Oon tässä mielenkiintoisena seikkana pistäny merkille, että mun tuttava- ja kaveripiirissä löytyy lukuisia esimerkkejä pareista, joissa mies on himourheilullinen ja nainen sellainen satunnainen kuntoilija. Ja sellaisiakin pareja tiedän, joissa molemmat urheilee paljon ja treenaa esim. maratonille tai jotain. Mutta päinvastaisesta - siis että nainen ois innokas liikkuja ja mies sohvaperuna - en ole kuullutkaan... Sitten tällaisissa tapauksissa olen kuullut miehen sanovan, että "kun se ei ymmärrä mun treenejä ollenkaan, aina sama valitus" ja nainen nalkuttaa, että "taasko sä meet lenkille / salille jne.??" Oon vaan tässä miettinyt asiaa omalla kohdallani, että kun olen tämmöinen urheilijanainen (sopivissa määrin :), niin miksi mä en ikinä löydä niitä urheilijamiehiä??? Onko kaikki urheilulliset miehet jo varattu, vai mistä kiikastaa? Ja onko se miehille jotenkin ylitsepääsemätön asia, jos nainen harrastaa liikuntaa? Tai kokeeko mies sen jotenkin uhkaavana tms., esimerkiksi jos nainen jaksaa vaikka juosta / hiihtää 15 km ja mies ei jaksa? Oon mielessäni miettiny, että noinkohan se oikea mies löytyis helpommin jos lopettaisin liikkumisen ja lihottaisin itelleni muutaman mahamakkaran...? Enkä edes ole mikään anorektikko vaan tavallisen hoikka. Tosin tiedän etten moiseen muutokseen pysty, joten ehkä ainoaks vaihtoehdoks jää sitten olla yksin ja tallailla lenkkipolkuja ittekseen :(
Ihmetyttää
10
1131
Vastaukset
- tbr
etsii syytä jostain aivan muusta eikä suostu näkemään niitä todellisisa syitä miehettömyyteen.
kuten sanoit on urheilija pareja, joissa mies ja nainen treenaa..mikä mahdottomuus se siis ois sun kohdalla? lenkille siitä iskee niitä urheiljia miehiä!!!!!!!! ;D ei ne kotoa tuu hakee.. - Leenu
Minä olen elävä esimerkki siitä, että liikkuva nainen VOI löytää liikkuvan miehen ja tulla onnelliseksi! Yllättäen se tapahtui munkin elämässäni, oikeestaan just silloin kun sitä vähiten odotin.
Älä siis missään tapauksessa menetä toivoasi tai ainakaan retkahda pois siitä mistä tykkäät, se on kauhea karhunpalvelus itselle.
Ole vaan rohkeesti oma itsesi ja pysy avoimena kohtaamisille. Sä kyllä tulet vielä törmäämään sellaseen mieheen, jonka kanssa sulla on paljon yhteistä kivaa.
Tsemppiä! - tytteli
Täältä löytyy päinvastainen tilanne. Itse entisenä kilpaurheilijana mielisin liikkumaan vieläkin päivittäin mutta mies mieluummin istuu sisällä televisiota tai tietokonetta tuijottaen. Mukaan ei tahdo. Jaksaa valitella vaivoista, jotka pienellä liikkumisella pysyisivät kurissa. Jaksaa marista, jos aikatauluja joutuu sovittelemaan treenien takia. Kaksi lenkkiä samana päivänä on jo ylitsepääsemätön ongelma, mitä ei halua ymmärtää, vaikkei muita menoja olisikaan. Ehkä siksikin olen itsekin alkanut "laiskistumaan", enkä juokse enää niin usein...:/ Uhkaavaksi minua tuskin kokee, vaikka kovakuntoisempi olenkin. Asennoituminen meillä liikkumiseen on vain niin erilainen.Pääsääntöisesti ei kuitenkaan haittaa, juoksentelen omineni, ja puuhaillaan muuten sitten yhdessä.
Lihomaan en sinua kehottaisi, urheilijatytön kropalla saat varmasti seuraa, jos vaan muuten natsaa. Hyvällä tuurilla saat liikkumattomastakin "koulutettua" lenkkikaverin:) Ja jos liikunnallisuus on tärkeää, niin liikutko yksin vai onko sinulla mahdollisuus osallistua johonkin yhteisharjoituksiin tms.? Sieltähän luulisi samanhenkistä seuraa löytyvän. - lötky-makkara
nimittäin hanki jokunen vyötärömakkara ja laita napapaita silleen että jenkkakahvat törröttää niin johan käy flaksi!
- Nisse
Itse nuorena ja urheilullisena miehenä pidän harjoitettua naisvartaloa suurimpana huomionkerääjänä. Jotta kiinnostuisin enemmän, on persoonankin säväytettävä, mutta mielestäni huono fyysinen kunto on jo osoitus selkärangattomuudesta.
Toisaalta naisilla on luonnostaan miehiä enemmän rasvaa kehossaan, ja jo sen takia erottuvien vatsalihasten vaatiminen naiselta on hieman liioittelua.(jota pidän miehillä hyväksyttävän tiukkuutena kriteerinä kesäaikaan)
mutta onnea vaan miehenhakuun. ps. Minua näkee Espoon laduilla näin talvisaikaan :). - urheilematon
Itse en urheile, mutta muuten harrastan varsin tiiviisti. Minusta olisi kovin ikävää, päätyä yhteen ihmisen kanssa, jolla ei olisi harrastuksia ja menoja. Itse kun en kuitenkaan ole valmis uhraamaan arrastuksiani ja intohimojani täydellisesti suhteen eteen. (sehän olisi minun itseni loppu itsenäni) Joten toivoisin, että sillä toisella osapuolellakin olisi menoja, jotta olisimme tasapuolisia, enkä tuntisi itseäni riittämättömäksi. Eli ei urheilu harrastus todellakaan käännä minua pois. Eri asia taas on miten tälläinen köntys sitten kelpaa aktiiviliikkujalle. Mielellänihän minä silti kuntoliikuntaa harrastelen, mutta ei se päälle näy, enkä varmasti urheilevan naisen perässä pysy.
- ......
Olen ehkä tavis urheilullinen. Harrastan liikuntaa n.4 kertaa viikossa ilman varsinaisia tavoitteita, ihan kuntoilu pohjalta. Minulle sopisi samantyylinen nainen. Pitää sanoa, että urheilullisen hoikka vartalo hivelee silmää.
Pitää kyllä sanoa, että en haluaisi kumppaniksi mitään huippu-urheilijaa (huom! huippu-urheilija on eri asia kuin kilpaurheilija) Olen sivusta seurannut sellaista elämää ja pitää sanoa, että kumppanina ihminen, jonka koko elämä pyörii urheilun ympärillä, olisi aika hankala. Jo se, että treenaa useita kertoja päivässä olisi ajankäytöllisesti aika sitovaa, harjoitusleireista puhumattakaan. - Roadrunner
Naisilla keskimäärin on enemmän valinnanvaraa seurustelukumppaninsa suhteen. Naiset arvostavat tai heillä on ainakin varaa arvostaa urheilullisuutta enemmän kumppanin valinnassa kuin mies. Jos toinen pariskunnasta harrastaa urheilua todella paljon ja toinen ei ollenkaan ja ei ole kiinnostunut urheilusta, niin hän kokee että miehen urheiluun käyttämä aika aikataulutuksineen, vaatteiden vaihtoinen, suihkuineen, siirtymisinä harjoituspaikalle ja itse treeniin käyttämä aika on pois heidän yhteisestä ajastaan tai mahdollisesti jostain tehtävästä jonka nainen kokisi hyödyllisemmäksi, jos esim. miehen siivousvuoro lyykkääntyy tai jää väliin.
Inhorealistina on pakko todeta, että en koe kuitenkaan kaikkia urheilullisia naisia läheskään tarpeeksi viehättäviksi, että voisi heistä sillä tapaa kiinnostua. Mutta lenkkeilyn kautta kuitenkin hoikkuus on varmempaa naisen kohdalla ja lisäksi olisi ainakin jo siinä yhteistä puhuttavaa. Olen tosin törmännyt naisiinkin, jotka jonkin verran harrastavat urheilua, mutta eivät ole penkkiurheilusta kovinkaan kiinnostuneita ja siitä ei ole oikein puheenaiheeksi.
Saattaisit kylläkin olla ihan tutustumisen arvoinen nainen! - naikkonen100
Että mä urheilen ja mies ei. Ja se on tyytyväinen siihen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474