Kannattaako mun edes yrittää jatkaa suhdetta missä toinen osapuili vaan ärsyynyy minuun kokoajan,siis kaikkee mitä teen..Vai olisko mussa jotakin vikaa..Minä luulen että hän äryyntyy minuun ku olen niin usein oikeessa..
Kysymys
15
1829
Vastaukset
- Mä vaan
Ihmetyttää tollanen asenne elämään. Et muka sä oisit aina oikeessa. Koitahan hyväksyy muidenki mielipiteet. Kuinkas kauan ootte edes tapailleet?
- tälaaanen
En tosiaankaan meinannu sitä että olisin aina oikeessa..Se oli vaan vaihtoehto...En todellakaan ole aina oikeessa en!!Se on vaan sen ilmaissut ääneen ja en edes usko sitä....Kyllä tässä muutaman kuukauden olemme tapailleet mut ei oikein synkkaa ei..Minä kyllä olen kiinnostunut mut hän empii...
- Mä vaan
tälaaanen kirjoitti:
En tosiaankaan meinannu sitä että olisin aina oikeessa..Se oli vaan vaihtoehto...En todellakaan ole aina oikeessa en!!Se on vaan sen ilmaissut ääneen ja en edes usko sitä....Kyllä tässä muutaman kuukauden olemme tapailleet mut ei oikein synkkaa ei..Minä kyllä olen kiinnostunut mut hän empii...
Tost sun ekasta viestis tulee kyl sellanen olo et sä uskot olevas oikeessa. Mut nyt ymmärsin...:)
- Korvat punaisena
tälaaanen kirjoitti:
Olen kokenut täsmälleen samanlaisen jutun!!
Ensi ollan niin enkeliä sitten tulee torventäydeltä syytöksiä ja kaikkea paskaa eikä itsellä ole mitään käsitystä mistä asia voi johtua.Mitä tilanteessa voi tehdä muuta kun häippästä turvallisimmille vesille...ei mitään
- sellainen
että, jos häntä oikeasti häiritsisi sinun käytös tahi kommentit, en usko että tapailisi sinua. luulenpa, koska suhde on vielä niin kovin uusi, että olette molemmat etsimässä paikkaanne ja se voi useasti olla alkuun hankalaa. alussa kun ei tiedä mitä toinen tarkoittaa milläkin kommentilla tai mitä ajattelee sanoessaan jotain. yrittäisin kyllä vielä, jos muuten kemiat pelaa, tsemppiä:)
- vaan.
Voihan olla että oletkin oikeassa, mutta onko yksin kiva olla. Jos nainen on vielä mukava, niin etteköhän te jotenkin siitä selviä. Sitä vaan kieltää itseltään jotenkin onnen ja etsii toisesta vikoja minkä turvin voisi taas turvalliseen yksinäisyyteen paeta. Mutta koettakaa löytää hyviä puolia toisistanne..
- tällaaanen
Muttaku tämä kyseinen nainen ei oo enään mikään mukava vaan niin vittumainen mua kohtaan ja paskaakin on puhunut jo heti alku metreillä,jotenki tuntuu että jos jatkan niin sieltä tuloo vielä lisää paskaa ja en kestäis sitä..Se on tunneköyhä tai sitten se vaan esittää kovanaamaa ja on pirullinen...
- Korvat punaisena
tällaaanen kirjoitti:
Muttaku tämä kyseinen nainen ei oo enään mikään mukava vaan niin vittumainen mua kohtaan ja paskaakin on puhunut jo heti alku metreillä,jotenki tuntuu että jos jatkan niin sieltä tuloo vielä lisää paskaa ja en kestäis sitä..Se on tunneköyhä tai sitten se vaan esittää kovanaamaa ja on pirullinen...
Suosittelen että laitat kiertoon!Anna hänen etsiä
rääkättävä jostain muualta. - Elämää nähnyt
tällaaanen kirjoitti:
Heti ekaks oletko masokisti jos et niin unohda koko nainen.Toki neuvoisin nostamaan ensin kissan pöydälle ja kysyyn miksi olet minun mielestä niin ilkeä minua kohtaan.Ja mikäli ei asialle löydy mitään järkevää syytä niin sitä helpommalla pääset mitä pikemmin pääset eroon(ja siltikin varotus kellot soimaan vaikka löytyskin hyvä selitys sillä ihminen tahtoo olla mieluummin sellainen kun siitä muodostunu ensivaikutelma antaa ymmärtää ja jos johonkin suuntaan muuttuu niin pikemminkin huonompaan)
Tosin paskan puhuminen tulee jatkumaan toden näköisesti eron jälkeenkin jolloin viimestään oikea karva paljastuu.
Tosin sinä olet siellä paikan päällä ja sinä vain voit tehdä itse ratkaisusi.Se ei ehkä ole helppo mutta luota intutioosi ihmisen vaisto on yleensä yllättävän viksu.Joten älä tulaa elämääsi(koska se on niin lyhyt) jo alussa turhaan käninään.Koska seurustelu ja ihastuminen toiseen on ihan jotain muuta ja käninät(toivottavasti ei tulis ollenkaan)mahdollisesesti tulevat vasta vuosien päästä.Joten tiukka linja ja nauti omasta elämästäsi. - tallanen
Elämää nähnyt kirjoitti:
Heti ekaks oletko masokisti jos et niin unohda koko nainen.Toki neuvoisin nostamaan ensin kissan pöydälle ja kysyyn miksi olet minun mielestä niin ilkeä minua kohtaan.Ja mikäli ei asialle löydy mitään järkevää syytä niin sitä helpommalla pääset mitä pikemmin pääset eroon(ja siltikin varotus kellot soimaan vaikka löytyskin hyvä selitys sillä ihminen tahtoo olla mieluummin sellainen kun siitä muodostunu ensivaikutelma antaa ymmärtää ja jos johonkin suuntaan muuttuu niin pikemminkin huonompaan)
Tosin paskan puhuminen tulee jatkumaan toden näköisesti eron jälkeenkin jolloin viimestään oikea karva paljastuu.
Tosin sinä olet siellä paikan päällä ja sinä vain voit tehdä itse ratkaisusi.Se ei ehkä ole helppo mutta luota intutioosi ihmisen vaisto on yleensä yllättävän viksu.Joten älä tulaa elämääsi(koska se on niin lyhyt) jo alussa turhaan käninään.Koska seurustelu ja ihastuminen toiseen on ihan jotain muuta ja käninät(toivottavasti ei tulis ollenkaan)mahdollisesesti tulevat vasta vuosien päästä.Joten tiukka linja ja nauti omasta elämästäsi.En ole masokisti en...Jotenki tuntuu että olen tyhmä..Siis jos tossa oliski sellanen juttu meneillä että se savustaa mua pihalle,mut sekään ei tunnu oikeelta koska välillä olen niin ihana ja turvallinen..Tämä kyseinen henkilö on ja käy meedio kursseja ja siksi luulin että se on tasapainossa ja melkein jalat maassa mut olin väärässä....
- naiseksi?
tallanen kirjoitti:
En ole masokisti en...Jotenki tuntuu että olen tyhmä..Siis jos tossa oliski sellanen juttu meneillä että se savustaa mua pihalle,mut sekään ei tunnu oikeelta koska välillä olen niin ihana ja turvallinen..Tämä kyseinen henkilö on ja käy meedio kursseja ja siksi luulin että se on tasapainossa ja melkein jalat maassa mut olin väärässä....
Minä aina kavahdan noita raja ilmiöitä jotka menee kauas Luojasta. Minusta tuntuu että mitä kauemmas Luojasta ihminen hakeutuu, sen kylmemmäksi se tulee lähimmäistä kohtaan.Siis mitä lähemmäksi se pirua hakeutuu. Koska piruhan se juuri kaikki kurjuudet saa ihmiset tekemään. Ja tntemaan. Kun taas kaikki ihana rakkaus ja toisen tunteiden huomioon ottaminen ovat Luojan lahjoja kun ne saa vastaanottaa joltakin ihmiseltä. Minä kavahdan ateistejakin, olen niin tarkka, koska siinä mennään jo poispäin alkulähteestä.
- kysyisit
ihan suoraan missä mättää? Et ehkä tunne häntä vielä ja voihan olla että hän on jopa oikeassa. Voit olla aika ärsyttävä jos esität asian noin kuin ekasta viestistäsi voisi päätellä. Asiat voi esittää niin monella tavalla. Kysyvä ei tieltä eksy...
- Bianca
Toki jos sama touhu jatkuu viikkokaupalla, niin oisi syytä varmaan miettiä että onko sellaisessa jatkuvan kiukuttelun kuuntelemisessa mitään järkeä..
Jotakinhan tämä toinen osapuoli haluaa sillä kiukuttelullaan osoittaa, joten eikö olisi viisainta kysyä suoraan että haluaako hän sanoa jotain vai kiukutella vain ihan huvin vuoksi! :)- DormoR
kuule kokeiles tämmöstä ;) käy ulkoa iso kivi maalaa siihen hymiö ja kirjota oma nimes siihen.
Sitten kun alkaa paapatus ja nalkutus ni annat sen kiven tälle kyseiselle henkilölle ja pistät korviis vaikka vanua. Sitten kun on aikansa haukkunut sitä kiveä ni voit kysäistä joko riitti? ja jos jatkuu ni pistät vaan korvat tukkoon uudestaan ja annat nakutuksen jatkua... ja jatkat tuota kunnes jompikumpi osapuoli alkaa puhumaan normaalisti ...
- ujo
ite en ärsyynny mut ei helppoa kun ei osaa ilmasta itseään ja toinen ei kysele "oikeista" aiheista et osais alkaa puhumaan. välillä on pienestä kiinni johan sen kirkakin totesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624