Apua cd -> mp3, Win98?

nolo

Miten kannattaa muuttaa musiikki CD -> mp3:ksi?

Minulla on AudioGrabber freeware, joka osaa helposti grabata ja nimetä tiedostot haluamaani muotoon kovalevylle, mutta siinä ei ole mukana mp3 encoderia. Siihen voisi kyllä valita jonkun ulkoisen encoderin, mutta kun en tiedä minkä...

Windows MediaPlayerin avasin, mutta en siitä mitään mp3 muunto-ominaisuuksia löytänyt. Voisiko johtua siitä, että se on Win98:n mukana tullut, eli aika vanha. Saako siihen päivitystä Win98:lle niin, että muunto mp3:ksi onnistuu?

Miten ylipäätään freeware ohjelmilla ja Win98:lla onnistuu kivuttomasti tuo CD -> mp3 muunto? Osaan kyllä homman periaatteessa, mutta se vain vaikuttaa kovin työläältä nyt käyttämilläni millä lie ohjelmilla. Varmasti helppokin tapa löytyy.

3

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neil
    • Piru
    • Lindsay

Heips!

Tota mulla on semmonen gigantin logik muotoinen mp3:nen.>Nyt se itse ongelma.Miten saan ladattuu netist siihen musaa,siin ei sais olla viiruksii,eikä mitään eng.kielel.Onko olemas sellaista sivuu josta sais Ilmaista musaa!!!

Auttakjaa pöhköö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      4006
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      51
      3651
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3218
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      93
      3087
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      88
      2066
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2028
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1889
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1841
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      34
      1830
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1774
    Aihe