Rakkautta varatun naisen kanssa

O.J

Olen pari kuukautta tapaillu naista joka on ollut 5vuotta kihloissa ja on edelleen. Yleisesti ottaen olemme ihastuneet toisiimme ja näemme ns. salaisesti. Seksitouhuja emme ole harrastaneet vaikka muuten kiihkeitä hetkiä on ollutkin.
Naisen mukaan kihlaus kusee eikä siinä ole oikein sitä hohtoa mitä varmaan alkuaikoina on ollut.
Itteeni vituttaa tilanne koska nainen on aivan ihana ja juuri semmonen minkä tarvitsen, mutta en oikein pysty vaikuttamaan asioden kulkuun ja tuntuu että tilanne junnaa paikoillaan.
Ei kai auta muu kuin jatkaa samaan malliin ja antaa ko. naaraan tehdä ratkaisevat liikkeet.

Mitä mieltä?

Vastaavia tapauksia??

15

3337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen22

myös täällä. oon ollu 4 vuotta kihloissa ja nyt tämä..
      en osaa oikeen mitään aiheesta sanoo, koska en itekkään tiä mitä pitäis tehdä..
      varmaan oikee ratkasu ois tehä niinku sydän sanoo..

• ole mitään

tekemistä että vain seksuaalisesti haluaa toista.

Ei tuollaiden takia kannata täysjärkisen tuhota suhdettaansa.

Jos aina lähtee kun ihastuu johonkin niin johan menee elämä yhdeksi sähellykseki.

• asdasda

Mä en jaksais kolmiodraamaa kovin pitkään ja voihan olla että toi nainen vaan haluaa sut lohdukkeeks kun mies #1:n kanssa on kurjaa. Pidä varas, noissa kolmioissa joku menettää silloin tällöin henkensä.

• tai saat omaa soppaa

Ite aikanani tapasin ihanan naisen, paljastui jonkun viikon kulluttua kuitenkin seurustelevaksi yksilöksi. Hänen mukaan oli lopettamassa seurustelua, ja monen mutkan kautta se loppuikin. Mentiin aikanaan kihloihin ja naimisiin. Kului 10 vuotta ja vaimoni jäi kiinni pettämisestä. Asiat avautui kun lähipiirikin aukaisi suunsa, alkoi paljastua ettei se kiinnijääminen ollut ensimmäinen, vaan näitä juttuja oli ollut 7 vuotta. Erosin tästä niin ihanasta naisesta. Tajusin kuinka naivi olin ollut kun uskoin vakuutteluja tällaisesta miten minä olen se oikea jota ei petetä. Jos ihminen kykenee pettämään yhtä, niin takuuvarmasti pidäke tehdä se myös toiselle on matala.

• M 43

Minulla aikalailla samanlainen kokemus naisestani. Ollaan oltu pitkään naimisissa ja joku aika sitten hänen sivusuhteensa tuli minulle tietoon. Siinä maailma romahti hetkessä.

Mutta kun miettii elettyjä vuosia taaksepäin, niin näitä hänen seikkailujaan on mitä ilmeisimmin ollut useita, siis niitä tapauksia joissa olen kovasti ihmetellyt käytöstään mutta hän on aina pystynyt vakuuttelemaan viattomuuttaan. Olen niellyt kaiken kakistelematta, vaikka järki sanoikin aina toista niin tunne peitti kaiken alleen.

Tämä viimeisin tapauksensa, siis sen josta sitten narahti, ei varmasti ollut hänelle ensimmäinen. Sen verran "kylmäverisesti" hän se selkäni takana oli pystynyt hoitamaan että oli sitä käytöstapaa harjoiteltu jo aiemminkin. Käytti kaiken osaamisensa valheverkon rakentamiseen ja salarakkaan suojelemiseen. Mitään ei myöntänyt missään vaiheessa vaikka minulla oli jo hyvin vankka käsitys asioiden tilasta. Vasta kun esitin konkreettiset todisteet, alkoi ääni muuttua kellossa. Ei uskonut kiinni jäävänsä (kuten ei ennenkään), jäi kuitenkin...

Se vanha sanonta että kuka pettää kerran, tekee sen uudelleenkin, valitettavasti pitää paikkansa. Mutta kun toinen niin luottaa sinisilmäisyyttään, niin pettämiskuvio voi tosiaan jatkua vaikka kymmeniä vuosia. Ellei peliä vihellä poikki jossain vaiheessa...

• kakkonen

On se kumma ku äijä on ns. kakkosena, niin ei tääl ole ykköset riehumassa, et kun änkeät parisuhteen väliin ja et se muija pitää sua vain ns. panona. Lohdutuksen ja ns. hyviä neuvoa kyllä jätkä saa. Ei käy tasan onnenlahjat.

• erittäin..

tutulta..huorahan se nainen on. et tule saamaan häneltä muuta kuin pillua.. ja jos hänen aikaisempi suhteensa kusee esim. paljastumiseen niin hän on sun kanssa sitten ja nussii muita samalla lailla kuten nyt sun kanssa.. ja kierre jatkuu.

• O.J.

Kuten jo sanoin sexiä ei olla harrastettu. Eikä tämä nainen kuulemma ole harrastanut kihlattunsakkaan kanssa koko tänä aikana mitä olen naista nähnyt. Että näin..

• näin just

Nainen on huora silloin kun sillä on kaksi miestä. Nainen on huora silloin kun sillä on vain yksi mies ja se mies on naimisissa.

Kuuntelisitte itseänne. Siis nainen on huora aina, jopa teini joka ei ole ikinä harrastanut seksiä on teille huora.

• nainen..
        näin just kirjoitti:

Nainen on huora silloin kun sillä on kaksi miestä. Nainen on huora silloin kun sillä on vain yksi mies ja se mies on naimisissa.

Kuuntelisitte itseänne. Siis nainen on huora aina, jopa teini joka ei ole ikinä harrastanut seksiä on teille huora.

ole huora jos ei petä omaa miestään. tässä tapauksessa vaikka seksiä ei ole harrastettu on nainen huoraamassa toisen ukon kanssa, miksei voi erota edellisestä ja sitten etsiä uutta-->sellainen on reilua eikä huoraamista.

• Varattu nainen

Anna naisella aikaa.

Itse rakastuin toiseen. Tapailimme, mutta emme harrasteneet seksiä koskaan.

Eroaminen on iso juttu. Se päätös vaatii aikaa kypsyäkseen ja siinä toista ei todellakaan kannata painostaa.

Minun rakastamani mies jaksoi antaa minulle aikaa. Erottuani tarvitsin paljon aikaa, tunteiden pyörittelyyn ennen kuin olin valmis uuteen suhteeseen. Koko tämän ajan hän oli lähelläni, hyväksyvänä, rakastavana.

Nuorena tulee joskus tehtyä vääriä valintoja. Ensimmäinen mieheni ei todellakaan ollut minulle se oikea. Kokemattomuuttani ripustauduin siihen suhteeseen kumminkin.

Tämä uusi mies on minulle läheisempi ja rakkaampi kuin kukaan koskaan.Hänen kanssaan olen onnellinen. Nyt jo useampi vuosi yhdessä, enkä kadu tekemiäni valintoja. Tähän ei kuitenkaan olisi päästy, jos mies ei olisi antanut minulle rauhassa aikaa miettiä mitä todella haluan.

• O.J

Joo, ehkä pitäisi koittaa olla kärsivällisempi vaikka vaikeeta on, varsinkin kun on näin puutteessa:)

Miten pitkän tapailun jälkeen harrastitte sexiä ja kauan kesti ennen kuin erosit siitä edellisestä?

Tätä on kestänyt noin 2kk ja himot vaan kasvaa ja mietin että pitäisikö alkaa tutustumaan toisiin naaraisiin, vaikka tämä juttu tuntuu kaikkein parhaalta ja oikeimmalta tähän asti.
        Pää hajoo.

• Varattu nainen
        O.J kirjoitti:

Joo, ehkä pitäisi koittaa olla kärsivällisempi vaikka vaikeeta on, varsinkin kun on näin puutteessa:)

Miten pitkän tapailun jälkeen harrastitte sexiä ja kauan kesti ennen kuin erosit siitä edellisestä?

Tätä on kestänyt noin 2kk ja himot vaan kasvaa ja mietin että pitäisikö alkaa tutustumaan toisiin naaraisiin, vaikka tämä juttu tuntuu kaikkein parhaalta ja oikeimmalta tähän asti.
        Pää hajoo.

Rakastumisesta meni parisen kuukautta siihen kun kerroin miehelleni päättäneeni erota hänestä. Tunteet toista kohtaan olivat niin voimakkaat, etten olisi pystynyt enää jatkamaan yhtään kauempaa moista kaksoiselämää.

Eropäätökseni kertomisen jälkeen mies pakkasi kamansa hyvin äkkiä ja muutti pois. Välienselvittely ja omaisuuden jako ym vei aikaa kuukausia. Eron sureminen oli hyvin voimakasta ensimmäisen puoli vuotta, mutta hävisi sitten lähes kokonaan elämän alkaessa asettua uomiinsa uuden rakkaan kanssa.

Sänkyyn päädyimme yhdessä hyvin pian eropäätöksestäni entiselle miehelleni kerrottuani.
        Meidän välillä kemiat toimii ja fyysinen vetovoima on hyvin voimakasta. Ei sitä kauaa olisi enää malttanut odottaa.

Puutteessahan sitä oli tosiaan molemmat osapuolet sen parisen kuukautta (itse lakkasin harrastamasta seksiä entisen mieheni kanssa hyvin pian rakastuttani uuteen). Omien kokemusteni pohjalta voin sanoa, että jos tuossa vaiheessa päädyt jonkun toisen naisen kanssa sänkyyn, tuo tavoittelemasi nainen todennäköisesti vetäytyy hyvin äkkiä pelistä, jos asiasta kuulee. Jos todella olet rakastunut ja tahdot sen naisen, niin paras vaan hillitä itsensä. Tietenkään loputtoman kauan et myöskään voi jäädä vain odottelemaan.

• O.J
        Varattu nainen kirjoitti:

Rakastumisesta meni parisen kuukautta siihen kun kerroin miehelleni päättäneeni erota hänestä. Tunteet toista kohtaan olivat niin voimakkaat, etten olisi pystynyt enää jatkamaan yhtään kauempaa moista kaksoiselämää.

Eropäätökseni kertomisen jälkeen mies pakkasi kamansa hyvin äkkiä ja muutti pois. Välienselvittely ja omaisuuden jako ym vei aikaa kuukausia. Eron sureminen oli hyvin voimakasta ensimmäisen puoli vuotta, mutta hävisi sitten lähes kokonaan elämän alkaessa asettua uomiinsa uuden rakkaan kanssa.

Sänkyyn päädyimme yhdessä hyvin pian eropäätöksestäni entiselle miehelleni kerrottuani.
        Meidän välillä kemiat toimii ja fyysinen vetovoima on hyvin voimakasta. Ei sitä kauaa olisi enää malttanut odottaa.

Puutteessahan sitä oli tosiaan molemmat osapuolet sen parisen kuukautta (itse lakkasin harrastamasta seksiä entisen mieheni kanssa hyvin pian rakastuttani uuteen). Omien kokemusteni pohjalta voin sanoa, että jos tuossa vaiheessa päädyt jonkun toisen naisen kanssa sänkyyn, tuo tavoittelemasi nainen todennäköisesti vetäytyy hyvin äkkiä pelistä, jos asiasta kuulee. Jos todella olet rakastunut ja tahdot sen naisen, niin paras vaan hillitä itsensä. Tietenkään loputtoman kauan et myöskään voi jäädä vain odottelemaan.

Pitää vielä jonkin aikaa kattella tilannetta ja toivoa että ratkasua irtoo.

Mutta eikö tämän naisen olisi aika kohteliasta kertoa kuitenkin kihlatulleen että on tapaillut jotai toista?
        Ja tämä kihlattu on alkanut kuulemma jo epäilemään että jotai säpinää on toiseen suuntaan olemassa.

• Simpson...

...is she still alive?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe