Millaiset fiilikset tytsyt saatte, jos kuljette ulkona hame päällä ja tuulenpuuska alkaa heiluttaa hameenhelmojanne niin että ne hulmuavat korkealla, niin että pöksytkin saattavat vahingossa vilahtaa? Jos katselijoita on ympärillä tarkoitan;)
Hameenhelmojen hulmuaminen
17
2056
Vastaukset
- -QueenOfHearts-
ajatuksena pitää kaikin keinoin niistä hameenhelmoista kiinni... hävettää ihan hemmetisti ja vannon etten enää koskaan käytä hametta...
Eli ei siinä kuule mitään kiksejä saa! - amanda¤
Pelkään että pikkarit näkyy. Eli pelko ja nolous on päällimmäiset tunteet.
- flaxflax
Jos on tullut laitettua päälle sellainen leveähelmainen ja melko lyhyt hame, ja on siistit pikkarit alla, niin miksi se tuntuu niin kamalan nololta, jos hameenhelma nousee tuulessa ihan vain muutamaksi sekunniksi?
- Minä
flaxflax kirjoitti:
Jos on tullut laitettua päälle sellainen leveähelmainen ja melko lyhyt hame, ja on siistit pikkarit alla, niin miksi se tuntuu niin kamalan nololta, jos hameenhelma nousee tuulessa ihan vain muutamaksi sekunniksi?
kokeilisit itse sitä hametta joku kerta niin tiedät miltä sitten tuntuu kun ne helmat hulmuaa... Kummallisista jutuista ne vanhat pervot innostuu...
- flaxflax
Minä kirjoitti:
kokeilisit itse sitä hametta joku kerta niin tiedät miltä sitten tuntuu kun ne helmat hulmuaa... Kummallisista jutuista ne vanhat pervot innostuu...
Vanhoilla pervoilla ei valitettavasti ole mitään näkemisen arvoista hameen alla.
Kyse oli siitä, miltä se sievän ja tavoiteltavan neidon mielestä tuntuu, kun tuuli puhaltaessaan helmoja paljastaa naiselliset muodot ja pikkupöksyt. - Amanda¤
flaxflax kirjoitti:
Vanhoilla pervoilla ei valitettavasti ole mitään näkemisen arvoista hameen alla.
Kyse oli siitä, miltä se sievän ja tavoiteltavan neidon mielestä tuntuu, kun tuuli puhaltaessaan helmoja paljastaa naiselliset muodot ja pikkupöksyt.No niin, kysyit, ja minä vastasin.
En nyt tarkoita että olisin tosi nolo, mutta onhan se nyt aika ujostuttavaa kun alushousut näkyy kaikenmaailman tyypeille...ties vaikka Sauli Niinistö huomaisi. Ei sitä tiedä. Se on sellaista hyvin lievää nolostumista lähinnä. :)
Mutta on mukana myös ylpeyttä kun tietää et on namun näköinen. Se on sellaista ylpeyttä että katsokaa mua ja haaveilkaa, mutta ettette mua saa. - flaxflax
Amanda¤ kirjoitti:
No niin, kysyit, ja minä vastasin.
En nyt tarkoita että olisin tosi nolo, mutta onhan se nyt aika ujostuttavaa kun alushousut näkyy kaikenmaailman tyypeille...ties vaikka Sauli Niinistö huomaisi. Ei sitä tiedä. Se on sellaista hyvin lievää nolostumista lähinnä. :)
Mutta on mukana myös ylpeyttä kun tietää et on namun näköinen. Se on sellaista ylpeyttä että katsokaa mua ja haaveilkaa, mutta ettette mua saa.Jeps! Nolottaisihan se minua jos Tarja Halonen tulisi vastaan kun olen unohtanut sepaluksen auki;)
Kuvittelisin silti että tunne on aikamoinen, jos sattuu olemaan namin näköinen, että pelkällä helmojen hulmuamisella voi pistää ohikulkijoiden pään pyörimään, eikö vaan;) - Amanda¤
flaxflax kirjoitti:
Jeps! Nolottaisihan se minua jos Tarja Halonen tulisi vastaan kun olen unohtanut sepaluksen auki;)
Kuvittelisin silti että tunne on aikamoinen, jos sattuu olemaan namin näköinen, että pelkällä helmojen hulmuamisella voi pistää ohikulkijoiden pään pyörimään, eikö vaan;)Kyllä se on huumaava tunne :) Kun tietää saavansa miesten päät sekaisin eivätkä he voi sille mitään :) Voi kipittää vaikka poliisille jos käyvät lähentelemään :)
- flaxflax
Amanda¤ kirjoitti:
Kyllä se on huumaava tunne :) Kun tietää saavansa miesten päät sekaisin eivätkä he voi sille mitään :) Voi kipittää vaikka poliisille jos käyvät lähentelemään :)
Käytätkö sellaisia hameita joiden kanssa voi helposti käydä niin?
Itse käyttäisin jos olisin sun asemassa;) - ----
flaxflax kirjoitti:
Itse käyttäisin jos olisin sun asemassa;)Sähän taidat olla se sama tyyppi joka myöskin kirjoitteli viime kesän aikana samasta aiheesta.
Enkä kyllä ole väärässä! =D
Sulla on kyllä aikamoinen fetissi! - ---
flaxflax kirjoitti:
Jeps! Nolottaisihan se minua jos Tarja Halonen tulisi vastaan kun olen unohtanut sepaluksen auki;)
Kuvittelisin silti että tunne on aikamoinen, jos sattuu olemaan namin näköinen, että pelkällä helmojen hulmuamisella voi pistää ohikulkijoiden pään pyörimään, eikö vaan;)Entäpäs jos Bjarne Kallis tulisi vastaan. Loksahtaisikohan Bjarnen suu auki;)
- flaxflax
---- kirjoitti:
Sähän taidat olla se sama tyyppi joka myöskin kirjoitteli viime kesän aikana samasta aiheesta.
Enkä kyllä ole väärässä! =D
Sulla on kyllä aikamoinen fetissi!...mutta eikö sinusta tuntuisi yhtään jännältä, jos tuulenpuuska nostaisi vähän nättiä kevyttä kesähamettasi?
- ---
flaxflax kirjoitti:
...mutta eikö sinusta tuntuisi yhtään jännältä, jos tuulenpuuska nostaisi vähän nättiä kevyttä kesähamettasi?
Musta varmaan tuntuisi niin jännältä, ettei ois pian mitään hametta päällä, *heh*
- -han
flaxflax kirjoitti:
Itse käyttäisin jos olisin sun asemassa;)sä voit järjestää itsesi naisen asemaan; menet puhumaan ensin omalääkärillesi, että tiedät olevasi nainen miehen ulkomuodossa. Kerrot vaikka nämä jännät helma-fantasiasi seuraavaksi, kyllä se siitä pyörähtää hyvin käyntiin, sukupuolenvaihdos.
Alkuun, kun olet päässy pois kaapista, sä voit pikkuhiljaa alkaa käymään ulkona naiseksi pukeutuneena. Varsinaista trans-prosessia en tunne, mutta lääkäriltä voit kysellä siitäkin. Jännittäviä hetkiä vain itsesi löytämisen kanssa!
- heh
no ei kyllä ainakaan mitään seksuaalisia fiiliksiä, kuten sinä ilmeisesti. Lähinnä nolostuminen ja myöhemmin jonkun naispuoleisen kaverin kanssa asialle nauraminen. Ja kyllä, olen hetero nainen.
- se alkaa?
Ja nyt on vasta tammikuu, talvihan vasta alkoi. Koita nyt pidätellä muutama kuukausi. Jos nyt fiilistelen noin niin kerronko miltä tuntuu? Kun ne helmat hulmuaa pohjatuulessa pakkasen kanssa... Vie mut sisälle ja heti! Tarviin lämmikettä!!!
- taitaa
olla flaxflax joku fixaatio tähän helmajuttuun, kun toistuvasti laitat ihan saman kysymyksen milloin millekin palstalle. Katoppa vaikka Marilynia kun sen helmat hulmuaa
Onko se Suomen pakkasessa, pihalla pienissä kengissään ja hulmuhelmoissaan, vai oisko jonkun lämpöpuhaltimen päällä jossain Hollywoodissa.
Mielestäni sun kysymykses on ollut mauton jo aikoja sitten. Saisitsä jostain muusta kicksejä, ainakin näin talvisaikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708