soitit ja halusit miettimisaikaa sitoutumispelkosi takia. Minä lopetin suhteen koska tuntui siltä että odottaisin sinua turhaan. Rakastin ja rakastan vieläkin. Miksi taas eilen lähestyit minua tekstiviestillä ????
Mitä ihmettä päässäsi liikkuu. En saa selvää onko sinulla huono omatunto sydänsuruistani vai kaduttaako sinua tämä tilanne. Viestin voi käsittää niin monella tavalla. Kirjoitit myös ettei sinulla ollut kanttia soittaa mutta että minä voisin laittaa viestiä tai soittaa sinulle. En minä voi soittaa enää, koska katson etten tiedä mitä päässäsi liikkuu ihan oikeasti. Tuliko sinulle vain omantunnontuskia siitä että minulla on paha olla? Ehkä kaverisi kuitenkin kertoi sinulle minun itkeneen hänen läsnäollessaan viime viikonloppuna vaikka vannoi ettei kerro mitään. Olen pattitilanteessa, laitoin sinulle viestin jossa ilmoitin ettei minun pahastaolostani kannata huolta kantaa, se menee ohi ja muuta yhtä reipasta, vaikka sydämeni vuotaa verta koko ajan. Ja haluaisin sinut takaisin heti paikalla. Vaikeaa on tekstiviestin perusteella sanojasi tulkita. Itkettää se että et soita. Ja jos soitatkin niin itkettää jos vain pahoittelet mitä on tapahtunut ja yrität lohduttaa. Et sinä ole nyt "se" henkilö enää. Asemasi katosi sinä hetkenä kun soitit viime keskiviikkona. Ainoa mitä haluan oikeasti kuulla on se että rakastat ja haluat minua. Mitään ystävyysjuttua en todellakaan nyt kestä. Ehkä joskus myöhemmin. Surullista.
Tasan viikko sitten eilen klo 20.00
13
2312
Vastaukset
- Ritu
En ymmärtänyt tätä viestiä, mutta jos olet Tomi S. niin älä soita!!!
- Surullinen!!!
vaan ihan vaan surullinen nainen joka menetti viime viikolla sitoutumiskammoisen miehen.
- heti...
Miksi sanoit hänelle että selviät vaikka et selviä? Ole rehellinen tunteistasi hänelle, mitä menetät sillä? Olethan jo melkein hänet menettänyt. Ei sinun tarvitse häntä suojella. Go for it. Suojelemme toisia usein turhaan.
- sen virheen pari kertaa tehnyt
...sitoutumiskammoisen miehen, ole häneen yhteyksissä hetivälittömästi, mutta mikäli joskus jotain vielä haluat, pysy kovana! Kyllä routa porsaan kotiin ajaa.
- naamioiden takana
sen virheen pari kertaa tehnyt kirjoitti:
...sitoutumiskammoisen miehen, ole häneen yhteyksissä hetivälittömästi, mutta mikäli joskus jotain vielä haluat, pysy kovana! Kyllä routa porsaan kotiin ajaa.
voi voi, taas noita pelejä... eikö kukaan voisi rehellisesti ilmaista toiselle mitä tuntee? missä on tämän maailman aitous? voihan sitä sanoa, ja sitten antaa toisen olla. miksi näytellä toiselle että ihan ok, että otat aikaa. huh, mä en tule koskaan tekemään noin. sori, ehkä sitten vaadin myös toiselta jotain.
- Surullinen!!!
nöyryyttää itseäni. Enkä haluaisi tuottaa hänelle pahaa mieltä siitä että hän aiheutti sitä minulle. Lisäksi en näe mitään syytä keskustella hänen kanssaan jos hän ei ole muuttanut mieltään. Ja jos on muuttanut hänen on se kerrottava minulle itse. Jos jauhamme vain pahasta olostani huonon omantunnon kautta niin paha oloni vain lisääntyy. Ei sille voi tehdä mitään koska mies on siinä asemassa ettei voisi minua enää lohduttaa kuin yhdellä tavalla ja se on suhteen jatkaminen. Siksi se hänen pyyntönsä ,soittaa hänelle, tuntuu minusta idioottimaiselta, mitä ihmettä puhuisimme. Anteeksipyyntökin tuli jo tekstarin muodossa.
- Surullinen!!!
Surullinen!!! kirjoitti:
nöyryyttää itseäni. Enkä haluaisi tuottaa hänelle pahaa mieltä siitä että hän aiheutti sitä minulle. Lisäksi en näe mitään syytä keskustella hänen kanssaan jos hän ei ole muuttanut mieltään. Ja jos on muuttanut hänen on se kerrottava minulle itse. Jos jauhamme vain pahasta olostani huonon omantunnon kautta niin paha oloni vain lisääntyy. Ei sille voi tehdä mitään koska mies on siinä asemassa ettei voisi minua enää lohduttaa kuin yhdellä tavalla ja se on suhteen jatkaminen. Siksi se hänen pyyntönsä ,soittaa hänelle, tuntuu minusta idioottimaiselta, mitä ihmettä puhuisimme. Anteeksipyyntökin tuli jo tekstarin muodossa.
...
- heti...
Surullinen!!! kirjoitti:
Joskus rakkauden edessä on nöyrryttävä. Rakkaus odottaa jos toisella on vaikeaa. Halusiko hän miettimisaikaa suhteesta vai itselleen? Osasiko hän sanoa sen varmasti kuten tunsi? Uskon että mies ei tahdo aiheuttaa sinulle surua omilla suruillaan, mutta välittää sinusta koska laittaa viestiä.
Jos rakastat häntä, minusta teit virheen suhteen lopettamisella. Rakkaus on pitkämielinen ja odottaa, tukee, ei vaadi itselleen. Minusta oli virhe laittaa viesti ettei hänen tarvitse huolehtia sinun pahasta olostasi, hän saattaa ymmärtää sen niin että et välitä hänestä ja selviät pian tilanteesta.
Sitoutumiskammoisen kanssa tarvitaan kärsivällisyyttä, varsinkin jos kyse on todellisesta rakkaudesta.
Rakastatko häntä, käsi sydämelle? Jos vastaat kyllä, soita hänelle ja sano että olet valmis odottamaan jonkun aikaa ja keskustelemaan hänen kanssaan, koska sinä rakastat häntä. Mutta jos vastaat ei, anna hänen mennä ja tee se hänelle selväksi. Toisaalta voit jäädä nykyiseen tilanteeseesi. - Litukka
Surullinen!!! kirjoitti:
Olet kyllä Tomi S. ÄLÄ SOITA!!!
- en soita t. Tomi
Litukka kirjoitti:
Olet kyllä Tomi S. ÄLÄ SOITA!!!
....
- Surullinen!!!
heti... kirjoitti:
Joskus rakkauden edessä on nöyrryttävä. Rakkaus odottaa jos toisella on vaikeaa. Halusiko hän miettimisaikaa suhteesta vai itselleen? Osasiko hän sanoa sen varmasti kuten tunsi? Uskon että mies ei tahdo aiheuttaa sinulle surua omilla suruillaan, mutta välittää sinusta koska laittaa viestiä.
Jos rakastat häntä, minusta teit virheen suhteen lopettamisella. Rakkaus on pitkämielinen ja odottaa, tukee, ei vaadi itselleen. Minusta oli virhe laittaa viesti ettei hänen tarvitse huolehtia sinun pahasta olostasi, hän saattaa ymmärtää sen niin että et välitä hänestä ja selviät pian tilanteesta.
Sitoutumiskammoisen kanssa tarvitaan kärsivällisyyttä, varsinkin jos kyse on todellisesta rakkaudesta.
Rakastatko häntä, käsi sydämelle? Jos vastaat kyllä, soita hänelle ja sano että olet valmis odottamaan jonkun aikaa ja keskustelemaan hänen kanssaan, koska sinä rakastat häntä. Mutta jos vastaat ei, anna hänen mennä ja tee se hänelle selväksi. Toisaalta voit jäädä nykyiseen tilanteeseesi.Rakastan käsi sydämellä ja silti en voi soittaa. En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit miettimisaikaa suhteesta vai itselleen. Mitä tarkoitat noilla sanoilla? Hän halusi taukoa voidakseen ajatella pystyykö näin vakavaan parisuhteeseen jollaista ei hänen avioliittonsa loppumisen jälkeen kymmeneen vuoteen ole ollut. Minä olin ensimmäinen ja nyt kahdeksan kuukauden jälkeen alkoi ahdistaa. Siispä luulen että vastaus on molempiin kysymyksiin kyllä. Miettimisaikaa suhteesta sekä itselleen.
Sen ajan minkä aiheesta keskustelimme joka toinen lause oli se että hän tietää tekevänsä pahan virheen kun puhuu tällaisia ja sitten taas pyytää taukoa. Samalla hän toisteli rakastavansa ja sitä että ei halua satuttaa minua. Koska hän nyt epäröi se voi toistua jos hän ei punnitse pystyykö tähän, siksi siis tauko. Siis se tauko jota en hyväksynyt ja lopetin suhteen. Viikon päästä sitten tuli tekstari jossa pyysi anteeksi aiheuttamaansa pahaa oloa ja selitti ettei ole ollut kanttia soittaa, toivotti kaikkea hyvää ja antoi luvan soittaa ja kirjoittaa hänelle.
Voi olla että se oli minulta virhe laittaa vastaukseksi se reipas viesti mutta en halunnut sääliä koska en todellakaan ollut varma mitä ihmettä hän viestillään tarkoitti. Kyllä minusta hänellä pitäisi olla tunteeni selvillä ja se että olisin halunnut jatkaa, minä en vain halunnut jäädä odottelemaan josko mieli muuttuisi. Sanoin kyllä jo siinä alkutilanteessa että hän saa soittaa minulle jos kaduttaa. Ei ole soittanut koska ei tekstarin mukaan kuulemma ole kanttia riittänyt. Enhän tiedä eikö kantti riittänyt soittaa sitä anteeksipyyntöä minun pahastaolostani vai mihin se ei riittänyt.
Se että hän pyytää minua soittamaan tai tekstaamaan on ihan kreisiä koska en todellakaan voi anella häntä takaisin kun ei ole itse päätöstään minulle sanonut. Tiedän että lopetin seurustelun itse mutta alkusysäys tuli kuitenkin häneltä, en olisi ikinä halunnut luopua hänestä. Olen sellainen onneton tapaus etten pysty soittamaan tässä tilanteessa. Ehkä jos näemme sattumalta jossain ja joudumme puheisiin.
Kiitos sinulle kuitenkin, tekstissäsi on totuuden siemeniä ja tiedän että minun pitäisi yrittää muuttaa ajatusmaailmaani toiseen suuntaan eli myös näyttää se että kaipaan ja sydän on vereslihalla enkä peittäisi sitä typerään reippauteen. Sitä kyllä olen tehnyt ihan koko ajan joten voi tietysti olla ettei hänkään ei tarkkaan tiedä missä mennään minun puoleltani.
- EX Surullinen!!!
ja taitaa tulla kesä koska kultani soitti kuitenkin tänään ja halusi jatkaa kanssani.
- heti...
Onnea teille paljon. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869