos saakysyä?.
puinen tai luinen, ne on vähän maskuliinisempia.
- metro sexuall
siihen napaan joko kirjoitti:
puinen tai luinen, ne on vähän maskuliinisempia.
Olen harkinnu luista,mutta pitää ensin antaa parantua kunnolla,ja toiseksi löytyykö luisiakoruja 1,6mm vahvuisina.
- ......
Älä sitten ainakaan tunge siihen napaasi mtn ihqua "timanttitappia", olen joskus nähnyt joillakin jätkillä ja se antaa kyllä aika homomaisen vaikutelman...
- leena..
kyllä aika söötti toi napakoru,mutta nännärit on tosi hotit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458