Elikkäs...onko kellään tietoa, auttaako valoimpulssihoito eli varmaankin toisin sanoen laserhoito(?) kasvojen punoituksen poistoon pysyvästi? Olen ollut aikeissani jo kauan kääntyä paikallisen IhoLasereita tekevän yrityksen puoleen, joten kaipaisinkin hieman tietoa ks. hoidoista.
Oletteko koskaan kuulleet tällaisista hoidoista, kun LHE-hoidot?? Tehdäänkö nämä hoidot laserilla jne..?
Valoimpulssihoito
4
6343
Vastaukset
- utelias
valoimpussihoito ei ole sama asia kuin laser. Itse olen käynyt valohoidossa huonon ihoni takia, ja arpien. Minulla hävisi kaikki arvet poskista ja näppylätkin vähenivät. Joten suosittelen! Valohoidossa valo tarttuu väripigmentteihin ja hajottaa ne jotenkin. Joten mitä tummennat arvet/läiskät ym. niin sitä paremmin ne häviävät. Minulla ei ollut kovin tummia arpia mutta se auttoi silti. Mutta tuosta laser hoidosta olen kuullut huonoa juttua. Että se jättäisi ihon punaiseksi. Ja etä paraneminen kestäisi kauan. Mutta jos olen väärässä niin saa korjata. Kerroin vain mitä olen kuullut. Mutta valohoitoa suosittelen kokeilemaan. Kokemuksen perusteella. Itsekkin olen tässä ajan varaamista miettynyt taas kun on alkanut uusia arpia ilmestyä ihoon. Turun Woman:ssa maksaa n. 100e kerta.
- Coupe-Roosa
Kiitoksia vastauksesta! Yksi asia jäi kuitenkin vielä minua vaivaamaan. Auttaako tämä valoimpulssihoito nimenomaan couperosa-ihoon? Se on minulla tällä hetkellä suurin murheeni, eikä niinkään finnit kasvoissa...
- utelias
Coupe-Roosa kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta! Yksi asia jäi kuitenkin vielä minua vaivaamaan. Auttaako tämä valoimpulssihoito nimenomaan couperosa-ihoon? Se on minulla tällä hetkellä suurin murheeni, eikä niinkään finnit kasvoissa...
kosmetologilta tuosta, koska en ole ihan varma. Mutta luulisin.. Kannattaa soittaa ja kysyä :)
- ella
utelias kirjoitti:
kosmetologilta tuosta, koska en ole ihan varma. Mutta luulisin.. Kannattaa soittaa ja kysyä :)
..auttaa couperosaan, itse olen todella tyytyväinen tulokseen. En tiedä, onko muunlaistakin valohoitoa olemassa, mutta tämä missä itse kävin oli nimenomaan couperosan hoitoon suunnattu. Laserhoitokin on kuulema couperosaan hyvä, se on vaan kivuliaampi ja tarkoitettu ymmärtääkseni selkeästi näkyviin verisuoniin, ei pieneen punoitusongelmaan. Photoderm-hoitoa antaa ihotautilääkäri, ei kosmetologi, kertakäynti yleensä riittää, itse maksoin siitä 150e (kävin kaksi vuotta sitten, eikä punotus oo ainakaan vielä palannut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802