Gretsh white falcon

Tepa aloittelija

Noi gretsit on sitte nättei, miten tommonen joku white falcon taittuisi alottelijalle? Onkoo kapee kaula, entä mikit, onko ihan hanurista, vai pitääkö siihen heti vaihtaa parempii tilalle?

Tarkotus olis soittaa semmosst psykopillyy, niinku jotaan setzerin ja meteorsin kaltast meinikii!

South is gonna rise again !!

7

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopeee

Joo kaula on vitun nopee mut mikit kantsii kyl vaihtaa heti. Pistätkö vielä thomannin linkin?

• En tiennykkää

Ai se ON nopee se kaula, kun en kato ollut yhtään varma tosta!! Ai ne mikit on huonot... no mitkä tommosee olis hyvät millä sais kunnon rähinää, jotku ibarin humbbarit varmaa... niist oon kuullu paljo hyvää. Ja niit saa thompparilta, täytyy kattooki heti... on se vaan kivan näkönen, siihen nupit nopiks ja muutama kunnon rebelkuva siihe kanteen niin jaahuu, rockabilly rules OK !! Kunnon punaniska meininki rules

• mikit
        En tiennykkää kirjoitti:

Ai se ON nopee se kaula, kun en kato ollut yhtään varma tosta!! Ai ne mikit on huonot... no mitkä tommosee olis hyvät millä sais kunnon rähinää, jotku ibarin humbbarit varmaa... niist oon kuullu paljo hyvää. Ja niit saa thompparilta, täytyy kattooki heti... on se vaan kivan näkönen, siihen nupit nopiks ja muutama kunnon rebelkuva siihe kanteen niin jaahuu, rockabilly rules OK !! Kunnon punaniska meininki rules

Mun mielestä kantsii ottaa harley bentonista mikit ja pistää ne siihen. Mut on iballakin ihan hyvii mikkei. mä en oo ihan varma mut luulen et tos on kolmen oktaavin kaula eli se on sika nopee, samanlainen nopee vehje ku ibanezit ja harrikatkii. Ja kanki on tosin kiva vai onks se kampi? Mut kuitenkii se kanki sopii käteen ku käteen. Mul on tommonen ja huhhuh että rockapilli soi ja soitan välillä niin nopeesti ettei nuoteista saa selvää!

• palautuksesta
        mikit kirjoitti:

Mun mielestä kantsii ottaa harley bentonista mikit ja pistää ne siihen. Mut on iballakin ihan hyvii mikkei. mä en oo ihan varma mut luulen et tos on kolmen oktaavin kaula eli se on sika nopee, samanlainen nopee vehje ku ibanezit ja harrikatkii. Ja kanki on tosin kiva vai onks se kampi? Mut kuitenkii se kanki sopii käteen ku käteen. Mul on tommonen ja huhhuh että rockapilli soi ja soitan välillä niin nopeesti ettei nuoteista saa selvää!

Ai harrikan mikit? En mä oo niistä mitää kuullukkaa... tarttee ottaa selvää. Ja kiva et toi kaula on siis ihan hyvä ettei tarvi sitä alkaa sitte modifoimaa, tietty käyttäisin ammattilaisella mut onnex ei tartte sit sitä alkaa, että ne mikit vaa. Joo, toi kanpi ni siit oon kuullu et sil saa ne ihan tosimageet rockabilly vongut aikaseks, et se olis niinku se juju siinä hommas, tarttee koklata ku saa ton kapulan kätee miten lähtee mimmeillä sukat pyörii vai miten sit sanotaa. Mä en kyl soita nuoteist, alottelin vast vuos sitte tommosella ihan tavallisel stratol mut nyt tekee mieli vähä tyjympää ku iskä lupas sponssata, toivotaa ettei sil ruikkaa pöksyy ku kerron mitä maksaa.

Ai hitti ku ois jo kepukka käsis, namupalaa tekis jo mieli päästä vääntään.

Ai nii, mimmone vahvari tommoselle pitäs olla?

• RonkkuMan
        palautuksesta kirjoitti:

Ai harrikan mikit? En mä oo niistä mitää kuullukkaa... tarttee ottaa selvää. Ja kiva et toi kaula on siis ihan hyvä ettei tarvi sitä alkaa sitte modifoimaa, tietty käyttäisin ammattilaisella mut onnex ei tartte sit sitä alkaa, että ne mikit vaa. Joo, toi kanpi ni siit oon kuullu et sil saa ne ihan tosimageet rockabilly vongut aikaseks, et se olis niinku se juju siinä hommas, tarttee koklata ku saa ton kapulan kätee miten lähtee mimmeillä sukat pyörii vai miten sit sanotaa. Mä en kyl soita nuoteist, alottelin vast vuos sitte tommosella ihan tavallisel stratol mut nyt tekee mieli vähä tyjympää ku iskä lupas sponssata, toivotaa ettei sil ruikkaa pöksyy ku kerron mitä maksaa.

Ai hitti ku ois jo kepukka käsis, namupalaa tekis jo mieli päästä vääntään.

Ai nii, mimmone vahvari tommoselle pitäs olla?

Sellanen oranssilla keinonahalla päällystetty 80-luvun malli...Sillä surajaa niin jotta...Ei oo Tsetzerin luikutus mithään

• Mistä noit saa
        RonkkuMan kirjoitti:

Sellanen oranssilla keinonahalla päällystetty 80-luvun malli...Sillä surajaa niin jotta...Ei oo Tsetzerin luikutus mithään

Mist noit saa, onko kallitaki?

Iskä suostu jo tilaan thomanilta ton falconin, vaikka vähä tietty maksaa, mut se sano et ei ollu aikanaa itellä mitää soittimii et korjataa nyt sitte tässä polves.

Tulis nopsaa ny...

Mikähä olis hyvä bändin nimi meille... psyko falcons hehe.

• jimi ip

Ei falconiin tarvii mikkejä vaihtaa tori.fi kautta löytää aloittelijalle tai vähän kokeneemallin hyvän falconin ja vahvarin halvalla vahvari se on tärkein ja kielet kyllä mikit nykyään riittää ei niitä tartte vaihtaa mopot vaihtelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe