Moi
Olen 37 vuotias mies
En juo en polta en syö epäterveellisesti
Monet eri verikokeet on otettu kilpirau-
has ja muut mitattu
Syytä ei löydy seuraavaan vaivaan:
Olo on aivan hyvä kunnes yhtäkkiä
kuin virtakytkintä kääntäisi ja alkaa
outo olo. Tulee väsymystä ja hieman sekava
olo ja se jatkuu useita päiviä
Oloon liittyy aina myös kasvoihin kertyvä
neste eli alan näyttää pöhöttyneeltä ja
sen pöhötyksen tuntee varsin hyvin nimen-
omaan kasvojen alueella (jopa veljeni
on maininneet minulle että näytät pöhötty-
neeltä) myös lieviä sydämen lisälyöntejä
ilmaantuu tiheälyöntisyytenä (lääkäri
sanoi niiden olevan normaalia)
3 päivää sitten oloni oli hyvä kunnes se
taas iski päälle
Mitä tämä voi olla en jaksa enää lääkärillä
käydä kun he vähättelevät tätä asiaa eikä
usko minkään olevan vialla. Masennustakin
ehdotettiin ja en mielestäni ole masentunut.
Myös lieviä hikiaaltoja tulee ja tunnen
olevani hengästynyt. Kun tämä olo iskee
aamulla on tedella vaikea nousta ylös
ja alkaa pakertaa työpäivää
Kauhiaa jos tämä jatkuu taas viikkotolkulla
lääkärit ei tiedä syytä
38
11121
Vastaukset
- Juomari
Tuttavani pääsi eroon oireista lisäämällä nautitun nesteen määrää. Kasvopöhötys laski jo muutaman ylimääräisen litran jälkeen ja olokin koheni muutamassa päivässä.
Jäkeen päin hän vaan ihmetteli miten ylimääräisestä nesteestä ja nestepöhöstä voi päästä eroon ylimääräisellä juomisella. Painokin laski juomista lisäämällä useita kiloja.- outo juttu
Joo kokeilempa juoda vettä ensilääkityksenä
ei siitä ainakaan haittaa luulisi olevan
- Lumimies
Minulla oli hyvin samantapaisia oireita statiinilääkityksen lopettamisen jälkeen. Vaivaa kesti vuoden verran ja kohtaukset poistuivat ensin harventuen. Toinen maallikkoveikkaus on paniikkihäiriö.Sekin ilmentyy varsin monin eri tavoin.
- maallikko
voisi olla hyvä juttu. MIten on juotko paljon vettä?
Toinen juttu mikä tuli mieleeni, onko sinulla niska/hartiavaivoja? Ne jos on jumissa, niin aiheuttaa vaikka mitä, itselleni aiheutti mm.
huimausta,päähän tuli kumma paineen tuntu, epätodellista olotilaa.- outo juttu
No niska ei ole minun vahvin kohtani koska ne ovat joskus jumissa tai oireilee hieman.
nuo oireet kyllä lähellä omaani esim tuo paineen tunne erityisesti.
Vettä nautin toisaalta teen muodossa ja rasvattomalla maidolla
pitäisiköhän tilata niskaasiantuntijalle aika - hoidettu
outo juttu kirjoitti:
No niska ei ole minun vahvin kohtani koska ne ovat joskus jumissa tai oireilee hieman.
pitäisiköhän tilata niskaasiantuntijalle aikaJos haluat koulutetun niskaspesialistin, niin kokeile tuota:
http://www.upcspine.com/reslib2.asp?cat=2
Ja Suomestakin löytyy vastaavia osaajia pari kipaletta, tosin kouluttamattomia. - Vesimies
outo juttu kirjoitti:
pitäisiköhän tilata niskaasiantuntijalle aikaVain "ruokajuomana" nautitun nesteen määrää voisi lisätä ns. ylimääräisellä juomisella jopa parikin litraa vuorokaudessa. Pelkkä "ruokajuoma" pitää elimistön nesteet väkevähköinä ja myös elimistöstä ei poistu kuona-aineita niin tehokkaasti kuin "lisänesteytyksellä". Moniin lihaskipuihin ja päänsärkyyn auttaa pelkkä juomisen lisääminen.
- olisikin
otettu kilpirauhaskokeet eikä lääkärin mukaan mitään niin voi silti olla kilpirauhasessa häiriötä, monet(!) lääkärit ei usein tiedä mitä puhuu kilpirauhasen kohdalla, käy lukemassa tossa vähän ylempänä labrakokeiden arvoista ym.!
- olisikin..
Niin meinasin että käy tossa kilpirauhassairaudet-palstalla.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000551&subcat=697 - paprika
minkähän takia varsinkin tkl, omalääkäri suhtautuu yliolkaisesti kilpirauhasoireisiin, tulokset heittelee, mutta mitään huolta ei kuitenkaan ole, eikä hoidettavaa.
- - K -
Törmäsin uusimmassa Hyvä Terveys-lehdessä (helmikuu 2006) juttuun, jossa kerrottiin potilastapaus HAE/HANE-taudista (hereditäärinen angioneuroottinen ödeema). Erityisesti tuo mainitsemasi kasvojen äkillinen turvotus sopii taudinkuvaan... Tauti on harvinainen, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Kyseessä on geneettinen sairaus, joka voidaan varmentaa/poissulkea yksinkertaisella geenitestillä.
Älä luovuta, vaan pidä pintasi ja puolusta oikeuttasi saada kunnollista hoitoa! Lääkärit kun tuntuvat nykyään diagnosoivan kaikki vähänkin "hankalammat" tapaukset mielenterveysongelmaisiksi, niin surullista kuin se onkin.- outo juttu
Joo kannattaa tsekata kaikki mahdollisuudet
Sillä jos elämä on tälläistä loppuun saakka
niin tuntuu hullulta
Kiitti - Hullua?
outo juttu kirjoitti:
Joo kannattaa tsekata kaikki mahdollisuudet
Sillä jos elämä on tälläistä loppuun saakka
niin tuntuu hullulta
KiittiHullultahan se tuntuu, kun potilas kertoo häntä vaivaavista tuntemuksista, ja oireista lääkärille, joka sitten ilmoittaa, että mitään vikaa ei voida löytää eikä havaita, jonkun verikokeen tulosten perusteella!
Siis tuntemukset, ja vaivat ovatkin vain potilaan omia harhoja ja kuvitelmia!
Vielä tutkitusti!
- gaami
Mikä on AMALGAAMItilanne hampaissasi?
Kertomasi oiret kun näyttäisivät viittaavan myös amalgaami-, elohopeamyrkytyksen suuntaan!
Katsoppa GOOGLESTA sanalla AMALGAAMI, myös Martti Vetrin sivut!- outo juttu
Amalgaanitilanne on se että kyllä suusa on
ylä sekä alahampaissa amalgaanipaikat jäljellä.
ýhteensä ainakin 8 hampaassa.
Tällä hetkelläkin on se väsymys päällä ja tuntuu ettei jaksa
Harmittaa niin vietävästi koska tästä olen jo lääkärissä juossut ainakin 4 vuoden ajan
mutta normaaleissa verikokeissa ei mitään vikaa.
Menen tsekkaamaan tuota amalgaanijuttua
Kiitti - gaami
outo juttu kirjoitti:
Amalgaanitilanne on se että kyllä suusa on
ylä sekä alahampaissa amalgaanipaikat jäljellä.
ýhteensä ainakin 8 hampaassa.
Tällä hetkelläkin on se väsymys päällä ja tuntuu ettei jaksa
Harmittaa niin vietävästi koska tästä olen jo lääkärissä juossut ainakin 4 vuoden ajan
mutta normaaleissa verikokeissa ei mitään vikaa.
Menen tsekkaamaan tuota amalgaanijuttua
Kiitti...> Menen tsekkaamaan tuota amalgaamijuttua.
Kävit tsekkaamassa.
Tuntuiko, että sieltä voisi löytyä myös sinua kiinnostavaa tietoa?
Ovatpa myös minullekin tulleet tutuiksi nämä uskomattoman pahat vaivat, ongelmat, ja kivutkin joita on myös tutkittu, jopa vielä pitempään kuin tämä sinun tutkimusaikasi on.
Tulos kuitenkin on aivan sama, siis ei mitään vikaa voida löytää eikä todeta, tai sitten jos on, se voisi painottua sinne "korvien väliin", kuten tällaisissa tapauksissa näyttäisi olevan se ongelman ratkaisu!
Ne masennus ym. pillerit ovat myös tulleet tutuiksi! - outojuttu
gaami kirjoitti:
...> Menen tsekkaamaan tuota amalgaamijuttua.
Kävit tsekkaamassa.
Ovatpa myös minullekin tulleet tutuiksi nämä uskomattoman pahat vaivat, ongelmat, ja kivutkin joita on myös tutkittu, jopa vielä pitempään kuin tämä sinun tutkimusaikasi on.
Tulos kuitenkin on aivan sama, siis ei mitään vikaa voida löytää eikä todeta, tai sitten jos on, se voisi painottua sinne "korvien väliin", kuten tällaisissa tapauksissa näyttäisi olevan se ongelman ratkaisu!
Ne masennus ym. pillerit ovat myös tulleet tutuiksi!Joo tsekkasin ja on se aika kamala todeta mitä ihmisten suuhun on laitettu tietäen kyllä että kyseesä on todella vaarallinen myrkky.
Olen harkinnut kyllä että vaidattaisin paikat toisiin mutta niistäkin olen kuulut kuinka nekin saattavat aiheuttaa ongelmia.
Luulisi kaikkien ihmisten jolla amalgaamipaikkoja on olevan kauhuissaan
ja kun ajattelee että monet vaivat voi todellakin olla niitten aiheuttamaa.
Ihmiset oppivat vasta kokemuksien kautta
harmi vain että siitä joutuvat syyttömät kärsimään
laitan kyllä tämänkin asian korvan taa
kiitti - kokeile luontaishoit
gaami kirjoitti:
...> Menen tsekkaamaan tuota amalgaamijuttua.
Kävit tsekkaamassa.
Ne masennus ym. pillerit ovat myös tulleet tutuiksi!Monesti amalgaamipaikat aiheuttavat ihmeellisiä oireita (tai oireyhtymiä), jotka sitten tulkitaan viaksi korvien välissä. MIkäli on paljon erilaisia oireita (väsymystä, ruokahaluttomuutta, iho-oireita, ruuansulatus tms..), kannattaa poistattaa nuo ja katsoa, paraneeko olo. Itsellä selvä ero.
Myös muovipaikat voivat "valua" elimistöön. Zapper on laite, jolla muovi saadaan kovetetuksi niin, ettei se valu elimistöön ja kerää ties mitä pöpöjä itseensä tai ole niille sopiva reitti elimistöön.
Bioresonanssihoito, meridiaani- / energiahoito tai Aqua detox voivat auttaa suurestikin. Tietty myös hyvä vastustuskyky on kaiken pohja. Siinä auttaa probiootit.
VOimia!
- Puuhaa
Mitkä sun kilpparikokeiden arvot on? TSH ja T4-V?
- outo juttu
kilpirauhasarvot on todella hyvät
tsh 2.97 ja t4v 12.20 - Puuhaa
outo juttu kirjoitti:
tsh 2.97 ja t4v 12.20No ei noi nyt mitkään todella hyvät ole. TSH on yläkantissa ja T4-V alakantissa, milloin sulta on mitattu nuo? Arvot voi vähän heilahdella kai myös, jos siitä on aikaa kun sulta on otettu verikoe ja katsottu nuo niin kannattaisi uudestaan!
Uudet TSH:n viitearvot ovat 0.3 - 2.5
Tässä on pari linkkiä, käy lukemassa?!
http://koti.mbnet.fi/thyroid/kilppari/post.php?cat=1&fid=1&pid=430&page=1
http://www.kilpirauhas.info/foorumi/viewtopic.php?t=3 - jankutanko kenties
outo juttu kirjoitti:
tsh 2.97 ja t4v 12.20Uskotko sä todella että sun kilpirauhasarvot on hyvät?? Lääkärikö niin on sanonut?? Valitettavasti moni lääkäri ei tiedä kilpirauhasen oikeista arvoista mitään eikä ymmärrä että pitää ottaa huomioon potilaan oireet myös. Varsinkin moni terveyskeskuslääkäri junnaa niissä vanhoissa väärin perustein mitatuissa viitearvoissa.
Moni on saanut lääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan noilla sun arvoilla! Ja tosta elohopeasta vielä sen verran että sen on jossain tutkittu aiheuttavan mm. kilpirauhasessa häiriöitä.
En ole lääkäri itse mutta noilla arvoilla mitä sulla kannattaisi kokeilla koelääkitystä kunhan vaan sitten olis poissuljettu jos on jotain muuta mikä estäisi lääkityksen aloituksen.
Etsi netistä tietoa ja ota selvää, käy esimerkiksi lukemassa tuolla kilpirauhasfoorumilla muiden kokemuksia.
http://www.kilpirauhas.info/foorumi/index.php?sid=ec4b735ac6f48b1e5a530cc28c38a6f4 - Ohohta
jankutanko kenties kirjoitti:
Uskotko sä todella että sun kilpirauhasarvot on hyvät?? Lääkärikö niin on sanonut?? Valitettavasti moni lääkäri ei tiedä kilpirauhasen oikeista arvoista mitään eikä ymmärrä että pitää ottaa huomioon potilaan oireet myös. Varsinkin moni terveyskeskuslääkäri junnaa niissä vanhoissa väärin perustein mitatuissa viitearvoissa.
Moni on saanut lääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan noilla sun arvoilla! Ja tosta elohopeasta vielä sen verran että sen on jossain tutkittu aiheuttavan mm. kilpirauhasessa häiriöitä.
En ole lääkäri itse mutta noilla arvoilla mitä sulla kannattaisi kokeilla koelääkitystä kunhan vaan sitten olis poissuljettu jos on jotain muuta mikä estäisi lääkityksen aloituksen.
Etsi netistä tietoa ja ota selvää, käy esimerkiksi lukemassa tuolla kilpirauhasfoorumilla muiden kokemuksia.
http://www.kilpirauhas.info/foorumi/index.php?sid=ec4b735ac6f48b1e5a530cc28c38a6f4No jopas oli kommentti.
- outojuttu
jankutanko kenties kirjoitti:
Uskotko sä todella että sun kilpirauhasarvot on hyvät?? Lääkärikö niin on sanonut?? Valitettavasti moni lääkäri ei tiedä kilpirauhasen oikeista arvoista mitään eikä ymmärrä että pitää ottaa huomioon potilaan oireet myös. Varsinkin moni terveyskeskuslääkäri junnaa niissä vanhoissa väärin perustein mitatuissa viitearvoissa.
http://www.kilpirauhas.info/foorumi/index.php?sid=ec4b735ac6f48b1e5a530cc28c38a6f4No en itse tiedä asiasta niin tarkasti ettenkö lääkäriä olisi uskonut.
Okei luen ehdottamasi jutut ja otan asian
vakavasti
mutta lääkäriäänhän meistä moni uskoo niin kovin autuaasti
Sait kyllä asiaa miettimään
kiitti
- secure
Kerrot että monet arvot on mitattu, kysyisin mitä on mitattu ja oliko kaikki viitearvoissa?
Kuvauksesi sopii lukemattomiin autoimmuunisairauksiin ja siksi kysyisin onko niistä pystytty jo poissulkemaan joitakin?- outo juttu
Kyllä kaikki arvot ovat viitearvojen sisällä
eli ne on hyvät
on otettu
b hkr
b eryt
e mcv
e mch
e mchc
b leuk
b trom
fb gluk
b ghb a1c
s alat
s afos
s asat
s crp
s gt
s k
fs kol
fs kol hdl
fs kol ldl
fs krea
s na
fs trigly
ldl kol
s psa t
s tsh
s t4 vb
b hb
u ph o
u suhti
u leuk o
u nitr o
u alb o
u eryt o
u keto o
u gluk o
b la
laitoin kaikki pienellä mutta tuollaiset
on otettu ja kaikki arvot hyviä
sydänmestä on otettu eg sillä nopeasti otettavalla toimenpiteellä mutta silti
itse ihmettelen vieläkin sydämessä olevia nopealyönti-tuntemuksia vaikka lääkäri sanoi että se on normaalia. Yleesä rytmihäiriöt tulevat aina kun olen rentona esim tvtä katsellessa. Muutenkin sydämeni lyönti on
hidas mikä taas kertoo että sekin pitäisi olla aivan huippuhyvä
Kiitos vastauksista kaikille
terv Timo - gaami
outo juttu kirjoitti:
eli ne on hyvät
on otettu
b hkr
b eryt
e mcv
e mch
e mchc
b leuk
b trom
fb gluk
b ghb a1c
s alat
s afos
s asat
s crp
s gt
s k
fs kol
fs kol hdl
fs kol ldl
fs krea
s na
fs trigly
ldl kol
s psa t
s tsh
s t4 vb
b hb
u ph o
u suhti
u leuk o
u nitr o
u alb o
u eryt o
u keto o
u gluk o
b la
itse ihmettelen vieläkin sydämessä olevia nopealyönti-tuntemuksia vaikka lääkäri sanoi että se on normaalia. Yleesä rytmihäiriöt tulevat aina kun olen rentona esim tvtä katsellessa. Muutenkin sydämeni lyönti on
terv TimoOnpa sinulla otettu "kunnioitettava" määrä kokeita!
Eikä mitään tilannettasi selventävää siis ole löytynyt!
Onkohan niin, että yksi oleellinen koe siitä kuitenkin puuttuu?
Puuttuva koehan olisi, jolla selvitettäisiin mm. elohopean, tämän ensimmäisen asteen solu-, ja hermomyrkyn mahdollinen esiintyminen kehossa!
Kokeen kustannuksetkaan ei enää tämän listan lisänä varmaankaan tunnu missään?
Riippuu kylläkin halusta, ja tahdosta selvittää tilannetta!
Myös minullakin oli rytmihäiriöitä, joista kerrot, muiden vaikeiden ongelmien lisäksi, kun tilanne oli pahempana päällä!
Kerroppa kuinka tilanteesi etenee! - outojuttu
gaami kirjoitti:
Onpa sinulla otettu "kunnioitettava" määrä kokeita!
Eikä mitään tilannettasi selventävää siis ole löytynyt!
Onkohan niin, että yksi oleellinen koe siitä kuitenkin puuttuu?
Puuttuva koehan olisi, jolla selvitettäisiin mm. elohopean, tämän ensimmäisen asteen solu-, ja hermomyrkyn mahdollinen esiintyminen kehossa!
Kokeen kustannuksetkaan ei enää tämän listan lisänä varmaankaan tunnu missään?
Riippuu kylläkin halusta, ja tahdosta selvittää tilannetta!
Myös minullakin oli rytmihäiriöitä, joista kerrot, muiden vaikeiden ongelmien lisäksi, kun tilanne oli pahempana päällä!
Kerroppa kuinka tilanteesi etenee!Kyllä halua on kova saada selvyys tähän juttuun
koska tähän hengästymisen kaltaiseen olotilaán on todella jo kyllästynyt ja sitten toiset vielä ihmettelevät miksen innostu joka-asiasta
kiitti - socure
outo juttu kirjoitti:
eli ne on hyvät
on otettu
b hkr
b eryt
e mcv
e mch
e mchc
b leuk
b trom
fb gluk
b ghb a1c
s alat
s afos
s asat
s crp
s gt
s k
fs kol
fs kol hdl
fs kol ldl
fs krea
s na
fs trigly
ldl kol
s psa t
s tsh
s t4 vb
b hb
u ph o
u suhti
u leuk o
u nitr o
u alb o
u eryt o
u keto o
u gluk o
b la
terv TimoNuo lukemattomat autoimmuunisairaudet pystyy poissulkemaan uudella D-ratio testillä ja se tehdään seuraavalla tavalla: Mitataan 1.25D ja 25D arvot ja lasketaan niiden osamäärä. Viitealue on 1.25 -0.5. Kuitenkin testin onnistumisen ehdoton edellytys on että 1.25D-näyte pakastetaan heti tai ainakin puolen tunnin kuluessa, muuten arvo helposti on liian matala ja voi näyttää että kaikki on ok vaikkei olisikaan. Jos D-ratio on koholla on joku em. taudeista päällä mihin kyllä mielestäni kohdallasi moni asia viittaa, myös mainitsemasi imusolmuke muutokset kaulalla.
Ongelma tässä on vielä että tätä testiä ei Suomessa tunneta mutta molemmat D-arvot voidaan silti mitata esim. Medix tekee näitä mittauksia.
- pois suljettu
Aristaako kaula? Kilpirauhasen kohta?
Kilpirauhaskokeissa ei oteta kilpirauhasen tulehduksen kokeita. Kilpirauhastulehdusta ei voi tuntea kaulalta kokeilemalla jos rauhanen ei ole suurentunut. Hoitona akuuteissa tapauksissa kortisonia, muuten ei ole hoitoa saa vain kärsiä.
Itselläni kilpirauhanen ei ole koskaan suurentunut tulehduksen aikana ja jos itse epäilin kilpirauhasta, lääkäri piti minua luulosairaana. Eräs lääkäri suostui ottamaan kokeet ja ilmoitti sitten puhelimella heti tulokset saatuaan että näillä arvoilla ei välttämättä pääse edes ylös sängystä. Sen jälkeen toiset lääkärit eivät otata kokeita vaan ilmoittavat että jos on väsynyt jää kotiin (mutta mitä minä ilmoitan töihin syyksi). Tulehdukset on surkastuttaneet kilpirauhastani.
http://www.lastenendokrinologit.net/potilaille/hypo3.html- outojuttu
Kaulassa ei oikeastaan ole muuta outoa tunnetta
kuin kaulan molemmissa sivuissa sijaitsevat
imusolmukkeet jotka tämän tästä ovat kovan tuntuiset ja joskus aristaa
tämä imusolmukejuttukin on taas sellainen päällä pois juttu mutta turhan usein toistunut
- Milla
Käsittämätöntä, ettet ole saanut pikaisesti lähetettä tarkempiin tutkimuksiin sydämen osalta, oireesi viittaavat mielestäni alkavaan vajaatoimintaan. Erityisesti tuo kertomasi hengenahdistusoire on otettava vakavasti. On olemassa myös rytmihäiriöitä, jotka altistavat sydämen vajaatoiminnalle, vaikka lääkärit usein sanovatkin, etteivät ne ole vaarallisia, varsinkin noin nuorella henkilöllä. Totuus on kuitenkin se, että jopa alle 20-vuotiailla voi olla vajaatoiminta, vaikkakin harvinaista se on. Mene nyt ihmeessä (vielä kerran) lääkärille ja VAADI lähetettä sydämen kaikukuvaukseen (ultraäänikuvaus), joka antaa suht. luotettavan kuvan sydämen pumppaustoiminnasta.
Tiedätkö, onko suvussasi sydänsairauksia?- outojuttu
Hei
Kyllä suvusta löytyy sudänsairauksia
Tosiaan ekg on otettu vain pari kertaa
pikaisesti eikä silloin tietenkään
rytmihäiriö ollut päällä.
Rytmihäiriöitä on kyllä mielestäni
aivan liian usein ja pari kertaa
olen herännyt yöllä ahdistuksentapaiseen
rintakipuun tosin lääkäri sanoi sen olevan
ruuansulatusoire (tosin sellaisia minulla
ei mielestäni ole koskaan ollut)
paras taitaa olla tehdä myös tuo
mainitsemasi ultraäänikuvaus
kiitti - erikoislääkärille
outojuttu kirjoitti:
Hei
kiittiItse olen kärsinyt toistuvista kilpirauhasen autoimmuunitulehduksista. Minulla se oli järkyttävän kivulloinen, vaikka lääkärit väittää, ettei kilpirauhanen tunne kipua, mutta se on hölyn pölyä. Kyllä tuntee, ainakin minun kilpirauhaseni. Sen ohutneulanäytteet on sattunu hirveesti, että koko tulehdusprosessi kipeytti kaulan ainan tuonne rintalastoihin saakka.
- Milla
outojuttu kirjoitti:
Hei
kiittiJoo lääkärit sanoo mielellään, että kaikki ahdistavat oireet rinnan alueella on "närästystä". Niinpä niin.. Pääseevät näin halvemmalla(?) kun ei tartte kalliisiin tutkimuksiin laittaa. Jos tosiaan pääset tuonne sydänpolille niin kysy, voisivatko tehdä holter-nauhoituksen, jos eivät pöljät sitä osaa ehdottaa. Holter siis rekisteröi EKG:tä 24h ajan, minkä jälkeen lääkäri analysoi sen ja kattoo rytmihäiriöt ym. Älä luovuta!
- koklaa näitä
magnesiumia
b ryhmän vitamiineja
ruusunjuuri uute
ja vähennä ressi muutamaksi viikoksi minimiin.
Kokeile reikihoitoa. mutta ainakin koklaa noita kolmea ekaa.- helenaxx
Hei Timo, toivon mukaan olet kunnossa nyt. Kasvojen turvotuksesta HAE-taudin eli hereditaarisen angioödeeman seurauksena on lisätietoa näiden päivien Suomi24-keskusteluissa, jos sitä tarvitset. Lisäksi Iholiitto on ottanut asiakseen taudin potijoiden vertaistoiminnan kehittämisen. Ota yhteyttä Risto Korhoseen ja/tai Marja Nyleniin.
Tsemppiä!
Helena - elny
helenaxx kirjoitti:
Hei Timo, toivon mukaan olet kunnossa nyt. Kasvojen turvotuksesta HAE-taudin eli hereditaarisen angioödeeman seurauksena on lisätietoa näiden päivien Suomi24-keskusteluissa, jos sitä tarvitset. Lisäksi Iholiitto on ottanut asiakseen taudin potijoiden vertaistoiminnan kehittämisen. Ota yhteyttä Risto Korhoseen ja/tai Marja Nyleniin.
Tsemppiä!
HelenaHAE.yhdistys on perustettu Suomeen ja sen kotisivut ovat osoitteesssa www.haefinland.org. Käypäs katsomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711665Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san324609Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2462792Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382529- 991537
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81005- 82800
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.201771- 10698
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59683