E-pillereistä...

miä...

Juu elikkä onko kellään ollut pillereiden aloittamisen jälkeen mielenterveydellisiä oireita? Väsyttää, koko ajan on kauhean huonolla tuulella ja vituttaa vaikka ei tiedä miksi, itkettää kaikki asiat, masentaa... jne. Mä aloitin ~vuosi sitten mercilonit ja sen jälkeen pikkuhiljaa oireet kovenneet. Puhuin mieheni kanssa ja sovittiin että olen kevään ilman pillereitä ja katsotaan palautuuko tilanne paremmaksi. Olisin kiitollinen jos vastaisitte. Ja hyvää kevättä!

3

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =o)

...mieli-ala vaihtelee,..ja vitutus on suunnaton. Seksi halutkin on olemattomat,..joten ehkäisy ainakin on taattu. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia matala hormoonosia pillereitä, mutta sama juttu kaikkien kanssa. Kupari kierukka kuulema (en ole vielä kokeillut)ei näitä oireita aiheuta, mutta anemiaa kyllä, joten rautalisä on sen kanssa ehdoton. Itse ehdotin lääkärille, että saisin sterilisaation, mutta täytyy olla 3 lasta ja ikää 40,.. tai sitten yksityiselle. Näitä psyyken ongelmia on ilmennyt kaikilla tuttavillani, jotka ovat pillereitä käyttäneet. Et siis ole poikkeus.

• tahtoo sterilisaation

että sen sterilisaation saa jos on 3 lasta silloin iällä ei ole väliä.
        tai sitten kun ikää on 30 vuotta on lapsia tai ei niin silloin sen saa.
        On myös poikkeus tapauksia milloin sen saa alle 30 vuotiaana vaikka ei olisi yhtään lasta tai lapsia olisi vähemmän kuin 3.
        Esim.terveylliset syyt tai juuri se ettei mikään ehkäisy sovi.
        Itse olen 26 vuotias ja mikään ehkäisy ei tunnu sopivan ja minulla on 2 lasta ja olen menossa lääkäriin pyytämään sterilisaatiota ja uskon myös puoltavan lausunnon saavani.

• nyt ilman

Moi!

Mullä on ollut kolmet eri pillerimerkit mun e-pillerihistorian aikana. Kaikissa on ollut hirveetä vitutusta, haluttomuutta, kiukkuilua, masennusta jne. ja tän kaiken lisäksi lihottavat ja turvottavat.

Joten..lopetin viimoset pillerit (yasmin) joulukuun alussa..ja heti seksihalut ja mieliala kohosi. aivan uskomatonta!:))

Nyt lääkäri antoi mulle ehkäsylaastarit..kun pillerit ei mulle kuulemma sovi näköjään...ja ajattelin kokeilla niitä.:)Saa nyt sitten nähdä, miten käy...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4270
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      81
      3953
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3438
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3360
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2369
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2238
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2109
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2109
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2089
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1984
    Aihe