Onko enää toivoakaan jäljellä kun mies sanoi riidan jälkeen vihaavansa minua???
Takana melkoinen kriisi aika, josta oltiin jo pääsemässä voitonpuolelle.
Ongelmana vielä se, etten koe saavani tarpeeksi rakkautta ja hellyyttä ja romantiikkaa (mies jäyhempi kuin minä).
Tilanne meni riitelyksi kun olin vailla hellyyttä ja mies luulee etten ole mihinkään tyytyväinen vaikka yritin selittää.
Olemme joskus sopineet että auringon ei anneta laskea vihan päälle. Yritin vielä sopia nukkumaan mennessä, mies vaan kiroili. Itkien menin yksin sänkyyn. Nyt ei jaksais mitään, sydän tuntuu olevan ihan rikki, mitä teen?
Epäilen jopa ettei mies tule edes firmastaan kotio...
Neuvokaa miehet, tai kertokaa kuinka paljon ja millälailla te hellitte puolisoanne??
Vaadinko minä liikoja kun toivon helliä sanoja, kunnioitusta, ja arvostusta?
Seksikään ei toimi kun mies ei osaa helliä ilman että on seksiä vailla ja itse en osaa rentoutua, en satutettuna pysty mihinkään ellen saa ensin varmuutta siitä että olen rakastettu ja että mies todella haluaa minua,eikä vain pidä tärkeimpänä omaa tyydytystään, mies luulee että homma toimii kun vaan iskee kalun käteeni... Voi ei! Mitä voisin tehdä?
iso ongelma
4
1380
Vastaukset
- ongelmasi?
????
- ja katso miten käy
Mitäpä jos vaatimisen sijaan alkaisit itse käyttäytyä niin kuin haluaisit miehesi käyttäytyvän?
Tuskin asiat heti tuollakaan keinoin muuttuu mutta veikkaisin että sinulla on huomattavasti paremmat mahdollisuudet saada jäyhä miehesikin romanttisemmaksi kun voi vastata sinun lämpimiin tunteisiin... eikä nalkutukseen, vaatimuksiin, riitaan ja itkuun. - alexndrea3
ja katso miten käy kirjoitti:
Mitäpä jos vaatimisen sijaan alkaisit itse käyttäytyä niin kuin haluaisit miehesi käyttäytyvän?
Tuskin asiat heti tuollakaan keinoin muuttuu mutta veikkaisin että sinulla on huomattavasti paremmat mahdollisuudet saada jäyhä miehesikin romanttisemmaksi kun voi vastata sinun lämpimiin tunteisiin... eikä nalkutukseen, vaatimuksiin, riitaan ja itkuun.Mitäpä jos antautuisit vain helliin hetkiin ,kaikesta huolimatta ,jos hän sinua tahtoo ja siinärakastelessa hänkin pääsee kiinni omista tunteeistaan ja riitanne on sovittu siinä rakastellessa .ja sen jälkeen pääsette sopimaan kitkanne ja uusi päivä koittaa .
- muuttaa...
ja katso miten käy kirjoitti:
Tuskin asiat heti tuollakaan keinoin muuttuu mutta veikkaisin että sinulla on huomattavasti paremmat mahdollisuudet saada jäyhä miehesikin romanttisemmaksi kun voi vastata sinun lämpimiin tunteisiin... eikä nalkutukseen, vaatimuksiin, riitaan ja itkuun....on ihan tosiasia! Lattialuuttuna toimiminen miehelle ei ole parisuhteen tarkoitus. Eli ihan sama mitä sille ukolle sanoo, ei se muutu vaikka kuinka omaa käytöstään yrittäisi muuttaa. Ai mistäkö tiedän - yksi sellainen ukko asuu minun huushollissani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603