Profiilit ja kuvat

huh huh

Miten jotkut naiset kehtaavat laittaa itsestään puolialastomia kuvia ja kenties vihjailevia tekstejä perään. Oikeesti hävettää!!! No, varmasti miehiä lötyy, siitä ei ole epäilystäkään, mutta silti, jotain rajaa..

Niin, olen itsekin nainen, vuosimallia 75 ja kehuttu myös ulkoisesti. Silti en kehtais ikinä laittaa itsestäni mitään em kuvia, vaan ihan normaaleja.

Sanokaas miehet (kunnon) mielipiteenne. Ja miksei naisetkin.

11

3140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei...

Kyse ei ole sukupuolesta, vaan luonteesta. Jos päässä ei ole kaikki kohdallaan saattaa tuollaisia kuvia laittaa kuka tahansa. Kiitos ei minulle, en halua seurustella huoran kanssa.

• hehehhehehehhehe

kateus..on perisynti..heheh!!Pitäähän sitä mollata muita, heheh!!!!!!!!!!!!

• noinpa

jos etsii fiksua seuraa, niin kannattaa jättää tissit pois kuvasta. jos etsii vähemmän fiksua seuraa ja haluaa vieraskirjansa täyteen ''mielenkiintoisia'' ehdotuksia, kannattaa tissit tuoda kuvaan etualalle ja vähän vielä korostaa ! mutta kyllä on miehilläkin niin naurettavia puolialastomia kylpyhuonekuvia itsestään että ...

• toinpa

..asiaan, " mutta kyllä on miehilläkin niin
        naurettavia puolialastomia kylpyhuonekuvia ",
        kyllä nää naiset niitä ovat tilanneet tällä
        palstalla, että ei vain olis mitään ihra tai kaljamahoja,
        pitäähän sitä saada ilmaista laatua sänkyyn.....

• huh huh
        toinpa kirjoitti:

...kyllähän se on näin, että sitä saa mitä tilaa. Eli seksikkäillä kuvilla irtoo varmasti seksiä hakevia miehiä tai toisin päin..että näin

lisää mielipiteitä..

• voi olla
        toinpa kirjoitti:

pitänee myöntää. kyllähän täällä suurin osa naisista haluaisi Kenin viereen sänkyynsä vaikkei itse Barbieta muistutakaan :)

• yxxxxxxxxxx

pidän kuvista,joissa on erotiikkaa.Niin miehissä kuin naisissakin.Minulle se on luonnollista:)

Meitä on moneksi.Annetaan kaikkien kukkien kukkia!

• Loiro

Ollaan vaan ihan omia persoonia ja ilman pieniä eroavuuksia olisi vaikea löytää sitä oikeaa.?
        Nauttikaa toisistanne ja niin myös itsestänne.

• rikkaruohotkin

erilaisuus on rikkaus.ajatelkaas,jos profiiliin olisi pakko laittaa virallinen passikuva vaikka ajokortista,ei helkkari.

• yxxxxxxxxxx
        rikkaruohotkin kirjoitti:

erilaisuus on rikkaus.ajatelkaas,jos profiiliin olisi pakko laittaa virallinen passikuva vaikka ajokortista,ei helkkari.

asia,mitä kuvia sinne laittaa.Mulla oli naiselliset,koska olen naisellinen ja todella muuksi en muutu.Ei minusta saa tiukkapipoista millään konstilla.. ja huumoriakin on niinkuin pilkettä AINA.. Kyllä joskus melkein pulaan joudun flirttihuumorin kanssa :)Nyt on kyllä proffa ollut aika usein kiinni,koska on tässä yks jutska meneillään :)

Ja..tää mies on fiksuista fiksuin;)

Hyvin on mennyt suhe tähän saakka :)ja aikas kauan tätä onkin kestänyt..

Ps. Kaikkien kukkien saa kukkia minun puolestani :) Pidän myös rohkeista miehistä:)
        En vois kuvitellakaan epä-eroottista miestä...vaadin sähköistä kipinää:)

• huh huh......
        yxxxxxxxxxx kirjoitti:

asia,mitä kuvia sinne laittaa.Mulla oli naiselliset,koska olen naisellinen ja todella muuksi en muutu.Ei minusta saa tiukkapipoista millään konstilla.. ja huumoriakin on niinkuin pilkettä AINA.. Kyllä joskus melkein pulaan joudun flirttihuumorin kanssa :)Nyt on kyllä proffa ollut aika usein kiinni,koska on tässä yks jutska meneillään :)

Ja..tää mies on fiksuista fiksuin;)

Hyvin on mennyt suhe tähän saakka :)ja aikas kauan tätä onkin kestänyt..

Ps. Kaikkien kukkien saa kukkia minun puolestani :) Pidän myös rohkeista miehistä:)
        En vois kuvitellakaan epä-eroottista miestä...vaadin sähköistä kipinää:)

se, että olen ehkä joidenkin mielestä tiukkapipoisempi, ei tarkoita suinkaan sitä ettenkö olisi eroottinenkin...mutta harvoille ja tietyissä tilanteissa...en julkisesti. Se minun idea tässä oli:) Ja eroottinen, seksikäs voi olla myös niin monella tavalla, mutta kaipa se on tosiaan makuasia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe