Koska tuska loppuu?

Simppu-x

Hei, Miesystäväni jätti minut yllättäen 5 vuoden yhteiselon jälkeen ja olen aivan surun murtama. Olen kohta 30 vuotias ja olisin halunnut pian jo lapsia. Mieletäni painaa se, että ehdiskö enään tapaamaan toista miestä ja saamaan lapsia ennen kun olen liian vanha? Olisi kiva kuulla kokemuksianne samanlaisen kohtalon kärsineiltä. Kauanko on mennyt aikaa, ennenkun olette löytäneet uuden rakkauden. Ja onko jo tämän ikäisenä vaikempaa aloittaa seurustelu uudestaan. Tuntuu, että kaikki hyvät miehet ovat jo tämä ikäisenä naimisissa.

5

1145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki hyvät

naiset on jo varattuna. t. sinkku mies

• pettynyt

juuri hyvä nainen...meil oli tosin vain kolmen vuoden suhde, joka päättyi sitten siihen että mies petti. Nyt on itellä semmoinen olo, ettei varmaan ikinä pysty luottamaan kehenkään. Olin todella tosissani tämän miehen kanssa. Itse olin täysin uskollinen jne. Nyt on semmoinen olo etten taida kyllä enää ottaa mitään niin vakavasti, kun kerta ei kukaan muukaan ota.

• pettynyt

..noin vuosi että pääsee exän yli...siis silleen ettei haikaile enää sen perään.

• J :(

Löytyy kyllä! Oma nainen jätti 5-vuoden seurustelun jälkeen. Ikääkin jo kertynyt kohta 28-v ja samat ongelmat löytyvät minulta. Tuntuu tosiaankin että kaikki HYVÄT naiset on varattu. En ole päässyt yli ja tuntuu että en pääsekkään. Ei helpota yhtään vaikka kuinka yrittää selvitä asian yli. Mutta lohduttavaa kuulla että vuodessa selviää. Jos siinä vaiheessa olen vielä olemassa (jossain pöpilässä, nuppi seonnut lopullisesti tähän tuskaan), luulen että siihen menee kyllä enempi aikaa.

• ei tässä ole hätää

älä huoli iästäsi. Pääset tähän ns. toiseen jakoon jossa riittää tällaisia hyviä miehiä jaettavaksi. Lakkaat vaan stressaamasta kaiken maailman biologisista tekijöistä niin everything goes smoothly.

Sure kuitenkin ensin tuskasi pois, muuten joutuu vaan pahaan kierteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4466
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      85
      4157
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3618
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3540
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      110
      2567
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2398
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2292
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2279
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2269
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2154
    Aihe