miten vanhemman

näköiseksi

olen 25 ja lyhyt. kaikki luulee tosi nuoreksi ja luulen sen johtuvat pituuden ja vaatteiden yhtälöstä..
eli minkälaiset vaatteet olisi mun ikäselle sopivat ja saattaisivat vanhentaa?

6

1222

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinnun

      Olen itse lyhyt, lkääkin on siunaantunut jo 58v.
      Miks haluat näyttää vanhenmalta, ole onnelinen, että olet nuoren näköinen, pidä huoli painosta,niin olet vielä tässäkin iässä nuorekas, minun leppari vaatteet on farkut, neuleet, mutta kun lähden viihteelle, laitan ruskean samettijakun, lyhyt malli, ruskeat housut vajaamittaiset, ja saapikkat, toppi alle. Enpä tiedä mitä muut ajattelee, mutta itse viihdyn näissä vaatteissa.. Hymyile, katso silmiin ja nauti nuoruudesta, käytä nuorekkaita vaatteita, älä missään nimessä ala oleen vanhan näköinen, itsevarma käytös tekee sinusta kypsän, ei vaatteet...ja muista hymy..

      • ole noin

        yksinkertaista. toki tahdon olla vanhanakin nuorekas enkä sillee vanhentua ennenaikaisesti.

        mutta ei se aina ole hauskaa kun ei oteta vakavasti kun luullaan niin nuoreksi. esim. työssä ja tutustuessa uusiin ihmiseen tulee ongelmia.


      • pieni muttei nuori
        ole noin kirjoitti:

        yksinkertaista. toki tahdon olla vanhanakin nuorekas enkä sillee vanhentua ennenaikaisesti.

        mutta ei se aina ole hauskaa kun ei oteta vakavasti kun luullaan niin nuoreksi. esim. työssä ja tutustuessa uusiin ihmiseen tulee ongelmia.

        Ymmärrän ongelmasi. Itse olen nimittäin 27-vuotias ja monet arvaavat ikäni n. 18-vuotiaaksi. Olen pieni (lyhyt ja hoikka) ja kasvoiltanikin nuoren näköinen. Lempivaatteitani ovat farkut ja neuleet. Farkut ovat onlyn tai veromodan, muualta kun ei sopivia ole löytynyt.

        Työhaastatteluissa on yllätytty eniten, kun sinne odotetaan aikuisen näköistä naista, ja eteen ilmaantuukin tällainen pieni ja nuoren näköinen "teini". Koen tämän kyllä todelliseksi ongelmaksi. Pitää varmaan alkaa pukeutumaan jakkupukuihin, josko joku edes silloin ottaisi tosissaan.


      • todella...
        pieni muttei nuori kirjoitti:

        Ymmärrän ongelmasi. Itse olen nimittäin 27-vuotias ja monet arvaavat ikäni n. 18-vuotiaaksi. Olen pieni (lyhyt ja hoikka) ja kasvoiltanikin nuoren näköinen. Lempivaatteitani ovat farkut ja neuleet. Farkut ovat onlyn tai veromodan, muualta kun ei sopivia ole löytynyt.

        Työhaastatteluissa on yllätytty eniten, kun sinne odotetaan aikuisen näköistä naista, ja eteen ilmaantuukin tällainen pieni ja nuoren näköinen "teini". Koen tämän kyllä todelliseksi ongelmaksi. Pitää varmaan alkaa pukeutumaan jakkupukuihin, josko joku edes silloin ottaisi tosissaan.

        Ihmiset ovat hölmöjä(?), ainakin vähäväkisissä maissa. Ei tuumaakaan periksi! Nainen on nainen on nainen. Voihan vaatteilla tietysti yrittää.


      • olen,
        pieni muttei nuori kirjoitti:

        Ymmärrän ongelmasi. Itse olen nimittäin 27-vuotias ja monet arvaavat ikäni n. 18-vuotiaaksi. Olen pieni (lyhyt ja hoikka) ja kasvoiltanikin nuoren näköinen. Lempivaatteitani ovat farkut ja neuleet. Farkut ovat onlyn tai veromodan, muualta kun ei sopivia ole löytynyt.

        Työhaastatteluissa on yllätytty eniten, kun sinne odotetaan aikuisen näköistä naista, ja eteen ilmaantuukin tällainen pieni ja nuoren näköinen "teini". Koen tämän kyllä todelliseksi ongelmaksi. Pitää varmaan alkaa pukeutumaan jakkupukuihin, josko joku edes silloin ottaisi tosissaan.

        38 vuotias ja minut luullaan lähes aina noin kymmenen vuotta nuoremmaksi. Näin on aina ollut, siis koko aikuisiän ja olen aina pitänyt sen positiivisena asiana. Kyllä se vanhuus vielä eteen tulee...


    • "olisit onnellinen"

      Sillä nuorelta näyttäminen ei aina ole siunaus, varsinkin työelämässä joutuu usein "todistamaan". Minä olen 28-vuotias ja joudun usein todistamaan ikäni (viimeksi perjantaina kun ostin pullon viiniä). Pukeudun usein farkkuihin, huppariin ja tennareihin ja kieltämättä näytän usein Onlyn mallinukelta, heh heh (sitäpaitsi minulla on lävistys kasvoissa). Toisaalta työni vaatii siistimpää pukeutumista ja kun minulla on siistit korkokengät, puku, enemmän meikkiä, pitkä takki ja rillit päässä, ei kukaan luule teiniksi.

      Sanoisin, että jakut ja puvut ylipäätään tuovat uskottavuutta, silmälaseista tulee vuosia lisää ja meikki tekee paljon. Hiukset kiinni siistisi on aina aikuisempaa kuin sotkuinen pehko tai saparot. Olen aika pienikokoinen ja aikuisempia vaatteita on sen takia vaikea löytää, mutta ei se mahdotonta ole. Henkasta ja Maukasta löytää pieniä jakkuja, ja Aleksi13:ssa on hyviä ja pieniä Mexxin jakkupukuja. Minulla pari siistimpää pitkää takkia, jotka ovat peräisin stockmannilta. Jakkuja voi yhdistää farkkuihin ja t-paitoihin, jos ei halua olla liian virallinen.

      Jos sinulla ei ole työpaikalla uskottavuusongelmaa niin sanoisin, että ole vain oma itsesi välittämättä muista. Minä aina ennen kiusaannuin suunnattomasti jos alkon kassa kysyi paperit, mutta en enää. Jos muita jonossa hymyilyttää, niin suotakoon se heille. Minä kuitenkin itse tiedän, että olen 28 (valitettavasti, heh).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe