Onko joku käynyt Yorkissa tai Lincolnissa (Iso-Britanniassa)? Millaisia kaupunkeja? Kuinka kauan sieltä kestää junalla Lontooseen?
Kertokaa kaikkea mahdollista näistä alueista.
Yourk? Lincoln?
5
339
Vastaukset
- Lilie
Onko sun nimi Lilian? xD
Outoa ku niitä on aika vähän Suomessa,iteki olen...
Mut siis ei kuulu asiaan...- lilian
...ei ole mun oikea nimi... mutta kiva :)
- Kia
Yorkissa en ole kaynyt, kuulemma ihan ok. Lincolnissa ei kerta kaikkiaan mitaan erikoista. Junalla Lontoosta noin 2-3 tuntia Lincolniin.
- Larna
Yorkissa kavin just tossa viime lauantaina ja mita siina nyt yhdessa paivassa ehti nahda (lahinna keskustaa ehdittiin katsella) niin tosi mukava paikka. Ma en ole aikaisemmin ollut kaupungissa, jossa on oikea vanha kaupungin muuri ja olen muutenkin vahan hopsahtanyt vanhoihin rakennuksiin jne, joten ihan unelma mulle. Osuttiin sinne viela tosi kauniina paivana =). Haamujuttuja oli tosi paljon, joka iltaiset aavekavelyt ja mita kaikkea, museoita riittaa joka sormelle. Siella taisi myos viikinkijuttuja olla ja sitten... oo.. oliko se nyt britannian suurin goottilainen kirkkojuttu York Minster.
Junalla Lontooseen... hmm.. hankala. Jos mietitaan etta taalta menee sellainen kolme ja puoli tuntia ja tasta on bussilla Yorkiin reilu tunti niin kaipa Yorkista menee sellaiset nelja tuntia kun otetaan huomioon etta junat ei juutu ruuhkiin tai muuta tuollaista hankalaa.- ippis
Palasin juuri puolen vuoden aupparireissulta juuri tuolta Yorkista. Junalla lontooseen on 3h ja maksaa 60 puntaa!! Kallista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474