suurin osa naisista jota on treffeissä,ei sillä et niissä mitää pahaa on,ovat vaan niin vitun nirsoja
yksinhuoltajia
33
9651
Vastaukset
- yh-äiti
jos on joskus jo valinnut väärin, haluaa seuraavan olevan parempi!
- sinunkin
Olisi kuule paras vaan laskea rimaa - vaikka valintaa nyt sitten et osaisikkaan tehdä.
Mutta jonkun täytyy olla kyllä täysi ääliö, joka lähtee sinun erehdyksiäsi elättään ? - ja kukkaroon
sinunkin kirjoitti:
Olisi kuule paras vaan laskea rimaa - vaikka valintaa nyt sitten et osaisikkaan tehdä.
Mutta jonkun täytyy olla kyllä täysi ääliö, joka lähtee sinun erehdyksiäsi elättään ?Miksiköhän tuollaista "yksinhuoltajat haluu mut elättämään lapsiaan"-ruikutusta viljelee ne miehet, joilla ei ole niitä tuloja kunnolla edes itsensä elättämiseen? Haluavat sinne yksinhuoltajan isoon asuntoon leikkimään perheen päätä ja syömään täydestä jääkaapista, kun oma kierrätyskeskuksen romuilla sisustettu yksiö ja jakuva nälkä kyllästyttää. Mutta kuitenkin pitää yrittää selittää, että he muka olisivat se joka siinä suhteessa "häviää". Omat rahat voi sitten jatkossakin juoda, kun yksinhuoltajan jääkaapissa on aina ruokaa.
- mieluummin yksin
sinunkin kirjoitti:
Mutta jonkun täytyy olla kyllä täysi ääliö, joka lähtee sinun erehdyksiäsi elättään ?Minkä takia kukaan haluaisi siirtyä huonompaan? Eroja tapahtuu monesta syystä ja jokaisella on oikeus tavoitella onnea eron jälkeenkin, myös yksinhuoltajilla!
Ei yksinhuoltajuus tee naisesta huonompaa ja jos ja kun saan valita, olen mielelläni yksinkin kunnes "se oikea" tulee vastaan! Myös lasten vuoksi joutuu pitämään rimaa korkeammalla, haluaahan sitä tarjota lapsilleen parhaan mahdollisen pohjan elämää varten, eikä toistuvat rikki menneet ihmissuhteet sitä oikein tarjoa.
Toivotan kaikille onnea onnen etsintään! - Mepi-66
ja kukkaroon kirjoitti:
Miksiköhän tuollaista "yksinhuoltajat haluu mut elättämään lapsiaan"-ruikutusta viljelee ne miehet, joilla ei ole niitä tuloja kunnolla edes itsensä elättämiseen? Haluavat sinne yksinhuoltajan isoon asuntoon leikkimään perheen päätä ja syömään täydestä jääkaapista, kun oma kierrätyskeskuksen romuilla sisustettu yksiö ja jakuva nälkä kyllästyttää. Mutta kuitenkin pitää yrittää selittää, että he muka olisivat se joka siinä suhteessa "häviää". Omat rahat voi sitten jatkossakin juoda, kun yksinhuoltajan jääkaapissa on aina ruokaa.
Toi sun teksti oli kun mun elämästä. Kaks sellasta äijää ollu perätysten jotka on luvannu ummet ja lammet, ollu niin ahkeria ja rakastavia ja päässy sillä lailla pesettää pyykkinsä ja syömään mun ruokapöytään. Ennenpitkää on oikea luonne tullu esiin, työtä vieroksuvia, sohvalla makaajia, ei viittitä osallistua kotitöihin, rahat menee viinaan jos edes riittää kun putki tulee, ruokakin pitäs olla sellasta mistä hän tykkää (ihan kun olis vara vielä vaatia kun ei maksakkaan).
Kyllä varmaan sellasiakin naisia löytyy jotka haluavat miehen elättämään ittensä ja lapsensa, mutta kyllä mun lasteni elättämiseen osallistuu lasten oma isä, eikä tulis mieleenkään odottaa elättämistä miesystävältä, mutta mikäs sen mukavampaa olis et löytys sellanen mies joka tykkäis mun lapsista ja laittas muutaman euron välillä likoon niittenki takia. Tosiasia on et jos mies rupee ruikuttaa muutaman euron takia sitä että elättää toisen lapsia niin joko se ei tykkää lapsista tai sitä vaivaa et ne on jonkun toisen, eikös sillon olis parempi ettiä lapsettomia naisia??? Ennenpitkää ero tulee kuitenkisellasella asenteella. - nainen ja äiti
mieluummin yksin kirjoitti:
Minkä takia kukaan haluaisi siirtyä huonompaan? Eroja tapahtuu monesta syystä ja jokaisella on oikeus tavoitella onnea eron jälkeenkin, myös yksinhuoltajilla!
Ei yksinhuoltajuus tee naisesta huonompaa ja jos ja kun saan valita, olen mielelläni yksinkin kunnes "se oikea" tulee vastaan! Myös lasten vuoksi joutuu pitämään rimaa korkeammalla, haluaahan sitä tarjota lapsilleen parhaan mahdollisen pohjan elämää varten, eikä toistuvat rikki menneet ihmissuhteet sitä oikein tarjoa.
Toivotan kaikille onnea onnen etsintään!luvin ja ihailen sun kantaasi, oikein pidä toi linja,aina naiselle joutavuuksia löytyy ,jos tyytyy ei mitään mieheen ja kuvillelee vielä saavansa jotakin.Kannatta odottaa,itsensä ja lasten tähden.
- Siia30
ja kukkaroon kirjoitti:
Miksiköhän tuollaista "yksinhuoltajat haluu mut elättämään lapsiaan"-ruikutusta viljelee ne miehet, joilla ei ole niitä tuloja kunnolla edes itsensä elättämiseen? Haluavat sinne yksinhuoltajan isoon asuntoon leikkimään perheen päätä ja syömään täydestä jääkaapista, kun oma kierrätyskeskuksen romuilla sisustettu yksiö ja jakuva nälkä kyllästyttää. Mutta kuitenkin pitää yrittää selittää, että he muka olisivat se joka siinä suhteessa "häviää". Omat rahat voi sitten jatkossakin juoda, kun yksinhuoltajan jääkaapissa on aina ruokaa.
Vaikka viestisi oli provoamismielessä kirjoitettu kärjistäen, niin juuri näinhän se usein menee. Valitettavan usein.
- johny75
ja kukkaroon kirjoitti:
juu...kavereiltaki on tullu kuultua että etsii yh äitiä jolla olis useampi lapsi mutta olis suht kokemattomia ja koskemattomia...mitenhän sellasen löytäis.....mietin vaan tuota isoa kämppää ja täyttä jää kaappia....kun yh-äideillä on kumminki vaan yhen ihmisen tulot ja monen ihmisen menot....vaikka kuin sais elatus avut ja lapsilisät....ei ne nyt oikeesti kata kaikkea kun pitää harrastusvälineitä olla fillareita ja muuta....ja kuluja tulee riippuen lasten määrästä....
musta mies...tai nainen joka etsii helppoa elämää aloittaessaan suhteen yh äidin...tai isän kanssa....vois miettiä miten ite voi rakentaa sitä parisuhdetta kumppaniin kun siinä jo valmiiks pyörii lapsia....ja mikä olis oma rooli siinä kotona....meet vieraana toisen kotiin etkä täytä niitä odotuksia niin seki jo tekee parisuhteelle hallaa....kun sitä pitäis hoitaa muuallaki ku makkarissa,lapsetki pitää ottaa huomioon ja se kumppani joka päivä arkisissaki asioissa....
sehän voi onnistua mutei kaikki ymmärrä mihin alkaa....näin minä ajattelen....noin pinta raapaisulla
- maksanut
elatusapua? Eli onkos Kalle tehtaillut yksinhuoltajia?
- yh-mies
Eiköhän yksinhuoltajat sukupuolesta riippumatta ole "nirsoja", jos on kysymys vakavammasta suhteesta. Ehkä kysymys on ennemmin varovaisuudesta; tietää ainakin, mitä EI halua
- haluaa tietää
onkin sitten hyvä tilaisuus kysyä yksinhuoltajilta: MITÄ TE ETTE (ENÄÄ) HALUA? Kun puhutaan parisuhteesta...
- yh-äiti
no minä ainakin omalta osaltani olen varovainen,enkä halua miestä joka pettää ja rikkoo luottamuksen.
- varma
yksi syy siihen, miksi yh:t ovat ''nirsompia'' kuin sinkut on tietenkin lapsi/lapset. Pitää ottaa sellainen mies/naisystävä joka ymmärtää että lapset ovat joko aina/suurimman osan ajasta paikalla. mutta kun kerran kysyttiin, millaista miestä en missään nimessä ottaisi:
sellaista
- jonka olisi AINA PAKKO lähteä baariin kun kaverit pyytää, ja välistä silloinkin kun kaverit ei pyydä. ja myös siinä välissä.
- jonka mielestä hauskanpito on: vedetään lärvät ja mennään baariin iskemään toinen nainen
- jonka mielestä saunassa naiminen ei ole pettämistä vaan saunomista naispuolisen ystävän kanssa
- jonka mielestä autossa naiminen ei ole pettämistä vaan autoilua naispuolisen ystävän kanssa
- sellaista joka lyö naista
- jonka mielestä miehen mitta on se, kuinka monta naista on kaatanut ja paljonko saa liksaa
- ¨joka myy työkseen käytettyjä autoja
- joka luulee, että asiakkaat eivät huomaa vaikka myyjä on ympäripäissään työpaikalla
- joka halventaa toista, haukkuu ja nimittelee
jne
toisin sanoen, idiootteja en enää huoli - Helena
varma kirjoitti:
yksi syy siihen, miksi yh:t ovat ''nirsompia'' kuin sinkut on tietenkin lapsi/lapset. Pitää ottaa sellainen mies/naisystävä joka ymmärtää että lapset ovat joko aina/suurimman osan ajasta paikalla. mutta kun kerran kysyttiin, millaista miestä en missään nimessä ottaisi:
sellaista
- jonka olisi AINA PAKKO lähteä baariin kun kaverit pyytää, ja välistä silloinkin kun kaverit ei pyydä. ja myös siinä välissä.
- jonka mielestä hauskanpito on: vedetään lärvät ja mennään baariin iskemään toinen nainen
- jonka mielestä saunassa naiminen ei ole pettämistä vaan saunomista naispuolisen ystävän kanssa
- jonka mielestä autossa naiminen ei ole pettämistä vaan autoilua naispuolisen ystävän kanssa
- sellaista joka lyö naista
- jonka mielestä miehen mitta on se, kuinka monta naista on kaatanut ja paljonko saa liksaa
- ¨joka myy työkseen käytettyjä autoja
- joka luulee, että asiakkaat eivät huomaa vaikka myyjä on ympäripäissään työpaikalla
- joka halventaa toista, haukkuu ja nimittelee
jne
toisin sanoen, idiootteja en enää huoliollut naimisissa alkoholiongelmaisen kanssa?
- .............
Helena kirjoitti:
ollut naimisissa alkoholiongelmaisen kanssa?
en onneksi !! seurustellut vain. liian kauan.
- kokemusta on
Ei paariveivaria, ei pettäjää, ei valehtelijaa, ei myöskään oleellisen tiedon pimittäjää, eikä muunkaan tahallisen henkisen väkivallan aiheuttajaa, eikä tietysti fyysisenkään.
Ei aina yksin elänyttä viittäkymmppiä lähestyvää "herrasmiestä" joka ei osaa sitoutua,ja mutta osaa ravata paareissa teinitahtiin ja syyttää siitä lopulta seurustelukumppaniaan.
Miehekäs, aito, suoraselkäinen mies joka saa tunteet syytymään saa lopullisen paikan sydämestäni, jos joskus onni potkisi.. - Mepi-66
Helena kirjoitti:
ollut naimisissa alkoholiongelmaisen kanssa?
Ollut avoliitossa sellaisen kanssa reilun vuoden, enkä ole enää kauaa. Sitä kun saa tarpeekseen ennenpitkää viikon kahden pitusista ryyppy putkista, jolloin miehestä ei kuulu mitään ja niitä tulee kuukauden kahden välein. Rahat menee kaikki, hän myös lainaa kavereille rahaa ennemmin kun antaa yhteisiin menoihin ja siinähän ei tietenkään ole mitään vikaa, eikä tarvi mitään selitellä, eikä puolustella, ketäs se nyt haittaa jos on viikon pois ja tulee kotia persaukisena. Kaks kuukautta oli viimeks selvinpäin, torstaina lähti kioskille ostaa lehtee, tiedä sitten mistä asti kun ei ole vieläkään tullu :) enää ei edes suututa, huvittaa vaan..
- Loiro
Onko se nirsoutta kun ei ole heti pesää tekemässä ensimmäisen ehdokkaan kanssa, jos on niin olen todella nirso jua se on kannattanut sillä olen "seukannu" elämäni naisen kanssa jo yli kuukauden enkä olisi häntä tavannut jos olisin jäänyt välille.
Hyviä jatkoja teille kaikille. - yh-vm72
1) Yh tietää mitä haluaa.
2) Yksinkin on ihan kiva olla tai ainakin kivempi kuin epätyydyttävässä parisuhteessa. Koska yh ei ole koskaan yksin!
3) Lapset asettavat omat rajoitteensa; otettava huomioon miten mies sattuu kuvioon.
4) Yh käy treffipalstalla koska ei pääse baareihin läheskään joka viikonloppu - toiset edes kerran kuussa.
5) Yh:lle treffipalsta on ennenkaikkea henkireikä ulkomaailmaan (miehiin) ja jos joku todella potentiaalinen sattuu kohdalle, niin sitten katsotaan.- juuri noin
ja lisättäköön vielä, että yh harvemmin on mikään saamaton tumpula, jonka pitäisi ottaa mies sitä varten että keittiöstä on palanut lamppu tai talvirenkaat pitäisi vaihtaa !!! yh on yleensä tottunut toimimaan yksin ja pärjäämään, osaa hoitaa lapset, itsensä ja kodin !! ( en nyt vihjaa että sinkkunainenkaan saamaton olisi .... ) niin että kyllä me yh:t saadaan vähän nirsoja ollakin !
- mies.
juuri noin kirjoitti:
ja lisättäköön vielä, että yh harvemmin on mikään saamaton tumpula, jonka pitäisi ottaa mies sitä varten että keittiöstä on palanut lamppu tai talvirenkaat pitäisi vaihtaa !!! yh on yleensä tottunut toimimaan yksin ja pärjäämään, osaa hoitaa lapset, itsensä ja kodin !! ( en nyt vihjaa että sinkkunainenkaan saamaton olisi .... ) niin että kyllä me yh:t saadaan vähän nirsoja ollakin !
melaa vaan tekee mieli.
- mummelin ajatelmia
juuri noin kirjoitti:
"Ennen oli miehet rautaa..laivat oli puuta..hiiohei...nyt on miehet puuta..ja laivat rautaa..hioohei.."..
Jokainen yksinhuoltaja saa olla ylpeä itsestään.Kasvatamme yksin!!!Ei se aina ole helppoa,mutta hyvin palkitsevaa se aina on.! - syy...
Poistua näiltä palstoilta. JOS nää onkin vain androfobia (= mieskammo)ja YH-Tyttöjen seuranhakua varten .??
- sellainen..
syy... kirjoitti:
Poistua näiltä palstoilta. JOS nää onkin vain androfobia (= mieskammo)ja YH-Tyttöjen seuranhakua varten .??
Sinulla on se tyttöystävä livenä ja vieraskirja täynnä viestejä naisilta.
- yksinhultaja
mummelin ajatelmia kirjoitti:
"Ennen oli miehet rautaa..laivat oli puuta..hiiohei...nyt on miehet puuta..ja laivat rautaa..hioohei.."..
Jokainen yksinhuoltaja saa olla ylpeä itsestään.Kasvatamme yksin!!!Ei se aina ole helppoa,mutta hyvin palkitsevaa se aina on.!Minusta tuo yksinhuoltajuuden ylistäminen on aika arveluttavaa. En minä ainakaan mitään ylpeyttä tunne. Tosiasiassahan kyseessä on tila, johon tuskin kukaan vapaaehtoisesti haluaa. Siinä vain on pakko selvitä. Sen, kuinka hyvin onnistuu, näyttää vasta tulevaisuus. Älkää kuitenkaan kuvitelko, etteivät lapset lähes aina kärsi erotilanteessa, vaikka he eivät sitä päällepäin näytä.
ps. en nyt oikein tiedä noista nykynaistenkaan rakennusaineista - mummelin ajatuksia
yksinhultaja kirjoitti:
Minusta tuo yksinhuoltajuuden ylistäminen on aika arveluttavaa. En minä ainakaan mitään ylpeyttä tunne. Tosiasiassahan kyseessä on tila, johon tuskin kukaan vapaaehtoisesti haluaa. Siinä vain on pakko selvitä. Sen, kuinka hyvin onnistuu, näyttää vasta tulevaisuus. Älkää kuitenkaan kuvitelko, etteivät lapset lähes aina kärsi erotilanteessa, vaikka he eivät sitä päällepäin näytä.
ps. en nyt oikein tiedä noista nykynaistenkaan rakennusaineistaSe on selvyys.Eikä yksinhuoltajuus ole tila,jota tavoitellaan,siihen joudutaan,ainakin olettaisin lähes aina olevan niin!!Itse pidän yksinhuoltajia työnsankareina!!!Minulle yksinhuoltajuus ei ole tila,jossa pitää vain selvitä.Se on Vanhemmuus,sen kaikkien ilojen ja valojen,surujen ja murheiden kanssa.Vanhemmuutta,mutta yksinäistä sellaista.En ole katkera yksinhuoltajuudesta,vaan ylpeä Lapsestani.Se ei poissulje sitä tosiasiaa,että halveksin avoimesti kaikkia miehiä,jotka jättävät jälkeläisensä kokonaan toisen kasvatettaviksi ja huollettaviksi ja sellaisia miehiä on nykysuomessa todella paljon!Siitä lauluesimerkki edellisessä viestissäni.
- onnellinen yh..
mies. kirjoitti:
melaa vaan tekee mieli.
on ainakin hiton uskollinen ja toimiva dildo, joka tyydyttää minut juuri siten, kuin haluan. Sitten jaksan taas hoitaa lapset ja kodin, käydä töissä ja vielä tavata ihania ystäviäni. Itse asiassa, en voi ymmärtää mihin vielä tarvitsisin uutta miestä???
- johny75
mummelin ajatuksia kirjoitti:
Se on selvyys.Eikä yksinhuoltajuus ole tila,jota tavoitellaan,siihen joudutaan,ainakin olettaisin lähes aina olevan niin!!Itse pidän yksinhuoltajia työnsankareina!!!Minulle yksinhuoltajuus ei ole tila,jossa pitää vain selvitä.Se on Vanhemmuus,sen kaikkien ilojen ja valojen,surujen ja murheiden kanssa.Vanhemmuutta,mutta yksinäistä sellaista.En ole katkera yksinhuoltajuudesta,vaan ylpeä Lapsestani.Se ei poissulje sitä tosiasiaa,että halveksin avoimesti kaikkia miehiä,jotka jättävät jälkeläisensä kokonaan toisen kasvatettaviksi ja huollettaviksi ja sellaisia miehiä on nykysuomessa todella paljon!Siitä lauluesimerkki edellisessä viestissäni.
joskus mä ihmettelen kun nainen on aina se jota erotilanteessa tuetaan....myös mies voi haluta eron ja lasten edun takia...mutta kun suomessa äidit on etulyönti asemassa lapsiin nähden riipumatta omista juomis ongelmistaan tai mielenhäiriöistä....että nainenki saa olla kotona millanen lystää ja kuin kännissä vaan kunhan mies on hiljaa eikä ota asiaa puheeksi.
mutta menee se miehenki pinna kännisen akan kuunteluun.....mutta kun ero tulee niin lapset jää äidille...ja sama äidin juopottelu jatkuu...ennenku sattuu joku iso vahinko että joku puuttuu asiaan sitte kun on jo myöhäistä
- yhN50-
Minä ainakin jo profiilissani ilmoitan, että etsin vain "ystävää". tunnustan, että olen leijonanaaras, jolla on ehkä liiankin suuri halu puolustaa omia "pentujaan". Tämä johtuu ehkä siitä, että olen heidät yksin hoitanut.
Olen sitä joskus aina miettinyt, että olisiko se heille niin paha, jos "vieras" mies astuisi kuvioon, heidänkin elämään. Kyllähän minä sen TIRDÄN, että se voisi olla ihan plussan puolelle menevä juttu heillekin, mutta se on vain niin pelottava ajatus. Monet naiset tässä ketjussa ovat vastanneet jo siihen, että miksi se on pelottava. itse ajattelen, että suhteen pitäisi olla niin varmalla pohjalla, että uskomme molemmat löytäneemme koko elämämme rakkauden, ennenkuin edes voisin esitellä miehen lapsilleni. Moni mies varmaan loukkaantuu siitä, ajattelee ettei häntä oteta vakavasti, jos "suojelee" häneltä lapsiaan. Monet varmaan ymmärtävätkin tämän ja monet eivät itsekään halua tuottaa lapsille pettymystä tai muuten kokevat lapsiin tutustumisen kiusallisena.
Olet varmasto oikeassa siinä, että fiksuhko yh-äiti on ylivarovainenkin. Toivottavasti joku uskaltaa ylittää sen muurin. Minä olen jo siinä vaiheessa, että olen huomannut elämäni olevan aivan ok-elämää näinkin. Toisaalta arvostan seksin ja Miehen aika korkealle...muutenhan elämästä menee ilo. Rakkaus olisi se kovin juttu.- vieras mies
Näyttää olevan juuri noin, kuin kirjoitat. Yh-äiti on todella varovainen lastensa puolesta, varsinkin jos on tullut jo pari kertaa jätetyksi juuri kun luuli suhteen olevan kunnossa.
Minä olen tapaillut tässä nyt yhtä tuollaista ylivarovaista yh:ta. Kyllä äitikin haluaa omaa ohjelmaa ja kummankaan lapsille ei ole vielä seurustelusta kunnolla kerrottu. Aikaa on mennyt puolisen vuotta ja järjestelyitä on tehty vaikka minkälaisia tapaamisten eteen.
Saa nähdä, pääseekö sen muurin yli, ja jos niin kauanko pitää rakentaa luottamusta. Minulle se vain on niin outoa, kun minulla luottamus on oletus ja se pitää kunnes toinen osoittaa jotain muuta. Todella vaikea rakentaa alusta jotain, mitä luuli omistavansa, ja joka sitten ei riitäkään toiselle.
Toisaalta, palkinto on sitten sitä parempi, jos lopulta on saanut aikaan oikeasti toimivan suhteen. Eihän sitä täydellistä paria olekaan. Jos on löytänyt hyvän parin ja kahdestaan työtä tekemällä saanut suhteen toimimaan, siitä voi todella sitten joskus nauttia. - mummelin ajatuksia
vieras mies kirjoitti:
Näyttää olevan juuri noin, kuin kirjoitat. Yh-äiti on todella varovainen lastensa puolesta, varsinkin jos on tullut jo pari kertaa jätetyksi juuri kun luuli suhteen olevan kunnossa.
Minä olen tapaillut tässä nyt yhtä tuollaista ylivarovaista yh:ta. Kyllä äitikin haluaa omaa ohjelmaa ja kummankaan lapsille ei ole vielä seurustelusta kunnolla kerrottu. Aikaa on mennyt puolisen vuotta ja järjestelyitä on tehty vaikka minkälaisia tapaamisten eteen.
Saa nähdä, pääseekö sen muurin yli, ja jos niin kauanko pitää rakentaa luottamusta. Minulle se vain on niin outoa, kun minulla luottamus on oletus ja se pitää kunnes toinen osoittaa jotain muuta. Todella vaikea rakentaa alusta jotain, mitä luuli omistavansa, ja joka sitten ei riitäkään toiselle.
Toisaalta, palkinto on sitten sitä parempi, jos lopulta on saanut aikaan oikeasti toimivan suhteen. Eihän sitä täydellistä paria olekaan. Jos on löytänyt hyvän parin ja kahdestaan työtä tekemällä saanut suhteen toimimaan, siitä voi todella sitten joskus nauttia.Kunnes toinen osoittaa jotain muuta!"Näinhän se on.Aina ja kaikessa on kuitenkin muistettava,etteivät lapset aloita ihmissuhteita vain katsellakseen,pitääkö luottamus vai ei.Lapsi aloittaa ihmissuhteen rakentaakseen sitä loppuelämänsä!
- mistä
puute.
- Sheila
Niin miten se meni? et nirsoja! Ihminen voi jäädä sellaiseen uskoon siis tilaan! Ei saa antaa vääränlaista kuvaa itsestään. Itse olen ihan mukavan näköinen tapaus ja tietyn tyyppinen enkä viitsi aloittaa mitään...jos tuntuu heti ensi näkemältä ettei toimi. Ehkä joku voi tulkita sen nirsoudeksi...harmillista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664261
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺664095Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363532Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163093Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342769En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102264IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131397Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571262- 801036