Monen eri kanssa olette olleet ?

Tuleva Gigolo

Monen eri tyypin kanssa teillä on ollut seksisuhde ?

Itsellä on takanapäin ehkä jotain 10-15 eri tyypin kanssa seksiä.

Olen 33-mies joka on seurustellut lähes koko elämänsä 23 vuotiaasta alkaen. En ole kuitenkaan kertaakaan pettänyt.

Yhdellä vilkkaalla ystävälläni on 100 täynnä (28v).

Yhdellä tutulla joka asuu espanjassa on jo 350 täynnä. (57v).

Mites teillä muilla ?

82

19090

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkoinen

on tavoitella, montako naista kykenee tekemään onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Siinä ei gigolon taidoilla pärjääkään.

• Tuleva Gigolo

Niin, meillä on vaan kaverin kanssa kilpailu kumpi saa enemään pisteitä tänä vuonna.

Muijan kaato= 1 piste

• --------------------------
        Tuleva Gigolo kirjoitti:

Niin, meillä on vaan kaverin kanssa kilpailu kumpi saa enemään pisteitä tänä vuonna.

Muijan kaato= 1 piste

Kuulostat lähinnä 18-vuotiaalta..vai että piste aina yhdestä muijasta.....aika säälittävää

• Epeli.
        Tuleva Gigolo kirjoitti:

Muijan kaato= 1 piste

ole mitään haastetta ja niitä kaataa kyllä niin paljon kun viitsii kuljeksia kylillä ja noutaa.

Parempi kilpa ja haaste olisi, et kuinka monta miestä saa ottamaan suihin itseltään.

...tai no voihan se muijan kaato olla teille haaste, koska pitää kilpailla ihan :D

• nainen 33
        Tuleva Gigolo kirjoitti:

Muijan kaato= 1 piste

Onks sit miehen kaato 2 pistettä...Kato kyl naisetkin voi silleen tehä ja äijäparat kuvittelee käyttävänsä naisia,kun tilanne voikin olla päinvastoin :) Mut ite en oo oikeesti enää laskenu,kun miksi niin tekisin...harrastan yhdenyön juttuja ja se on mun asia montako niitä on...Eipä kaivele kenenkään mieltä.En elä nunnan elämää ja onpahan sit vanhana hyvä muistella.

• hihihiiiii.......

Taitaa poikaparka olla 1-2 jos et ole täysin kokematnkin vielä . Ei kannata kilpailla määrällä . Parempi 1 kunnon suhde läpi elämän kuin tuhat muuta . Jos on sata siitä vähintään 99 on epäonnistuneita muuten ei eroa olisi tullut . Nimim: kokemusta on valitettavasti .

• ...............

32v. (m) sinkku. Ja riittää muulle nyt. En halua lisää, eli en haluan tulla miesHUORA ja ei edes haluan uus suhde enää.

• montako

persreiät tehän on valloittanut, te "iloiset" pojat (Ruskean reiän ritarit)

• yllätyin

Yllättävä hillitsemätön naurunpyrskähdys tuli kun tämän kommentin luin. Kiitti :)

• helppoa..
        yllätyin kirjoitti:

Yllättävä hillitsemätön naurunpyrskähdys tuli kun tämän kommentin luin. Kiitti :)

kirjoittaa sen. :D

• omasta mielestäni

Oon 22v ja ollut noin 10 tyypin kanssa seksuaalissa kanssakäymisessä. Seksielämä alkoi kun olin 16..

• eihän..

..se ole kuin alle 2 per vuosi! Miten niin liian monen..?

• *kuka lie*

Jäi hieman epäselväksi jäi että kenelle tämä kysely oli tarkoitettu, miehille vai naisille, vai sekä että. Nooh.. Ikää on kertynyt 21 ja kaatoja 30. Huora vai ei, koskaan en ole rahaa ottanut, saatikka seksistä maksanut. Mutta jokaisesta "miehestä" olen nauttinut.

• Kunnollinen mies

Mielestäni yhdenillan juttuja harrastavat naiset (mikäli niitä on siis kymmeniä) ovat pahempia kuin huorat. Onko huora joka ei pyydä rahaa, jotenkin ylväämpi kuin se joka pyytää rahaa?
        Tyhmempi se ainakin on..

• *kuka lie*
        Kunnollinen mies kirjoitti:

Mielestäni yhdenillan juttuja harrastavat naiset (mikäli niitä on siis kymmeniä) ovat pahempia kuin huorat. Onko huora joka ei pyydä rahaa, jotenkin ylväämpi kuin se joka pyytää rahaa?
        Tyhmempi se ainakin on..

Ei ole kukaan vielä huoraksi nimittänyt, saatikka itseäni sellaisena pitäisin. Mikäs siinä on vikana jos tykkää nauttia ihmisistä ja toiset nauttivat minusta. Tuskin se on keltään pois jos useamman kanssa on 30 2...

• ...

ikää 23, ja 18-20 miestä.. lopetin laskemisen jossain vaiheessa.

• Madmoiselle

ikää on 31 ja oon ollut (siis yhdenyön juttuja) hmmm.... n. 20 kundin kanssa

• naishenkilö

Mulla kyllä puhutaan yli 200 hoidosta, varmaankin bout 250 ja ikää 25. Hoidot 15-21 vuotiaana ja siihen väliin mahtuu 3-4 kappaletta n. vuoden pituisia suhteita sekä lyhyempiä.

Mitään en kadu, hauskaa oli niin kauan kun sitä kesti ja kestihän sitä, vaikka siitä kaikesta onkin jo aikaa. Kukaan ei ole pettänyt eikä jättänyt, suurin osa "yhden yön" suhteistakin jatkui pidempään.

Haukkuja otetaan vastaan ;D

• ihanainen

haukoitus.. ja justiinsa huomenna lopetan tän typeristä typerimmän selibaatin. selibaatti kestää niinkauan kun se tuntuu hyvältä.. ja nyt se ei todellakaan tunnu hyvältä.. ;) ja huomenna baarista otan jonkun miehen viekkuuni tai joku mies ottaa mut viekkuuni. en käy kiistelemään siitä kuka iski kenet! ja toivottavasti harrastelemme kaikkea pikkutuhmaa aamuun asti ja saan sitten vielä aamulla kyydit niin että hymy ulottuu naamaan asti.
        ja vastaus siihen kysymykseen niin viime vuonna, aktiivi kaudellani sanoittaiskos sellainen reilu kakskymmentä.. sitä ennen olikin vaan joku kymmenen ja yhden tollikan kaa viis vuotta. :)ikää kohtapuoleen 26v.
        naitu neiti.. and i like it!

• Sama naishenkilö
        ihanainen kirjoitti:

haukoitus.. ja justiinsa huomenna lopetan tän typeristä typerimmän selibaatin. selibaatti kestää niinkauan kun se tuntuu hyvältä.. ja nyt se ei todellakaan tunnu hyvältä.. ;) ja huomenna baarista otan jonkun miehen viekkuuni tai joku mies ottaa mut viekkuuni. en käy kiistelemään siitä kuka iski kenet! ja toivottavasti harrastelemme kaikkea pikkutuhmaa aamuun asti ja saan sitten vielä aamulla kyydit niin että hymy ulottuu naamaan asti.
        ja vastaus siihen kysymykseen niin viime vuonna, aktiivi kaudellani sanoittaiskos sellainen reilu kakskymmentä.. sitä ennen olikin vaan joku kymmenen ja yhden tollikan kaa viis vuotta. :)ikää kohtapuoleen 26v.
        naitu neiti.. and i like it!

Asennetta!!! ;D

Sitä pitää olla. Mikäs siinä sitäpaitsi vikana on jos ketään ei loukata.

Niin ja anteeksipyyntö niille joita olen loukannut. Kilttejä miehiä :(

• strongman M36 :o)

hoitoa... puutteessa elävälle ukkomiehelle tekis 25 nainen gutaa...

• KunnollinenMies26v
        Sama naishenkilö kirjoitti:

Asennetta!!! ;D

Sitä pitää olla. Mikäs siinä sitäpaitsi vikana on jos ketään ei loukata.

Niin ja anteeksipyyntö niille joita olen loukannut. Kilttejä miehiä :(

Itse olen ollut 3 naisen kanssa. Mua loukkaa se, että naisten moraali on täysin nollissa nykyään. Itse en koskisi naiseen jolla on ollut kymmeniä miehiä tikullakaan. Nykyään vain on hankala mitään muuta Suomesta löytää. Sen lisäksi saa vielä epäillä rehellisyyttä, sillä iso osa muuttuu "kiltiksi" kun yöelämä ei enää kiinnosta.
        En todellakaan ole ainut tätä mieltä oleva vaan suurin osa tutuistani on samaa mieltä.

• k-w
        KunnollinenMies26v kirjoitti:

Itse olen ollut 3 naisen kanssa. Mua loukkaa se, että naisten moraali on täysin nollissa nykyään. Itse en koskisi naiseen jolla on ollut kymmeniä miehiä tikullakaan. Nykyään vain on hankala mitään muuta Suomesta löytää. Sen lisäksi saa vielä epäillä rehellisyyttä, sillä iso osa muuttuu "kiltiksi" kun yöelämä ei enää kiinnosta.
        En todellakaan ole ainut tätä mieltä oleva vaan suurin osa tutuistani on samaa mieltä.

sä poika et tiedä mitään, nykyään joka tyttö 13v tai enemmän on ollu jo enemmän ku ku kolen kaa

• Hörgh

Miksei laatu voisi olla parempi kuin määrä? Vai onko 50 kännistä kännisekoilupanoa sittenkin parempi kuin 5 pitempiaikaista suhdetta ml. seksisuhteet, jossa pikkuhiljaa opitaan, mistä toinen tykkää erityisesti?

• naishenkilö

Mulla ainakin kaikki ovat olleet tarkkaan harkittuja ;)

No joo, tarkkaan ja tarkkaan, tai edes harkittuja, mutta kyllähän sitä selvinkinpäin on tullut touhuttua.

Samaan aikaanhan mulla sitäpaitsi on niitä pidempiaikaisia suhteitakin ollut, ei kyllä suinkaan paranna mun pisteitä, mutta...

No, mies löytyy kotoa nykyään eikä siitä sitten enempää. Ihan kunnollista elämää viettänyt.

Kohta joku kirjoittaa etten varmaan ole edes kertonut miehelleni, eikä mulla pitäisi olla enää mitään mahdollisuutta kehenkään, etten edes ansaitse pysyvää suhdetta?

-Olen kertonut.
        -Mieheni mielestä on tärkeintä että minä olen olemassa, menneisyys on kaikilla. (muutkin ovat itse asiassa olleet samoilla linjoilla)
        -Voi olla etten ansaitse. On se epäreilua.

• saldoa

Olen ollut elämäni aikana 31:n eri kumppanin kanssa, joista viimeisin on nykyinen mieheni.

• ihanainen jatkaa

No en mä allekirjoita sitä että se määrä korvaa laadun.. ;)Olen oikean ihmisen kanssa ehdottoman luotettava ja yhden miehen nainen.Yhden illan jutuista sen verta että,morkkisista en ole kärsinyt ja toisia en tarkoituksellisesti loukkaa. Ellen nyt sitten jotain pikkusieluisia, jotka eksyvät tälle palstalle arvostelemaan. :)Tosin jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Mä oon aina ollu seksuaalisesti aktiivinen, myös parisuhteessa.. ja en voi kertakaikkiaan pysty olemaan ilman sinkkuaikanani, vain sen takia etten halua toistaiseksi mitään vakavampaa. Mukavaa jatkoa myös sinulle!!

• parikymmentä.Ehkä siks että joillain kerroilla on ollu vähän siinä ja siinä voiko sitä laskea seksiksi vai sen yrittämiseksi mut toisaalta taas ihan viimeakoina on tullu muutama lisää jtn. n.20 on hyvä luku sanoa :-( Toki vois olla paljon enemmäkin mut ku mie raukka olin niin mamo pitkälle päälle parikymppiseksi asti että kakat meinas tulla housuihin jos joku muija edes vilkas samaan suuntaa selvinpäin :-( Luojan kiitos yhdellä riitti sen verran innostusta asiaa että sai sentään korkattua meikäläisen ajoissa,vähän ois vituttanu olla parikymppinen poika :-)

• nooo

ikää 25, n, ja seksiä neljän kanssa.

• nimetön

Todellakin. Eikö ihmisillä ole mitään muuta elämässä kuin seksi? Jotkut laskevat jopa seksikertojaan päästäkseen ennätysten haltijoiksi. Entäs jos kyky menee, niinkuin se varmasti jossain vaiheessa menee? Mitä jää jäjelle?

• jäävät

Entäs sinulla?

• annabelle

Ja tällaisia miehiä tuolla kadulla tulee vastaan...*yöks*

• kanssa..

..joista n.puolet miehiä, puolet naisia
      ja kumpi olen itse..?

...nainenhan minä :)

• Kreegah

1 ja sekin oli itseasiassa liikaa. Seuraavia en taida hankkia. Pelkkää riesaa ja kärsimystä.

• lutka___

ikä 25 v.

ette usko vai...

No on tullu ihan ilmoituksen kanssa kaupusteltuu tuota piirakkaa...

• ninoska

N30 partneria on ollut ja ikä oli 22...:) Viimesen parin vuoden aikana tullut kuvaan myös naiset, namskis!
        Ja olen 4 rinsessan äippä ja ihan tasapainoinen aikuinen.. Ja seksuaaliseti aktiivinen, mitäs pahaa siinä on????

• hoitaa helposti

10 asiakasta illassa... *10v*365pv=36 500! Siinä sulle tavoite.

• Ostaja M24

Missä oot kaupannu? Tai miten suhun sais yhteyttä?
        Ostaisin illan erittäin mielelläni.. Saisit olla mun eka maksullinen :O)

• jepp+

10:s tuli täyteen kesällä -05... aika hyvä saavutus näinkin rumalle miehelle... ikää 34

• Tosi Mies

Kyllä taitaa miehen alku olla aika lapsen tasolla vielä,kun pitää laskea panojen määrää naiset kyllä arvostavat enemmän laatua kun määrää
      ,mutta montako orgasmia olet tuottanut naiselle,pahoin pelkään että ne on joutanut hoitamaan sen itse,sun panon jälkeen.

• --Nainen--

En kyllä muista edes kaikkia nuoruudenaikaisia yhden yön erehdyksiä tms. sattumuksia. Sanoisin, että suunnilleen ehkä 35 nykyään, en jaksa ihan tarkkaan laskea ja muistella. Muutama tapaus ehkä siinä rajalla, en tiedä ottaako mukaan laskuihin vai ei eli en ota. Ikää runsaat 30 v.

• Jepjep

9kpl naisia, vain yksi yhdenyön nussukka, loput pitempiä suhteita, tapailuja yms. mies, ikä 27.

• miksi ?

Miksi ihmeessä lasket panojasi ?
      Itse en laske, joten en voi vastata kysymykseesi joka on aika hassu. Yleensä miehet jotka laskevat panoja, ovat alasarjaa, jotenkin teinejä...

• Tuleva Gigolo

Minä ja kaverini, jonka kanssa kisa on tänä vuonna käynnissä, pyrimme aina myös valokuvaamaan muijan.

Kiva myöhemmin katsella kokoelmaa.

• juippi
        Tuleva Gigolo kirjoitti:

Minä ja kaverini, jonka kanssa kisa on tänä vuonna käynnissä, pyrimme aina myös valokuvaamaan muijan.

Kiva myöhemmin katsella kokoelmaa.

No olisko ne "muijat" aina mahtuneet edes linssiin leveys suunnassa? =)

• HUHHHUHH

Tiedän, mistä nää syntyy, mutta missä nää kasvaa?
      Voi kiesus, että voi ihminen olla nolla.

• halvsula

Jos saan heittää bensaa tuleen niin kysyisin puolestani, kuinka monen eri kansallisuuden kanssa olette maanneet. eräs ystäväni ehdotti huumorimielessä ns. kansallisuuslistan keräämistä kun minulla sattumalta viime kesänä oli suhde yhden puolalaisen ja sitten yhden italialaisen kanssa. vaikka en suomesta tuolloin poistunut.

lisään tähän tämänhetkisen kansallisuuslistani kronoligisessa järjestyksessä. haluasin huomauttaa, etten tietoisesti ole tämän tason multikulterellisuuteen mitenkään erityisisti hakeutunut. jos se on kohtaloni niin mihinkähän tässä vielä joudutaan.

suomi, puola, italia, latvia, ruotsi, georgia

--halvsula 19v.

• Hahhaa

Moi, naispuoleinen oon, kohta 20. Panoja takana noin 15, nyt ollut 1,2 vuotta onnellisesti avoliitossa (ja todella onnellinen).

Kaikki kansallisuudet:

*suomalainen
        *norjalainen
        *venäläinen
        *italialainen
        *tsekkoslovakialainen (ei erotellut näitä)
        *valkovenäläinen
        *saksalainen
        *tansanialainen

Suomessa olen kaikkia pannut ^__^

Epävarmoille miehille ja naisille vielä sellaista viestiä, että mitään en kadu. Ei naista/miestä panoihin katsominen. Itse välttelisin kumppaneina sellaisia, jotka eivät sinkkuaikanaan osaa ottaa iloa irti vaan pelkäävät muiden arvostelua. Sitten suhteeseen, naimisiin, lapsia ja kolmikymppisenä "eksytään" vieraisiin sänkyihin (yksi mahdollinen kauhuskenaario).

Ihmetyttää muutenkin, miksi seksiin pakonomaisesti yhdistetään suuria tunteita. Joillekin ei vaan käy päähän, että penetraatiossa liitetään yhteen vain sukuelimet, ei koko ihmisyyttä, luonnetta, tunteita ja sielunelämää. Hetken verran mela on mekossa piilossa tai karjun komeetta toisen karjun korvassa tms. viisaasti ja kypsästi ilmaistuna.

Tällainen toiminta sitten loukkaa ihmisyyttä, miehuutta, naiseutta tai kummin koiran vauvan kaimaa. Mitä vittua?! Pelkkää kristillistä hapatusta...

• naishenkilö
        Hahhaa kirjoitti:

Moi, naispuoleinen oon, kohta 20. Panoja takana noin 15, nyt ollut 1,2 vuotta onnellisesti avoliitossa (ja todella onnellinen).

Kaikki kansallisuudet:

*suomalainen
        *norjalainen
        *venäläinen
        *italialainen
        *tsekkoslovakialainen (ei erotellut näitä)
        *valkovenäläinen
        *saksalainen
        *tansanialainen

Suomessa olen kaikkia pannut ^__^

Epävarmoille miehille ja naisille vielä sellaista viestiä, että mitään en kadu. Ei naista/miestä panoihin katsominen. Itse välttelisin kumppaneina sellaisia, jotka eivät sinkkuaikanaan osaa ottaa iloa irti vaan pelkäävät muiden arvostelua. Sitten suhteeseen, naimisiin, lapsia ja kolmikymppisenä "eksytään" vieraisiin sänkyihin (yksi mahdollinen kauhuskenaario).

Ihmetyttää muutenkin, miksi seksiin pakonomaisesti yhdistetään suuria tunteita. Joillekin ei vaan käy päähän, että penetraatiossa liitetään yhteen vain sukuelimet, ei koko ihmisyyttä, luonnetta, tunteita ja sielunelämää. Hetken verran mela on mekossa piilossa tai karjun komeetta toisen karjun korvassa tms. viisaasti ja kypsästi ilmaistuna.

Tällainen toiminta sitten loukkaa ihmisyyttä, miehuutta, naiseutta tai kummin koiran vauvan kaimaa. Mitä vittua?! Pelkkää kristillistä hapatusta...

Suomalainen
        Ruotsalainen
        Venäläinen
        Hollantilainen
        Tanskalainen
        Espanjalainen
        Englantilainen
        Irlantilainen
        Malesian intialainen
        Somalialainen
        Etiopialainen
        Sudanilainen
        Gambialainen
        Ghanalainen
        Senegalilainen
        Sierra Leonelainen
        Irakilainen
        Syyrialainen
        Turkkilainen
        Egyptiläinen

Niin ja saattaapi olla vielä jotain mitä en muista.

• Nainen22

Taitaa alkaa olemaan 40 miestä.. Naisia 5..
      Mitäpä tuota seksistä kieltäytymään jos itseä panettaa..

• Typy22vee

Kakskymmentä. Toki joukossa on muutama jonka olisin jättänyt kokematta :) Voipi olla että jää tähän, mutta jos nyt kohtalo vie miehen, niin...

• naine28

Liikaa miehiä on takana , en halua laskea, enkä muistellakkaan menneitä...
      Ja taas sinkkuna, pakkohan se on välillä saada. Nykyään kyllä käytän mielummin vakipanoa, kun yhden illan hoitoja...
      Seksi on vähän sellainen juttu että ilmankaan ei voi olla. Ylpeä en kylläkään menneisyydestäni ole.

• Matteus

seurustella sellaisen naisen kanssa jota monet on vaan pitäneet käyttöhyödykkeenä..

• naishenkilö

Sellaisen joka on pitänyt itse monia käyttöhyödykkeinä? ;)

• Sama
        naishenkilö kirjoitti:

on niin kylmäluontoinen ihminen etten kiinostu alkuunkaan...

• naishenkilö
        Sama kirjoitti:

on niin kylmäluontoinen ihminen etten kiinostu alkuunkaan...

Sellainenhan on viettien varassa toimiva ihminen, jolla on täysin terveet seksuaaliset tarpeet ja uskallusta niitä toteuttaa...

Siitä mielestäni on syytä olla kateellinen, sillä yleensä muutkin sen huomaavat ja vientiä riittää.

Kyllä ihmisilläkin vaistot on. Toisilla pedon ja toisilla lampaan ;)

• vieteistä
        naishenkilö kirjoitti:

Sellainenhan on viettien varassa toimiva ihminen, jolla on täysin terveet seksuaaliset tarpeet ja uskallusta niitä toteuttaa...

Siitä mielestäni on syytä olla kateellinen, sillä yleensä muutkin sen huomaavat ja vientiä riittää.

Kyllä ihmisilläkin vaistot on. Toisilla pedon ja toisilla lampaan ;)

vietit/vaistot ja tunteet on ihan eri asioita..esim. monilla psykopaattimurhaajilla on varsin suuret(tosin sairaalloiset) seksihalut, mutta toisaalta ovat kyvyttömiä tuntemaan mitään inhimillistä(paitsi vihaa ja itsekkyyttä)...eli pysyn kannassani. Jatkoja silti.

• naishenkilö
        vieteistä kirjoitti:

vietit/vaistot ja tunteet on ihan eri asioita..esim. monilla psykopaattimurhaajilla on varsin suuret(tosin sairaalloiset) seksihalut, mutta toisaalta ovat kyvyttömiä tuntemaan mitään inhimillistä(paitsi vihaa ja itsekkyyttä)...eli pysyn kannassani. Jatkoja silti.

Monihan niistäkin on varsin karismaattinen persoona, eikö ;)

Kyllä niilläkin ottajia löytyy... Uskot tai et, mutta varmasti enemmän kuin monella muulla.

• Sama
        naishenkilö kirjoitti:

Monihan niistäkin on varsin karismaattinen persoona, eikö ;)

Kyllä niilläkin ottajia löytyy... Uskot tai et, mutta varmasti enemmän kuin monella muulla.

Luulin että puhuttiin tunteista...joo, kyllä pinnallisilla ihmisillä on taipumusta olla usein hyvinkin karismaattisia ja sliipattuja tavalla tai toisella...mutta eivät ole kovinkaan rakastettavia ihmisiä..

• Kunnollinen Mies 26v
        naishenkilö kirjoitti:

Hyvä naishenkilö, kertoisitko miksi naiset yleensä juuri tuppaavat haluamaan miehen joka on näitä käyttöhyödykkeitä hyödyntänyt oikein urakalla.. Omasta nuoruudestani muistan, että jätkät halusivat seksiä mahd. monen naisen kanssa juuri siksi että parhaimpien naisien suosioon pääseminen edellytti kokemusta.. Tätä en ymmärrä.. Mielestäni asia on pitkälti naisten vallassa, mutta kukapa nainen nyt kokemattomia miehiä haluaisi? Mutta en tiedä miestä kenelle ei vähän kokenut nainen kelpaisi..

• sama naishenkilö
        Kunnollinen Mies 26v kirjoitti:

Hyvä naishenkilö, kertoisitko miksi naiset yleensä juuri tuppaavat haluamaan miehen joka on näitä käyttöhyödykkeitä hyödyntänyt oikein urakalla.. Omasta nuoruudestani muistan, että jätkät halusivat seksiä mahd. monen naisen kanssa juuri siksi että parhaimpien naisien suosioon pääseminen edellytti kokemusta.. Tätä en ymmärrä.. Mielestäni asia on pitkälti naisten vallassa, mutta kukapa nainen nyt kokemattomia miehiä haluaisi? Mutta en tiedä miestä kenelle ei vähän kokenut nainen kelpaisi..

"Inhottavaa
        Kirjoittanut: Matteus 10.2.2006 klo 14.26

seurustella sellaisen naisen kanssa jota monet on vaan pitäneet käyttöhyödykkeenä.."

Siis tähänhän minä vastasin vastakysymyksellä: Entäs jos nainen ei olekaan se onneton hyväksikäytetty rassukka vaan vain elämäänsä omalla tavallaan elänyt?

Onko nainen silloinkin yhtä inhottava kuin hyväksikäytetty nainen? Vai ehkä pelottava?

Niin ja minä en kyllä katso sitä pahalla, että miehellä on ollut paljon naisia, mutta koen sen kyllä uhkana. Tälläiset miehet on kerta kaikkiaan pakko pyrkiä voittamaan henkisesti, jottei itse tulisi hyväksikäytetyksi. Valitettavasti. Tosin sekin on itselleni houkute ja haaste. Loput voit lukea ylempää samasta ketjusta.

• kerta olet saanut

anaaliin. Onnea sulle! :D

• Mies 33v

Seksikumpaineita on elämäni aikana ollut vain yksi.

Lukema ei tietenkään ole suuri, kun varrataan lukemia, mitä muut ovat täällä esittäneet.

En ollut harrastanut yhden yön seikkailuja ennen ensimmäisen seurustelusuhteeni aloittamista, ja tämä ensimmäinen suhde jatkuu edellenkin. En ole ryhtynyt pettämään puolisoani, joten seksikumppaneiden määrä on jäänyt yhteen.

• nil

Nolla.

• miksi...
        nil kirjoitti:

Nolla.

zero

• N31 v

Niin, planeetan vähäisimmät seksikokemukset tällä iällä? Aloitin parisuhteeni nuorena. Nyt olen sinkku, mutta vielä ei ole sellaista miestä vastaan tullut, jonka kanssa olisin ryhtynyt hommiin (kynnys on v....n korkea).

• ei me pitäis kerätä
        N31 v kirjoitti:

Niin, planeetan vähäisimmät seksikokemukset tällä iällä? Aloitin parisuhteeni nuorena. Nyt olen sinkku, mutta vielä ei ole sellaista miestä vastaan tullut, jonka kanssa olisin ryhtynyt hommiin (kynnys on v....n korkea).

ihmisiä, naista kuin miestä. Olen itse 32 mies ja ei ole ollut monta eri naisia kanssa, 3 ja sen saa riittää. t. sinkku

• menevä kikkolo....
        ei me pitäis kerätä kirjoitti:

ihmisiä, naista kuin miestä. Olen itse 32 mies ja ei ole ollut monta eri naisia kanssa, 3 ja sen saa riittää. t. sinkku

Vakavasti.
        Voitte olla myös huumori linjalla osittain kaverisi kanssa kun tuollaisia vetoja lyötte,mutta jos olette todella tosissaan tässä pieni varoituksen sana.
        Siinä menee loppu elämänne tunne elämä paskaksi,maailmankatsomus kieroutuu niin ettet voi enää itsellesi mitään vaikka haluaisitkin!!

Minulla oli haave olla 100 naisen kanssa nuorena miehenä,se oli joku klisee jostain leffasta joka jäi mieleeni.
        Parikymppisenä tapasin seurustella vakavasti,mutta kun muija jätti meni uskoni naisiin täysin.
        Kuljin ravintoloissa joka ilta,viikossa en montakaan yötä nukkunut yksin,aina oli joku daami yöseurana.
        Vuoden päästä meni laskut jo sekaisin,eikä oikeastaan ollut syytä edes laskea mitään,kaikki menetti merkityksensä,se oli elämää.
        26v.aloitin toisen vakavamman suhteen,mutten voinut sille mitään että se aiempi elämä maistui niin hyvälle,olisin halunnut olla uskollinen mutta en tiedä mikä perkele poltteli jalkojeni alla,baariin oli päästävä.
        Suhde kesti 9vuotta.
        Alkoi taas sama rumba ilman esteitä,kun ei ollut muija kyttäämässä.
        Ihmettelin mikä piru minussa vetää noita naisia puoleensa,kun en ole mikään komeakaan.

Onneksi tapasin naisen,ja aloitin suhteen jossa olen yrittänyt olla kunnolla,en mene yksin baariin enkä kaljalle.
        Onneksi ikää on jo 40v. ettei minusta kukaan enää kiinnostuisikaan.

Naisia on siis ollut enemmän kun tohtori määrää.
        Mutta hauskinta siinä on ollut ,että on vaan neljän naisen kanssa ollut kivaa seksiä.
        Katso totuus on että jos kemia ei toimi,niin ei se toimi.
        Unohda vetosi ja hanki elämä.

• menevä kikkolo....,
        menevä kikkolo.... kirjoitti:

Vakavasti.
        Voitte olla myös huumori linjalla osittain kaverisi kanssa kun tuollaisia vetoja lyötte,mutta jos olette todella tosissaan tässä pieni varoituksen sana.
        Siinä menee loppu elämänne tunne elämä paskaksi,maailmankatsomus kieroutuu niin ettet voi enää itsellesi mitään vaikka haluaisitkin!!

Minulla oli haave olla 100 naisen kanssa nuorena miehenä,se oli joku klisee jostain leffasta joka jäi mieleeni.
        Parikymppisenä tapasin seurustella vakavasti,mutta kun muija jätti meni uskoni naisiin täysin.
        Kuljin ravintoloissa joka ilta,viikossa en montakaan yötä nukkunut yksin,aina oli joku daami yöseurana.
        Vuoden päästä meni laskut jo sekaisin,eikä oikeastaan ollut syytä edes laskea mitään,kaikki menetti merkityksensä,se oli elämää.
        26v.aloitin toisen vakavamman suhteen,mutten voinut sille mitään että se aiempi elämä maistui niin hyvälle,olisin halunnut olla uskollinen mutta en tiedä mikä perkele poltteli jalkojeni alla,baariin oli päästävä.
        Suhde kesti 9vuotta.
        Ihmettelin mikä piru minussa vetää noita naisia puoleensa,kun en ole mikään komeakaan.

Onneksi tapasin naisen,ja aloitin suhteen jossa olen yrittänyt olla kunnolla,en mene yksin baariin enkä kaljalle.

Mutta hauskinta siinä on ollut ,että on vaan neljän naisen kanssa ollut kivaa seksiä.

Kaiken jälkeen totuus vielä.
        Kuten laulussa sanotaan"minä luulin vievän,mutta nainen veikin minut" pitää paikkaansa.

Eli kuka se lopulta saa??

• juuri mitä
        menevä kikkolo...., kirjoitti:

Kaiken jälkeen totuus vielä.
        Kuten laulussa sanotaan"minä luulin vievän,mutta nainen veikin minut" pitää paikkaansa.

Eli kuka se lopulta saa??

minäkin ajattele. Että se on nainen joka saa. Hän päättää aiankin.

• nyt.
        menevä kikkolo.... kirjoitti:

Vakavasti.

Suhde kesti 9vuotta.

Paitsi mun työttömyys. Mutta näin se on kun ei ole kunnon koulutettu. Vain ammattikoulu, huonot paperit sieltä, väärä ala liian paljon matiikka, pää ei kestää. Muuten mun elämä on hyvä. Miks suhteita riittää mulle jo? Se on siksi että en halua enää jakaa mun elämää jonkun muun kanssa sen jälken että tulin jätetty. En luota ketään enää. Mies 32

• JoZZu

Itselle on tähän mennessä kertyny ehkä n. 20-25 ja ikää on 19 vuotta... Tosin viimeisen vuoden ajan olen seurustellut maailman ihanimman miehen kanssa =)

• kerääminen tää on

ei ihmisiaä pitäis kerätä naiset kun miehet. itse kerään pienoismalleja ja junia. ja sillä sipuli. En tulee kertomaan kuinka monta tai vähän naisia olen maannut kanssa. Se ei kuuluu kenellekään ja teidän juttuja ei nekin kuuluu kenellekään paitsi teillä itse. Mitä se on nykymaailman kanssa on että ihminen täytyy korontaa itsetunto kehumaan kuinka monta olen nussinnut kanssa? Häh?

• N 24 vee

Kun oman kanssa menee hyvin ei ole ollut tarvetta enempään. Aloitin seurustelun 19 vee. Eikä muita suhteita ole ollut.

• ...

...

• ollut

kolmen miehen kanssa, ja olen 25v nainen. Noistakin kahta hieman kadun... mutta toisaalta olisin myös ehkä katunut, jos en olisi ollut heidän kanssaan.
      Sanottakoon vielä, että nämä kaikki olen tavannut ulkomailla asuessani, eli suomalaisen kanssa en ole koskaan ollut.

• Mies39

Ihan mielenkiinnosta kysyn sitä miten espanjassa asuva tuttusi on päätynyt tuohon lukuun? Pitääkä hän kirjaa jokaisesta "kaadostaan" vai onko hänellä vain tosi hyvä muisti?

• Hyyyyvä

muisti, tai tosi hyvä mielikuvitus, älä uskoo mitä sun kaveri sanoo. Hän on varman ei harrastanut erittäin paljon irtosuhteitta.

• k-w

oon 42 ja oon ollu varmaan noin 2000 naisen kaa, en silti haluu olla mikään v...n gigolo. eikä se määrä vaa laatu. onnee sulleki

• m-L_1495

..hyvinki pitkälle olla, määrä se on mikä ratkasee eikä laatu.

23v ikää ja 21 naista, ei miehiä. Poikuus meni 17v silloisen tyttöystävän kanssa.
        Kertokaahan alan spesialistit mitä tarkottaa huono seksi, mite se määritellään??

• naishenkilö
        m-L_1495 kirjoitti:

23v ikää ja 21 naista, ei miehiä. Poikuus meni 17v silloisen tyttöystävän kanssa.
        Kertokaahan alan spesialistit mitä tarkottaa huono seksi, mite se määritellään??

Huono seksi lätsähtää ennen aikojaan, tunnon tai tunteiden puutteessa. Huono seksi on siis turhanpäiväistä jyystämistä, joka parhaimmillaan ei tunnu missään ja pahimmillaan tuntuu jyystämiseltä. Saattaapi tehdä jopa kipeää.

n25v, n.200? miestä n.20? eri kansallisuutta. Neitsyys meni 15-vuotiaana, kröhm, kännissä, yhden yön suhteessa, asiasta mitään mainitsematta. Tulipa siinä kokeiltua ne vaihtoehdotkin... ja vähän muuta.

• Mr Professor?
        m-L_1495 kirjoitti:

Se on varmaan sellasta mistä ei nauti, ei henkisesti eikä fyysisesti:)

Vai mitä mieltä ite oot?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe