Eli siis olen 32v nainen...Käyn töissä, urheilen, olen sosiaalinen, mukava ja avoin ihminen.Seurusteluja on takan, mutta sinkkuna vaan:( Törmään joko niin sanottuihin pelimiehiin tai juuri eronneisiin tai niihin, jotka eivät halua sitoutua. Ulkoisesti olen viehättävä usean mielestä.
Tässä on vaan alkanut miettiä, että koskahan sitä pääsis omaa perhettä perustamaan. Olen muuten tyytyväinen elämääni, työasiat rullaa, ystävyyssuhteet kunnossa ja olen suht sinut itsenikin kanssa. Mutta kyllä se vaan niinon, että omaa kultaa kainalossa kaipaa välillä ihan mielettömästi.
Baareissa ei jaksa enää hillua, sillä sieltä harvoin löytää tositarkoituksella seuraa. Tietenkin joskus tulee käytyä, mutta aika aikaansa kutakin. Olen huomannut, että tämä ongelma on monella monella muullakin, mutta silti. Mikä tässä nykyään on näin vaikeaa.
En edes aseta mitään lapsellisia pituusvaatimuksia saati muutakaan. Tietenkin sen, että toinen huolehtii itsestään kokonaisvaltaisesti eli pää ja kroppa suurin piirtein kunnossa ja elää elämäänsä eteenpäin pyrkien.
Elikkä, kertokaa mulle vielä, te muut sinnkusiskot ja veljet, miten te koette elämänne, kun haluaisitte jo sitoutua mutta ehdokasta ei vaan näy. Miten selviydytte ajoittaisesta yksinäisyydentunteesta??
Antakaa
12
1724
Vastaukset
- the zink
haaveilemalla...
- mullakaan
haaveilemalla...
- vaan
Vahingossa annoin 2 kommenttia, mutta viesti on siis yksioikoinen.
- hyvinki
vaan kirjoitti:
Vahingossa annoin 2 kommenttia, mutta viesti on siis yksioikoinen.
...välillä on niin pirun yksinäistä mutta välillä taas on ihan tyytyväinen sinkkuutensa.
- mies-sinkku
Hyvät harrastukset tuo sisältöä elämään. Onko sulla profiilia Suomi24 treffeissä? Tahtois tietää lisää ;)
- kommenttia...
mies siellä...itselläs taitaa olla profiili:) Kerrohan lisää:)
- pahkura
kun tässä iässä sen jo osapuilleen tietää ja tuntee,että minkälainen kumppani pitäis itellään olla.
Enään ei riitäkkään se,että hurmaa hymyllään tai jutuillaan...ja sitten vaan katsottais,että mihinkä se johtaa...
Eikäsmitä,kun suurinpiirtein pitäis tietää ihmeisen sielunelämä aivan kokonaan...ennenkuin ees aattelee sitä "mihinkäs johtaa"-systeemiä...
...no lyhyesti ja järkevästi:se on vaan pirusti työläämpää kuin ennen :)
jaah,yksinään...sitte tulee tänne kirjoittaan typeryyksiä,tai meen töihin(yllättävää)...taiks alan puuhastelemaan jotain kotona,tai jos oon hyvissäajoin yksinäinen,ni sitte tuttuja kahtomaan.
Paitti sitte jos on vaiks viikonlopun ollut sammakko hoidossa,ni sen jälkeen on pakko pyöriä vaan paikallaan hetki,ennenkuin saa mitään tehtyä.
...mä tarjoon kupillisen kahveeta,jos joku tuon ymmärsi =D - vaikutit
ennenkuin luin tuon "koskahan sitä pääsis omaa perhettä perustamaan".monta vauvakuumeista naista olen "paennut" ja teen sen myös tulevaisuudessakin.
hyvin suunniteltu on puoleksi pilattu,on mottoni!!
eka kokemus tuli avioliiton myötä.- Olavi
Kaikki hyvä anti tulee Jumalalta, jos et välitä Jumalasta, niin elä toivo mitään hyvääkään.
En tarkoita kirkkoja tai lahkoja, vaan hyvä suhde
itse Jumalan kanssa, Jeesuksen kautta.
Olavi - sekota
Olavi kirjoitti:
Kaikki hyvä anti tulee Jumalalta, jos et välitä Jumalasta, niin elä toivo mitään hyvääkään.
En tarkoita kirkkoja tai lahkoja, vaan hyvä suhde
itse Jumalan kanssa, Jeesuksen kautta.
Olavijumalaa tähän asiaan,vaativasta ja omaa napaa tuijottavasta naisesta kirjoitin.
- kommenttia...jatkuu
sekota kirjoitti:
jumalaa tähän asiaan,vaativasta ja omaa napaa tuijottavasta naisesta kirjoitin.
eli sulle, joka kiinnitit huomion lauseeseen "koskahan sitä pääsis omaa perhettä perustamaan" tarkoitin sillä, että sopivan kumppanin löytyessä sitä voisi alkaa harkitsemaan...kyllä siihen kumppaniin haluaa tutustua ennen kuin lapsesta edes alkaa haaveilemaan...Käsitit minut nyt ihan väärin:) Älä juokse karkuun..
- kiinni
kommenttia...jatkuu kirjoitti:
eli sulle, joka kiinnitit huomion lauseeseen "koskahan sitä pääsis omaa perhettä perustamaan" tarkoitin sillä, että sopivan kumppanin löytyessä sitä voisi alkaa harkitsemaan...kyllä siihen kumppaniin haluaa tutustua ennen kuin lapsesta edes alkaa haaveilemaan...Käsitit minut nyt ihan väärin:) Älä juokse karkuun..
jos saat :)
kun katselee näitä "parisuhde" sekoiluja niin alkaa luotto/usko käydä vähiin.tietysti onhan niitä hyviäkin ihmisiä,mutta yleensä...oma napa kullan kallis.
http://www.mtv3.fi/helmi2005/hyvinvointi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593