Mikä ihme siinä on että jos bussissa on täyttä ja vähän ajan kuluttua lähes tyhjä, niin on pakko jäädä samalle penkille viereen istumaan? Ei ole ärsyttävämpää kuin se että ahtaille penkeille tungetaan istumaan viereen vaikka olisi kokonaan vapaitakin penkkejä. Sen vielä siedän että vieressä istuu jokin hoikka nainen jolla on kapeat hartiat, mutta jos vierustoveri muistuttaa lähinnä possua tai on mies niin silloin rupeaa kiehumaan! Tänäänkin tätä paskaa kesti puoli tuntia vaikka vieressä oleva äijä olisi voinut mennä istumaan muuallekin! En kyllä käsitä mitä ihmeen temppuilua tuo oikein on!
Bussissa vierekkäin istuminen
47
5726
Vastaukset
- CountryMan
Hyi hemmetti kuvotat mua!
- loj
No jos kuku tulee mun viereen istumaan vaikka tuolia riittä niin nousen ylös! ajatekoot tyyppi mitä haluaa!
- korjaus
loj kirjoitti:
No jos kuku tulee mun viereen istumaan vaikka tuolia riittä niin nousen ylös! ajatekoot tyyppi mitä haluaa!
siis : ajatelkoot
- huomannut
korjaus kirjoitti:
siis : ajatelkoot
saman. On todella ärsyttävää kun joku kärpäsmyrkylle haisevaa parfyymiä päälleen loiskinut mukahienostorouva istu viereen tai joku spuge. Hyi vittu. Itse seison jos paikkoja ei ole vapaana ja jos on - en punge kenenkään viereen jos näyttää että istuja kokee sen hankalaksi.
Työssäni joudun tekemisiin mitä erilaisimpien tyyppien kanssa (häiriintyneet) joten ei kiitos ketään vierelleni bussissa tai muussakaan julkisessa.
- pihkura
Tuntematon ihminen ihan lähellä on aina jokseenkin ahdistava kokemus. Tekis mieli levittää kätensä ja sanoa, että tämän lähemmäs ei saa tulla.
Toinen juttu on kaupan kassajonossa, kun takana kärryjen kans kohlaava ihminen tökkii persauksille. Siis kärryillä.. Monet kerrat meinannu kääntyä ja ilmottaa, että jono ei etene yhtään nopeemmin, vaikka mulla olis kärryt perseessä kiinni.- ärsyttävää
Tuo ostoskärryjen tökkiminen pyllyyn on TODELLA ärsyttävää! Ja sitä tapahtuu usein. Nykyään aina käännyn katsomaan ja annan vähän "evil eye:ta" ja toivon, että henkilö ymmärtää. Mutta jos ei ymmärrä, niin sanon sitten, ettei päälle tartte tulla kärryjensä kanssa, kiitos.
- pihkura
ärsyttävää kirjoitti:
Tuo ostoskärryjen tökkiminen pyllyyn on TODELLA ärsyttävää! Ja sitä tapahtuu usein. Nykyään aina käännyn katsomaan ja annan vähän "evil eye:ta" ja toivon, että henkilö ymmärtää. Mutta jos ei ymmärrä, niin sanon sitten, ettei päälle tartte tulla kärryjensä kanssa, kiitos.
mut kun se niin usein on joku mummeli, joka samalla kurkottelee käsilaukkuaan sieltä kärryjen pohjalta ja mä hyväntahtosena ajattelen, että kai se oli vahinko.. Mutta jos se on kärttynen mummeli vallan (lue: kärryn) kahvassa, niin sitten kyllä saatan osoittaa mieltä ja toimia extra-hitaasti. Kuitenki oon sen verran peruskiltti, että laitan sille seuraava asiakas-kapulan omien ostoksieni perään. Mulla taitaa olla joku sairaus, kun en osaa murista vaarallisesti, kun tönitään..
- se on tosissaan
ne joilla on elännyt piitkä elämää joilla tökkyy kärryn kaa. pappat ja mummot. sigh!
- perse?
Minä en voi mitään mutta kun se on hivahtanut takamukseen pari kertaa niin meinas housut pudota siihen paikkaan!
- ärsyy
ärsyttävää kirjoitti:
..ja sitten vielä näiden ostoskärryillä työntämisen lisäksi jossain jonossa mm. bussiin tai vaikka juuri kaupan kassalle jonottaessa jos on reppu selässä niin sitä reppua tuupitaan koko ajan! Häiritsevää, ja olenkin sanonut muutamia kertoja että ei jono etene yhtään nopeammin vaikka työnnätkin sitä mun reppua eteenpäin!
- Kolli Kellinen
Eipä minua suuremmin haittaa, vaikka minkälainen mörkö istuisi vieressä. Olen yleensä niin uppoutunut lukemaan kirjaa, etten tiedä maailman menosta juuri mitään. Hyvä kun muistan jäädä pois oikealla pysäkillä.
Mutta kerran nuorena, olisinkohan ollut 12-vuotias, minulle sattui kaamea juttu ratikassa. Istuin ikkunan vieressä ja siihen viereeni tuli joku äijänköriläs, joka yhtäkkiä kaivoi kikkelinsä esille ja alkoi tyynesti vedellä käteen. Olin niin järkyttynyt etten saanut sanaa suustani enkä uskaltanut tehdä mitään. Yritin vain katsella ikkunasta ulos kuin en olisi huomannut mitään.- pihkura
Oliko se sit ihan sellanen normaalin olonen muuten? Siis ei mikään laitapuolen kulkija?
- Kolli Kellinen
pihkura kirjoitti:
Oliko se sit ihan sellanen normaalin olonen muuten? Siis ei mikään laitapuolen kulkija?
No ei se varmaan normaali ollut, kun tuollaista teki. Mutta ei se näyttänyt mitenkään epäilyttävältä. Aika tavallisen oloinen, pyylevähkö keski-ikäinen poplariäijä, mikäli oikein muistan. En kyllä ymmärrettävästi niin kovin tarkasti katsellut. Mutta ei se ainakaan mikään pultsari ollut.
Kyllä se tapaus vaivasi minua pitkään. Moneen vuoteen en halunnut istua ratikassa tai bussissa ikkunan viereen, etten olisi taas jäänyt satimeen.
Samoihin aikoihin muuten sattui vielä toinenkin vähän vastaava tapaus. Olin kaupungilla kaverini kanssa keräämässä tarroja ja Asematunnelissa meidät pysäytti joku pari-kolmekymppinen insinöörin näköinen miekkonen, joka esittäytyi lääketieteen opiskelijaksi. Hän kertoi tekevänsä tutkimusta "murrosikäisten poikien fysiologiasta ja anatomiasta" ja jos meillä olisi aikaa, voisimme ehkä pientä korvausta vastaan pistäytyä hänen asunnossaan avustamassa tutkimuksissa. Emme lähteneet. Pervoja riittää! :(( - ...
pihkura kirjoitti:
Todellakin, kassajonossa vasta törttöilläänkin! Itse en häpeä huomauttaa lainkaan jos tökitään kärryillä tms. mutta usein ollaan kun ei mitään eli muina naisina tai miehinä/räpelletään kännykkää tai muka yritetään valikoida vielä kumman ottaa iltasanomat vai iltalehden.
Lähdettäessä kaupasta törmää poikkeuksetta koko poistumistilan täyttäviin hidasjärkisiin, nämä eivät tajua puhetta eli joskus työnnän ystävällisesti syrjään jos takanani on vanhus tai vaunuja työntävä äiti. Suoraan sanottuna kerran teki mieli tirvaista päin näköä yhtäkin eläkeläisrouvaa kun alkoi sensijaan paapattamaan nuorison huonoista tavoista. Upeaa. - pihkura
Kolli Kellinen kirjoitti:
No ei se varmaan normaali ollut, kun tuollaista teki. Mutta ei se näyttänyt mitenkään epäilyttävältä. Aika tavallisen oloinen, pyylevähkö keski-ikäinen poplariäijä, mikäli oikein muistan. En kyllä ymmärrettävästi niin kovin tarkasti katsellut. Mutta ei se ainakaan mikään pultsari ollut.
Kyllä se tapaus vaivasi minua pitkään. Moneen vuoteen en halunnut istua ratikassa tai bussissa ikkunan viereen, etten olisi taas jäänyt satimeen.
Samoihin aikoihin muuten sattui vielä toinenkin vähän vastaava tapaus. Olin kaupungilla kaverini kanssa keräämässä tarroja ja Asematunnelissa meidät pysäytti joku pari-kolmekymppinen insinöörin näköinen miekkonen, joka esittäytyi lääketieteen opiskelijaksi. Hän kertoi tekevänsä tutkimusta "murrosikäisten poikien fysiologiasta ja anatomiasta" ja jos meillä olisi aikaa, voisimme ehkä pientä korvausta vastaan pistäytyä hänen asunnossaan avustamassa tutkimuksissa. Emme lähteneet. Pervoja riittää! :((Mä asun niin pienessä paikassa, ettei onneks oo kokemuksia tuollasista. Vaikka onhan täälläki pedofiilejä, raiskaajia, pultsareita ja tietenki niitä tyyppejä, jotka tykkää ampua tai puukottaa ihmisiä. Hmm.. Pitäisköhän sitä alkaa jossain välissä liikkumaan vähän varovaisemmin..
- pihkura
... kirjoitti:
Todellakin, kassajonossa vasta törttöilläänkin! Itse en häpeä huomauttaa lainkaan jos tökitään kärryillä tms. mutta usein ollaan kun ei mitään eli muina naisina tai miehinä/räpelletään kännykkää tai muka yritetään valikoida vielä kumman ottaa iltasanomat vai iltalehden.
Lähdettäessä kaupasta törmää poikkeuksetta koko poistumistilan täyttäviin hidasjärkisiin, nämä eivät tajua puhetta eli joskus työnnän ystävällisesti syrjään jos takanani on vanhus tai vaunuja työntävä äiti. Suoraan sanottuna kerran teki mieli tirvaista päin näköä yhtäkin eläkeläisrouvaa kun alkoi sensijaan paapattamaan nuorison huonoista tavoista. Upeaa.Vanhoja pitää kunnioittaaa, kun ne on hankkinu elämän kokemusta ja sillon ku ne oli nuoria, ni ei ollu tv:tä joka talossa ja leipä tehtiin ite ja kesällä ei pidetty säästösyistä kenkiä ja navettaan herättiin jo neljältä ja kouluun käveltiin 10 kilsaa ja ja ja..
- pojuvaan_
Samoihin aikoihin muuten sattui vielä toinenkin vähän vastaava tapaus. Olin kaupungilla kaverini kanssa keräämässä tarroja ja Asematunnelissa meidät pysäytti joku pari-kolmekymppinen insinöörin näköinen miekkonen, joka esittäytyi lääketieteen opiskelijaksi. Hän kertoi tekevänsä tutkimusta "murrosikäisten poikien fysiologiasta ja anatomiasta" ja jos meillä olisi aikaa, voisimme ehkä pientä korvausta vastaan pistäytyä hänen asunnossaan avustamassa tutkimuksissa. Emme lähteneet. Pervoja riittää! :((> joku pari-kolmekymppinen insinöörin näköinen miekkonen
>voisimme ehkä pientä korvausta vastaan pistäytyä hänen asunnossaan avustamassa tutkimuksissa
Ilman muuta suostuisin, yleensä itse joutuu maksamaan "näistä avustuksista", mutta tässä vielä sinulle maksettaisiin :) - ostosmarket
... kirjoitti:
Lähdettäessä kaupasta törmää poikkeuksetta koko poistumistilan täyttäviin hidasjärkisiin, nämä eivät tajua puhetta eli joskus työnnän ystävällisesti syrjään jos takanani on vanhus tai vaunuja työntävä äiti. Suoraan sanottuna kerran teki mieli tirvaista päin näköä yhtäkin eläkeläisrouvaa kun alkoi sensijaan paapattamaan nuorison huonoista tavoista. Upeaa.Mua ärsyttää aina eniten se, että ihmiset toljaa mitä ostat! Siis ei mitään yksityisyyttä ku joku pariskunta, jotka käy kerran viikossa yhdessä ulkona, eli ruokamarketissa... yleensä muija tiiraa koko hemmetin ajan sua ja sun miestä, sitten kurkitaan kassajonossa matkalla, että mitä sinne ostoskärryyn kerääntyy. Sen huomaa huomattavan pitkästä vilkaisusta. Törkeintä mitä olen nähnyt, oli keski-ikäinen mies vaimonsa kanssa shampoohyllyllä. Jouduimme miehen kanssa käyttämään väliaikaisesti kondomia yhdynnöissä ja siinä mietittiin, millaisia otetaan. Se äijä rupes hirveenä hymyilemään meille ja kattelemaan meidän valintoja. Olis pitänyt vaan omana tietonaan miten paljon meidän seksielämä sitä kiinnosti. Varmaan luuli meitä joksikin "nuoreksi pariksi" (lue vastatavanneeksi). Nuorempana oli noloa ostaa edes menkkasiteitä kaupasta tämän asian takia, onneksi nykään ostan ihan mitä haluan.
Toinen ärsyttävä asia on, että kaupungilla porukka kävelee suoraan päin, kukaan ei halua väistää. Varsinkaan jos sulla on kilo ostoskasseja käsissä. - pihkura
ostosmarket kirjoitti:
Mua ärsyttää aina eniten se, että ihmiset toljaa mitä ostat! Siis ei mitään yksityisyyttä ku joku pariskunta, jotka käy kerran viikossa yhdessä ulkona, eli ruokamarketissa... yleensä muija tiiraa koko hemmetin ajan sua ja sun miestä, sitten kurkitaan kassajonossa matkalla, että mitä sinne ostoskärryyn kerääntyy. Sen huomaa huomattavan pitkästä vilkaisusta. Törkeintä mitä olen nähnyt, oli keski-ikäinen mies vaimonsa kanssa shampoohyllyllä. Jouduimme miehen kanssa käyttämään väliaikaisesti kondomia yhdynnöissä ja siinä mietittiin, millaisia otetaan. Se äijä rupes hirveenä hymyilemään meille ja kattelemaan meidän valintoja. Olis pitänyt vaan omana tietonaan miten paljon meidän seksielämä sitä kiinnosti. Varmaan luuli meitä joksikin "nuoreksi pariksi" (lue vastatavanneeksi). Nuorempana oli noloa ostaa edes menkkasiteitä kaupasta tämän asian takia, onneksi nykään ostan ihan mitä haluan.
Toinen ärsyttävä asia on, että kaupungilla porukka kävelee suoraan päin, kukaan ei halua väistää. Varsinkaan jos sulla on kilo ostoskasseja käsissä.siis kun itsee ei tippaakaan nolota ostaa kortsuja yms mutta se on jostain syystä joillekkin NIIIIN nolo homma, niin ihan piruuttaan seistään sit kortsuhyllyllä ja tarkkaan tutkaillaan mitat ja muodot ja materiaalit. Niistä tietenkin pitää yhdessä keskustella ja vaihtaa kokemuksia siitä, kumpi on parempi, muotoiltu vai perusmalli, nyppylöillä vai ilman, lateksi vai lateksiton. Ja sit kun niitä mittoja vertaillaan ja kerrotaan tietty puolikuiskaten, ettei joku tietty malli riittäny pituudeltaan tai ettei menny kunnolla päälle miehelle jne jne..
Lopulta kuitenki päädyn siihen vakiomerkkiin ja poistuessa hymyillään vieressä koko ajan shamppoopulloa tuijottaneelle miehelle :) - Minde
Samoihin aikoihin muuten sattui vielä toinenkin vähän vastaava tapaus. Olin kaupungilla kaverini kanssa keräämässä tarroja ja Asematunnelissa meidät pysäytti joku pari-kolmekymppinen insinöörin näköinen miekkonen, joka esittäytyi lääketieteen opiskelijaksi. Hän kertoi tekevänsä tutkimusta "murrosikäisten poikien fysiologiasta ja anatomiasta" ja jos meillä olisi aikaa, voisimme ehkä pientä korvausta vastaan pistäytyä hänen asunnossaan avustamassa tutkimuksissa. Emme lähteneet. Pervoja riittää! :((Välillä tosiaan tulee unohdettua, että myös miehet (pojat) joutuvat seksuaalisen häirinnän kohteeksi. :(
Voi sitä pientä poikaa, tulee oikeen paha mieli puolestasi silloin. Onneksi (tai toivottavasti) ei kuitenkaan aiheuttanut sinulle mitään kieroutumia tai psykologisia häiriöitä. - naamalla
mälli lensi kattoon? Näytä mulle mies joka on tuossa tilassa tyynellä naamalla! Minusta sinä keksit koko jutun Kellinen ja kolli vatelet siellä itse kaluasi joka on kovana?
- llllll
Sano ystävällisesti: hyvä herran tai rouva, mutta valitettavasti tämä paikka on varattu. Tuolla on vapaita paikkoja.
- hyvä
ehdotus mutta ei aina toimi... Kerran oikeasti olin varannut paikan ystävälleni jonka piti nousta samaan dösään kilometrin päässä josta itse nousin. Yksi muija läskeineen punki väkisin viereen että sellaista.
- juuuuuuuuuu
hyvä kirjoitti:
ehdotus mutta ei aina toimi... Kerran oikeasti olin varannut paikan ystävälleni jonka piti nousta samaan dösään kilometrin päässä josta itse nousin. Yksi muija läskeineen punki väkisin viereen että sellaista.
Eihän tuollaisen läskin näköisen tyypin kanssa jaksa istua vierekkäin! haisee kaiken päälle!
kuin SKUNK! sellaisen löfis käy! ;D - HAISEE PERSEELLE!
juuuuuuuuuu kirjoitti:
Eihän tuollaisen läskin näköisen tyypin kanssa jaksa istua vierekkäin! haisee kaiken päälle!
kuin SKUNK! sellaisen löfis käy! ;DBussin tuoli HAISEE IHAN PERSEELLE kun skunkki noisee tuolista ylös oikein sellainen peffan haju jää ja liimaantuu kiinni noihin bussi tuoliin! ;D
- haaahaahaaa
Miksi suomalaiset pelkää läheisyyttä vieraan ihmisen kanssa niin paljon? Kaikki istuu kuin jotkin vitun zombiet siellä bussissa tuijottaen eteensä silmäpusseillaan, ettei vaan katso muita silmiin. Kun menee viereen istumaan (olen kai se siisti hoikka nainen) niin johan toinen vajoaa penkissä jokatapauksessa. Vaikka bussi on ihan täysi. Seiskää perhana, jos ette halua viereenne ketään!
Ja tosiaan, jos joku sattuu bussissa vähän puhumaan tai nauramaan jonkun kanssa, niin katsotaan niin pahasti, että tuntuu, et ihmisten päivä menee pilalle siitä yhdestä bussimatkasta.
Mulla on ehdotus, hankkikaa auto tai käyttäkää vuoroja, jotka ei ole niin täynnä!- juupeli
Joillain on kyllä ihme ongelmia. No, kaikilla on omat ongelmansa, niin minullakin...
Sen kyllä ymmärtää, että ujot pyrkivät välttelemään katsekontakteja, ja muutenkin "pelkäävät" niitä muita ihmisiä, mutta tuntuu kyllä, että on ihan liikaa niitä ihmisiä, jotka vain äkäisyyttänsä vaikuttavat niin tylyiltä.
- varmaan
tai niin sinä ainakin toivot! Onko käynyt pienessä mielessäsi ettei se korsto tänäänkään halunnut loukata sinua poistumalla vierestäsi!
- Jee
Itsekkään en ikinä siirry bussissa jonkun vierestä, vaikka paikkoja vapautuisikin, koska uskon, että monen mielestä siirtyminen olisi vain loukkaavaa. Ikäänkuin pitäisin sitä ihmistä niin iljettävänä, etten voisi istua siinä loppumatkaani.
- Kyo-kun
Siehän se vähästä skitsahdat... O.o
- secret wet
homosexual dream. Gettin anally in the bus. :D
- Jylppy
minun vieren ei ole vuosiin istunut bussissa tai metrossa yksikään nainen.
- olla..
Se voi ihan ajattelemattommuuttakin. Tai sitten minä en kehtaa mennä pois kun tuntuu että se on loukkaavaa, kun pitää valita parempi paikka. Eikä yleensä koskaan jos on mahdollisuus istuta vastakkaisen sukupuolen viereen vaan johonkin turvalliseen. Mieli tekisi kyllä istua mutta kun on vaikea pitää ilmeensä kurissa kun mieltymys näkyy...reisi vasten reittä kurvissa, on se kivan tuntuista.
mun mielestä hyviin tapoihin olla vaihtamatta paikka jos kyse on ainakin suht. lyhyestä matkasta.Sen sijaan jos bussissa on kokonaan tyhjiä penkkirivejä niin silti viereen änkeäminen on totaalisen hanurista.Kerran joskus 18 vuotiaana kävi sellanen hauska tapaus et olin bussissa jossa oli tasan tarkkaan 1 ihminen mun lisäksi.Tottakai istuin suht. leveästi kun oli koulureput yms. muut messissä.No sit yhdeltä pysäkiltä tuli mua about pari vuotta mua siihen aikaan vanhempi sikamaisen hotin näköinen muija kyytiin ja se perkele istahti suoraan mun viereen istuun.Mullahan meinas mennä kieli väärään kurkkuun samantien ja pasmat totalisen sekaisin,loppumatka meni suht. tukalissa merkeissä kun mietiskelin miks vitussa se tohon istu,pitäisköhän mun puhua jtn. vai olla vaan 'coolisti' kuin ei ois huomannu koko muijaa ja miten saan sanotuksi et mä jään tässä pois jos jään aikasemmin.Tuskien 20 minsaa niin sanoakseni :-(
- Dösässä on tunnelmaa...
Tuli elävästi tuosta kirjoituksesta oma kokemukseni mieleen.Vuosia sitten,opiskelijatyttönä kuljin bussilla koulumatkat. Monena aamuna ja iltapäivästä myös eräs keski-ikäinen ukko ähelsi viereen aina kun vaan mahdollista.Ensin en edes tajunnut että se tarkoituksella hakeutuu viereen. Puhumattakaan siitä että pikkuhiljaa sen turskakkeen jalat oli ihan kiinni omissani koko matkan. Kädet oli aina varmaan "vahingossa" kiinni reisissäni. Joka kurvissa oikein punnersi lähemmäs ja olin ihan että mitä helvettiä. Aivan äimänkäkenä,miten kukaan voi olla noin härski. Sattui sitten eräs iltapäivä kun bussi oli lähes tyhjä ja sama tursake suunnisti taas viereen. Olin jo valmiiksi raivona kun näin mihin se paskiainen oli tulossa. Äijä rojahti virne naamalla viereen. Nousin ja karjuin niin paljon kun kurkusta lähti että ON SE SAATANA KUN PITÄÄ VIEREEN ÄNKEÄ VÄKISIN VAIKKA DÖSÄ AMMOTTAA TYHJILLÄÄN ja varmuuden vuoksi sihisin että nyt sä saatanan äijä lähet kälppiin ja lujaa siitä. Mies luikki kuin rotta siitä toiselle puolelle bussia ja itse melkein läähätin kauhusta. En osannut odottaa itsekään ihan noin pahaa purkausta mutta eipä sen koommin ukko tullut viereen lähentelemään.
- ....
Ku sä olet sulonen, kaikkea säkin joudut kestämään kun hottikset bussissakin tulee ahdistelemaan:) Herttasta
- KOMMENTTIKSI
.... kirjoitti:
Ku sä olet sulonen, kaikkea säkin joudut kestämään kun hottikset bussissakin tulee ahdistelemaan:) Herttasta
...piti tulla!
- ed.kirj.
KOMMENTTIKSI kirjoitti:
...piti tulla!
Ymmärsin kyllä :) Harvemmin naiset toisilleen tolleen kirjotteleekaan, heh heheh...
.... kirjoitti:
aikaan kauhea paikka,varsinkin kun muija ei sit kuitenkaan tehny tasan tarkkaan mitään muuta kuin istui ylevänä,ois nyt perkele edes sanonu jtn. niin tilanne ei ois ollu puolikskaan niin kiusallinen.Näin jälkikäteen ajateltuna se halus varmaan vaan vittuilleesaan vähän piruilla ja vedättää mua,kyllähän se siinä onnistuikin mut luojan kiitos pystyin ainakin omasta mielestä kuitenkin esittää välinpitämätöntä ja coolia :-)
- ....
ed.kirj. kirjoitti:
Ymmärsin kyllä :) Harvemmin naiset toisilleen tolleen kirjotteleekaan, heh heheh...
Olis se aika pelottavaa jos pitäisin kuvailemaasi tursaketta hottiksena..!:)
- ....
yrmio kirjoitti:
aikaan kauhea paikka,varsinkin kun muija ei sit kuitenkaan tehny tasan tarkkaan mitään muuta kuin istui ylevänä,ois nyt perkele edes sanonu jtn. niin tilanne ei ois ollu puolikskaan niin kiusallinen.Näin jälkikäteen ajateltuna se halus varmaan vaan vittuilleesaan vähän piruilla ja vedättää mua,kyllähän se siinä onnistuikin mut luojan kiitos pystyin ainakin omasta mielestä kuitenkin esittää välinpitämätöntä ja coolia :-)
Jos se olikin salaisesti ihastunut suhun ja lopulta rohkeni tulla viereesi istumaan vinkiksi. Tyttöä jännitti niin paljon että oli vakavana eikä himokkaasti uskaltanut sinun silmiisi tuijotella ja somasti räpsytellä. Ja samalla kun sinä näytit koolia niin hän ajatteli ettet ole kiinnostunut tai et pidä että hän tuli viereesi. Ja sinä ajattelit hänen näytellessä coolia samalla tavalla.. Voivoivoi, mitkä menetetyt mahdollisuudet:) Ei vaes, ehkä oli nirppanokka..ehkä ei.
Toisaalta onneksi ei ollut sellainen 60 "hento" leskirouva sotamaalauksella joka olisi tunkenut viereesi ja alkanut ahdistelemaan... Tai samanlainen tapaus mutta mies. .... kirjoitti:
Jos se olikin salaisesti ihastunut suhun ja lopulta rohkeni tulla viereesi istumaan vinkiksi. Tyttöä jännitti niin paljon että oli vakavana eikä himokkaasti uskaltanut sinun silmiisi tuijotella ja somasti räpsytellä. Ja samalla kun sinä näytit koolia niin hän ajatteli ettet ole kiinnostunut tai et pidä että hän tuli viereesi. Ja sinä ajattelit hänen näytellessä coolia samalla tavalla.. Voivoivoi, mitkä menetetyt mahdollisuudet:) Ei vaes, ehkä oli nirppanokka..ehkä ei.
Toisaalta onneksi ei ollut sellainen 60 "hento" leskirouva sotamaalauksella joka olisi tunkenut viereesi ja alkanut ahdistelemaan... Tai samanlainen tapaus mutta mies.olis munat se olis vaari :-) Come on,totaalisen ventovieras vanhempi kisuli,tottakai se oli piruilua.Tohon aikaan jo parin vuoden ikäero oli liikaa ja varsinkin noin päin.On mulle kerran dösässä alkanu ehdottelemaan joku vanhempi rouva,oli kesä ja saatanan kuuma jtn. menin fiksailemaan kattoluukkua paremmin auki ja eiköhän kohta kuulunu takaa 'hei nuorimies,anteeksi että häiritsen mutta sulla on muuten tosi hyvä perse :-) Olihan siinä vähän sulattelemista,luojan kiitos bussissa ei ollu ovin paljon porukkaa.
- penkit
bussissa kyllä on. Joskus se on kiva ja joskus pitää istua ihan reunalla toisella kankulla ja sitten tuntuu epämukavalta kun on se kova reuna- siellä.
- Pyhä Sylvi
Joskus on perusteltua mennä istumaan toisen viereen vaikka olisi tyhjiäkin ikkunapaikkoja. Itse toimin näin jos
1) bussi on pian todennäköisesti pian tulossa täyteen, ja itse aion matkustaa vain lyhyen matkaa. Kun on itse käytäväpaikalla, ei tarvitse hyppyyttää mahdollista ja todennäköistä viereenistujaa heti minuutin päästä.
2) matkustan myöhäisillä busseilla, jotka useimmiten tulevat täyteen, joukossa runsaasti örveltäjiä. Menen mieluummin toisen selvännäköisen naisen viereen istumaan, koska ikkunapaikalla riskinä on, että örveltäjä tulee viereen "blokkaamaan pakotien", ja pahimmassa tapauksessa sammuu siihen viereen tai ryhtyy käyttäytymään sopimattomasti. - istuvat
MIKSI MONET MIEHET ISTUU HAARAT LEVÄLLÄÄN YLEISISSÄ??? kun sellasen vieressä istut, miin mua ainakin sieppaa kun tunkee jalkojaan muhun kiinni!!! joskus tekis mieli jollain terävällä lyödä!
- Tosi kiltti
Mun viereen ei yleensä istuta, enkä silti ole mitenkään erityisen oudon näköinen. Vasta sitten jos tosiaan on niin täyttä ettei muualle mahdu, niin silloin saattaa joku uskaltaa. Olen asiasta vähän loukkaantunut. Vastaavasti en itse mielelläni siirry tyhjälle riville, koska oletan että myös toinen saattaisi kuvitella minun erityisesti välttelevän häntä.
- Anonyymi00044
Se on myös aika perseestä ku joku random .ummo istuu viereen ja alkaa puhuun jostain ihan randomist
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2994840Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k543022Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn331580Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271262- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.121042Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781031Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais521009Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu581001