Lässyttävät miehet

Tyttö_80

Naiset huom! Mitä mieltä olette miehistä, jotka ns lässyttää koko ajan. Puhuu niinkuin vauvalle ja koko ajan on kyljessä kiehnäämässä tai soittelemassa.
Usein naiset valittaa, kun miehet ei puhu mitää tunteistaan, mutta ei tämäkään oo mun mielestä kivaa.
Mitä mieltä muut on?

14

2519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katja

Joo, liika on aina liikaa.
      Keskitien löytäminen on vaan toisille hiukan vaikeaa. No, ehkäpä kokemus opettaa.

• hmmms

Vähän pistää miettimään, että kuinkas paljon sitä on harjoiteltu, jos koko ajan tulee sujuvasti kaikenlaista siirappia. Ja varsinkin jos sitä tulee heti samantien, kun tutustuu ja helposti kenelle vaan. Kieltämättä sehän voi olla samanlainen siirappisuu ihan kaikille, eikä tarkoita yhtään mitään. Ja kokemukseseta sanon, että se kyllä loppuu kuitenkin jonkin ajan kuluttua, jos ei ole sitten ihan oikeasti oikeaa. Katsele aikasi, miltä se vaikuttaa.

• antoine

Joo, mun aviomies on just tollanen. Muuten kivaa, mutta se pettää mua koko ajan eikä tiedä että mä tiedän.

• Heebo

"Pitää näyttää tunteensa" vs "lässyttää ei saa".

Niin, ja eipä tietenkään tule kysymykseen sanoa ihan suoraan, että "nyt tulee jo liikaa siirappia mun makuun". Eikös niin, että jos ei mies itse neuvomatta löydä sitä kultaista keskitietä, niin eihän siitä kunnon seurustelukumppania saa, right ?

Puhumattakaan siitä, että voisi ihan vaan hyväksyä sen, että toinen on mörrikkä ja toinen lässy, mutta OK siitä huolimatta. Ei naistenkaan käytös aina miehille ole herkkua, mutta ei siitä pulttejakaan oteta. Jos nyt ei tehtäisi näistä(kään) asioista sen isompaa ongelmaa, kiitos...

• jarkko-

Oli helvetin hyvä vastaus! Oikein!

• ole vauvoja?

Mitään näin hauskaa viestiä en ole pitkään aikaan täällä lukenut!!

• en huoli

Lässyttävissä miehissä on jotain vikaa, naistenhan niiden tulisi miehille lässyttää kun nämä ovat niin avuttomia ja heistä tulisi pitää huolta. Lässyttävä mies ei taida olla ihan oikea mies vaan nössö.

• neito__
        en huoli kirjoitti:

Lässyttävissä miehissä on jotain vikaa, naistenhan niiden tulisi miehille lässyttää kun nämä ovat niin avuttomia ja heistä tulisi pitää huolta. Lässyttävä mies ei taida olla ihan oikea mies vaan nössö.

Miehet avuttomia ja sellaisista joista pitää pitää huolta? Joo ei kiitos. Haluan tasa-arvoisen suhteen. En halua olla itse vauva enkä kyllä vauvattele miestäkään.

• neito_

No riippuu nyt millainen mies noin muuten on, mutta sellainen on kyllä aika luotaantyöntävää. En halua että minuun suhtaudutaan kuin alempaan holhottavaan olentoon. On mullakin kokemusta sellaisesta miehestä, mutta mies oli muutenkin todella herkkä, ei esim tuntunut olevan kovin seksuaalinen, joten se oli sitten jutun loppu.
      Jos mies on noin muuten karski ja jämpti niin joskus se lässytyskin on paikallaan. Mut liikahan on aina liikaa!

• kyllästynyt

vuosien saatossa vai oliko hän tuollainen jo alussa ja silti hänestä tykkäsit ?

• alkup.

Oon hänet vasta just tavannut ja se on koko ajan tollanen. Muuten tosi hyvä tyyppi mutta toi lässytys kyllä ällöttää.

• Neiti...

Törmäsin lässyttävään tyyppiin... Ja mainitsin asiasta moneen otteseen. Siinä oli kyllä muutakin, se toi mulle ruusuja tokalla tapaamisella, olin sen auton kyydissä se soitti (osotti mulle ja laulo mukana) mitä ällömpiä rakkaus biisejä, tyylillä mamban tyttö tuollainen. Mä ite en oo mikää romanttisuuden perikuva, tykkään vaan viilettää ns. huoletta menemään ja hellyyden osotukset on ok, mut mä hoidan ne eritavalla...
      Ei voi mitään, mut siitä miehestä ja musta ei sit mitään tullutkaan....

• pahalta...

mikään ei ole niin kauhean kuuloista kuin lässyttävä mies.Tiedän muutaman tälläisen tapauksen...se pistää lähinnä naurattamaan.Pysyn niistä kyllä kaukana!YÖK!

• iso assu

lässyttävät miehet on ärsyttäviä,hiljaset miehet on nössöjä,siltäväliltä olevat on varmaan todella vittumaisia.Ellei oteta lukuun sitten oikein helvetin komeita,hyväkroppasia äijiä,jotka puhuessaan saa teidän vähäreleisten naisiks itseään tituleeraavien keskenkasvuisten päät totaalisesti pyörälle.Anteeks vaan, mutta menkää peilienne eteen,ja miettikää vähän asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11319
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9272
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3700
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      19
      3000
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2733
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2450
    Aihe