suomitytöllä on ulkonäköä kyllä vaikka muille jakaa, mutta luonne on ihan PERSEESTÄ. EPÄKOHTELIAITA OMAN EDUN TAVOITTELIJJOITA, sorry tytöt huono päivä!!! jatkuu varmasti eteenpäinkin tästä, ellette radikaalisti muuta tapojanne
suomitytön
25
2136
Vastaukset
- ,,,,,
on, jotkut ei. Kannattaa huolehtia pääasiassa siitä, ettei itse katkeroidu sillä sitten kun sellainen suomityttö tulee vastaan, joka ei sellainen ole, niin juoksee hän pian sinua pakoon kun huomaa asenteesi naisia kohtaan. Tsemppiä, huonoja päiviä sattuu itse kullekin.
- jakke
juuh mä olen liian kiltti olemaan sellainen kenellekkään olin sitte kuinka huonolla tuulella hyvänsä, en sano kellekkään pahasti vaikka olisi aihettakin. hymy irtoaa aina ja se ei aina tarkoita että olen isku hommissa. ei sillä mä ihastun helposti, ottaa vain pattiin niin paljon naisten itse keskeisyys. koitan painaa pahkaani enkä näytä sitä, mutta katkeroituu väkisin kieroluonteisten ihmisten kanssa.
- Ellimelli
jakke kirjoitti:
juuh mä olen liian kiltti olemaan sellainen kenellekkään olin sitte kuinka huonolla tuulella hyvänsä, en sano kellekkään pahasti vaikka olisi aihettakin. hymy irtoaa aina ja se ei aina tarkoita että olen isku hommissa. ei sillä mä ihastun helposti, ottaa vain pattiin niin paljon naisten itse keskeisyys. koitan painaa pahkaani enkä näytä sitä, mutta katkeroituu väkisin kieroluonteisten ihmisten kanssa.
Niinhän se on. Vika on AINA muissa. Itehän joka iikka on täydellinen.
- jakke
Ellimelli kirjoitti:
Niinhän se on. Vika on AINA muissa. Itehän joka iikka on täydellinen.
Sanoinko että olen täydellinen??? Lueppa uudestaan!!!täydellistä olekkaa, mutta jotain käytöstapoja vois olla naikkosillakin. vaikka se on se pankkitilin lukema millä suomityttö valikoi miehen, itse miehellä ei niin väliä tiedät itsekkin sen.
- Suomi poika
Suomitytöllä ei yleensä ole sitä ulkonäköä. Perse on siiderin lipittämisellä lihoitettu uskomattomiin mittoihin ja vaikka profiilissa lukeekin, että harrastaa kiihkeästi liikuntaa, niin todellisuudessa tämä tarkoittaa kerran puolessa vuodessa. Suomi tyttö on myös varsin lyhyt(alle 175cm) ja ruma ilman meikkiä. Sellainen on suomi tyttö!
- kuulla
täällä AINA PELKKÄÄ VITTUILUA JA NÄLVIMISTÄ!
ei täällä olekaan kuin ruikuttaja-miehiä näemmä..
vetäkää kaikessa rauhassa **teen. - Jylppy
suomalaisella naisella on oikeus poimia mansikat kakusta, vaikka ei itse mikään mansikka olisikaan.
- ei ei ei no no no
huomaa,että täällä on ainoostaan negatiivisia miehiä,jotka etsii syyllisiä muista omaan yksinoloonsa.
- jakke
Ja mitenkä miehistä tulee negatiivisiä TÄH? aivan sama tulos hakkaa vastauksia päivässä 1000 tai 0 kirjoita kauniisti tai rumasti kiihkeesti tai vain hei , tulos= vitun pyöree nolla! naikkoset ei vaivaudu vastaamaan sanallakaan vaan rankataan heti! näkemättä edes kuvaa juttelematta sanaakaan, mikä helvetti teitä vaivaa? naamakkain kun sattuu livenä naisen kuin naisen kanssa Naama on norsun vitulla ja nokka pystyssä, ei hymyn häivää! kyllä kovia olette suomipoikia arvostelemaan ja negatiivisesti, suomalainen mies on sitä ja tätä ja ihan täysi paska, aaa... mutta auta armias kun suomipoika arvostelee suomi tyttöä niin johan alkaa tulvia, että jos arvostelette meitä teidän täytyy myös kestää itseenne kohdistuva, VAI MITÄ!
harvoin tällaisia kirjoittelen olen hyvinkin kiltti mies mutta nyt vituttaa ja raskaasti,enkä tiedä kauan jatkuu. ja tuskin olen ainoa!
- JOO en suosittele
täällä vaan haukutaan.Tuttua.Onnneksi minulla ei ole profiilia,kun täällä on tällaisia negatiivisia miehiä.HYI!!
- ?????????
Jakke P ??
- jakke
todellakaan ole!
- .........!!
peiliin,vastaus löytyy sieltä.
- jakke
eikä mitään vikaa löytyny, ärsyttääkö? mieti sitä kuinka paljon meitä miehiä ärsyttää pakostakin tulee vittumieli. oisko sun syytä noudattaa tota ohjettas ihan ekana ittees?
- --------
jakke kirjoitti:
eikä mitään vikaa löytyny, ärsyttääkö? mieti sitä kuinka paljon meitä miehiä ärsyttää pakostakin tulee vittumieli. oisko sun syytä noudattaa tota ohjettas ihan ekana ittees?
asentees pelkästään *ittuilla ärsyttää.
Mulla on jo miesystävä(ja kaikki hyvin),en hae mitään seuraa täältä.
Hyvää jatkoa. - jakke
-------- kirjoitti:
asentees pelkästään *ittuilla ärsyttää.
Mulla on jo miesystävä(ja kaikki hyvin),en hae mitään seuraa täältä.
Hyvää jatkoa.Sitä saa mitä tilaa! enkä tollasta huoliskaa vaikka oisit viimenen nainen maan pääl, pidä ukkos kuosissa tasasee haukkumalla, jos et suoraan ukolles ni ainakin kavereille ystävilles, ni ei pääs unohtuu
- Nassse-täti
jakke kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa! enkä tollasta huoliskaa vaikka oisit viimenen nainen maan pääl, pidä ukkos kuosissa tasasee haukkumalla, jos et suoraan ukolles ni ainakin kavereille ystävilles, ni ei pääs unohtuu
onpas Jakke-setä nyt hyvin, hyvin vihainen.Mitenkäs sinuun saa yhteyttä, onko sulla profiili treffeissä? Joskos tämmönen siiderin lihottama täti ottais kontaktii. Pidän vihaisista nuorista miehistä, omituinenko?
- jakke ... setä
Nassse-täti kirjoitti:
onpas Jakke-setä nyt hyvin, hyvin vihainen.Mitenkäs sinuun saa yhteyttä, onko sulla profiili treffeissä? Joskos tämmönen siiderin lihottama täti ottais kontaktii. Pidän vihaisista nuorista miehistä, omituinenko?
no hui , ei oo profiileja kun ei niillä tee mittää, vitutuskäyrän suoristin olis paikallaan ! säkin todennäköisesti huijaat, kuten kaikki muutkin
- jormaala
Nassse-täti kirjoitti:
Heips.. mulle kelpais tommoinen siiderin lihottama, ja oon kans helkutin vihane :)) pistäs mulle yhteyksiä [email protected]
- Nassse-täti
jakke ... setä kirjoitti:
no hui , ei oo profiileja kun ei niillä tee mittää, vitutuskäyrän suoristin olis paikallaan ! säkin todennäköisesti huijaat, kuten kaikki muutkin
Huijasin, en ole siiderin lihottama, luin sen ilmaisun vaan jostain täältä mielipidesivuilta jossa joku suomi-poika pisti meitä naisia halvalla.
Mä jaksan lukea näitä mielipiteitä jatkuvasti kun nää on niin ihanan tosissaan. Olen sillä tavalla siis kieroutunut, että jaksan repiä huumoria tästä. Ota sinäkin Jakkeseni se asenne niin käyrät nousee välittömästi. - JUst..heheh
jakke kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa! enkä tollasta huoliskaa vaikka oisit viimenen nainen maan pääl, pidä ukkos kuosissa tasasee haukkumalla, jos et suoraan ukolles ni ainakin kavereille ystävilles, ni ei pääs unohtuu
OLET KATKEROITUNUT VANHA KÄÄPÄ!
MIKSI VITUSSA MINULLE VITTUILET??
EI IHME ETTÄ OLET PUUTTEESSA!! - samaa mieltä...
Nassse-täti kirjoitti:
Huijasin, en ole siiderin lihottama, luin sen ilmaisun vaan jostain täältä mielipidesivuilta jossa joku suomi-poika pisti meitä naisia halvalla.
Mä jaksan lukea näitä mielipiteitä jatkuvasti kun nää on niin ihanan tosissaan. Olen sillä tavalla siis kieroutunut, että jaksan repiä huumoria tästä. Ota sinäkin Jakkeseni se asenne niin käyrät nousee välittömästi.mäkin ihmettelen tuota vihamielisyyttä ihan ventovieraita kohtaan!!??Ihme-tiukka-nipo, ei uskois mieheksi?!
- eräs sivusta seuraaja
jakke kirjoitti:
inhottava mies tämä Jakke!
- jachka
...
- HEHHEHEHEHEH
HEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHE
HEHEHEHHEHEHE!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249