aloitin dianet aknen takia kyl ne siihen auttaa pikku hiljaa mut naama on niin kuiva koko ajan ja kiristää! tulee jo ryppyjä otsaan! Onko Yasmine pillerit yhtä voimakkaat? Kokemuksia? Kun oon miettinyt jos vaihtaisin Yasmineen, toisaalta jos ne ei auta yhtä hyvin akneen, niin mieluummin syön näitä.. muita limakalvojen kuivumista en oo huomannut, tosin syön vain kolmatta laattaa. Voiks tää kuivuus mennä ohi? Entäs limakalvojen kuivuus? Milloin muilla käyttäjillä on alkanut esiintyä sitä?
naama kuivuu:(
5
394
Vastaukset
- kuiva iho myös
Tuttu juttu. Mulla lähti näppylät noin 3kk sisällä ja tilalle tuli kuiva iho. Olen sen takia käynyt monesti ihotautilääkärillä, ja ihmettelen miten hänelle ei tullut mieleenkään, että voisi johtua diane novasta. Itse olen yhdistellyt palaset, ja nyt olen lopettamassa käyttöä.Onhan se ihan loogista, diane nova estää talirauhasten toimintaa, ja näin siis poistaa ihosta rasvaisuutta. Olen nyt syönyt neljä vuotta, ja kuivuus ja varsinkin silmäluomien kuivuus tuli vähitellen ja pari vuotta sitten paheni ja nyt ollaan vieläkin samassa jamassa. Mun mielipiteeni on, että en enää ikinä pumppaa itseeni hormonin hormonia. Nyt varmaan tulee akne takaisin, mutta tulkoon. Yksi juttu vielä, mulla on ainakin tukkaa lähtenyt tasaisesti koko käytön aikana,ja nyt puolet jäljellä. En tiedä onko muilla lähtenyt? Mulla myös limakalvot kuivat, nenässä varsinkin ja suupielet aukeilee usein (ei johdu vitamiininpuuttesta,syön niitä) Tsemppiä, ja kokeile vaihtaa. Mulla ei ole ainakaan mennyt ohi tämä kuivuus.
- misse
mulla myös iho kuivuu, mutta mun lääkäri sano että kun aksne on hoidettu pillerit tulisi vaihtaa..
- diane nova
misse kirjoitti:
mulla myös iho kuivuu, mutta mun lääkäri sano että kun aksne on hoidettu pillerit tulisi vaihtaa..
voi olla että vaihdon jälkeen akne palaa takaisin, jos se "aknekausi" ei ole vielä ohi..
- risu
Joo, itse aloitin diane novat n. pari vuotta sitten, tosin olen siinä välissä myös ehtinyt vaihtaa ne cypretyliin (joka on samat pillerit eri paketissa). Mulla alkoi naama kuivua vuoden käytön jälkeen, silmäluomet ja nenä ja suupielet. Ihotautilääkärillä kävin tämän ihon kuivumisen takia, koska se koitui jo niin suureksi ongelmaksi. Kysyin että voiko se johtua diane novista, mutta lääkäri sanoi napakasti että ei. Siskollani kyllä myös sama juttu, mutta hän ei syö pillereitä. Eli ihon kuivuus voi olla geeneistäkin johtuvaa, siis suvussa. Ei auta kuin rasvata ahkerasti. =/
- vaikuttaa kuivuuteen
Sama juttu. Syön diane novaa, ja noin vuoden käytön jälkeen naama kuivui. varsinkin silmäluomet. Ei mullekaan ihotautilääkäri ehdottanut, että syy voisi olla pillereissä. Kyllä mä olen itse sen päätellyt ja kun on täällä lukenut muiden kokemuksia, niin.. Onhan se nyt aika loogista, että jos pillerit ehkäisee talirauhasten toimintaa, niin ainakin näin maallikolle se tarkoittaa sitä, että iho ei ole niin rasvainen. Ei mulla ollut näitä ongelmia, ennen kuin aloitin. Mulla oli lievä akne, näin jälkeenpäin ajateltuna en olisi edes aloittanut. Olin 16-vuotias ja on aika normaalia, että silloin muutama näppy naamassa. Tilanne tietysti erilainen heillä, joilla oikeasti paha akne. Nyt olen juuri lopettanut diane novan juuri ihon kuivuuden takia, mutta on pillerit vaikuttanut mun mielialaan myös. Ahdistusta, masennusta, itkuisuutta, raivokohtauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762